Dat ga ik morgenochtend pas beslissen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:07 schreef Bob. het volgende:
Iedereen veel romantische dingen doen vandaag he. En veel plezier met je meisje MaxMark, word het nu uiteindelijk toch het strand?
Albertiaan! Al zouden die tijdens het vierus vast niet zo vroeg thuis zijn. Vindi?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:36 schreef MaxMark het volgende:
Wat voor club?
Woei!quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:39 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen, wat een mistige saaie ochtend zo..
Maar ik had nul gaatjes
Goed om te wetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:31 schreef teigan het volgende:
freecell, ik ben vrij vandaag, en heb een auto... Dus mocht de nood hoog zijn, laat het even weten..
Ok.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:06 schreef nietzman het volgende:
Ik ben overigens het meest romantisch.
Hij houdt op 13 en 15 februari net zoveel van je als op 14 februari.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar je houdt toch wel van me?.
Oh, ik vraag het ook elke dag hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij houdt op 13 en 15 februari net zoveel van je als op 14 februari.
Voor liefde heb je toch niet 1 bepaalde dag in het jaar nodig?
Ah, jij hebt het virusje ook te pakken? Wij hebben hem hier ook allebei.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.. Nog zieker dan gister maar met m'n strepsils, kruidensiroop, paracetamol en stophoest bikkel ik lekker door in de ub.
.
Arm draakjequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb die draak al geslacht. Hij ligt dood te bloeden op de grond,
en ik wijs triomfantelijk met mn zwaard naar de hemel.
Liegebeest, je ontbijt helemaal niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
I'll have those for breakfast.
En ik was voor 3.99 bij de Jan Sikkes klaar!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:29 schreef MaxMark het volgende:
Ok.
Laat ons niet langer in spanning nietz, waarmee ga jij vandaag iemand verrassen? Een lapje stof?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
En ik was voor 3.99 bij de Jan Sikkes klaar!
Nee, gewoon een laffequote:Op donderdag 14 februari 2008 08:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Albertiaan! Al zouden die tijdens het vierus vast niet zo vroeg thuis zijn. Vindi?
Ti's voor de omslag van een boekje! Roze fluweel-achtig.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat ons niet langer in spanning nietz, waarmee ga jij vandaag iemand verrassen? Een lapje stof?
Gut wat schattig.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ti's voor de omslag van een boekje! Roze fluweel-achtig..
Het gaat gelukkig al beter, maar ben nog duf!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:34 schreef Dangel het volgende:
idd dat is gewoon sneu!
Paprika, courgette, tomaat, uitje, knoflook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euh, wat gaat daarin dan?
En aubergine. Hoe jij daar gummi van maakt, is mij een raadselquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Paprika, courgette, tomaat, uitje, knoflook.
Eerst wat ui en knoflook ed aanbakken, paprika erbij, courgette er bij.'
Beetje water erbij en de tomaat erbij. Tijdje laten pruttelen. Kruiden erdoor (Tijm en zulks) Zout en peper.
Klaar
Wat moest je in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:05 schreef Grulez het volgende:
Lange dag. Zowaar in leeuwarden geweest (MCL).
Ik ga een onderzoek doen voor mn studie mbt oa mcl.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moest je in het ziekenhuis?
ok, tof. kom ik ook wel eens, helaas.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ga een onderzoek doen voor mn studie mbt oa mcl.
Houd je mondquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had zowaar tóch een Valentijnskaartje.
cupcakes bakken klinkt als een vorm van weekendquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Houd je mond![]()
Morgen de hele dag werken, daarna werken aan magazine en tussendoor cupcakes bakken. Niks weekend.
Waar ben je dan wel niet geweest?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Pff een kater die meer dan een dag duurt is niet leuk!
Ah, hij is aangekomen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had zowaar tóch een Valentijnskaartje.
Ik heb ook best een zwaar weekendquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Houd je mond![]()
Morgen de hele dag werken, daarna werken aan magazine en tussendoor cupcakes bakken. Niks weekend.
Zeg, hoor jij niet in een romantisch dineetje te zitten?quote:
Die begon om 18:00 al, zijn nu net thuis. Even relaxenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, hoor jij niet in een romantisch dineetje te zitten?.
1 tip voor romantische dates: laat de pc uitquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die begon om 18:00 al, zijn nu net thuis. Even relaxen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1 tip voor romantische dates: laat de pc uitWas inderdaad niet duidelijk uit mijn vorige zin, maar: ze is nu niet hier, ze moet inpakken omdat ze zondag vertrekt. We hebben voor straks weer afgesproken in de stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier straksquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Was inderdaad niet duidelijk uit mijn vorige zin, maar: ze is nu niet hier, ze moet inpakken omdat ze zondag vertrekt. We hebben voor straks weer afgesproken in de stad
Humphreys. Als je er nog niet geweest bent, zeker doen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar hebben jullie gegeten MM?. Aan te raden?
op wel meer plekkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Die hebben ze in Leeuwarden ook.
Wat is er fastfood aan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
op wel meer plekken
gewoon luxe fastfood is het
Moet je bij de IKEA gaan eten, heb je je eten zo, vorige week nog gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
was het maar fastfood, ik heb een hekel aan wachten in restaurants
Ja, romantisch naar de Ikeaquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:46 schreef maok het volgende:
[..]
Moet je bij de IKEA gaan eten, heb je je eten zo, vorige week nog gedaan
Wilde snel even wat eten voor naailes en had eigenlijk niet echt tijd om thuis te eten want dan moest ik ook nog boodschappen doen, dan leek me IKEA sneller.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, romantisch naar de Ikea
Alhoewel, ben in mn leven twee keer in de Ikea geweest, een keer met DaD en een keer met Lyssa, dus neits dan goede herinneringen over de Ikea![]()
![]()
![]()
Zweedse gehakt balletjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:46 schreef maok het volgende:
[..]
Moet je bij de IKEA gaan eten, heb je je eten zo, vorige week nog gedaan
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:59 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zijn het nooit leuke meisjes die knuffels uitdelen
maok, ik zal het wel evenvragen, ik moet het nl. voor mezelf ook nog weten omdat ik er vorige week niet was...quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:57 schreef maok het volgende:
Owja, dat doet me denken aan de naailes van morgen, ChipsZak. of teigan, willen jullie mij even afmelden? Kunnen jullie ook even vragen of je dan ook je les in kunt halen bij de vrijdag middag groep ofzo? (en hoe laat die dan begint)
De aanhouder wint.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik het voor de derde keer intypte ging het vanzelf goed.
Waar m'n avatar is? Gewoon, hier.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Jawel joh gooi het er uit
Waaris je avatar gebleven?![]()
Ik had vandaag nog een valentijnskaart....
als het maar jong en strak is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Doe jij aan prinipes alexxxxx?
Eis een schadevergoedingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is een stuk van de garage van de buren (die staat in prefab onderdelen op onze gezamenlijke oprit nu) op de rode visa gevallenAllemaal blauwe krassen er op, en de spiegel aan stront....
Op bed en dan lekker zweten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik had al thee en rust aanbevolen. Heb apothekers al geprobeerd te bellen, maar zijn al gesloten nu. Dan maar aan de ibuprofen en veel rusten(Het is overigens niet voor mij.)
Ik kan me niet voorstellen dat er nog zon mongool rondlooptquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:02 schreef maok het volgende:
Ik ben vadaag op de skipiste de dubbelganger van Alex tegen gekomenWas iemand uit Groningen want hij had ibn battuta bretels (van die studi vereniging)
Hij had dan ook bretels aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er nog zon mongool rondloopt
Redelijk heel, ik loop wel een beetje als een pinguin omdat ik ging proberen te snowboarden en toen heel hard op mijn knieën ben gevallen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:16 schreef LoudGirl het volgende:
Hee Maok, ng heel? Anneleisje vraagt zich af of je je mail al hebt gelezen?
Ik was in NWS ook al op zoek naar foto'squote:
Ik kwam er een paar keer langs gereden vanmorgen, er zijn roeiwedstrijden. Of iig roeidemonstraties ofzo. De hele westerhaven ligt er vol mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:09 schreef Eltonno het volgende:
iemand die weet waar er aan de gang is ergens bij de eeldersingel? Hoor de hele tijd iemand door een microfoon praten, en denk dat het uit die richting komt...
Dat krijg je nu eenmaal als je in een tokkiebuurt woont hè.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
huis van de buren staat vandaag n de krant te huur, meteen al tokkies in de tuin
en ik ben ziek
mja toen we hier kwamen wonen viel het nog mee maar het word hard minder jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat krijg je nu eenmaal als je in een tokkiebuurt woont hè..
Ik ben ook ziek. Rothoest, ga weg
.
Gastmodden14.gifquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan annelies niet gewoon zelf lid worden? Is denk ik leuekr om MET haar te praten dan telkens OVER haar
Als ik nog mod was geweest had ik alle anneliesposts gedelte
Geen idee, maar als ze zich niet snel aanmeld komt er ongetwijfeld hier ERG snel een kloontje die beweerd annelies te zijnquote:
Die is dan snel genoeg te ontmaskeren. En ja ze is christen en nee haar vader is geen predikant. Maar goed, we zullen haar naam niet meer noemen als men daar last van heeftquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ze zich niet snel aanmeld komt er ongetwijfeld hier ERG snel een kloontje die beweerd annelies te zijn
Hoe is het met Noa?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb er niet echt last van, maarja.
Nou, "auw".quote:
Ik vond het nog net iets te koud daarvoor. Twas alleen redelijk in de zon, en ik heb met handtekeningen verzamelen aldoor mn handschoenen uit gehad, maar na een uurtje konden die echt wel weer even aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Tom.quote:
Jaa.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef maok het volgende:
Kom er net achter dat ik nog een valateinspaketje met bonbons in mijn brievenbus had zitten
Als ik je niet zo aardig had gevonden was deze post regelrecht naar het spelfoutentopic gegaan, hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Hed is neit grapig om om om gehendikepten te laggenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik je niet zo aardig had gevonden was deze post regelrecht naar het spelfoutentopic gegaan, hehe.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:39 schreef maok het volgende:
[..]
Hed is neit grapig om om om gehendikepten te laggen
nou die op fok boeien me niet zo, maar die op mn eigen site word goed op gekliktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja ze vragen me nu om ijsmachines te huren of te kopen
Vrienden uit Spanje die hier een half jaar waren op de bus richting vliegveld gezet. Een van de twee was het meisje waar ik afgelopen donderdag nog Valentijn mee vierdequote:Op zondag 17 februari 2008 08:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Alles is hier kai hoor.
Wiesoe ben jij zo vroeg op?
dus nu wordt het sparen voor een tripje Spanje?quote:Op zondag 17 februari 2008 10:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vrienden uit Spanje die hier een half jaar waren op de bus richting vliegveld gezet. Een van de twee was het meisje waar ik afgelopen donderdag nog Valentijn mee vierde
Hoofdpijn, was ook niet naar school geweest die dag.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:37 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
ChipsZak., waar was jij vrijdag eigenlijk?
maok, hij heeft niets gekregen, maar over een week werkt hij er ook niet meer...
We misten jullie alquote:Op zondag 17 februari 2008 12:49 schreef freecell het volgende:
Goedemiddag!
Wij zijn ziek hier in huisNiet tof
Ze komt eind April weer hier naar toe. Zien wat het dan wordtquote:Op zondag 17 februari 2008 10:06 schreef teigan het volgende:
[..]
dus nu wordt het sparen voor een tripje Spanje?
Van poezels word je vrolijkquote:Op zondag 17 februari 2008 13:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk mijn poezel nou.
Katten met foto's deel 50
Vind ik nou ookquote:
Oja, die waren dood gegaan hequote:
Moet je naar de bios in Hoogezand gaan. Leuke sfeervolle bios en elke zitplaats heeft 2 armleuningen wat ze in de meeste bioscopen niet hebben + ook zijn er love seatsquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.. Nog zieker dan gister maar met m'n strepsils, kruidensiroop, paracetamol en stophoest bikkel ik lekker door in de ub.
.
Mustsee ben ik ook nog nooit geweest, als je in Stad woont is het toch snel best een endje weg denk ik. Pathé zit op een kwartiertje lopen... En wat beenruimte betreft, als je met lange mensen bent (of er zelf eentje bent), ga je toch op de achterste rij aan de zijkant zitten? Beenruimte guaranteed.
Maar ze hebben er wel van die loveseats toch?. De armleuningen vind ik altijd het grootste nadeel in bioscopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |