De SSBB review?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Er kwam toch ook een review van een heel goed spel, dat zei je laatst in een Aan een Woord, waar blijft die?
Die mag hij toch nog helemaal niet kopen van zijn pappie en mammie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom geen GTA IV review?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:55 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ja laten we op fok!games 14jarigen GTA IV reviewen
zijn reactie was na dat wij beetje vast zaken in de doom versie die je via je xbox360 kan downenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:29 schreef emarwii het volgende:
[..]
De SSBB review?
En Aquila360: Dat spel heb ik niet.... Mocht ik hem in de toekomst krijgen, dan zal er wel een review van komen.
De prijsvraag loopt TOT 2 september! Dus als je nog mee wilt doen, moet je dat snel doen!
0 x 100 blijft 0.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
of je moet 100x beter worden dan nu.
Strawberry wacht nu maar gewoon de nieuwste aan het woord afquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach Emar, blijf maar gewoon reviews maken als je dat leuk vindt...maar beeld je niet in dat mensen ze kijken omdat ze goed zijn.Vermakelijk misschien, maar niet op de manier dat jij dat wilt. Die illusie kan je maar beter uit je hoofd zetten, of je moet 100x beter worden dan nu.
quote:
Jamaar...hij heeft hier gewoon geen gevoel/talent voor. Je kan iemand niet maken wat ie niet is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Strawberry wacht nu maar gewoon de nieuwste aan het woord af![]()
Het wordt een stuk beter dat is zeker!
Ah, daar kondigt hij aan dat hij het heeft gehad met deze w-w-w-w-wereld en pleegt live zelfmoord op YouTube?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Strawberry wacht nu maar gewoon de nieuwste aan het woord af![]()
Het wordt een stuk beter dat is zeker!
Vind ik ook. Hoewel de waarheid ook wel hard is. Daarom moet Emar het maar gewoon als hobbie zien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:23 schreef Sackboy het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje zielig voor Emar. Vooral als mensen zoals AQuila hem nog gaan opjutten enzo.
Best lullig eigenlijk.
Mensen zoals AQuila jutten hem niet op! Ik zeg nu gewoon helemaal niets meer je zult het wel zien in de nieuwe aan het woordquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:23 schreef Sackboy het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje zielig voor Emar. Vooral als mensen zoals AQuila hem nog gaan opjutten enzo.
Best lullig eigenlijk.
Maar bij bepaalde posts die jij maakt lijkt het sarcasme er echt vanaf te druipen en kom je gewoon niet serieus over.Misschien dat het gewoon jouw manier van praten is op fora ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mensen zoals AQuila jutten hem niet op! Ik zeg nu gewoon helemaal niets meer je zult het wel zien in de nieuwe aan het woord
AQuila - 360quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
AQuila360 = Emarwii?
Ik denk niet dat jullie namen hem op het idee bracht.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AQuila - 360
Emar - Wii
Mhh opvallend.. Maar ik ben hem niet
Dus je krijgt de games die je thuis hebt liggen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:29 schreef emarwii het volgende:
[..]
De SSBB review?
En Aquila360: Dat spel heb ik niet.... Mocht ik hem in de toekomst krijgen, dan zal er wel een review van komen.
De prijsvraag loopt TOT 2 september! Dus als je nog mee wilt doen, moet je dat snel doen!
Doom komt uit 1993. Goed spel, maar tegenwoordig stelt het niet veel meer voor als je andere shooters gewend ben. Toch speel ik liever Doom dan de hedendaagse shooters. Ik ben gewoon te sloom voor die spellenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
DOOM is toch aardig oud? In zijn tijd was het wel een goed spel....althans volgensmij is het een klassieker.
Op de xbox 360 kun je die ook kopen als een XBLA gamequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
DOOM is toch aardig oud? In zijn tijd was het wel een goed spel....althans volgensmij is het een klassieker.
Waarschijnlijk kraakt Emarwii het af op de graphics, op de menu structuur en op de helse muziek.quote:
Ik haat het level designquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kraakt Emarwii het af op de graphics, op de menu structuur en op de helse muziek.
Hmm....volgensmij ben jij inderdaad Emarwii. Het zou alles wel verklarenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik haat het level designEr zit gewoon totaal geen logica in het is gewoon 1 groot doolhof!
Rkatier is het met me eensquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm....volgensmij ben jij inderdaad Emarwii. Het zou alles wel verklaren
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier is het met me eensWe hebben echt weet ik hoe lang gezocht naar een verborgen schakelaar o.i.d. ging nergens over
![]()
En toen met Roelof dachten ze ook ineens dat ik hem was
Ik wou jou er bij betrekkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Hoe is dat een reactie op mijn post?Maar ja, doom kan wel irritant zijn. Maar dit kan ook aan jou liggen.
![]()
Verdomme, komt er zo ook nog een deel 4 van dit topic ook.
quote:Wat ook heel opvallend is, is dat Emar alleen in reeks post. Een echte game-fan zou toch wel meer posten in andere topics hier op FOK! ? However, dit is natuurlijk niet nodig als AQuila360 Emar is! Want die komt wel in veel meer topics. Verdacht, verdacht... :P
Toch heb je wel wat wat weg van Vledder en de Cockquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat kijk/keek ik eigenlijk nooit.
Zit ik dan op het juiste spoor?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch heb je wel wat wat weg van Vledder en de Cock
Schattig die achterdochtquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit ik dan op het juiste spoor?
Nee, jij bent Emar niet....maar er zit wel iets achter...
Dit kloptquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit ik dan op het juiste spoor?
Nee, jij bent Emar niet....maar er zit wel iets achter...
Kan je ook gewoon het spel even windowed doen en op het inet kijken waar die hendel of andere dingen zijn in bv een doom walkthrough. Is wel minder leuk misschien, maar als je toch al zo lang op zoek bent...quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dit kloptIk kan het verschil wel horen
Tja Doom is een oud spel maar is best lachen Co-opAlleen damn wat hebben we veel zinloos rondgelopen om maar verder te kunnen
We spielen het op de xboxquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon het spel even windowed doen en op het inet kijken waar die hendel of andere dingen zijn in bv een doom walkthrough. Is wel minder leuk misschien, maar als je toch al zo lang op zoek bent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Dat was juist na aanleiding van zijn reviewquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:13 schreef Enslaved het volgende:
Ook het lu-lu-lu-lucifer! is nogal opvallend, aangezien Emar ook wat stottert.
grappig en emar?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was juist na aanleiding van zijn reviewDat was echt grappig
Hij is een Emar-Fanboyquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh dat geloof ik nu ook wel.
Maar er zit wel iets achter die posts van AQuida.
Gamertag is toch gewoon je profiel naam?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Emar, mag ik je gamertagDan kan ik zien welke games je nu aan het spelen bent en wie weet wel welke game je als volgende gaat reviewen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |