SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:06 schreef Badabingea het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Idd Nico is echt koning![]()
Ik lig alleen al in een deuk als ik soms zn kop zieEn hoe hij praat en doet enzo
En samen met Roman zijn ze echt grappig
Ik ben een koningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spel is zooooooo gaafEn ik kan me zo goed identificeren he..
![]()
Ik heb gister ook 2 missies dubbelgespeeld door uit te gaan van de autosave, dat doe ik ook nooit meerquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:29 schreef Logitik het volgende:
Wat een vet spel zeg!
Alleen heb ik, ondanks het mooie weer, uren achter elkaar GTA gespeeld.. Hij saved de hele tijd tussendoor, dus dan lijkt het me toch logisch dat je de 360 uit kan zetten, en dat je de volgende keer verder kan gaan waar je gebleven was??
Nu moet weer op het punt beginnen waar ik gister ook begon!
Ik heb helemaal geen zin om weer uren hetzelfde te gaan doen. Ik vind het niet leuk meer
Kloptquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb gister ook 2 missies dubbelgespeeld door uit te gaan van de autosave, dat doe ik ook nooit meerAls je een game load staat er soms trouwens bij de helemaal onderste slot een savegame, volgens mij is dat de autosave.. ? Dan zou je die gewoon kunnen laden, maar ben er niet zeker van.
Ja daar heb ik ook last van. Hij savede automatisch en toen ik de volgende dag weer ging spelen moest ik 2 missies die ik al had gedaan nog een keer doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:01 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Volgensm ij werkt de autosave alleen binnen een speelsessie en moet je dus als je gaat stoppen zelf nog saven. Ik vind het ook allemaal een bettje vaag, dus ik save zelf gewoon veel. Even een taxi roepen en naar een safehouse..
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Inderdaad, ik gebruik alleen maar autosave eigenlijk. Zie m'n safehouse in principe nooitquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:11 schreef DSS24 het volgende:
Als je links bovenin " saving content" ziet na een missie, zou je progress gewoon opgeslagen moeten zijn. Bij mij is dat i.i.g. wel zo als ik de xbox opnieuw opstart.
zo gaat de missie iddquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef Reintji het volgende:
Net wel een erg makkelijk motorfiets opgehaald voor Brucie, rijder werd net door de politie gearresteerd,..motor stond netjes op de stander
[spoiler] GTA is gaaf, sssht! [/ spoiler] (<-- zonder spatie)quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:59 schreef Motorhoofd het volgende:
Hoe zet je iets in een spoilertag, want schijnbaar doe ik iets verkeerd![]()
30, staat ook bij de achievement You Got The Message.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoeveel auto's moet ik eigenlijk voor Stevie verzamelen? Ik blijf bezig met die vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:23 schreef Pronk het volgende:
Hebben jullie tips voor de missie 'Destruction For Beginners'. Het lukt me voor geen meter.Wat moest je doen? (dan weet ik wel weer welke het wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ga vanmiddag en morgen nog even flink spelen. Daarna weer 3/4 dagen van huis
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:23 schreef Pronk het volgende:
Hebben jullie tips voor de missie 'Destruction For Beginners'. Het lukt me voor geen meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zien ze gewoon, dat je je verdacht gedraagt tijdens het rijden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
de politite kwam trouwens ook achter me aan toen ik dronken aan het rijden was. Misschien dat ik in de wirwar tegen een politiewagen was aangereden of iemand had aangereden maar volgens mij niet...
Katt Williams met zijn ''Husseling'' showquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:10 schreef rival het volgende:
Katt Williams is trouwens wel de bom (wist ik al maar nu ook in gtaIV)
heb nu 3 shows gezien en 3 keer een andere, vraag me af hoeveel er in het spel zitten.
berovingen, gangwars.. alles kom je tegen op straat.. heerlijk
minpunt aan het spel, het rijden... ik vermaak me prima. zal het spel er echt niet minder door spelen... maar het rijden had wat beter gemogen... directer reageren op gas e.d. maarja, je kan niet alles hebben natuurlijk
Goed meelopen iedere keer..quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:09 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Wie heeft die mission kunnen halen dat je samen met packie en zijn vrienden een bank moet gaan overvallen omg.. ik heb het 4 keer geprobeerd packie gaat steeds dood....
geen truckjes ofzo.. Gewoon zorgen dat je vol armor zit en knallen en misschien wat granaatjes tussendoor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:09 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Wie heeft die mission kunnen halen dat je samen met packie en zijn vrienden een bank moet gaan overvallen omg.. ik heb het 4 keer geprobeerd packie gaat steeds dood....
Husseling husseling husselingquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Katt Williams met zijn ''Husseling'' show
Geniaal is die.
Ik zag maar 3 verschillende shows, daarna kreeg ik weer dezelfde (6 in totaal dus)quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
ik vond het trouwens gaaf om te zien dat er gewoon iemand was aangehouden voor te snel rijden! Zag ik daar een politiewagen staan met zwaarlichten en een auto ervoor dus ik ging ff kijken. Ondertussen die agent bezig om die man te vragen of tie wel wist hoe hard hij ging enzo
En ook dat ik ergens liep.. komt er een politiewagen aan met zwaailichten en sirenes.. ik maar denken van huh ik heb toch niets gedaan?? Zie ik achter me een andere agent lopen met een pistool op iemand gericht, die gewoon achterin de auto gezet werd!
de politite kwam trouwens ook achter me aan toen ik dronken aan het rijden was. Misschien dat ik in de wirwar tegen een politiewagen was aangereden of iemand had aangereden maar volgens mij niet...
op het laatst komt er een dude bij je maatje die hem gaat slaan, richt vroeg genoeg op je maatje, schiet die dude neer en het moet lukkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:23 schreef Julien het volgende:
Heeft iemand tips voor die missie met die sniper rifel aan het eind van het eerste eiland, bij mij raakt die kerel de hele tijd gewond en kom ik te laat beneden.
Zulke dingen maken het toch net allemaal even een stukje leukerquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:04 schreef J.Herrer het volgende:
Lol ik was net ff bij de wapenhandelaar, dus ik geef die handelaar na afloop een paar kogels terug
Word ik paar tellen later geliquideerd door 3 mannen die aan kwamen rennen
Heb nog geen cops gehad als ik dronken naar huis reed.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:06 schreef Dvalin het volgende:
Over dat dronken rijden, als je in de auto zit is er nog niks aan de hand, maar zodra je start heb je de cops achter je aan. Volgens mij ook als ze niet in de buurt zijn.
Ik kreeg hem een keer met geen mogelijkheid meer aan de praat. Dat is echt een stuk realistischer dan dat de auto altijd ontploft.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef Sackboy het volgende:
En als je auto er slecht aan toe is slaat je motor soms af
Zo van:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Weten jullie wat mn grootste bezwaar is met GTA IV? Dat je telefoongesprekken onderbroken worden als er even iets anders gebeurt in de wereld. Ik bedoel, logisch dat je niet kunt bellen als je geschept wordt door een auto, maar ik vind het kut dat ik dan niet terug kan bellen om het gesprek te hervatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |