quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:13 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb er best wel een paar dingen door gemist. Zo wist ik totaal niet dat ElizabetaVolgens mij heb ik dat ook gemist, want dat icoontje staat niet meer op de radar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Las aan het eind van het spel op het internet pas wat er met haar was gebeurd.
Deze TS knipt en plaktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:49 schreef Logitik het volgende:
Vet! Waar kan ik deze exclusieve content downloaden zoals de TS aangeeft?
Ik heb het nu twee keer gehad. Eén keer was m'n auto gewoon compleet gesloopt en de tweede keer reed ik frontaal op een hotdogstand in. Leek wel een zelfmoordaanslag.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ontploffende auto's zijn zelfs best zeldzaam
Die paar keer dat een storyline telefoontje door zoiets bij mij onderbroken werd, werd ik altijd even later teruggebeld met hetzelfde gesprek. Zo ging dat in oude GTA's trouwens ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Weten jullie wat mn grootste bezwaar is met GTA IV? Dat je telefoongesprekken onderbroken worden als er even iets anders gebeurt in de wereld. Ik bedoel, logisch dat je niet kunt bellen als je geschept wordt door een auto, maar ik vind het kut dat ik dan niet terug kan bellen om het gesprek te hervatten.
Waar kan je zien op hoeveel % het staat dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik vind het juist irritant dat je net met een missie bezig bent en dan word je gebeld door
een vriend om wat te gaan doen.
Dan besluit ik om niks te gaan doen, gaat er weer 1% like van af.
start -> stats -> A -> rechterthumbstick naar beneden scrollenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:50 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waar kan je zien op hoeveel % het staat dan?
Het zijn vaak de na-missie telefoontjes die mis gaan bij mij, en dan verschijnt er ineens weet iets op mn radar en weet ik gewoon niet wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Die paar keer dat een storyline telefoontje door zoiets bij mij onderbroken werd, werd ik altijd even later teruggebeld met hetzelfde gesprek. Zo ging dat in oude GTA's trouwens ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook alweer van?
.....Kennedy
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Moet nog 80 vliegende ratten afknallen
Net als een nieuws bericht erover gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:33 schreef Reintji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit vast op een missie, en kom dus niet verder in de game.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:05 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
GTA. Ben nog niet heel ver, though
.
op het vrijheidsbeeld zitten 5 of 6 duiven lolquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:02 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vind die duiven schieten een beetje gaar eigenlijk
Ik had er 1 gevonden op het hapiness statue, knal ik hem af komt er politie op me afvoor een fuckin' duif
btw in het Noord(en)-(Oosten) van Broker vind je een paar MIB ufo's waar je ook naar boven kan voor een mooi uitzicht
Ik ken overigens al bijna elke straat en steegje in Broker dromen, scheelt me weer wat gekloot met die tomtom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |