Dat je zelf kan juichen na een doelpunt is wel erg grappigquote:
Hij is wel aardig, maar wel heel erg kort.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:54 schreef Sackboy het volgende:
Is Call of Juarez de moeite waard? Hij kost nu (tijdelijk) namelijk zo'n 15 euro incl. verzenden bij Play-Asia
Proestquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef Sackboy het volgende:
Vanochtend een Arcade gehaald met Falcon/175w/Benq ter vervanging van mijn oude Premium. Maar hij maakt nog steeds een godsgruwelijk lawaai zegVoor het geluid hoef je het dus niet te doen. Nu maar hopen dat deze geen disc read errors geeft.
Ik heb ook een Arcade pakket aangeschaft met het falcon moederbord, benq drive hdmi. Ten opzichte van mijn oude xbox360 is deze vele malen stiller. Ik zou bijna zeggen dat de nieuwe een factor 2 stiller is.quote:
Een maat van me heeft een oude 360, en die maakt inderdaad veel meer herrie dan mijn falcon+benq. Toen ik deze 360 net nieuw had, was hij inderdaad vrij luidruchtig, maar op de een of andere reden word dat na een dag of 2 veel minderquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:00 schreef Darow het volgende:
[..]
Ik heb ook een Arcade pakket aangeschaft met het falcon moederbord, benq drive hdmi. Ten opzichte van mijn oude xbox360 is deze vele malen stiller. Ik zou bijna zeggen dat de nieuwe een factor 2 stiller is.
toffe demoquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat je zelf kan juichen na een doelpunt is wel erg grappigEn eindelijk weerseffecten!
Nee, ik las ergens om 11 uur ofzo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
is die er al
Huh? Kun je de moeilijkheidsgraad ergens instellen? Bij mij stond ie op amateur denk ik, want ik had de eerste keer met 5-0 gewonnen en de tweede keer met 4-0.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toffe demo![]()
1e wedstrijd 1-0 gewonnen met frankrijk
2e wedstrijd 0-0
3e wedstrijd 3-0 gewonnen met duitsland
ik heb hem al besteld
kan niet wachten, plek bij 1e 10 van NL en 1e 50 van wereld moet toch wel lukken![]()
van de zomer mee doen met xbox cup
Ik ben ontzettend slecht in dat soort spelletjes, ken de knoppen niet en speelde 0-0quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
serieushij staat standaard op semi pro zag ik
TDU is zeker vet. 100% uitgespeeld op de PC, op de 360 dus nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:24 schreef Edwinuss het volgende:
Was ff gebanned voor 48 uur voor het aanmaken van een perfect Wilders topic. maarja, niks aan te doen.
Speel nu best wel veel TDU. Zeker vet.
GTA 4 TRAILER![]()
Ik heb hem ook een tijdje gespeeld op de PC, maar dat was met cheats en dergelijke. 2 vrienden hebben deze game ook samen met mij gekocht, en het is echt leuk om samen een stukje te rijden, of tegen elkaar te racen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
TDU is zeker vet. 100% uitgespeeld op de PC, op de 360 dus nog niet geprobeerd
TDU2 is ook aangekondigd, die zou dit jaar moeten komen geloof ik.
ahhh die! op de psp vond ik 'm helemaal niksquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Test Drive Unlimited
[ afbeelding ]
Als ik dit zie begrijp ik waarom mensen 39 Euro voor een 'demo' uitgeven aan de andere kantquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Test Drive Unlimited
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik dit zie begrijp ik waarom mensen 39 Euro voor een 'demo' uitgeven aan de andere kant
Dit topic is de laatste tijd kansloos. Vraag ik is iets normaals gaat het alleen maar over ene Rick Astley?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef Leonos het volgende:
Zit het echte Nederlandse elftal met echte namen in Euro 2008? Demo is iig tof
Dat had ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
. Toen ik deze 360 net nieuw had, was hij inderdaad vrij luidruchtig, maar op de een of andere reden word dat na een dag of 2 veel minder(of ik wende er gewoon snel aan
)
Ik denk dat meer stenen zich zullen aanmelden voor dit duelquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
OJA!!!
4 April kun je Vegas 2 gamen tegen de Gamekings! Ik zeg we zetten Jorien in om die gamekings hun ass te whoopen!
Je had Vegas 2 toch Jorien?
Gamekings is populair Chocobo! Er zullen heel wat schreeuwerige 13 jarige jongetjes aan mee doen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat meer stenen zich zullen aanmelden voor dit duel
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:13 schreef dezenickiscool het volgende:
er zijn weer beta keys for public people on fileplanet !!!
Public keys
KEYS AVAILABLE
edit ; voor battlefield bad company dus
Maak er een tekening vanquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus wanneer gaan jullie nou begrijpen dat Gamekings een stelletje gay noobs zijn?
Gamekings
Dat ben ik gruwelijk met je eens cyb!quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
En uiteraard betaal ik geen cent voor de extra wapens in BC. Ophoeren met die oplichtpraktijken. ( EA![]()
)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:30 schreef Wessiej het volgende:
Nou, beta code binnen, werkt de code niet
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
En uiteraard betaal ik geen cent voor de extra wapens in BC. Ophoeren met die oplichtpraktijken. ( EA![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |