abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60570063
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Staat er wel een kroontje bij je savegame?
Poeh, dat weet ik niet.
Als dat neit het geval is, wat moet ik dan doen?
BlaDieBla
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:14:36 #202
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_60570884
Heb het vorige week voor het eerst gespeeld...
Moet eerlijk zeggen ik vond er niet zo heel veel aan eingelijk
  Forum Admin dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:26:49 #203
35723 crew  GGMM
pi_60571156
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:39 schreef WjeroneW het volgende:

[..]

Poeh, dat weet ik niet.
Als dat neit het geval is, wat moet ik dan doen?
Als dat niet het geval is heb je hem niet uitgespeeld. Dan zou ik Taboo nog een keer verslaan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60578638
Tis gelukt, bedankt.

Kmoet nu alleen nog fftjes Wolf vrijspelen.
BlaDieBla
pi_60579275
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:39 schreef WjeroneW het volgende:

[..]

Ja, al 2x.

Als ik Taboo heb verslagen skip ik dat filmpje, en laat ik het doorspelen totdat al die makers in beeld komen.
(Dus ik laat ook nog dat liedje afspelen). Dan doe ik titelmenu en probeer ik die 3 vrij te spelen..maar die deuren verschijnen dan niet.
Titelmenu? als in het home knopje op je wiimote?

Als ik het goed herinner ga je vanzelf terug naar het spel. Het kan zijn dat je het uitspeelt inderdaad, maar pas aan het einde wordt het geregistreerd (en krijg je dat kroontje zoals GGMM al zei). Dus gewoon opnieuw (!) Taboo verslaan en helemaal uitzitten die aftiteling. niet via het home knopje terug gaan naar het titelscherm!

edit: ik moet beter leren lezen het was al gelukt.... laat maar. Weet je al wat er fout was gegaan?
pi_60580420
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef WjeroneW het volgende:
Zo, ik ben weer van vakantie.
Morgen maar een keer die wii aan.

Maar ik had nog een vraagje die ik voor de vakantie al wou stellen:

Ik heb op youtube ff gekeken hoe je wolf, jigglypuff en toon link moet vrijspelen.
Ik doe was zij doen, maar bij hen verschijnt een deur waar ze doorheen kunnen en dan komen ze bij die 3 characters uit.

Maar bij mij verschijnt die deur niet !?

Wie me helpt, dank!
edit- niet meer nodig dus
pi_60688580
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:52 schreef Sjiep het volgende:

[..]

Titelmenu? als in het home knopje op je wiimote?

Als ik het goed herinner ga je vanzelf terug naar het spel. Het kan zijn dat je het uitspeelt inderdaad, maar pas aan het einde wordt het geregistreerd (en krijg je dat kroontje zoals GGMM al zei). Dus gewoon opnieuw (!) Taboo verslaan en helemaal uitzitten die aftiteling. niet via het home knopje terug gaan naar het titelscherm!

edit: ik moet beter leren lezen het was al gelukt.... laat maar. Weet je al wat er fout was gegaan?
Ja zoals je zei, die kut aftiteling helemaal uitzitten.
BlaDieBla
pi_60766127
Wat ik trouwens fucking hinderlijk vind aan het online gedeelte is dat als je zelf een room maakt voor met vrienden te spelen, items uit zet, er vaak gewoon nog verschillende items (niet alle) te voorschijnkomen, terwijl duidelijk alles uit staat!
pi_60918963
ik kan geen draadloos inet krijgen.. snap niet hoe ik het moet aansluiten en ga geen 85 euro betalen voor t aansluiten! heb een router en een kastje! gvd wil online!
pi_60920403
Wifi Router?

probeer eens in je Wifi router te komen dan en te kijken naar je instellingen?
Narf!
pi_60931218
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 06:18 schreef Jesse_ het volgende:
Iedereen is te halen in SSE
*errorbuzz*

dan mag jij me lekker bvertelle hoe je jigglypuff in sse vrijspeelt
pi_60935877
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef nightspawn het volgende:

[..]

*errorbuzz*

dan mag jij me lekker bvertelle hoe je jigglypuff in sse vrijspeelt
"Enter the floating door in the Swamp area which appears after clearing
the SSE."
Doe eens niet.
pi_61012711
Hier mensen die problemen hebben om online te spelen?
Als ik ff op wi-fi een Basic Brawl wil doen, blijftie staan op 'Registering Players...' en non stop 3x 'Seeking' onderin. Zelfde met Team Brawl.

Wel kan ik andere matches bekijken met Spectate, en ook Mario Kart Wii doet het gewoon online...
Ligt het aan mij of is Brawl gewoon kut online?
Doe eens niet.
pi_61069112
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:28 schreef Irving het volgende:
Maar hoe moet je btw profielen/namen verwijderen? -.- Khad voor de grap een naam ingetypt bij brawl om een naam te geven aan een character, maar ik krijg hem niet meer weg en ik zie hem overal terug (bij sse enz)
Group -> Names
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat ik trouwens fucking hinderlijk vind aan het online gedeelte is dat als je zelf een room maakt voor met vrienden te spelen, items uit zet, er vaak gewoon nog verschillende items (niet alle) te voorschijnkomen, terwijl duidelijk alles uit staat!
Dan speel je met Dedede of Peach, en heb je de frequentie op geen gezet, in plaats van "all items off".
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_61102934
- spam -

[ Bericht 95% gewijzigd door RaymanNL op 11-09-2008 13:30:25 (spam) ]
pi_61137187
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 08:46 schreef Noud_Noud het volgende:
Ik speel ook een spelletje!

Kunnen jullie me helpen door op de onderstaande link te klikken?

http://www.kriminals.nl/?s=13647
Spam ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_61138320
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:26 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Spam ?
Yep, ook niet klikken dus
pi_61446788
Iemand vandaag een potje met mij Brawlen?
pi_61450461
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:01 schreef Vampess het volgende:

[..]

Dan speel je met Dedede of Peach, en heb je de frequentie op geen gezet, in plaats van "all items off".
Mooi niet! Ik speel in principe altijd met Sonic, enkele keer met een ander. Ik zet het trouwens altijd op all items off, maat toch vertikt ie een potje later weer items te gebruiken, zelfs als ik na dat potje kijk, staat er gewoon all items off :S
pi_61450726
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 08:46 schreef Noud_Noud het volgende:
Ik speel ook een spelletje!

Kunnen jullie me helpen door op de onderstaande link te klikken?

http://www.kriminals.nl/?s=13647
zak inelkaar spam slet!
Narf!
  Forum Admin zondag 7 september 2008 @ 17:09:23 #221
35723 crew  GGMM
pi_61451456
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:20 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Mooi niet! Ik speel in principe altijd met Sonic, enkele keer met een ander. Ik zet het trouwens altijd op all items off, maat toch vertikt ie een potje later weer items te gebruiken, zelfs als ik na dat potje kijk, staat er gewoon all items off :S
Ligt dat niet ook aan de instellingen van andere gebruikers waar je mee speelt? (ik neem aan dat je het over online gamen hebt.) Dan wordt er volgens mij 1 v/d 4 mensen hen instellingen gekozen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61493852
Zijn er nog serieuze mensen die een potje online willen spelen?
pi_61493937
Wat blijft het toch een vette party game!
En de random character knop maakt het nog mooier
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_61500518
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ligt dat niet ook aan de instellingen van andere gebruikers waar je mee speelt? (ik neem aan dat je het over online gamen hebt.) Dan wordt er volgens mij 1 v/d 4 mensen hen instellingen gekozen.
Als dat zo is, zal dat het wel zijn.. Nou ja, weet ik dat ook weer =)
pi_61505907
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
Als dat zo is, zal dat het wel zijn.. Nou ja, weet ik dat ook weer =)
quote:
Smash Bros. Dojo:
You can cast one vote for the stage you want to play. A stage is chosen by lottery from among those voted on by the players.

Also, the items that are turned off in the item switch are also determined by lottery.
En ja, zwaar verslavend spel
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_61521298
SSBB'en zonder items... Waarom toch??
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:51:59 #227
231633 Xummon
of toch niet?
pi_62415372
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef Jesse_ het volgende:
Wat blijft het toch een vette party game!
En de random character knop maakt het nog mooier
idd maar de variatie valt soms er tegen, moet zeggen dat er er vaak hetzelfde personage wordt toegewezen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:52:45 #228
231633 Xummon
of toch niet?
pi_62415400
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:33 schreef RonaldG het volgende:
SSBB'en zonder items... Waarom toch??

o.a. de items maken het spel zo tof
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:10:11 #229
231633 Xummon
of toch niet?
pi_62417992
friendcode = 4296-5040-3251
pi_62452124
ik kan voortaan online!

Maar er is geen tournament optie??
pi_62526521
is iedereen al op SSBB uitgekeken???
pi_62527418
kheb t al heletijd niet meer gespeeld, zowiezo weinig achter mn wii laatste tijd
  Redactie Frontpage maandag 20 oktober 2008 @ 14:54:31 #233
197197 Moozze
Plugged
pi_62529057
Ik heb vandaag weer eens gespeeld! Maar het ging niet zo goed...
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:43:56 #234
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62533451
Jammer genoeg moet ik melden dat het me uiteindelijk niet echt heeft kunnen boeien.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62563951
Ik heb vandaag een wii gehaalt inclusief Super Smash.
Heb ook gelijk Ness en Marth vandaag maar vrij gespeelt.
Maar ik heb een vraagje voor jullie hier. ik heb op het internet gelezen dat je personages krijgt zonder er moeite voor hoeven te doen als ze je party joinen in the Subspace mode.
Maar ! de subspace is toch gewoon een vast verhaal waar je geen druk op het vervolg kan uitoefenen ?
Dus dat overal op het internet staat vermeld dat je personages kan verkrijgen door ze je party te laten joinen is dan toch onzin ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  Redactie Frontpage dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:02:10 #236
197197 Moozze
Plugged
pi_62564586
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:44 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb vandaag een wii gehaalt inclusief Super Smash.
Heb ook gelijk Ness en Marth vandaag maar vrij gespeelt.
Maar ik heb een vraagje voor jullie hier. ik heb op het internet gelezen dat je personages krijgt zonder er moeite voor hoeven te doen als ze je party joinen in the Subspace mode.
Maar ! de subspace is toch gewoon een vast verhaal waar je geen druk op het vervolg kan uitoefenen ?
Dus dat overal op het internet staat vermeld dat je personages kan verkrijgen door ze je party te laten joinen is dan toch onzin ?
pi_62566618
Nou op dojo.com staat dus. Dat je hidden personages kunt unlocken door ze te laten joinen in je Subspace personages party of hoe je dat ook noemt. Maar de subspace is toch een vantevoren geplande verhaalijn

Dus dat klopt dan toch niet.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  Redactie Frontpage dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:02:39 #238
197197 Moozze
Plugged
pi_62568992
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:56 schreef Canisfire het volgende:
Nou op dojo.com staat dus. Dat je hidden personages kunt unlocken door ze te laten joinen in je Subspace personages party of hoe je dat ook noemt. Maar de subspace is toch een vantevoren geplande verhaalijn

Dus dat klopt dan toch niet.
Ik snap niet zo goed waarom dit onmogelijk zou zijn? Je speelt gewoon de subspace emissary en dan komen er af en toe nieuwe personages bij die dan geunlocked zijn.
pi_62569801
Melee owns brawl! Shffl DI wavedash/land
nuff said.
Fighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard
pi_62576687
Snake zuigt aars trouwens.
Als ik met mijn broertje speel kan ik het hele spel soms niet volgen.
En als je dan met een traag personage als Snake speelt heb je er echt niets te zoeken.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62594452
Even een dringend vraagje over Wolf Jigglypuff en Toonlink.
Er staat overal dat je ze het best kunt unlocker op verschillende manier als je de Subspace mode hebt uitgespeelt Maar wat wordt bedoelt met uitgespeelt ?

Wordt met uitgespeelt bedoelt dat je Tabuu hebt verslagen of zijn Jiggy Wolf en ToonLink pas te krijgen als je alles bij Subspace op 100% hebt ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  Forum Admin woensdag 22 oktober 2008 @ 21:12:10 #242
35723 crew  GGMM
pi_62594497
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:10 schreef Canisfire het volgende:
Even een dringend vraagje over Wolf Jigglypuff en Toonlink.
Er staat overal dat je ze het best kunt unlocker op verschillende manier als je de Subspace mode hebt uitgespeelt Maar wat wordt bedoelt met uitgespeelt ?

Wordt met uitgespeelt bedoelt dat je Tabuu hebt verslagen of zijn Jiggy Wolf en ToonLink pas te krijgen als je alles bij Subspace op 100% hebt ?
Tabuu verslaan en dan 3 geheime deuren vinden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_62594724
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

Tabuu verslaan en dan 3 geheime deuren vinden.
Mooi. en Tabuu verslaan en dan een keertje classic mode doen duikt Toon Link dan ook op ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  Forum Admin woensdag 22 oktober 2008 @ 21:21:32 #244
35723 crew  GGMM
pi_62594834
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:18 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Mooi. en Tabuu verslaan en dan een keertje classic mode doen duikt Toon Link dan ook op ?
Ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_62611279
Wat is de great maze een kanker level zeg. Aan het einde van subspace. Ik denk net zo als in alle voorgaande levels ooh daar loop je wel even doorheen is het gigantisch en in doolhof vorm. Ik heb ook geen flauw idee wat ik moet doen ik heb nu al die evil hoofdjes van de map af dus ik denken hehe eindelijk Tabuu gaat het spel gewoon verder en ik geen flauw idee waar ik heen moet. Tof nintendo om vlak voor de eindbaas nog zo een gigantische level te plaatsen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  Redactie Frontpage donderdag 23 oktober 2008 @ 14:48:58 #246
197197 Moozze
Plugged
pi_62612034
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:21 schreef Canisfire het volgende:
Wat is de great maze een kanker level zeg. Aan het einde van subspace. Ik denk net zo als in alle voorgaande levels ooh daar loop je wel even doorheen is het gigantisch en in doolhof vorm. Ik heb ook geen flauw idee wat ik moet doen ik heb nu al die evil hoofdjes van de map af dus ik denken hehe eindelijk Tabuu gaat het spel gewoon verder en ik geen flauw idee waar ik heen moet. Tof nintendo om vlak voor de eindbaas nog zo een gigantische level te plaatsen
Ja is inderdaad een beetje suf. Je moet gewoon die plattegrond checken en overal naartoe gaan. Dan battle je alle characters en daarna ga je door naar Tabuu.
pi_62613221
Heb het inmiddels gevonden laat nu mijn tien jaar jongere broertje even Young Link vrij spelen vind ie leuk.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62613986
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef Moozze het volgende:

[..]

Ja is inderdaad een beetje suf. Je moet gewoon die plattegrond checken en overal naartoe gaan. Dan battle je alle characters en daarna ga je door naar Tabuu.
Ongeveer ja.

In het midden van het doolhof is een doorgang, ben je waarschijnlijk al eens langs gekomen. (of niet ) Daar zie je alle evil versies staan geloof ik en degene die je verslagen hebt verdwijnen. Wanneer je ze allemaal hebt verslagen, kun je terug naar de deur en naar binnen om tegen Tabuu te vechten.
pi_62619646
Nu alleen nog wolf maar eeum de uitdaging is nu na drie dagen al wel een beetje weg.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62641564
Ik had de ssbb ook al na de release date.. maarrrrrr online pas sinds een week.. Had me er dus echt op verheugd.. blijkt: ONLINE IS GEEN FUCK AAN? of moet ik online opties unlocken? want dit kan het toch niet zijn?
1. je kan dus niet met een 2e online spelen?
2. je kan alleen maar 2 minuten KO doen?
3. er is geen Tournament optie?
4. geen punten?
5. waar staat mijn friendcode?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')