Bedankt akwijla, dan pik ik die op!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
Oja zakjongen ik wou nog zeggen dat Call of juarez de 15 euro meer dan waard is!!!
Linkquote:
ja ik doe mee !quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
OJA!!!
4 April kun je Vegas 2 gamen tegen de Gamekings! Ik zeg we zetten Jorien in om die gamekings hun ass te whoopen!
Je had Vegas 2 toch Jorien?
Check dit Chocoboquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
was voetballen
[..]
ja ik doe mee !
Denk ook dat het zo geprogammeerd is, vooral met die tijdraces. Stront irritant.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:37 schreef Scarface2004 het volgende:
TDU had ook zo´n vreselijke eigenschap, dat verkeer dat opeens naar links of naar rechts gaat op het laatste moment.
Of van rijbaan wisselen terwijl dat nergens voor nodig was.
heb dat youtube filmpje nu geblokkeerdquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=videos
De link naar de nieuwe trailer!
ik had ze met fifa 06 gekicktquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Check dit Chocobo![]()
En klasse Jorien jij gaat die Fok! eer hooghouden tegen de Gamekings! Ik moedig je aan
bloedhondquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=videos
De link naar de nieuwe trailer!
quote:
Iemand in mijn MSN lijst.quote:Pk .SE veee ooo eeeefff..... zegt:
wat een niets zeggende kut trailer zeg
Par .SE veee ooo eeeefff..... zegt:
BAGGER
Pa ISE veee ooo eeeefff..... zegt:
zeg ik je
Geniale vergelijking iddquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef existenz het volgende:
Tvp en tevens helder moment van mij:
Aquila360 says (23:08):
heb je fitna nog gekeken
existenz says (23:08):
ja, ik was 1 vd eerste
existenz says (23:09):
laadde in paar seconde toen nog
Maar beetje anti climax
soort van Halo
Forum Opties | |