Er is al een PC topic. Deze heb ik geopend voor de next-gen consolesquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:39 schreef Devrim_ het volgende:
een TVP voor PC versie(de game komt ook uit op de Wii btw)
quote:- De Be A Pro mode strekt zich over vier seizoenen (offline).
- Er is een nieuwe online regel ingesteld voor mensen die hun spel vroegtijd afsluiten. Wanneer je binnen drie minuten afsluit krijg je een 'no penalty', tussen de drie en vijf minuten een 'Did Not Finish en na vijf minuten krijg je een slechte rating.
- Het collissionsysteem is beter verzorgd en zal er zeer goed uit zien.
- De fysiek van de bal, alsmede het passen hebben sterke verbeteringen gekregen.
- Het tempo van de game is dit keer beter verzorgd, onbekend is of deze nu juist sneller of langzamer is.
- De Manager mode en Edit mode zijn vrijwel hetzelfde als diens voorgangers.
- De exclusive PlayStation 3 mode zou tijdens Leipzig onthuld moeten worden
- De vermoeidheid van spelers is beter uitgewerkt.
En nog is het stront vergeleken met PESquote:Soepele, verfijnde gameplay - De core-gameplay is op 250 punten aangevuld en verbeterd.
Fifa haters die hier komen trollen zijn niet gewenst.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En nog is het stront vergeleken met PES
Het zijn slechts de feiten, mijn waarde. Niet haten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Fifa haters die hier komen trollen zijn niet gewenst.
ps. de laatste delen van PES zijn juist stront!
Meningen bedoel je, en die van jou is in de minderheid.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het zijn slechts de feiten, mijn waarde. Niet haten.
2 jaar geleden had ik je volkomen gelijk gegeven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
quote:FIFA 09 releasedatum bekend gemaakt
EA heeft vandaag de officiële releasedatum van FIFA 09 bekend gemaakt. Het spel zal namelijk vanaf 3 oktober verkrijgbaar zijn op de Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 2, PSP, Nintendo DS, Nintendo Wii en PC.
2005 wil zijn commentaar terug ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Volledig mee eens! En ik ben ook een ontzettende PES fanboy. PES2008 was echt een klap in het gezicht voor de trouwe fans. Dit jaar wordt het FIFA/PES 50/50 welke ik ga kopen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik je volkomen gelijk gegeven.
Ik ben een fan van de konami voetbal serie sinds de snes tijd met iss tot en met de gehele winning eleven serie op ps1 en 2 en nu dus al 2 delen op de next gen.
Maar wat konami heeft laten zien op de next gen console stelt echt geen klote voor.
De scripting vliegt van het scherm af, om nog maar te zwijgen over snelheid van de game.
Fifa ondergaat tenminste goede veranderingen en dit jaar zal dus ook mijn eerste jaar worden dat ik een Fifa spel ga kopen. ( nooit gedacht dat ik dit als hardcore PES FAN uit mijn strot zou krijgen.)
Konami moet eens van hun luie reet afkomen en eens geen beta game op de markt gooien.
Qua graphics ziet het er niet eens veel beter uit dan 08, maar qua gameplay lijkt alles wel weer wat vloeiender te gaan.quote:
Vind het er geweldig uitzien, vooral schieten en goals zijn verbeterd. Dat vond ik toch wel erg slecht in '08quote:
Als deze reactie 2 jaar geleden was, was het 100% waar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ja ziet er erg goed uit...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |