Nieuwe foto'squote:
Jezus Bio, wat een beestquote:Op zondag 3 februari 2008 16:59 schreef Biogarde het volgende:
Beer:
[ afbeelding ]
Weegt nu 10 kilo
13 jaar en heeft energie voor 30 katten
[ afbeelding ]
![]()
En dit is Demi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weegt inmiddels geen drol en het is meer vacht dan vlees![]()
Beide zijn net zo oud.
Yesquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:17 schreef Ewelina het volgende:
@Harajuku:
Is dat niet een Birmaantje? Wat een cutie! [afbeelding]
wat een dramaquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof ie er al dagen in zit. [ afbeelding ].
Hij zit niet eens dicht
Echt hèquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
wat een drama [afbeelding] [afbeelding]
Je rode heeft een toffe staartquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:19 schreef TheSorrow het volgende:
Wat een mooie poezen hier trouwens zeg, damn! [afbeelding]
Wat een mooie tekening heeft moshiquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:37 schreef Scandalous het volgende:
Nog meer moshi
nieuwe krabpaal yeah!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Buiten is het koud, binnen staat de kachel aan, dus Eros groet U vanaf de vensterbank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2e foto, net een stokstaartje, nice timing!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Twinky het volgende:
Er was hier een beetje een drama
Ik was een week naar Servie en mijn vriend had als verrassing mijn slaapkamer opgeruimdhet was ook echt een troep toen ik wegging want ik had geen tijd meer om de na-tentamense voor-vakantiese rotzooi op te ruimen.
Normaal gesproken staat de krabpaal naast mijn hoogslaper en kan Mozes er met wat geklim wel inkomen. Nu hadde paal verhuisd en bleek het niet zo makkelijk meer te zijn...
Gisteravond (ojee, het is toch wel een heel eind!):
[ afbeelding ]
Vanmorgen (even kijken of het het waard is... hmm... lekker zacht...)
[ afbeelding ]
EN TOEN! HOPPAAAAAA!!! (let op het staartje)
[ afbeelding ]
Heerlijk herkenbaar, Mees produceert de meest rare geluiden als ie naar binnen wil, echt een herrie somsquote:Op maandag 11 februari 2008 17:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Lucky punkkaterwat een gave kat lijkt me dat.
Xena drinkend uit de gieter, dat doet Eros ook altijd. Of de kraan. Of een emmer (met sop).
En Moos kijkt booszo van "durf mij eens te zeggen dat ik hier af moet".
Eros gaat graag naar buiten. Hij wil ook altijd gráág weer naar binnen, en schroomt niet dit te onderstrepen door enórm hard te miauwen, blèren, boos te kijken en aan de deur te krabben. Ja, al na tien seconden, als ik net ben opgestaan om de deur open te doen (we mogen geen kattenluikje van de woningbouw).
En dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Xena drinkend uit de gieter, dat doet Eros ook altijd. Of de kraan. Of een emmer (met sop).
Eros gaat graag naar buiten. Hij wil ook altijd gráág weer naar binnen, en schroomt niet dit te onderstrepen door enórm hard te miauwen, blèren, boos te kijken en aan de deur te krabben. Ja, al na tien seconden, als ik net ben opgestaan om de deur open te doen (we mogen geen kattenluikje van de woningbouw).
En dan krijg je dus dit:
[afbeelding]
Herkenbaarquote:Op maandag 11 februari 2008 17:37 schreef Razztwizzle het volgende:
En dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
He, zelfde avatarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:54 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een leuk topic!!!! Katten![]()
![]()
Mijne ligt altijd zo:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad net zo'n grijns.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:23 schreef DaCobus het volgende:
@ Sanne,
Zo'n foto als die laatste van jou had ik ook nog ergens op de schijf staan van onze Sem toen ze nog jong was!
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op zondag 17 februari 2008 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Youripoezel gaat er eens goed voor zitten.O+
Joah.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef Harajuku. het volgende:
Yes [ afbeelding ] En daarom net even fotos gemaakt, zodat je het beter ziet,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |