abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39265040
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:31 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dat ben ik per week al aan salarissen kwijt .
patser

ik heb inmiddels als 4,5 miljoen om uit te geven, ik heb 2 spelers die hun contract niet wilden verlengen verkocht voor respectievelijk 2 en 1,5 miljoen. Tevens heb ik nog 3 andere aankopen gedaan:
Amelchenko GK van Gomel
Kobets AMRL van BATE
Scorza ST van Danubio

ik heb helaas niet mijn zo gewenste verdediger kunnen halen, maar ik denk het hier wel mee te kunnen doen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 26 juni 2006 @ 21:47:01 #177
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39265380
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:37 schreef Mr-Sander het volgende:
Je moet ook Hübschmann kopen

Edit: Ow, je bent Utrecht dan wil ie vast niet komen
/
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_39270813
Zit met Tottenham, in 2009.
Net voor de 2e keer op rij CL gewonnen..
3e keer op rij landskampioen en de League en FA cup.. dus dit jaar het kwartet :p
Vucinic beste speler van het seizoen, 53 doelpunten geloof ik.
Straks de finale Confederations Cup met Engeland
pi_39271599
na een dramatisch begin waarin ik een tijdje onderin bungelde, loopt het de laatste tijd eindelijk weer.

sta inmiddels weer mooi 4e en sta in de kwart finale van de beker.
in de uefa cup helaas uitgeschakeld in de poule ronde
pi_39272560
godverterig

in de winterstop Grandel verkocht, omdat ie als bankzitter te duur was (naast Terol heb ik nog Begois en Cavit over als doelmannen)
raken zowel Terol als Begois me geblesseerd
pi_39275406
Ben nu trainer bij 3 ploegen
Liverpool:
Wedstrijden: 1e voorronde CL 2x 4-0 tegen Robotnicki, 2e voorronde CL: Gorica, 1e duel Liv-Gor 1-0.
Aankoop: Kim Kallstrom(dit omdat ik niet super veel goede middenvelders had en liever een AM dan een VM op de MC positie heb.
Miste aan het begin meteen al Dudek, Kewel en Fowler voor 3 maanden.
Held: Djibril Cissé

Wisla:
Aankopen: Loda en Scorza
Wedstrijden: 1 competitieduel gespeeld: Amica - Wisla 1-5(voor Amica scoorde Jarda Simr(oud-NEC))
Held: Pawel Brozek

Gretna:
Aankopen: geen
Wedstrijden: 1e ronde Challenge cup(lower league division) Gretna(Div2) - Clyde(Div1) 4-0. Na 18 minuten was Clyde al op 4-0 achterstand gezet.
Held: Deuchar
pi_39275632
Nu een half jaar bezig met Feyenoord.

Eindelijk, na 30x bieden en 50x interesse laten blijken en 60x navraag doen, heeft AZ me (uiteindelijk uit eigen initiatief) Denny Landzaat aangeboden voor 6.5 miljoen. Ik wilde eigenlijk maar tot 5 gaan, maar ik heb het toch maar gedaan.

Verder kwam er een bod van 8 miljoen van Villarreal op Kuyt, ik heb voorgesteld om het af te ronden op 15 miljoen, en dat vonden ze goed . Toch maar op het laatste moment geannuleerd, hij heeft er namelijk al 30 ingeschopt voor de winterstop, en ik zou niet weten wie hem dat gaat nadoen.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_39276044
ik hoop dat ik aan het eind van dit seizoen een bod van een miljoentje op 5 a 6 mag verwachten op robin nellise.

vorig seizoen was ie topscoorder van de eredivisie (28 goals) en nu staat ieweer bovenaan de lijst (21 goals). hij ligt er nu echter wel voor 5 maanden uit
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:01:28 #184
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_39276323
Tweede seizoen bij Derby en het begint net een beetje te draaien. Sta 7e, financieel is het nu eindelijk op orde en ineens het bericht dat ik er bij verlies in de volgende wedstrijd wel een uit zou kunnen vliegen Waar slaat dat op?
Gisterenavond ben ik tijdens die beladen wedstrijd maar gestopt bij 1-1 met nog 20 minuten te gaan. Ik ben bang voor wat gaat komen
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:22:35 #185
55260 Rayyvin
Back again
pi_39276870
Ik ben mijn carriere begonnen bij Fiorentina, na 2 keer landskampioen te zijn geweest, ben ik gestopt bij mijjn club en full time bondcoach van kameroen geworden. Na winst in afrika cup en leiding positie in wk kwalificatie begon ik als manager van espanyol. Na hun naar de 4e plek (van plek 10) hebben geloodst overgestapt naar Roma.

Met Roma vorige seizoen 2e (7 punten achter Inter) te hebben gehaald, ga ik nu mijn eerste echte seizoen bij Roma in. Even de rotte appels, miccoli en helft van mijn B team verkocht, voor een totaal bedrag van 18 miljoen.
Als tegenprestatie heb ik 2 jeugdspelers laten instromen, Grosso gekocht van Palermo en Maxwell van Ajax en nog 2 toptalenten gekocht. Totaal 30 miljoen kwijt.
Wie weet er nog een goede verdedigende middenvelder?
pi_39277939
net 1-1 gespeeld tegen psv
terwijl ik 4 keer het net trof, maar 3 doelpunten werden afgekeurd. 2 wegens buitenspel. waarvan 1 terecht omdat rajcomar actief deelanm aan het spel en de bal zelf binnen schoot. 1x onterecht omdat van den bergh van afstand binnenschoot en rajcomar tussen verdediger en keeper instond.
de 3e goal die afgekeurd was ontstond uit een hoekschop. van den berg sprring hoger dan zijn tegenstander en kopt de bal achter gomez. maar het doelpunt wordt wederom afgekeurd.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:32:27 #187
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_39278688
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:22 schreef Rayyvin het volgende:
Wie weet er nog een goede verdedigende middenvelder?
Renato - Sevilla
Guarin - Envigado
Sivok - Sparta Praag
Mascherano - Corinthians
Barreto - NEC
De Rossi - Roma
Zapater - Zaragoza
Yaya Touré - Olympiakos
Mavuba - Bordeaux

Hoop dat je hier mee uit de voeten kan
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:41:22 #188
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39299695
Oe, zitten inderdaad goede tussen.
pi_39301483
Omdat Dinamo Minsk te saai was. Ben ik begonnen met Orsha, een club uit de Witrussische Gouden Gids divisie. Ik vond de naam wel leuk, alleen wist ik toen nog niet dat het een promovendus betrof.
Ik heb veel gratis spelers aangetrokken om mijn team te versterken. Inmiddels zijn we 4 wedstrijden onderweg en krijg ik bij elke wedstrijd hetzelfde stukje. Orsha face impossible, ik doe het blijkbaar erg goed dan, want ik heb van de 4 wedstrijden er 3 gewonnen en 1 verloren... Het gaat dus nog voortvarend...
pi_39307345
met nog 2 wedstrijden te gaan heb ik nog uitzicht op plek 2 en 3 (en dus voorronde van de CL)
sta 3 punten achter op feyenoord en psv

voordeel is dat ik tegen de nummer laast en voorlaast moet. nadeel is dat ik stik vand e blessures en schorsingen.
pi_39308219
3e in de competitie (als ik het goed heb betekend dat voorronde CL)

en bekerwinst

vlak voor tijd krijgt feyenoord een strafschop mee en komt op 2-2, maar in de verlening maakt man of the match Dave van den Bergh de winnende treffer en hierme is Feyenoord eindelijk knock out.
pi_39308333
doen jullie als bondscoach ook onder 21 en onder 19 zelf, of laten julliedat over aan een ander?????
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:16:54 #193
55260 Rayyvin
Back again
pi_39311600
Ik als bondcoach van Kameroen kwam bij toeval erachter kwam dat ik het team voor de olympische spelen moest coachen toen het nieuwsbericht kwam dat ik mijn keuze voor het team moest bevestigen.
Helaas waren er geen goede spelers, of in de haast niet goed gezocht, dus ik werd kansloos afgestraft. Nu toch maar even een assistent manager aangetrokken, die de jeugd mag coachen.

Gisteren met Roma mijn kwalificatie duel voor CL tegen Malmo FF afgewerkt (vorig seizoen in compititie 2e geworden??). Het duel eindigde in 7-0 voor mij. Volgende week het thuisduel.
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:20:36 #194
55260 Rayyvin
Back again
pi_39311670
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:32 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Renato - Sevilla
Guarin - Envigado
Sivok - Sparta Praag
Mascherano - Corinthians
Barreto - NEC
De Rossi - Roma
Zapater - Zaragoza
Yaya Touré - Olympiakos
Mavuba - Bordeaux

Hoop dat je hier mee uit de voeten kan
Renato, te oud
Sivok, niet goed genoeg
Guarin had ik aangetrokken bij espanyol, kost teveel
Mascherano had ik aangetrokken bij fiorentina, dito
De Rossi, heb ik al (ben Roma)
Mavuba, Toure vind ik niet goed.
Ik ga denk ik maar voor Angelo Palombo.
pi_39312026
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 02:00 schreef AirRaid het volgende:
doen jullie als bondscoach ook onder 21 en onder 19 zelf, of laten julliedat over aan een ander?????
hangt er een beetje vanaf.. ik zelf ben nog nooit bondscoach geweest, maar met de clubs die ik ben.. doe ik ook altijd het reserve team.. u-18 team doe ik niet..
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:13:46 #196
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39328515
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:53 schreef AirRaid het volgende:
3e in de competitie (als ik het goed heb betekend dat voorronde CL)

en bekerwinst

vlak voor tijd krijgt feyenoord een strafschop mee en komt op 2-2, maar in de verlening maakt man of the match Dave van den Bergh de winnende treffer en hierme is Feyenoord eindelijk knock out.
Nice

Ik speel nu mijn derde seizoen met Ajax Hoop eindelijk dat ik door de groepsfase van de CL kom. Én hoop de competitie weer te winnen. Dit is op dit moment mijn kast met prijzen

3x Johan Cruyff Schaal
2x Nederlandse Eredivisie
1x Gatorade Cup
1x Amsterdam Tournament

Niet slecht vind ik.
pi_39329169
Inmiddels op de helft van 't 4e seizoen. De punten komen goed binnen, sta met nog 5 wedstrijden tegoed 1e in de PL, FA- en League Cup zijn nog ingepland en in de CL heb ik de volgende ronde bereikt na 'n 2e plaats achter Barça. In de volgende ronde 'n walk-over tegen Feijenoord Es kijken of we in de dubbele ontmoeting ook dubbele cijfers kunnen creëren

v. Nistelrooij is nog altijd m'n grote man, wat 'n gemiddelde en wat 'n karrevracht aan doelpunten!

Carrière-stats: 376 (4) wedstrijden - 252 goals - 31 assists - 18 MoM - 7.59 gemiddelde

Ik ben blij met 'm
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_39332969
Speel ook met Ajax, zoals al eerder eens gepost.

Eerste seizoen:
Landskampioen, bekerwinnaar, Johan Cruijff Schaal winnaar. In de CL uitgeschakeld door Real Madrid in de 2e ronde.

Huidige seizoen(2e seizoen dus):
Sta op dit moment 1e, met 48 pnt uit 18 wedstrijden. Feyenoord staat 2e met 40 pnt uit 18. Voor de beker moet ik in de kwartfinale spelen tegen PSV, terwijl in de 2e ronde van de Champions League Schalke 04 op me wacht. Ik hoop het beter te doen dan vorig jaar, door opnieuw landskampioen te worden, de beker te winnen en minimaal tot aan de kwartfinale reiken van de CL.
Ik kon in de winterstop overigens overstappen naar Arsenal, waar Arsene Wenger was ontslagen( ). Ik ben niet op het aanbod ingegaan, aangezien ik graag succes wil behalen met Ajax en ik druk bezig ben met het bouwen aan een team. Dan wil ik niet opeens halverwege een seizoen overstappen naar een andere club.
Mijn huidige opstelling:

GK. Maarten Stekelenburg
DL. Jeroen Drost
DC. Nigel de Jong
DC. Jaap Stam
DR. Edílson
MC. Hedwiges Maduro
MC. Nik Besagno
AML Nicola Mitea
AMC Wesley Sneijder
AMR Ugur Yildirim
FC Klaas-Jan Huntelaar

SB1 Bogdan Lobont
SB2 John Heitinga
SB3 Ron Vlaar
SB4 Jan Vertongen
SB5 Fabio Fanelli
SB6 Patrick Kluivert
SB7 Pablo Vitti

Tribune:
Olaf Lindenbergh
Andreas Granqvist
Urby Emanuelson
Jason Kennedy
Eldrigo Rojer
Ryan Babel
Sergio Aguero
Javier Martina

Mensen op de bank en tribune willen nog wel eens wisselen, maar de basis staat zo goed als vast. Nik Besagno is een nieuweling in het team, hij vervangt Thomas Galasek die naar Italië is vertrokken. Galasek werd oud met z'n 33 jaar en kon hem nu nog voor een klein prijsje verkopen. Aan het einde van het seizoen was 'ie transfervrij geweest. Met Besagno heb ik een prima vervanger in huis gehaald.
Edílson heeft Heitinga uit de basis gespeeld. Heitinga raakte geblesseerd, Edílson verving hem en deed dat zó goed, dat hij inmiddels niet meer uit de basis is weg te denken.
Kluivert heb ik voor een monsterbedrag weggekocht bij Valencia: 13.5 miljoen euro. Ik heb in FM eigenlijk amper met Kluivert gespeeld en daar wilde ik eens verandering in brengen. Ondanks zijn matige fysieke gesteldheid wilde ik hem persee aankopen, ongeacht het bedrag. Die 13.5 miljoen is overigens in termijnen. Hij presteert enorm wisselvallig, heeft nog maar 2x gescoord, maar ik vind het wel mooi om hem in m'n selectie te hebben.

Voor volgend seizoen heb ik alvast een hele rits jeugdspelers vastgelegd die in mijn U21-elftal komen te spelen. Allemaal Nederlandse spelers overigens. Zodoende wil ik gaan bouwen aan een goed jeugdelftal, waar ieder jaar toch wel een stuk of 2 naar het eerste elftal worden gehaald. Op termijn wil ik zoveel mogelijk Nederlanders in mijn eerste selectie hebben. Het is ook de bedoeling dat ik nog flink wat jaren bij Ajax blijft, ik ben niet van plan om snel te gaan verkassen.
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:59:28 #199
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39333017
Wat een elftal Heb je een screenshot van je opstelling?
pi_39333346
Ja natuurlijk:

Heb zeker geen verkeerd elftal inderdaad... Japie Stam kan na dit seizoen hooguit nog één jaar mee, dan kan Heitinga hem mooi vervangen. Verder staat het elftal als een huis. Aanvallend, dat zeker, maar daar houd ik ook van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')