abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39452033
Ik heb er nog geen patches overheen gehaald, bij versie staat nu: 6.0 68542
pi_39452038
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:18 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik heb er nog geen patches overheen gehaald, bij versie staat nu: 6.0 68542
Was bekend dat daar die bugs inzaten
pi_39452056
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:18 schreef Jasza het volgende:

[..]

Was bekend dat daar die bugs inzaten
Ja gloeiende gloeiende.....
En m'n seizoen is nu bijna afgelopen!
  zondag 2 juli 2006 @ 18:10:31 #229
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_39453142
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef Jasza het volgende:
Maar weer is een game gestart, met Ajax met de nieuwste update dus met Stam-Roger-Gabri enz, net de JCS met 4-1 van PSV gewonnen
Heb het ook aangepast in de DB om het eens te proberen, maar Ajax is dan echt overkill in de Nederlandse competitie. Liet het een seizoen spelen terwijl ik op manager holiday was en Ajax won de competitie met 33 overwinningen.

Benieuwd hoe dat gaat worden in FM2007.

Je moet ook eens Vieira bij Ajax plaatsen, dan wals je ook nog eens door de champions league heen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_39457077
Ik ben bezig met Crystal Palace.

championship en PL op naam staan
1 FA CUP
2 C shields

Ik sta nu in de halve finale van de league cup tegen Man U.
De CL is wat te hoog dus zorgde ik er expres voor dat ik UEFA cup kon spelen ( 3de in de poule ) en deze hopelijk ook win
pi_39461851
Ben ook maar weer begonnen.

Ajax zal mijn team zijn.

Aankopen:
Ron Vlaar - AZ - 7.5M
Klaas Jan Huntelaar - Heerenveen - 8.5M

Verkopen:
Hatem Trabelsi - Deportivo - 3M
Julien Escude - Olympiakos - 2.6M
Urby Emanuelson - Birmingham - 3.1M
Hans Vonk - Basel - 1.3M
Zdenek Grygera - Bordeaux - 2.3M

Johan Cruijff Schaal gewonnen met 3-0 van PSV,

Eerste 2 compititie wedstrijden gewonnen.
pi_39464034
ja hoor tuurlijk, win thuis met 2-0 van port, houd bacelona op 0-0 maar verlies met 1-0 van dordrecht
pi_39464055
quote:
Op maandag 3 juli 2006 01:14 schreef AirRaid het volgende:
ja hoor tuurlijk, win thuis met 2-0 van port, houd bacelona op 0-0 maar verlies met 1-0 van dordrecht
Ach ik heb een keer met Ajax verloren van Kozakken Boys ofzo
  maandag 3 juli 2006 @ 13:20:31 #234
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_39472177
Ben maar van mijn Ajax save afgegaan.
Ben nu begonnen met Heerenven, maar dat gaat K-U-T zeg.

Heb Mancurahie (weet ik het) van Ajax geleend en die scoort aan de lopende band.
Echter loopt mijn team niet zo lekker
Iemand een goeie tactiek voor heerenveen ?
pi_39474832
Ik wil nog een leuk team starten, maar tot ik dat weet ga ik gewoon lekker verder met Ajax (na 3 mndn eindelijk weer eens tijd)... sta nog 1e (half seizoen)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 3 juli 2006 @ 15:28:08 #236
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_39476002
Ik ga denk ik weer eens beginnen
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  maandag 3 juli 2006 @ 16:09:56 #237
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_39477305
Wie heeft deze game voor een leuk prijsje voor mij?
Laat maar weten!!!
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
pi_39477412
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:09 schreef Fiduci het volgende:
Wie heeft deze game voor een leuk prijsje voor mij?
Laat maar weten!!!
CDWow, 29,95
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_39477521
Mmm.....aangezien mn pc voor de helft naar de tiefus is kan ik weer druk FM'en

Ouwe savegame geopend, waarin ik bezig was met FC Emmen. 1ste seizoen zeer teleurstellend 9de, maar vooral veel gespeeld met de tactiek e.d. Nu op 2/3 spelers na een hele nieuwe selectie voor het 2de seizoen. . Promoveren met die handel
Hoi.
  maandag 3 juli 2006 @ 16:19:25 #240
134737 Fiduci
pi_39477577
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:13 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

CDWow, 29,95
Nl site, ik weet anders niet hoe ik moet betalen enzow...
niemand die hem weg doet of een extra heeft?
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
pi_39481728
Wat is dat Refresh Media Comments onder Options?
pi_39484402
Laatste wedstrijd voor winterstop moet ik tegen psv (staan 6e in compeitie), ik sta eerste met 2 wedstrijden gelijk rest gewonnen met ajax.Overwintert in de CL in een groep met Inter(Thuis 2-3 verloren, uit 0-1, dus best positief)

Moet in 1ste knockout ronde tegen liverpool(word een leuke pot, maar zie wel kansen om te winnen met een versterking in mijn verdediging, die ik nog zoek, suggesties? 7,5 M tot mijn beschikking)

Mijn topscorers:
Pienaar 12
Huntelaar 11
Babel 9
Rosenberg 8

Opstelling vlnr:
Stekelenburg
Maxwell - De jong - Vlaar - Heitinga
Galasek
Mitea Sneijder
Pienaar
Rosenberg - Huntelaar

in de spits met Babel als reserve werk ik met een afwissel systeempje, als je scoort mag je volgende wedstrijd spelen, als bijde spitsen niet scoren zal degene met laagste cijfer vervangen worden door de reserve.
Misschien beetje lame maar werkt wel om ze allemaal te laten spelen.

Game on.

p.s. laat de goede jonge verdedigers maar komen, liefst VC, VR want de jong wil geen nieuw contract (klootzak).

//update

PSV geowned waar ik moeite had met Heerenveen uit (1-1) vonden Rosenberg met een schot van 30-40 meter en pienaar voor Ajax het doel tegen PSV, waardoor ik als leider met 7 punten voor op feyenoord de winterstop in ga.

[ Bericht 9% gewijzigd door S3rp3nt op 03-07-2006 20:42:56 ]
pi_39484516
Eerste seizoen met Ajax 1e geworden in de competitie, kwartfinale CL en Charisteas topscoorder met 43 doelpunten .
pi_39486988
Ik speel nu sinds een tijdje met 2 vrienden FM 2006 online, en dat maakt de game nog leuker!

We hebben besloten in de Nederlandse competitie met de traditionele top3 te spelen en ik kreeg Feyenoord toebedeeld ( ). In het eerste seizoen pakte een van de 2 vrienden met Ajax de CL en het landskampioenschap; met 81 punten, ik volgde op een respectabele 77 punten. De andere met psv eindigde 4e met iets van 20 punten achterstand.
Ik heb nu al mijn matig tot slechte spelers verkocht, waaronder spelers als Boussaboun, Castelen en de twee Lazovicen ( ) vallen . Daardoor heb ik voor zo'n 30 miljoen (!) spelers kunnen halen met als gevolg een erg mooi elftal, al zeg ik het zelf.
Hier is het elftal zoals het nu staat, van rechts naar links:

--------------------------Silva------------------------------

--------------------Greene------Bahia---------------------

Vanden Borre----------Mascherano-----------Zonneveld

------------------Guarin-------------Pauwe----------------

---------------------- Matias Fernandez-------------------

------------------ Kuyt-------------Kerlon------------------

Bank:
Julio Cesar (GK)
Vlaar
Lebohang Mokoena
Salomon Kalou
Sergio
Biseswar
Henk Vos
Bosschaart
Besagno

Verder lopen er in het 2e ook nog wat spelers rond voor de toekomst, waaronder Kisliy en Dembele. Matias Fernandez, die AMC staat en Kalou uit de basis houdt zie ik als een groot talent. Technisch is hij zeer begaafd. Hij heeft de attributes; technique, first touch, dribbling, finishing en agility bijvoorbeeld allen op 20 wat hem een erg leuke speler maakt.
Ook heb ik mijn staff gigantisch versterkt waardoor alle trainingsgedeeltes op 4 sterren staan, met uitzondering van Keeping wat zelfs op 5 staat.

Dit seizoen denk ik dus zeker een gooi te kunnen doen naar het kampioenschap.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pjotorzo op 04-07-2006 13:07:55 ]
  maandag 3 juli 2006 @ 22:33:19 #245
62489 SimK
Thonbroeder
pi_39488863
Ik zal ook eens mijn fm verhaal posten.

Ik zit nu in het seizoen 2012/2013, maar het begon in 2005 bij Palermo. In de 6 seizoenen dat ik daar zat kwam ik nooit echt tot grote prestaties. Elk seizoen waren de Serie A grootmachten me te goed, het hoogste was een derde plaats. Verder stonden er na 6 seizoenen wel een UEFA cup, een Italiaanse beker en een Europese supercup op m'n palmares. Ik nam er zelf ontslag.
In de zomer bood Chelsea me de managerplek aan en ik had wel oren naar 1 seizoentje 'oogsten'. Het team bestond al uit sterren als Podolski, Terry, Bojinov, Robben, Christiano Ronaldo, Xabi Alonso(die ze voor 102 miljoen aankochten :S) en nog een zooi toppers. Ik kocht Rafinha erbij en wat talenten, nam twee regens mee uit Palermo(die nu als wonderkids door het spel gaan) en zorgde voor 5 sterren training op elk belangrijk trainingsitem.
In de aanloop naar dat seizoen mocht ik ook Van Basten opvolgen. Dat leek me wel wat, aangezien in 2012 het EK voor de deur stond. Twee wedstrijden winst waren genoeg voor kwalificatie. Dat lukte ook en met Chelsea, die zich trouwens dat seizoen ervoor niet voor CL-voetbal hadden geplaatst en ik het dus moest doen met UEFA cup voetbal, werd ik kampioen en won ik de FA cup. Dit ging allemaal vrij gemakkelijk, dus om het leuk te houden nam ik vlak voor het EK ontslag. Ik richtte me dus puur op het komende EK

Zo gezegd, zo gedaan. In de poule kwam het allemaal moeizaam op gang, met gelijke spelen tegen Bulgarije en Schotland. De laatste wedstrijd was cruciaal, tegen Rusland won ik uiteindelijk pas laat in de tweede helft met 3-1, van Persie was de gevierde man met twee goals.
In de kwartfinale was gastland Noorwegen de tegenstander. Deze werden vrij simpel met 2-0 uit het toernooi geknikkerd, met als gevolg dat ik Frankrijk trof in de halve finale. Na een geweldige pot voetbal speelde ik 3-3 en mocht Ruud op z'n 36e de beslissende pingel in de reeks erin leggen. Hij deed een Panenka-tje als ik me niet vergiste, die heb ik nog nooit gezien in FM. Kennelijk liep hij al wat jaren mee in de voetballerij.
De finale tegen Spanje dus. Na 45 minuten was het al 3-2 voor Holland, en uiteindelijk gaf ik dit niet meer weg. De zelf ingevoerde 3-2-2-3 variant-tactiek stond dus garant voor succes.
Na de zomer waar ik nu in zit bestaat het spel veelal uit regens, maar dat weerhield me er niet van een nieuwe club te managen. Het werd Levante, in de Segunda Division. Promotiekandidaat, dus met wat aankopen gaan we er proberen wat van te maken
Verder speelde ik met Oranje u23 ook de Olympics, maar in de halve finale maakte ik met mij volledige regenteam geen enkele kans tegen Argentinie, 3-1 verlies. Nu mag ik nog wel de troostfinale ballen tegen Brazilie
pi_39497367
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:07 schreef JeroenV het volgende:
Wat is dat Refresh Media Comments onder Options?
connectie naar Internet om nieuw commentaar op te halen...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 08:40:18 #247
134737 Fiduci
pi_39497401
Niemand de game voor mij?
pi_39497409
Ik ben dus maar opnieuw begonnen. Dit keer eens wat anders, namelijk: Fiorentina. Opzich wel een redelijk team: Toni, Fiore, Pazzini en Frey. Helft van het team is wel oud, dus heb oudere spelers die veel waard waren op de transfer staan (voornamelijk verdedigers) en hopelijk binnenkort geld om jongere te kopen... Probeer Kompany te halen, maar het merendeel (zelfs jeugd van feyenoord of ajax) wil gewoon niet komen. Heb wel Maasi (oid) van Utrecht gehaalt, als talent voor beide kanten van de vleugel.

ik speel een 4-4-2 met opkomende vleugels
pi_39504107
In FM 07 lekker met Juventus in de Serie C spelen
pi_39505530
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:08 schreef Knoekie het volgende:
In FM 07 lekker met Juventus in de Serie C spelen
Transferbudget zal dan vast wel het hoogste zijn van de serie C