Ik ga die opstelling de volgende wedstrijd gebruiken. Die van nu is echt rukquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:10 schreef Winski05 het volgende:
Ja natuurlijk:
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc27/th_07650_tactic_27lo.jpg]afbeelding][/URL]
Heb zeker geen verkeerd elftal inderdaad...Japie Stam kan na dit seizoen hooguit nog één jaar mee, dan kan Heitinga hem mooi vervangen. Verder staat het elftal als een huis. Aanvallend, dat zeker, maar daar houd ik ook van
Kijk wel uit dat je de spelers niet te aanvallend gaat instellen. Probeer een goede balans te vinden tussen de linies...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:12 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik ga die opstelling de volgende wedstrijd gebruiken. Die van nu is echt ruk
Speel het lekker in het Engels joh, veel prettigerquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef Merson het volgende:
Is er 'ergens' al een degelijk vertaald Dutch.ltc bestand?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef Merson het volgende:
Is er 'ergens' al een degelijk vertaald Dutch.ltc bestand?
Deed ik normaal ook, maar moet wel kunnen communiceren met een vriend over wat hij doet. En dat is kut, want hij speelt alleen NLs, maar die is zo brak vertaald.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:24 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Speel het lekker in het Engels joh, veel prettiger![]()
Klopt, de Nederlandse vertaling is echt bagger. Jammer is dat, maargoed, ik geloof dat de vertaling dan ook gedaan is door een Belgquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:43 schreef Merson het volgende:
[..]
Deed ik normaal ook, maar moet wel kunnen communiceren met een vriend over wat hij doet. En dat is kut, want hij speelt alleen NLs, maar die is zo brak vertaald.
Maar dan kan ik niks meer vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:46 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Klopt, de Nederlandse vertaling is echt bagger. Jammer is dat, maargoed, ik geloof dat de vertaling dan ook gedaan is door een Belg
Haal die vriend dan over om in het Engels te gaan spelen, ben je ook van dat gezeik af.
Ja bij opties toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog een vraagje, kun je de trainers/staff van je B en C team ook aanpassen?
2-1 verlies uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef AirRaid het volgende:
in de voorroonde van de CL tref ik het echter niet. Porto is mijn tegenstander.
Welke patch heb je?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:24 schreef Man_Made_God het volgende:
Nou, dit zuigt dus goed hard. Ben ik met Ajax bezig, lekker seizoen, niet echt indrukwekkend. 1ste in de competitie na 29 wedstrijden, en ik kom in de halve finale van de 'euro-cup' tegenover Valencia te staan.
Uit 2-0 verloren, thuis 2-0 gewonnen (galasek 90ste minuut). Penalties na verlenging. En jawel, ik win!
Ik blij, tevreden etc. etc. Kom ik in het nieuwsoverzicht, blijkt dat ik heb verloren!? Enorme fucked-up bug in het spel, want ik had gewoon in de finale moeten staan. De spelers die de penalties erin hadden geschoten, bleken nu opeens te hebben gemist. KUT!
Was bekend dat daar die bugs inzatenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:18 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik heb er nog geen patches overheen gehaald, bij versie staat nu: 6.0 68542
Heb het ook aangepast in de DB om het eens te proberen, maar Ajax is dan echt overkill in de Nederlandse competitie. Liet het een seizoen spelen terwijl ik op manager holiday was en Ajax won de competitie met 33 overwinningen.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef Jasza het volgende:
Maar weer is een game gestart, met Ajax met de nieuwste update dus met Stam-Roger-Gabri enz, net de JCS met 4-1 van PSV gewonnen
Ach ik heb een keer met Ajax verloren van Kozakken Boys ofzoquote:Op maandag 3 juli 2006 01:14 schreef AirRaid het volgende:
ja hoor tuurlijk, win thuis met 2-0 van port, houd bacelona op 0-0 maar verlies met 1-0 van dordrecht
CDWow, 29,95quote:Op maandag 3 juli 2006 16:09 schreef Fiduci het volgende:
Wie heeft deze game voor een leuk prijsje voor mij?
Laat maar weten!!!
Nl site, ik weet anders niet hoe ik moet betalen enzow...quote:
connectie naar Internet om nieuw commentaar op te halen...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:07 schreef JeroenV het volgende:
Wat is dat Refresh Media Comments onder Options?
Transferbudget zal dan vast wel het hoogste zijn van de serie Cquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:08 schreef Knoekie het volgende:
In FM 07 lekker met Juventus in de Serie C spelen![]()
Bij mij wilde hij niet minder dan 500k per maand verdienen. Ik ging zelfs tot 400k, als werkelijk allerlaatste mogelijkheid. Maar Ronaldo vond dit nog altijd te weinig. Tja, dan blijf je maar lekker in Real Madrid B spelenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef Boksmedan het volgende:
lol, ik heb Ronaldo ook gekocht met Ajax, gewoon voor 60k per maand hoor.
http://www.sortitoutsi.net kijk hier eens daar hebben ze veel facepaks.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:24 schreef DrDentz het volgende:
weet iemand waar ik ook alweer die facepacks kan downloaden? [dat je ineens veel meer foto's hebt, van Tevez en Mascherano enzo, de nieuwe sterren]
ik dacht dat het die sigames site was maar kan het niet meer vinden!
en dan pronken met "meest realistische managergame aller tijden"quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:23 schreef AirRaid het volgende:
Feyenoord lijkt dit seizoen onaantastbaar ze staan ruim bovenaan met 14 punten voorsprong op de nummer 2
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
en dan pronken met "meest realistische managergame aller tijden"![]()
Arjan de Zeeuw trainer van Oranje onde-19?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:21 schreef AirRaid het volgende:
met utrecht wederom de 4e plek gepakt in de competitie.
het grote oranje heb ik helaas geen europees kampioen kunnen maken, in de groepsronde (portugal, engeland en turkije) als 2e geëindigd waardoor ik aan portugal gekoppelt werd. deze waren echter veel te sterk voor me en wonnen dan ook met 4-0
sta nu wel in de halve finale van de olympische spelen.
robert maaskant heeft wel de europese titel met oranje onder 21 binnen gesleept.
arjan de zeeuw heeft in de finale van het ek onder 19 verloren penalty's van, juist, portugal
had effe opruiming gehouden in de trainersselectie van oranjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Arjan de Zeeuw trainer van Oranje onde-19?Is toch een mooie optie in het spel..herinner me van een paar versies terug dat Ronaldo na een aantal jaar trainer werd bij De Graafschap
![]()
Welke tactiek gebruik jij met Feyenoord? Ik zit op 4-4-2 Attacking, maar het loopt al maanden niet lekker. De spitsen (Kuyt en Lazovic, soms Doudin) scoren weinig, en verdedigend laten ze ook vaak steken vallen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:54 schreef DaMart het volgende:
Omdat Raith begon te vervelen heb ik mijn Feyenoordspel maar weer opgepakt. Even de tactiek eens omgegooid, en na het winnen van de supercup, denk ik dat er een heel leuk seizoen aan zit te komen!
[afbeelding]
In mijn eerste drie seizoenen heb ik een 5-3-2 gebruikt. In de voorbereiding op mijn vierde seizoen heb ik een 4-3-3 geprobeerd, maar in de tweede oefenwedstrijd bleek dat een drama (wel met 9-0 van amateurs gewonnen). In de tweede helft van die wedstrijd heb ik een en ander omgegooid en kwam op een 4-3-1-2 uit, die lekker werkt!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:16 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Welke tactiek gebruik jij met Feyenoord? Ik zit op 4-4-2 Attacking, maar het loopt al maanden niet lekker. De spitsen (Kuyt en Lazovic, soms Doudin) scoren weinig, en verdedigend laten ze ook vaak steken vallen...![]()
zo speel ik altijd en die taktiek werkt echt perfect.. nooit problemen meegehad. Ik heb met andere taktieken dat het na een tijdje niet meer lekker loopt, maar met 4-3-1-2 heb ik dit probleem nooit...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn eerste drie seizoenen heb ik een 5-3-2 gebruikt. In de voorbereiding op mijn vierde seizoen heb ik een 4-3-3 geprobeerd, maar in de tweede oefenwedstrijd bleek dat een drama (wel met 9-0 van amateurs gewonnen). In de tweede helft van die wedstrijd heb ik een en ander omgegooid en kwam op een 4-3-1-2 uit, die lekker werkt!
Mijn opstelling ziet er momenteel zo uit:
GK: Aerts / Doedee
DL: Bosschaart / Ze Rodolpho
DC: Kruiswijk / Latka
DC: Gonzalez / Vlaar
DR: Bandalovski / Buys
ML: Pardo / Jean
MC: Paauwe / Wicky
MR: De Haan / Castelen
AMC: JaJá / Leonardo
SC: Kuyt / Ailton
SC: Huntelaar / Pedro Junior
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:10 schreef Winski05 het volgende:
... Iederen staat bij de 2e paal, behalve Maduro. Hij staat op de rand van het 16-meter gebied. Daardoor is de hoek bij de 1e paal vrij en Maduro knalt 'm daar veelvuldig binnen
Er zijn ook heel veel niet officiële updates en namepatchesquote:Op maandag 10 juli 2006 14:21 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom het trouwens dat er bij jou Champions League en Gatorade Cup staat? Ik heb de laatste update van SIGames.com, maar bij mij heten ze nog gewoon Champions Cup en Dutch Cup...
Ik heb ook alleen de nieuwste update van SIGames geinstalleerd. Die namen heb ik zelf eens veranderd met de bijbehorende editor.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:21 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom het trouwens dat er bij jou Champions League en Gatorade Cup staat? Ik heb de laatste update van SIGames.com, maar bij mij heten ze nog gewoon Champions Cup en Dutch Cup...
Had je tijd teveel ofzo winskiquote:Op maandag 10 juli 2006 19:35 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen de nieuwste update van SIGames geinstalleerd. Die namen heb ik zelf eens veranderd met de bijbehorende editor.
Juist!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:08 schreef DrDentz het volgende:
dat had ik bij Barça ook, 2x een half Argentijn/Spanjaard, wel hele grote talenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |