abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58001791
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

post jij eens gewoon dingen binnen 15 minuten in 1 post. en niet telkens om de minuut een nieuw berichtje., gaat alleen maar voor de stats bij je.

en daarnaast gaat het topic te snel vol, en het leest heel irritant
De pot verwijt de ketel !!
pi_58001842
Mja, het zijn wel telkens aparte nieuwsberichten natuurlijk. Het kan natuurlijk in 1 post maar apart kan nog wel vind ik.

En wat leest er eigenlijk irritant aan?
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_58001873
quote:

[..]

post jij eens gewoon dingen binnen 15 minuten in 1 post. en niet telkens om de minuut een nieuw berichtje., gaat alleen maar voor de stats bij je.

Heb je even?

Wat ben jij vreselijk naïef bezig de laatste weken Jorien.

Ik heb geen btw geen ene drol om m'n stats. Niet zo erg dat ik ervoor spijbel
pi_58001949
als het voor de stats ging had je ze waarschijnlijk niet eens verborgen
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_58001951
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:32 schreef Deviant1nl het volgende:
Mja, het zijn wel telkens aparte nieuwsberichten natuurlijk.
Weinig nieuws aan aangezien dit inmiddels wel normaal is hier op FOK.

Bovendien loopt meneertje ook te janken dat wanneer ik een nieuwspost die zowel PS3 als Xbox 360 gerelateerd is in beide topics plaats, hij me begint te beschuldigen van dubbel posts Alsof het logisch is dat alle mensen uit het PS3 topic nu naar het 360 topic komen om daar het nieuws van hun eigen platform eruit te pakken
pi_58001992
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Weinig nieuws aan aangezien dit inmiddels wel normaal is hier op FOK.

Bovendien loopt meneertje ook te janken dat wanneer ik een nieuwspost die zowel PS3 als Xbox 360 gerelateerd is in beide topics plaats, hij me begint te beschuldigen van dubbel posts Alsof het logisch is dat alle mensen uit het PS3 topic nu naar het 360 topic komen om daar het nieuws van hun eigen platform eruit te pakken
groot gelijk
Ik kom nou eenmaal niet in het xbox topic dus dan is het idd fijn dat je het ook in het PS3 topic plaatst
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 12 april 2008 @ 15:55:14 #107
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_58004565
quote:

[..]

Sorry hoor maar jij bent wel de laatste die over irritant lezen mag beginnen.
Jij post ook eindeloze verhalen over jouw online Fifa overwinningen die NIEMAND wat interesseert, laat Cyberia lekker posten als hij wilt.
Hij post tenminste nog ECHTE nieuws berichten, en geen nieuws bericht in de vorm van een fifa overwinning.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_58004793
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar sowieso, zeuren over dubbelposts of niet, dat doen wij wel. Als jullie er maar voor zorgen dat het gezellig blijft in een topic
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 12 april 2008 @ 16:12:51 #109
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58004858
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:55 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Sorry hoor maar jij bent wel de laatste die over irritant lezen mag beginnen.
Jij post ook eindeloze verhalen over jouw online Fifa overwinningen die NIEMAND wat interesseert, laat Cyberia lekker posten als hij wilt.
Hij post tenminste nog ECHTE nieuws berichten, en geen nieuws bericht in de vorm van een fifa overwinning.
dan weet ik genoeg
pi_58005687
Jorien, ga wat anders zoeken dan alleen maar internet, dan hoef jij je ook niet te ergeren
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:03:38 #111
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58234360
[Xbox 360 #328] Waar GTA IV is uitgesteld!

Kan wat aan dat modchip gezeur gedaan worden? Thanks.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_58235567
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:

Kan wat aan dat modchip gezeur gedaan worden? Thanks.
Done
pi_58235800
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Done
Mbt dat hè.

Waarom wel praten over flashkaartjes voor de Nintendo DS, en er zelfs een apart topic voor maken, maar dan niet over het flashen/modden van de 360 en Wii?
pi_58236666
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mbt dat hè.

Waarom wel praten over flashkaartjes voor de Nintendo DS, en er zelfs een apart topic voor maken, maar dan niet over het flashen/modden van de 360 en Wii?
Hardware matige aanpassingen mogen gewoon niet besproken worden op FOK!. Op dit moment laten we enkel gepraat over die flashcards toe. Een DS flashcard is niet illigaal op dit moment, dus mag besproken worden, een modchip wel, en mag dus niet besproken worden. Als we dat ook nog toe gaan laten dan word het het totaal niet gezelliger op in GAM. Vandaar dat we ook het DS flashcard gebrabbel enkel binnen dat topic houden, zodat users die wel gewoon voor hun games betalen er geen last van hebben
  woensdag 23 april 2008 @ 16:55:43 #115
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58257502

Ben ik weer. GTA IV is illegaal uit en uiteraard zijn er nu een aantal in het topic die het spel al hebben gespeeld en daarmee gaan opscheppen. Leuk voor hun maar voegt mijn inziens niks toe aan het topic. Kan er wat aan gedaan worden ook om eventuele spoilers te voorkomen? Thanks again.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 23 april 2008 @ 17:38:57 #116
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_58258639
Ik zal kijken of ik alles kan deleten van die warezpaupers.
Ik kan helaas niet 24/7 aanwezig zijn dus sommige dingen zullen er tussendoor schieten
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 19:22:32 #117
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_58261426
Ik wil een review plaatsen op fokgames maar het lukt niet,
de link waar "Als je een userreview over deze game wilt schrijven kun je dat hier doen." staat resulteert in een lege pagina, bijvoorbeeld:

http://games.fok.nl/votegame.php?gameid=XXXX

waar XXXX het gamenummer is. Doe ik iets fout of werkt het gewoon niet? Ik heb nog geen gamescore gegeven.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_58261846
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil een review plaatsen op fokgames maar het lukt niet,
de link waar "Als je een userreview over deze game wilt schrijven kun je dat hier doen." staat resulteert in een lege pagina, bijvoorbeeld:

http://games.fok.nl/votegame.php?gameid=XXXX

waar XXXX het gamenummer is. Doe ik iets fout of werkt het gewoon niet? Ik heb nog geen gamescore gegeven.
Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 20:04:35 #119
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_58262688
Verdorie, nog zo'n topic in MyAT waar ik niks mee doe
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 27 april 2008 @ 17:10:59 #120
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58341860
[Multi] GTA IV #29 Getalife!

Dubbel, slotje bitte.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_58341962
quote:
Op zondag 27 april 2008 17:10 schreef Gamer_V het volgende:
[Multi] GTA IV #29 Getalife!

Dubbel, slotje bitte.
Gedaan
  zondag 27 april 2008 @ 21:11:41 #122
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_58346568
Voor ik een topic open, is er ergens een recent Crysis (PC) topic waar ik een vraag kwijt kan over een punt in de singleplayer waar ik vast zit?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_58346737
quote:
Op zondag 27 april 2008 21:11 schreef Ireth het volgende:
Voor ik een topic open, is er ergens een recent Crysis (PC) topic waar ik een vraag kwijt kan over een punt in de singleplayer waar ik vast zit?
[PC]Crysis Deel II
  zondag 27 april 2008 @ 21:29:33 #124
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_58346949
Thanks!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 28 april 2008 @ 01:39:32 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_58351917
http://forum.fok.nl/user/history/108856

Graag een levenslange ban voor deze teringclown. Major endgame story spoiler van GTAIV lopen te posten zonder er wat bij te zeggen, puur voor de fun.

Fucking teringgast.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 28 april 2008 @ 01:41:10 #126
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58351933
In deze post dus. [Multi] GTA IV #30 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

Voordat hij niet gebanned zou worden, ik meen mij te herinneren dat er ook op een ban stond op 'snapes kills dumbledore' enzo. En dit is net zo erg.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_58351972
quote:
Op maandag 28 april 2008 01:41 schreef Gamer_V het volgende:
In deze post dus. [Multi] GTA IV #30 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

Voordat hij niet gebanned zou worden, ik meen mij te herinneren dat er ook op een ban stond op 'snapes kills dumbledore' enzo. En dit is net zo erg.
TVP

En aanpakken die gast!
pi_58351979
Hard
pi_58352212
Het stond toch gewoon in spoilertags? Waarom dan klikken? Eigen schuld dikke bult...
pi_58353809
quote:
Op maandag 28 april 2008 02:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Het stond toch gewoon in spoilertags? Waarom dan klikken? Eigen schuld dikke bult...
Inderdaad. Als er spoilertags staan dan weet je toch dat er gespoiled gaat worden?
Dan ben je gewoon een domme lul om er op te klikken als je het niet wil weten en een nog vele malen dommere lul om daarna die knakker de tyfus en weet ik wat al dies meer toe te wensen.

Afspraken zijn dat spoilers tusen spoilertags staan, en dat staan ze gewoon, dus ik zie het probleem echt niet
pi_58354033
Je kan ook even een hint of iets dergelijks geven ? Dat is helemaal niet gedaan. En dat doen de meeste mensen ook. En dat verwacht je ook van mensen die een beetje sociaal zijn.
Het stond er namelijk zo :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verwacht je gewoon niet als je de eerste spoiler hebt gelezen, en vooral niet als er GEEN waarschuwing bij staat.
  maandag 28 april 2008 @ 10:10:24 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58354189
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:02 schreef Edwinuss het volgende:
Je kan ook even een hint of iets dergelijks geven ? Dat is helemaal niet gedaan. En dat doen de meeste mensen ook. En dat verwacht je ook van mensen die een beetje sociaal zijn.
Het stond er namelijk zo :
SPOILER
SPOILER
Dat verwacht je gewoon niet als je de eerste spoiler hebt gelezen, en vooral niet als er GEEN waarschuwing bij staat.
Dat idd een vuile streek en ook puur om de mensen die spoiler te laten lezen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_58354208
En mensen die linkjes naar de livestreams geven is wel okay?
Daar word ook gespoilerd en moet je ook eerst zelf op klikken.

Als je het allemaal niet wil weten moet je ook niet klikken. Simpel as that.

Ow, en om even aan te geven hoe spoilers werken:

NIET op klikken mensen want ik in die spoiler staat een flinke spoiler!!!
NIET KLIKKEN DUS, IK HERHAAL NIET KLIKKEN!!!!!!!
SPOILER
En iedereen die hier nou nóg een keer op klikt is al helemaal achterlijk!

=edit=
Ik heb er maar even een waarschuwing bijgezet, want sommige mensen snappen het hele idee achter de spoilertags niet geloof ik. ALS JE HET NIET WILT WETEN MOET JE ER NIET OP KLIKKEN!!!!!!!!

=edit2=
En dat vetgedrukte tekst moet je zelf meteen in je hoofd horen op het moment dat je de spoilertag ergens ziet staan.

=edit3=
En voor de echt domme mensen zeg ik er nog maar even bij dat in deze spoilertag hetzelfde staat als in die andere. NIET op klikken dus!!!
pi_58354271
Godverdomme, heb ik het weer gelezen! Dacht je zal wel een grapje maken...
Nou weet ik al twee keer hoe het verhaal gaat.
Dus...
  maandag 28 april 2008 @ 10:16:35 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58354298
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:11 schreef NED het volgende:
En mensen die linkjes naar de livestreams geven is wel okay?
Daar word ook gespoilerd en moet je ook eerst zelf op klikken.

Als je het allemaal niet wil weten moet je ook niet klikken. Simpel as that.

Ow, en om even aan te geven hoe spoilers werken:

NIET op klikken mensen want ik in die spoiler staat een flinke spoiler!!!
NIET KLIKKEN DUS, IK HERHAAL NIET KLIKKEN!!!!!!!
SPOILER
En iedereen die hier nou nóg een keer op klikt is al helemaal achterlijk!

=edit=
Ik heb er maar even een waarschuwing bijgezet, want sommige mensen snappen het hele idee achter de spoilertags niet geloof ik. ALS JE HET NIET WILT WETEN MOET JE ER NIET OP KLIKKEN!!!!!!!!

=edit2=
En dat vetgedrukte tekst moet je zelf meteen in je hoofd horen op het moment dat je de spoilertag ergens ziet staan.

=edit3=
En voor de echt domme mensen zeg ik er nog maar even bij dat in deze spoilertag hetzelfde staat als in die andere. NIET op klikken dus!!!
9 van de 10 keer staat er gewoon iets grappigs of onzin in de spoiler! Maar dat topic loopt al vrij lang nu en hij is er nog nooit geweest alleen nu ineens met 2 spoilers zonder ook maar iets er bij en nu is die ook weer weg. Dus dan is het toch duidelijk wat zijn doel is geweest?
pi_58354343
quote:
Dus dan is het toch duidelijk wat zijn doel is geweest?
Dat kan weliicht wel zo zijn, maar volgens mij kan hij volgens de huidige regels niet gebanned worden.
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden om te lezen, dat vind ik ook niet en ik heb het ook gelezen, maar feit is dat het gewoon netjes tussen spoilertags staat en dat wij zo achterlijk zijn geweest om er op te klikken.

@Mork_Van_Ork: ik zet er notabene tot 3x toe bij dat er dezelfde spoiler staat en nog klik je erop!!
pi_58354399
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef NED het volgende:

[..]

Dat kan weliicht wel zo zijn, maar volgens mij kan hij volgens de huidige regels niet gebanned worden.
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden om te lezen, dat vind ik ook niet en ik heb het ook gelezen, maar feit is dat het gewoon netjes tussen spoilertags staat en dat wij zo achterlijk zijn geweest om er op te klikken.

@Mork_Van_Ork: ik zet er notabene tot 3x toe bij dat er dezelfde spoiler staat en nog klik je erop!!
Je deed probeerde grappig te doen.. Daarom verwacht je niet een serieuze spoiler. Net zoals die andere sjonnie.
  maandag 28 april 2008 @ 10:22:38 #138
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58354401
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef NED het volgende:

[..]

Ik heb het zelf gelukkig niet gelezen
pi_58354520
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:22 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je deed probeerde grappig te doen.. Daarom verwacht je niet een serieuze spoiler. Net zoals die andere sjonnie.
Ik probeer helemaal niet grappig te doen. Ik laat gewoon zien hoe een spoilertag werkt en ik zet er notabenen tot 3x aan toe dat er echt een dikke spoiler in staat en dat het dezelfde is als die ene vent deed.

Dat je bij die ene vent op zn spoiler klikt kan ik nog inkomen, maar dat je dan vervolgens ook nog eens op de mijne klikt?!!

Anyway, nog maar even voor de duidelijkheid: in mijn spoiler staat dezelfde spoiler als die gast in dat GTA topic gemaakt heeft en (even er van uit gaande dat hij waar is) wil je die NIET lezen!

Dus voor iedereen die hem nog niet gelezen heeft: ook niet doen.
Zo, en nu houdt ik op met waarschuwen.

Volgens de regels kan je hem echt niet bannen dunkt me. Hij gebruikt de spoilertag en dat er dan users zijn die erop klikken kan hij ook niks aan doen
pi_58356067
Ik maakte maar een grapje, als ik het al een keer heb gelezen dan maakt het toch niet uit of ik het hier nog een keer lees...
Dacht dat het wel duidelijk was
Dus...
pi_58356382
Tja, als hij het zo gepost zou hebben zonder spoiler tekst dan had ik een ban-aanvraag gedaan. Maar er zijn toch echt spoilertags gebruikt. Ik zal de posts verduidelijken zodat niet nog meer mensen die het niet willen weten er achter komen
pi_58365034
Mag hier in de TT het gefixt worden?

[Multi} GTA IV#33 Het zal een lange, lange avond worden
pi_58367002
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Mag hier in de TT het gefixt worden?

[Multi] GTA IV #33 Het zal een lange, lange avond worden
pi_58398970
Er zijn nu drie GTA IV topics, waar grotendeels over dezelfde dingen wordt gepraat.. Nogal onoverzichtelijk . Is het niet beter om bijvoorbeeld alleen 1 singleplayer topic en 1 multiplayer topic te maken?
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58422111
Hmm, blijkbaar ben ik de enige die 3 dezelfde topics niet echt handig vindt.. Nou ja, laat dan ook maar.

zondag 4 mei 2008 @ 13:21:38 #146
139407 jorienvdherik
pi_58470650
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[Multi] GTA IV #39 Spoiler galore!

zeer irri
Dat topic is toch al in het archief, niemand die meer gaat klikken.
  zondag 4 mei 2008 @ 13:44:18 #148
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_58470714
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Dat topic is toch al in het archief, niemand die meer gaat klikken.
idd, het leed is al geschied Al hoewel ik nog geen spoilers heb kunnen vinden in dat topic?
pi_58470764
Deze spoiler werkt niet:

[Multi] GTA IV #40 Soviet Connection!

zondag 4 mei 2008 @ 13:48:45 #150
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_58470801
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Deze spoiler werkt niet:

[Multi] GTA IV #40 Soviet Connection!

Hier werkt tie gewoon hoor?
pi_58470826
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:48 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Hier werkt tie gewoon hoor?
Nu wel, maar net stond de hele spoiler gewoon in het topic. Sorry.
  zondag 4 mei 2008 @ 13:53:16 #152
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_58470903
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Nu wel, maar net stond de hele spoiler gewoon in het topic. Sorry.
Een schande is het! Dat ik hier tijd in heb moeten steken! Bukken schavuit, ik zal je straffen!!

( )
pi_58470946
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Een schande is het! Dat ik hier tijd in heb moeten steken! Bukken schavuit, ik zal je straffen!!

( )
Welke straf?
  zondag 4 mei 2008 @ 13:56:40 #154
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_58470971
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Welke straf?
Ohwja, zo had je het ook kunnen lezen

Nee niet die. Ik pak mijn zweep!
pi_58470985
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:56 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ohwja, zo had je het ook kunnen lezen

Nee niet die. Ik pak mijn zweep!
Vergeef mij.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:56:48 #156
139407 jorienvdherik
pi_58507962
kan hier echt wat tegen gedaan worden, las dat er een ban op stond ?

[Xbox 360 #331] Jump in!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:01:44 #157
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58508036
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:

[Xbox 360 #331] Jump in!
staat geen ban op hoor
er is laatst alleen iemand geband omdat die een browser-crashende rickroll site had.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games dinsdag 6 mei 2008 @ 11:11:37 #158
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58508216
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:01 schreef Paxlie het volgende:

[..]

staat geen ban op hoor
er is laatst alleen iemand geband omdat die een browser-crashende rickroll site had.
.....Kennedy
pi_58523675
Broeliebroeilie Jorien En maar de vreselijke moraalridder uithangen
pi_58523678
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:11 schreef Wessiej het volgende:

[..]

pi_58527689
idd, op Rick Rollen staat geen ban. Staat al in de nieuwe Policy
pi_58527775
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
idd, op Rick Rollen staat geen ban. Staat al in de nieuwe Policy
gvd, ik wilde er bijna op klikken!
pi_58566218

[Xbox 360 #332] Waar we Race Driver GRID aan de tand voelen!

vrijdag 9 mei 2008 @ 07:25:02 #164
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_58568495
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:

[Xbox 360 #332] Waar we Race Driver GRID aan de tand voelen!
Ik heb hem al gewaarschuwt, meer kan ik niet doen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:51:42 #165
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_58596728
Hoi luitjes,

'vroeger' in de tijd van trackmania nations begonnen we hier op fok een reeks over dit spel. We zijn inmiddels bij 25 delen beland, alleen staat het de laatste tijd een beetje stil. Reden hiervan is dat een deel van het actieve fok gedeelte een eigen clan is begonnen.

Nu is er recentelijk een nieuwe update beschikbaar gekomen, waarbij er dus een nieuw topic is ontstaan. Eigenlijk borduurt dit voort op de bestaande reeks.

Wat te doen? Een nieuwe reeks, of verder met de oude? Ik wil desnoods wel een nieuwe op maken.

Voorstel:
Trackmania #25 - Waar we vrolijk verder racen --> slotje
[PC] Trackmania Nations Forever --> trackmania nations forever deel 26 (maar ik moet dus nog wel ff een goeie op in elkaar sleutelen.

Vertel me maar of jullie hiermee eens zijn, dan maak ik een nieuwe op en pas de wiki aan. (zodat jullie dan de op en tt kunnen verandere)

tia
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:58:19 #166
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_58601022
done.
  zondag 11 mei 2008 @ 18:11:01 #167
108725 e-wok
pi_58612840
Heb je mijn post in zijn geheel gelezen? Het lijkt er niet op
Ik stelde een vraag...
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:24:01 #168
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58645548
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kut, moest natuurlijk #267 zijn
Bij voorbaat dank
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:45:11 #169
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_58646027
quote:
Op zondag 11 mei 2008 18:11 schreef e-wok het volgende:
Heb je mijn post in zijn geheel gelezen? Het lijkt er niet op
Ik stelde een vraag...
oh sorry, tis te warm om thuis op mn kamer te zitten, maar ik ben op je voorstel ingegaan, en bereid om er evt een nieuwe OP in te zetten, als deze af is
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:54:52 #170
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_58663259
Is er een mod die van dit topic even #267 kan maken?

[Hattrick] #266 Wie is de eerste kampioen?
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_58663317
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:54 schreef SuperWeber het volgende:
Is er een mod die van dit topic even #267 kan maken?

[Hattrick] #267 Wie is de eerste kampioen?
Ja, die is er
pi_58679638
Nu de GTA IV hype grotendeels achter de rug is lijkt het me toch wel handiger om nu weer gewoon 1 centraal topic aan te houden?! Ze gaan nu lang niet zo snel meer, en het is gewoon makkelijker bij te houden als alles in 1 topic staat, imho.

[MULTI] GTAIV#42 Ik wil ook een Bellic zijn!
[XBOX 360] GTA IV #3 - That's how we roll, bitches!
[PS3] GTA IV #3 Met doemdenkers en druktemakers

donderdag 15 mei 2008 @ 10:28:47 #173
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58680169
klopt Sackboy gewoon een multi topic lijkt me beter
pi_58681068
hmm, maar straks komt al die exclusive content toch? Dan is het toch makkelijk dat de topics appart blijven? Ik laat het even over aan me collega mods
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:46:51 #175
108725 e-wok
pi_58689138
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh sorry, tis te warm om thuis op mn kamer te zitten, maar ik ben op je voorstel ingegaan, en bereid om er evt een nieuwe OP in te zetten, als deze af is
Ik heb me bedacht dat ik het niet nodig vind, er wordt nauwelijks gepost in het topic
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:04:12 #176
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_58689493
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
hmm, maar straks komt al die exclusive content toch? Dan is het toch makkelijk dat de topics appart blijven? Ik laat het even over aan me collega mods
Extra content komt pas in de herfst, of zelfs nog later, dus 1 topic lijkt mij ook genoeg
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_58716644
help zelda

Waar slaat zo'n reactie op
  zaterdag 17 mei 2008 @ 00:17:26 #178
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_58718690
het slaat nergens op.
pi_58828570
Zou een modje onderstaand topic in de categorie PC Games kunnen zetten.

Het grote SimCity 4 topic: deel 29
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:24:23 #180
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_58830292
check.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:31:04 #181
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_58989972
[XBOX 360 #336] Sorry Sackboy! Liefs, Edwinuss

Wat is dit voor TT? Gaan de TT's tegenwoordig over de topics zelf of over de (butt-hurt) users? Moeten ze zelf weten natuurlijk (kan me voor de rest niet boeien), maar het viel gewoon op. Ik neem aan dat niet iedereen de TT's gebruikt om met elkaar te communiceren alsof het één grote MSN chatroom is.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:41:47 #182
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58991542
Volgende FB topic

GAM FAQ & FB #12 waar Ruzbeh blijft zeuren om niks.

donderdag 29 mei 2008 @ 17:28:13 #183
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_58992582
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef Ruzbeh het volgende:

Wat is dit voor TT? Gaan de TT's tegenwoordig over de topics zelf of over de (butt-hurt) users? Moeten ze zelf weten natuurlijk (kan me voor de rest niet boeien), maar het viel gewoon op. Ik neem aan dat niet iedereen de TT's gebruikt om met elkaar te communiceren alsof het één grote MSN chatroom is.
Wat is het probleem?
Er staat toch dat het een Xbox 360 topic is?
We kunnen natuurlijk ook standaard "Waar we >insert game< hypen" neerzetten.
Bovendien is het geen Wii topic dus wat boeit het?
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:57:31 #184
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_58995769
Het is in dit geval geen probleem omdat het geen problemen veroorzaakt, maar ik vond het wel bijzonder. Het zou bijv. problemen kunnen geven in het topic zelf en het zou ervoor zorgen dat het off-topic zou gaan.
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
Bovendien is het geen Wii topic dus wat boeit het?
Je hebt helemaal gelijk. Voortaan zal ik alleen zeuren over Wii gerelateerde topics.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 29 mei 2008 @ 21:05:03 #185
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_58997468
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is in dit geval geen probleem omdat het geen problemen veroorzaakt, maar ik vond het wel bijzonder. Het zou bijv. problemen kunnen geven in het topic zelf en het zou ervoor zorgen dat het off-topic zou gaan.
[..]

