SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[offtopic]quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand Fitna gezien?
Kap daar even mee ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[offtopic]
Ja.Vooral de laatste seconden waren ronduit schrikwekkend...
[/offtopic]
http://www.play-asia.com/paOS-17-71-2-74-1n6-49-en.htmlquote:Assassin's Creed US US$ 47.92 In stock, usually ships within 24hrs
Call of Juarez US US$ 19.92 In stock, usually ships within 24hrs
Conan ASIA US$ 39.92 In stock, usually ships within 24hrs
Devil May Cry 4 US US$ 47.92 In stock, usually ships within 24hrs
HORI Fighting Stick EX2 US US$ 63.92 In stock, usually ships within 24hrs
Half-Life 2: The Orange Box ASIA US$ 39.92 In stock, usually ships within 24hrs
Kingdom Under Fire: Circle of Doom ASIA US$ 39.92 In stock, usually ships within 24hrs
Kingdom Under Fire: Circle of Doom [Limited Edition] KOR US$ 39.92 In stock, usually ships within 24hrs
Lost Odyssey (English language Version) ASIA US$ 49.90 Back ordered, ships once restocked
Smash Court Tennis 3 ASIA US$ 23.92 In stock, usually ships within 24hrs
The Idolm@ster: Live for You! JPN US$ 39.92 In stock, usually ships within 24hrs
Virtua Tennis 3 US US$ 27.92 In stock, usually ships within 24hrs
Viva Pinata: Party Animals ASIA US$ 23.92 In stock, usually ships within 24hrs
War Tech: Senko no Ronde US US$ 19.92 In stock, usually ships within 24hrs
Winning Eleven 2008
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Fitna staat nu ook op marketplace (720p versie)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Fitna staat nu ook op marketplace (720p versie)
quote:Nieuwe details 50 Cent: Blood in the Sand
Nieuws | 27 maart 2008 - Er waren al geruchten gaande over een nieuwe game van rapper 50 Cent. 'Zijn' vorige titel Bulletproof was voor ontwikkelaar Vivendi Games genoeg reden om met een nieuw deel aan de slag te gaan. Het nieuwe deel zal de subtitel Blood in the Sand meekrijgen en moet deze herfst gaan verschijnen.
Vivendi ontwikkelaar Aaron Blean heeft in een interview met MTV Games een en ander losgelaten over het nieuwe spel. Zo zal ook dit project gebruik gaan maken van de Unreal 3 engine. Hoewel Blean nog niets kwijt wilde over het verhaal, wist hij wel te melden dat het spel geen vervolg is op Bulletproof. Naast 50 Cent zullen ook Tony Yayo, Whoo Kid en Lloyd Banks van G-Unit in het verhaal voorkomen.
Verder zal de game helicopter gevechten kennen waarin 50 Cent dood en verderf zal zaaien vanuit de lucht. Ook zal 50 Cent achter een turret plaatsnemen, gemonteerd op een Humvee. Bovendien kent de game een co-op mode waarmee een tweede speler op elk gewenst moment de controller op kan pakken en mee kan doen.
Begin jij ook al met dat Kapot-spang? Ik zweer je, spanky verdient echt zo een tik op z'n harsesquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef Wessiej het volgende:
Cyberia is onze enige knuffel marokkaan dus hij moet dat vast hebben gezien.
Ik maak geen nieuw topic aan slotje.
Ja. Denk wel dat je het zo kan zien jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
Nog nooit gespeeld zelfs. Tegenwoordig is het toch Burnout Paradise?
Nee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:29 schreef Leonos het volgende:
Ik ben er ook nog
Zit in euro 2008 nou de licentie van het Nederlands elftal?
Bedankt akwijla, dan pik ik die op!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
Oja zakjongen ik wou nog zeggen dat Call of juarez de 15 euro meer dan waard is!!!
Linkquote:
ja ik doe mee !quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
OJA!!!
4 April kun je Vegas 2 gamen tegen de Gamekings! Ik zeg we zetten Jorien in om die gamekings hun ass te whoopen!
Je had Vegas 2 toch Jorien?
Check dit Chocoboquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
was voetballen
[..]
ja ik doe mee !
Denk ook dat het zo geprogammeerd is, vooral met die tijdraces. Stront irritant.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:37 schreef Scarface2004 het volgende:
TDU had ook zo´n vreselijke eigenschap, dat verkeer dat opeens naar links of naar rechts gaat op het laatste moment.
Of van rijbaan wisselen terwijl dat nergens voor nodig was.
heb dat youtube filmpje nu geblokkeerdquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=videos
De link naar de nieuwe trailer!
ik had ze met fifa 06 gekicktquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Check dit Chocobo![]()
En klasse Jorien jij gaat die Fok! eer hooghouden tegen de Gamekings! Ik moedig je aan
bloedhondquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=videos
De link naar de nieuwe trailer!
quote:
Iemand in mijn MSN lijst.quote:Pk .SE veee ooo eeeefff..... zegt:
wat een niets zeggende kut trailer zeg
Par .SE veee ooo eeeefff..... zegt:
BAGGER
Pa ISE veee ooo eeeefff..... zegt:
zeg ik je
Geniale vergelijking iddquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef existenz het volgende:
Tvp en tevens helder moment van mij:
Aquila360 says (23:08):
heb je fitna nog gekeken
existenz says (23:08):
ja, ik was 1 vd eerste
existenz says (23:09):
laadde in paar seconde toen nog
Maar beetje anti climax
soort van Halo
Forum Opties | |