Ik zal ook eens mijn fm verhaal posten.
Ik zit nu in het seizoen 2012/2013, maar het begon in 2005 bij Palermo. In de 6 seizoenen dat ik daar zat kwam ik nooit echt tot grote prestaties. Elk seizoen waren de Serie A grootmachten me te goed, het hoogste was een derde plaats. Verder stonden er na 6 seizoenen wel een UEFA cup, een Italiaanse beker en een Europese supercup op m'n palmares. Ik nam er zelf ontslag.
In de zomer bood Chelsea me de managerplek aan en ik had wel oren naar 1 seizoentje 'oogsten'. Het team bestond al uit sterren als Podolski, Terry, Bojinov, Robben, Christiano Ronaldo, Xabi Alonso(die ze voor 102 miljoen aankochten :S) en nog een zooi toppers. Ik kocht Rafinha erbij en wat talenten, nam twee regens mee uit Palermo(die nu als wonderkids door het spel gaan) en zorgde voor 5 sterren training op elk belangrijk trainingsitem.
In de aanloop naar dat seizoen mocht ik ook Van Basten opvolgen. Dat leek me wel wat, aangezien in 2012 het EK voor de deur stond. Twee wedstrijden winst waren genoeg voor kwalificatie. Dat lukte ook en met Chelsea, die zich trouwens dat seizoen ervoor niet voor CL-voetbal hadden geplaatst en ik het dus moest doen met UEFA cup voetbal, werd ik kampioen en won ik de FA cup. Dit ging allemaal vrij gemakkelijk, dus om het leuk te houden nam ik vlak voor het EK ontslag. Ik richtte me dus puur op het komende EK
![]()
Zo gezegd, zo gedaan. In de poule kwam het allemaal moeizaam op gang, met gelijke spelen tegen Bulgarije en Schotland. De laatste wedstrijd was cruciaal, tegen Rusland won ik uiteindelijk pas laat in de tweede helft met 3-1, van Persie was de gevierde man met twee goals.
In de kwartfinale was gastland Noorwegen de tegenstander. Deze werden vrij simpel met 2-0 uit het toernooi geknikkerd, met als gevolg dat ik Frankrijk trof in de halve finale. Na een geweldige pot voetbal speelde ik 3-3 en mocht Ruud op z'n 36e de beslissende pingel in de reeks erin leggen. Hij deed een Panenka-tje als ik me niet vergiste, die heb ik nog nooit gezien in FM. Kennelijk liep hij al wat jaren mee in de voetballerij.
De finale tegen Spanje dus. Na 45 minuten was het al 3-2 voor Holland, en uiteindelijk gaf ik dit niet meer weg. De zelf ingevoerde 3-2-2-3 variant-tactiek stond dus garant voor succes.
Na de zomer waar ik nu in zit bestaat het spel veelal uit regens, maar dat weerhield me er niet van een nieuwe club te managen. Het werd Levante, in de Segunda Division. Promotiekandidaat, dus met wat aankopen gaan we er proberen wat van te maken
Verder speelde ik met Oranje u23 ook de Olympics, maar in de halve finale maakte ik met mij volledige regenteam geen enkele kans tegen Argentinie, 3-1 verlies. Nu mag ik nog wel de troostfinale ballen tegen Brazilie