Je hebt helemaal gelijk. Voortaan zal ik alleen zeuren over Wii gerelateerde topics.
Mooi
  donderdag 29 mei 2008 @ 21:51:03 #186
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58998615
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef Ruzbeh het volgende:

Dat soort TT's zijn alleen maar leuk
pi_58998921
Ik ben het wel eens met Ruzbeh, dit zorgt alleen maar voor meer slowchat. Zie alleen de al de gehele eerste pagina die vol met onzin staat.

En sowieso moet Edwinuss eens kappen met z'n persoonlijke hetze tegen mij.
&nbsp;
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:39:06 #188
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59000059
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:03 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben het wel eens met Ruzbeh, dit zorgt alleen maar voor meer slowchat. Zie alleen de al de gehele eerste pagina die vol met onzin staat.

En sowieso moet Edwinuss eens kappen met z'n persoonlijke hetze tegen mij.
Jij bent veel te serieus vind ik! Het centraal 360 topic was altijd al met de nodige slowchat maar dat maakt het juist leuk! Steeds die droge info wordt je ook wel moe en dan is het leuk om tussen door gewoon beetje te kunnen ouwehoeren onder elkaar!

Thats why im still around
pi_59000187
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Jij bent veel te serieus vind ik!
&nbsp;
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:44:47 #190
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59000257
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik vind je wel tof hooor

Maar je wilt het er wel te serieus over hebben en dat opzich ook niet verkeerd maar dat gaat niet echt werken in dat centraal topic, Dan krijg je van die opstandige lui zoals Edje
  vrijdag 30 mei 2008 @ 03:02:53 #191
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_59004297
Onzin, het is wel gezellig hoor maar er is wel echt VEEL slowchat, en het is niet dat Sackie alleen maar plaatjes post. En ook al zou ie dat doen, prima: hoef ik geen plaatjes meer te posten.

Sackie, ik vind je toffig mijn zegen heb je
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 07:30:49 #192
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59004963
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 03:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Onzin, het is wel gezellig hoor maar er is wel echt VEEL slowchat, en het is niet dat Sackie alleen maar plaatjes post. En ook al zou ie dat doen, prima: hoef ik geen plaatjes meer te posten.

Sackie, ik vind je toffig mijn zegen heb je
Ik heb het niet over de plaatjes die die post!
pi_59089293
Het centrale PS3 topic begint een beetje op een kindercreche te lijken. Mods, doe er wat aan aub.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59089306
Kan iemand even alle jorien replies uit de ps3 topics te halen zodat hij kan uihuilen in zijn eigen topicje

Of gewoon bannen

Dit slaat nergens meer op
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:32:49 #195
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_59097788
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef disjfa het volgende:
Kan iemand even alle jorien replies uit de ps3 topics te halen zodat hij kan uihuilen in zijn eigen topicje

Of gewoon bannen

Dit slaat nergens meer op
Ik kan editten, waarschuwen, en voorderest weinig doen..
Ik probeer het in de gaten te houden, maar die jongen is meer online dan ik ben.
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:46:43 #196
139407 jorienvdherik
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:51:40 #197
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_59115241
is dicht.
pi_59138163
Een post in dit topic: [Multi] Brothers in Arms: Hell's Highway

edit: opgelost

[ Bericht 4% gewijzigd door Atreidez op 05-06-2008 10:49:33 ]
Where facts are few, experts are many.
pi_59147141
Ik heb deze geopend: [Wii] Wii Fit #4 Waar we na een korte break weer verder gaan

Maar 'm niet onder Nintendo gezet, wil iemand 'm verplaatsen? En volgens mij heb ik dat laatst ook niet gedaan toen ik het algemene Wii topic opende, sorry daarvoor en dank voor het verplaatsen enzo
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:40:48 #200
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_59150154
done.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')