Yumi goed inwrijven met het dekentje dat bij de DA geweest is met Myra. Waarschijnlijk moet Myra zo'n lampekap op en dat kan Yumi eng vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:33 schreef The_Tankgirl het volgende:
Myra wordt maandag gesteriliseerd... Daar had ik allang een afspraak voor gemaakt, maar nu is ze toch krols geworden..aaaarghh!! en ik wilde dit juist voorkomen![]()
Maar goed.. waar ik mee zit is dat Yumi (mijn eerste kat) de vorige keer mee is gegaan naar de DA (ze moesten allebei ingeent worden). Dat deed ik ook om ze allebei dezelfde geur te geven (DA-geur) om ruzie te voorkomen. Tussen Yumi en Myra ging het prima, totdat we dus bij de DA zijn geweest. Het heeft meer als een maand geduurd voordat Yumi haar weer in haar buurt liet komen!
Dadelijk gaat Myra alleen naar de DA.. en ik ben bang dat het dadelijk weer misgaat. Wat kan ik doen om ruzie tussen Yumi en Myra te voorkomen, naast het lievelingsdekentje van Yumi in de reismand van Myra leggen?
Heb medelijden met mij, ik moet nog tot maandag wachten totdat het kattengejank ophoudt van Myra.. weeheheh...
Die laatste foto!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:41 schreef Terpentin07 het volgende:
Een paar foto's van Hobey en Beany.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Moest het even opzoeken, maar neequote:Op zondag 3 februari 2008 13:40 schreef Sanne het volgende:
[..]op AC vooral.
Is die Lucky Luck My Buddy soms een vader of een opa van Moshi?
Als Gomez echt moe is ligt ie graag in de dekens gerolt!quote:Op maandag 4 februari 2008 01:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken, maar nee![]()
en wat een lieve foto's van Gomez
Gomez heeft hele grote kijkers idd. En dat terwijl zijn kopje toch best klein is.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Gomez heeft van die mooie ogen! Echt een superkoppie!
Moshi divaquote:Op zondag 3 februari 2008 02:13 schreef Scandalous het volgende:
groetjes van Moshiiii![]()
[ afbeelding ]
Luna is echt de kortharige versie van mijn Miniquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Luna dan ook eventjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lekkere bezopen uitdrukkingen af en toe!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Luna dan ook eventjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Xena niet meer te houden?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
In het kader van onze nieuwe schutting (was op zoek op google) vond ik dit.
Gewoon een schildpadje geloof ik. Haar vader is grijs en haar moeder een schildpad volgens de vrouw waar ik haar vandaan heb. Ik heb ze niet gezien want ze waren op dat moment allebei buiten. Haar broertjes zijn rood en zwart. Ze is echt de uitblinker van de familie dus!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Luna is echt de kortharige versie van mijn Mini![]()
Wat voor ras is ze?
Mini's vader is onbekend. Haar moeder was al zwanger toen ik haar kreeg. Ik heb een gok dat de vader een blauw/creme kat is (kruising Britse korthaar/Maine Coon), maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Gewoon een schildpadje geloof ik. Haar vader is grijs en haar moeder een schildpad volgens de vrouw waar ik haar vandaan heb. Ik heb ze niet gezien want ze waren op dat moment allebei buiten. Haar broertjes zijn rood en zwart. Ze is echt de uitblinker van de familie dus!
En een boef.... oei...
Beide poezen praten tegen mequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Praat ze ook net zoals een coon? of toch meer als een pers? Ik heb zelf 2 coons alleen is de ene ook altijd klein gebleven 3jr en inmiddels 4,5kilo (kater)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |