het is ook heel raar haha.. 5 doelpunten om je oren en dan toch een 7, maar idd het boeit niet zolang je wintquote:Op maandag 19 juni 2006 23:02 schreef X-fi het volgende:
[..]
Vond het ook al heeeeel raar. maar goed, boeiend
Je doet het toch al?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:21 schreef Crack_david het volgende:
is het ook stom als ik hier een tvp plaats?
mja dat vroeg ik mij ook al af..quote:Op maandag 19 juni 2006 23:36 schreef Knoekie het volgende:
Wie is Willems?
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:36 schreef Knoekie het volgende:
Wie is Willems?
Nope, zelf allemaal ingesteldquote:
hahaha.. ik maak mezelf nooit aan in het spel.. want dan maak ik mezelf toch veel te goed.. dat maakt het spel minder leuk, naar mijn meningquote:
Ik ben Spits, maar scoor net zo veel als de anderenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hahaha.. ik maak mezelf nooit aan in het spel.. want dan maak ik mezelf toch veel te goed.. dat maakt het spel minder leuk, naar mijn mening
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:21 schreef Crack_david het volgende:
Hoe doe je dat of zijn dat gewoon puur inkomsten uit transfers?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:
Heb nu Abel Xavier (vrije transfer) naar Ajax gehaald.
Heb Ajax even heel rijk gemaakt qua finacien. 27 miljoen in 1 jaar verhoogd (van 19 naar 46 miljoen, dit is de balans)
[afbeelding]
Geen idee, ik heb niets gekut aan de financien. Gewoon goede prestaties. En spelers heb ik niet echt verkocht (wel voor lage bedragen, maar daar kan de winst niet zo van groeien)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hoe doe je dat of zijn dat gewoon puur inkomsten uit transfers?
Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Damn wat een bedragquote:
heb zelf bij een oude cm ooit eens 111miljoen betaalt voor Raul, zodat ie overkwam naar manchester unitedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:05 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Damn wat een bedrag
Betaald ok, maar ontvangen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:06 schreef AirRaid het volgende:
[..]
heb zelf bij een oude cm ooit eens 111miljoen betaalt voor Raul, zodat ie overkwam naar manchester united
En die zelfgemaakte spits scoort niet meer dan andere?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:10 schreef X-fi het volgende:
Competitie is weer begonnen. En heb de eerste prijs weer eens weten te pakken. De JCS. Ajax heeft hem nu 3x op rij
[afbeelding]
hehe heb ooit eens in CM 03-04, dacht ik, een bod gehad van 270 miljoen op Titov.. Ik zal eens even zoeken of ik daar nog een screentje van heb. Die heb ik namelijk wel gemaakt toen...quote:
in je hoeveelste seizoen zit je met PSV?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:48 schreef MMUFC het volgende:
Ben met mijn PSV voor het eerst landskampioen geworden, en dat trwijl ik flink onder druk stond. Roy Beerens had geen vertrouwen meer in mij, maar toen ik zijn contract verlengde was dat weg
Heb Jefferson Farfan voor 50m(35 meteen en 15 over 24 maanden) weten te verkopen. Had meteen 55m transfergeld en 62m(pj) voor lonen. Heb Leo Messi(in Barca B) geprobeerd te halen(hoefde maar 10m te kosten) maar die wilde niet. Toen Kerlon maar gehaald.
Alex was al ruim een jaar ongelukkig dus maar voor 10m verkocht. Jonas Olson(NED), Jeroen Drost(Heerenveen) en Arnold Kruiswijk(Groningen) als vervangers aangetrokken.
Verder een vervanger voor op termijn voor Gomes, Tim Krul. Meteen uitgeleend aan Zwolle, waar ook mijn jeugd keeper Gino Mommers aan uitgeleend is
Met KR Jamal Ait Mama transfervrij binnen gehaald en na een half seizoen voor 150k direct en 150k over 24 maanden verkocht
Klinkt als een Indonesier!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:18 schreef MrMoon het volgende:
X-fi waar heb je die Partoesoebroto vandaan gehaald? Of heb je die ook zelf gemaakt?
inderdaad.. ik heb hier zelf geen FM dus ik kan em zelf niet even opzoeken, maar ik ben wel benieuwd waar ie em vandaan heeft en wat zn stats zijnquote:
Nee hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 23:21 schreef Crack_david het volgende:
haha lekker ff in een interlandje 12 doelpunten maken.. lekker voor je gemiddeldequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Oranje boekt me ook effe een overwinning, Marco doet het veel te goed, zo kan ik nooit bondscoach worden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha lekker ff in een interlandje 12 doelpunten maken.. lekker voor je gemiddelde
hoe waren de match stats?
Zit nu begin 3e seizoen.. 1e seizoen teleurstellend maar wel 2e ronde CL en bekerwinnaar..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in je hoeveelste seizoen zit je met PSV?
Farfan is trouwens wel lekker verkocht. Maar dat met die 24 maanden heb je dat geld dan ook meteen beschikbaar of pas na 24 maanden?
UItlenen doe ik zelf nooit aan.. Ik wil mijn jeugdspelers laten spelen in mijn systeem en trainen op mijn manier...
eigenlijk nog best wel slecht dat het 'maar' 19-0 is geworden met al die kansen..quote:
Das waar het levert je op die manier wel wat geld op, maar het zet natuurlijk geen zoden aan de dijk. Ik verkies er persoonlijk voor om zelf te trainen, maar er zit natuurlijk wel wat in zoals je dat zegt...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zit nu begin 3e seizoen.. 1e seizoen teleurstellend maar wel 2e ronde CL en bekerwinnaar..
2e seizoen Kampioen, kwart finale beker en 1/8e finale UEFA Cup.
Heb 1e seizoen de JCS, 2e ook 3e niet.
Volgens mij had ik het direct.. want als ik een aankoop doe die pas over een aantal maanden doe dan verdwijnt het transfergeld direct uit het transferbudget. Vijftien miljoen over 24 maanden is gewoon ruim 6 ton per maand
Roy Beerens kan bij mij niet op een basisplaats rekenen, Heerenveen bood 425k direct en 2,8m optie tot koop, heb die optie eruitgesloopt en zo krijgt Beerens wsl speel tijd en ik bijna 5 ton. Zo heb ik Ibi Afellay in 2 seizoenen 1,5 seizoen uitgeleend wat me 2m totaal opleverde..
Ik doe dit ook niet vaak, maar omdat ik alles al had gehaald leek me het wel leuk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En die zelfgemaakte spits scoort niet meer dan andere?![]()
Deed dat eerst ook vaak, maar vind het cheaten en dat maakt het spel minder leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |