abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58548239
Ik heb Snow Storm ook in 1 x gehaald al moet ik wel zeggen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58548502
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 08:06 schreef Badabingea het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_58549442
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:12 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Idd Nico is echt koning
Ik lig alleen al in een deuk als ik soms zn kop zie En hoe hij praat en doet enzo

En samen met Roman zijn ze echt grappig
SPOILER
Ik ben een koning

Het spel is zooooooo gaaf En ik kan me zo goed identificeren he..
pi_58549652
Wat een vet spel zeg!

Alleen heb ik, ondanks het mooie weer, uren achter elkaar GTA gespeeld.. Hij saved de hele tijd tussendoor, dus dan lijkt het me toch logisch dat je de 360 uit kan zetten, en dat je de volgende keer verder kan gaan waar je gebleven was??

Nu moet weer op het punt beginnen waar ik gister ook begon!

Ik heb helemaal geen zin om weer uren hetzelfde te gaan doen. Ik vind het niet leuk meer
pi_58549726
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:29 schreef Logitik het volgende:
Wat een vet spel zeg!

Alleen heb ik, ondanks het mooie weer, uren achter elkaar GTA gespeeld.. Hij saved de hele tijd tussendoor, dus dan lijkt het me toch logisch dat je de 360 uit kan zetten, en dat je de volgende keer verder kan gaan waar je gebleven was??

Nu moet weer op het punt beginnen waar ik gister ook begon!

Ik heb helemaal geen zin om weer uren hetzelfde te gaan doen. Ik vind het niet leuk meer
Ik heb gister ook 2 missies dubbelgespeeld door uit te gaan van de autosave, dat doe ik ook nooit meer Als je een game load staat er soms trouwens bij de helemaal onderste slot een savegame, volgens mij is dat de autosave.. ? Dan zou je die gewoon kunnen laden, maar ben er niet zeker van.
pi_58549756
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:33 schreef Dylanesque het volgende:

[..]

Ik heb gister ook 2 missies dubbelgespeeld door uit te gaan van de autosave, dat doe ik ook nooit meer Als je een game load staat er soms trouwens bij de helemaal onderste slot een savegame, volgens mij is dat de autosave.. ? Dan zou je die gewoon kunnen laden, maar ben er niet zeker van.
Klopt
pi_58550298
Volgens mij werkt de autosave alleen binnen een speelsessie en moet je dus als je gaat stoppen zelf nog saven. Ik vind het ook allemaal een beetje vaag, dus ik save zelf gewoon veel. Even een taxi roepen en naar een safehouse..

[ Bericht 0% gewijzigd door Mork_Van_Ork op 08-05-2008 11:25:55 ]
Dus...
pi_58550462
Als je links bovenin " saving content" ziet na een missie, zou je progress gewoon opgeslagen moeten zijn. Bij mij is dat i.i.g. wel zo als ik de xbox opnieuw opstart.
pi_58550706
Net wel een erg makkelijk motorfiets opgehaald voor Brucie, rijder werd net door de politie gearresteerd,.. motor stond netjes op de stander
pi_58550723
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:01 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Volgensm ij werkt de autosave alleen binnen een speelsessie en moet je dus als je gaat stoppen zelf nog saven. Ik vind het ook allemaal een bettje vaag, dus ik save zelf gewoon veel. Even een taxi roepen en naar een safehouse..
Ja daar heb ik ook last van. Hij savede automatisch en toen ik de volgende dag weer ging spelen moest ik 2 missies die ik al had gedaan nog een keer doen

Nu ga ik altijd na het spelen naar een safehouse om het apart op te slaan
pi_58551799
Laatst speelde ik cop´s en crooks tegen een stel duitsers met de buffels,
wij waren de gangsters en we moest naar die boot toe.
Wat wij deden was ik ging samen met de boss in een kraan zitten met een shottie.
en de andere 2 gingen de boot halen wat ook de getaway verhicle was.
Zij waren naar ons toe gevaren wij doken vanaf de kraan in het water stapte in de boot en toen hadden we gewonnen.

Die duitsers vonden dat wij vals speelde
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
pi_58551886
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:25 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Narf!
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:23:09 #263
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_58551983
SPOILER
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:44:16 #264
141994 Dickies
Since 1922
pi_58552419
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:11 schreef DSS24 het volgende:
Als je links bovenin " saving content" ziet na een missie, zou je progress gewoon opgeslagen moeten zijn. Bij mij is dat i.i.g. wel zo als ik de xbox opnieuw opstart.
Inderdaad, ik gebruik alleen maar autosave eigenlijk. Zie m'n safehouse in principe nooit Nog geen enkele keer gehad dat ik missies opnieuw moest doen.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:58:21 #265
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_58552735
Ik had een mooie fout met de eerste missie van die ier. Ik ipv met de auto met de heli gegaan en neergezet bij startpunt van de missie, die ier helemaal in de war zijn en steeds naar de kade rennen in het water springen en weer op de kant klimmen en weer in het water etc etc. ik ff peukie roku en tadaa na een kwartier was ie nog bezig!!!!! volgens mij als ik hem niet had neergeknalt was ie nu nog bezig!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_58553126
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:21 schreef Reintji het volgende:
Net wel een erg makkelijk motorfiets opgehaald voor Brucie, rijder werd net door de politie gearresteerd,.. motor stond netjes op de stander
zo gaat de missie idd
pi_58553669
Hoeveel auto's moet ik eigenlijk voor Stevie verzamelen? Ik blijf bezig met die vent.
pi_58553749
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:15 schreef rival het volgende:

[..]

zo gaat de missie idd
Ik moest hem volgen en heb die gozer er uiteindelijk afgeschoten.
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:59:36 #269
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_58554029
Hoe zet je iets in een spoilertag, want schijnbaar doe ik iets verkeerd
  donderdag 8 mei 2008 @ 14:00:16 #270
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_58554040
[
pi_58554115
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:59 schreef Motorhoofd het volgende:
Hoe zet je iets in een spoilertag, want schijnbaar doe ik iets verkeerd
[spoiler] GTA is gaaf, sssht! [/ spoiler] (<-- zonder spatie)
pi_58554273
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoeveel auto's moet ik eigenlijk voor Stevie verzamelen? Ik blijf bezig met die vent.
30, staat ook bij de achievement You Got The Message.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 8 mei 2008 @ 14:23:43 #273
25686 Pronk
Koffie?
pi_58554444
Hebben jullie tips voor de missie 'Destruction For Beginners'. Het lukt me voor geen meter.
SPOILER
Ja lekker!
  donderdag 8 mei 2008 @ 14:31:56 #274
141994 Dickies
Since 1922
pi_58554607
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 14:23 schreef Pronk het volgende:
Hebben jullie tips voor de missie 'Destruction For Beginners'. Het lukt me voor geen meter.
SPOILER
Wat moest je doen? (dan weet ik wel weer welke het was )

Ga vanmiddag en morgen nog even flink spelen. Daarna weer 3/4 dagen van huis
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_58554623
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 14:23 schreef Pronk het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_58556477
Katt Williams is trouwens wel de bom (wist ik al maar nu ook in gtaIV)
heb nu 3 shows gezien en 3 keer een andere, vraag me af hoeveel er in het spel zitten.

berovingen, gangwars.. alles kom je tegen op straat.. heerlijk

minpunt aan het spel, het rijden... ik vermaak me prima. zal het spel er echt niet minder door spelen... maar het rijden had wat beter gemogen... directer reageren op gas e.d. maarja, je kan niet alles hebben natuurlijk
pi_58556600
ik vond het trouwens gaaf om te zien dat er gewoon iemand was aangehouden voor te snel rijden! Zag ik daar een politiewagen staan met zwaarlichten en een auto ervoor dus ik ging ff kijken. Ondertussen die agent bezig om die man te vragen of tie wel wist hoe hard hij ging enzo

En ook dat ik ergens liep.. komt er een politiewagen aan met zwaailichten en sirenes.. ik maar denken van huh ik heb toch niets gedaan?? Zie ik achter me een andere agent lopen met een pistool op iemand gericht, die gewoon achterin de auto gezet werd!

de politite kwam trouwens ook achter me aan toen ik dronken aan het rijden was. Misschien dat ik in de wirwar tegen een politiewagen was aangereden of iemand had aangereden maar volgens mij niet...
pi_58557016
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
de politite kwam trouwens ook achter me aan toen ik dronken aan het rijden was. Misschien dat ik in de wirwar tegen een politiewagen was aangereden of iemand had aangereden maar volgens mij niet...
Dat zien ze gewoon, dat je je verdacht gedraagt tijdens het rijden.
Ik zag ook dat iemand aan was gehouden naast de snelweg tussen pionnen.
Het leek wel een controle op gordels en / of alcohol
  Redactie Games donderdag 8 mei 2008 @ 16:59:25 #279
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58557391
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:10 schreef rival het volgende:
Katt Williams is trouwens wel de bom (wist ik al maar nu ook in gtaIV)
heb nu 3 shows gezien en 3 keer een andere, vraag me af hoeveel er in het spel zitten.

berovingen, gangwars.. alles kom je tegen op straat.. heerlijk

minpunt aan het spel, het rijden... ik vermaak me prima. zal het spel er echt niet minder door spelen... maar het rijden had wat beter gemogen... directer reageren op gas e.d. maarja, je kan niet alles hebben natuurlijk
Katt Williams met zijn ''Husseling'' show

Geniaal is die.
.....Kennedy
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:07:09 #280
141994 Dickies
Since 1922
pi_58557519
Ging ook met Jacob wat drinken net.. Resultaat was dat we allebei door de politie zijn neergeknald toen een auto stelen mislukte. Mooiste was dat ie later belde of ik 'm op kwam halen toen ie weer uit het ziekenhuis mocht One love!
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_58557554
Wie heeft die mission kunnen halen dat je samen met packie en zijn vrienden een bank moet gaan overvallen omg.. ik heb het 4 keer geprobeerd packie gaat steeds dood....
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:11:16 #282
141994 Dickies
Since 1922
pi_58557580
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:09 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Wie heeft die mission kunnen halen dat je samen met packie en zijn vrienden een bank moet gaan overvallen omg.. ik heb het 4 keer geprobeerd packie gaat steeds dood....
Goed meelopen iedere keer..
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_58557591
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:09 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
geen truckjes ofzo.. Gewoon zorgen dat je vol armor zit en knallen en misschien wat granaatjes tussendoor.
pi_58557616
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:59 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Katt Williams met zijn ''Husseling'' show

Geniaal is die.
Husseling husseling husseling idd!!
pi_58557651
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
ik vond het trouwens gaaf om te zien dat er gewoon iemand was aangehouden voor te snel rijden! Zag ik daar een politiewagen staan met zwaarlichten en een auto ervoor dus ik ging ff kijken. Ondertussen die agent bezig om die man te vragen of tie wel wist hoe hard hij ging enzo

En ook dat ik ergens liep.. komt er een politiewagen aan met zwaailichten en sirenes.. ik maar denken van huh ik heb toch niets gedaan?? Zie ik achter me een andere agent lopen met een pistool op iemand gericht, die gewoon achterin de auto gezet werd!

Ik zag maar 3 verschillende shows, daarna kreeg ik weer dezelfde (6 in totaal dus)
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_58559573
Xbox 360 net ontvangen en wat rondgereden. Ben zo maar even de multiplayer checken al ben ik eigenlijk ook even de demo van Dead Rising aan 't downloaden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58560773
Heeft iemand tips voor die missie met die sniper rifel aan het eind van het eerste eiland, bij mij raakt die kerel de hele tijd gewond en kom ik te laat beneden.
pi_58561264
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 20:23 schreef Julien het volgende:
Heeft iemand tips voor die missie met die sniper rifel aan het eind van het eerste eiland, bij mij raakt die kerel de hele tijd gewond en kom ik te laat beneden.
op het laatst komt er een dude bij je maatje die hem gaat slaan, richt vroeg genoeg op je maatje, schiet die dude neer en het moet lukken
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:04:00 #289
168255 J.Herrer
pi_58561530
Lol ik was net ff bij de wapenhandelaar, dus ik geef die handelaar na afloop een paar kogels terug
Word ik paar tellen later geliquideerd door 3 mannen die aan kwamen rennen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:18:46 #290
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_58561761
Mijn Xbox 360 loopt nu telkens vast met GTA IV, raar.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:25:10 #291
141994 Dickies
Since 1922
pi_58561894
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:04 schreef J.Herrer het volgende:
Lol ik was net ff bij de wapenhandelaar, dus ik geef die handelaar na afloop een paar kogels terug
Word ik paar tellen later geliquideerd door 3 mannen die aan kwamen rennen
Zulke dingen maken het toch net allemaal even een stukje leuker

Nog een leuk detail: als je op de motor zit en tegelijk belt kan je niet remmen met je handrem/achterrem omdat je met die hand je telefoon beet hebt

[ Bericht 15% gewijzigd door Dickies op 08-05-2008 21:42:12 ]
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:55:20 #292
168255 J.Herrer
pi_58562497
Als je in een taxi zit en je hebt haast gaat die taxi ook door die slagboom rijden bij de tolpoortjes, krijg je politie achter je aan
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_58562609
En als je auto er slecht aan toe is slaat je motor soms af
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
&nbsp;
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58562792
Over dat dronken rijden, als je in de auto zit is er nog niks aan de hand, maar zodra je start heb je de cops achter je aan. Volgens mij ook als ze niet in de buurt zijn.

Wie weet er trouwens meer chopperspots? ik heb er nu 3. Die helitour op Algonquin (rechtsonder). linksboven bij de carwash bij een personenhuis in Alderney, en nog eentje op Alderney, bij de onderste brug richting Algonquin.
  donderdag 8 mei 2008 @ 23:20:15 #295
141994 Dickies
Since 1922
pi_58564980
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 22:06 schreef Dvalin het volgende:
Over dat dronken rijden, als je in de auto zit is er nog niks aan de hand, maar zodra je start heb je de cops achter je aan. Volgens mij ook als ze niet in de buurt zijn.

Heb nog geen cops gehad als ik dronken naar huis reed.

Ga nu richting einde van het spel denk ik.. Zal 'm morgen wel uitspelen
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_58566451
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef Sackboy het volgende:
En als je auto er slecht aan toe is slaat je motor soms af
Ik kreeg hem een keer met geen mogelijkheid meer aan de praat. Dat is echt een stuk realistischer dan dat de auto altijd ontploft.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 00:07:41 #297
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_58566497
Ontploffende auto's zijn zelfs best zeldzaam
  vrijdag 9 mei 2008 @ 00:10:16 #298
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_58566569
Het is ook: hoe kapotter de auto, hoe langer het duurt voordat 'ie start. Best realistisch inderdaad.

Ik heb overigens net nog even GTA: SA gespeeld, maar ik vind het wel jammer dat ze die skills eruit gehaald hebben. Hoe meer je met auto's rijdt, hoe beter je wordt; dat concept. Ik stond gewoon verbaast hoe goed ik mijn wagen op de weg wist te houden terwijl ik op topsnelheid door Los Santos raasde.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 00:48:55 #299
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_58567286
Weten jullie wat mn grootste bezwaar is met GTA IV? Dat je telefoongesprekken onderbroken worden als er even iets anders gebeurt in de wereld. Ik bedoel, logisch dat je niet kunt bellen als je geschept wordt door een auto, maar ik vind het kut dat ik dan niet terug kan bellen om het gesprek te hervatten.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:03:05 #300
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_58567441
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Weten jullie wat mn grootste bezwaar is met GTA IV? Dat je telefoongesprekken onderbroken worden als er even iets anders gebeurt in de wereld. Ik bedoel, logisch dat je niet kunt bellen als je geschept wordt door een auto, maar ik vind het kut dat ik dan niet terug kan bellen om het gesprek te hervatten.
Zo van:

"Hey Michelle, zullen we afsprek..."
WAM! Geschept door auto. Gesprek verbroken.
"Ah, Michelle, met Niko weer. Werd even geschept door een auto maar zullen we afspreken?"

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')