Moet je bij de IKEA gaan eten, heb je je eten zo, vorige week nog gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
was het maar fastfood, ik heb een hekel aan wachten in restaurants
Ja, romantisch naar de Ikeaquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:46 schreef maok het volgende:
[..]
Moet je bij de IKEA gaan eten, heb je je eten zo, vorige week nog gedaan
Wilde snel even wat eten voor naailes en had eigenlijk niet echt tijd om thuis te eten want dan moest ik ook nog boodschappen doen, dan leek me IKEA sneller.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, romantisch naar de Ikea
Alhoewel, ben in mn leven twee keer in de Ikea geweest, een keer met DaD en een keer met Lyssa, dus neits dan goede herinneringen over de Ikea![]()
![]()
![]()
Zweedse gehakt balletjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:46 schreef maok het volgende:
[..]
Moet je bij de IKEA gaan eten, heb je je eten zo, vorige week nog gedaan
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:59 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zijn het nooit leuke meisjes die knuffels uitdelen
maok, ik zal het wel evenvragen, ik moet het nl. voor mezelf ook nog weten omdat ik er vorige week niet was...quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:57 schreef maok het volgende:
Owja, dat doet me denken aan de naailes van morgen, ChipsZak. of teigan, willen jullie mij even afmelden? Kunnen jullie ook even vragen of je dan ook je les in kunt halen bij de vrijdag middag groep ofzo? (en hoe laat die dan begint)
De aanhouder wint.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik het voor de derde keer intypte ging het vanzelf goed.
Waar m'n avatar is? Gewoon, hier.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Jawel joh gooi het er uit
Waaris je avatar gebleven?![]()
Ik had vandaag nog een valentijnskaart....
als het maar jong en strak is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Doe jij aan prinipes alexxxxx?
Eis een schadevergoedingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is een stuk van de garage van de buren (die staat in prefab onderdelen op onze gezamenlijke oprit nu) op de rode visa gevallenAllemaal blauwe krassen er op, en de spiegel aan stront....
Op bed en dan lekker zweten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik had al thee en rust aanbevolen. Heb apothekers al geprobeerd te bellen, maar zijn al gesloten nu. Dan maar aan de ibuprofen en veel rusten(Het is overigens niet voor mij.)
Ik kan me niet voorstellen dat er nog zon mongool rondlooptquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:02 schreef maok het volgende:
Ik ben vadaag op de skipiste de dubbelganger van Alex tegen gekomenWas iemand uit Groningen want hij had ibn battuta bretels (van die studi vereniging)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |