No More Strangers bedoel je volgens mij.quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef RacerDKB het volgende:
Die achievement van '''Meet Al Strangers'' ofzo snap ik niet, wat bedoelen ze er mee?
Als er trouwens iemand zin heeft om de multiplayer met een grote groep fokkers te spelen, drop dan je gamertag. Ik zet ze vervolgens dan wel in de OP.quote:No More Strangers 5
Meet all random characters.
Toch wel, die andere zijn binnen 4 uur vol.quote:Op maandag 28 april 2008 20:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Een apart topic heeft toch totaal geen zin?
quote:Op maandag 28 april 2008 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
Tvp
Ook al ga ik GTA 4 pas spelen over 2 maanden ofzo
Mijn tag:quote:Op maandag 28 april 2008 20:07 schreef IedeK. het volgende:
Misschien leuk om een overzichtje van Gamertags van Fokkers in de OP te zetten.
Misschien handig voor eventuele multiplayermatches.
Mijn tag:
IedeK. - Iede Klaas
Ik vind het ook triestquote:
Die van 269 heeft een harde schijf. Voor HDMI moet je op de doos kijken op een groot HDMI logo, en kijk meteen of er 175W of 203W op staat, je moet die van 175W hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 21:47 schreef Badabingea het volgende:
Welke Xbox360 heeft HDMI aansluiting en harde schijf? Die goedkoopste sowieso niet, maar die van 270?
CIAO!
Dat is?quote:Op maandag 28 april 2008 22:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die van 269 heeft een harde schijf. Voor HDMI moet je op de doos kijken op een groot HDMI logo, en kijk meteen of er 175W of 203W op staat, je moet die van 175W hebben.
Als je 175W voeding hebt betekent dat dat je een falcon moederbord hebt. Deze is een stuk stabieler en je hebt veeel minder kans op een RRoD. In de winkel moet je even kijken naar 175W want veel winkels hebben de oudere modellen nog staan.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Want ik wou bij mijn homies Cyb en Morph in de gang![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |