Het gaat gelukkig al beter, maar ben nog duf!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:34 schreef Dangel het volgende:
idd dat is gewoon sneu!
Paprika, courgette, tomaat, uitje, knoflook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euh, wat gaat daarin dan?
En aubergine. Hoe jij daar gummi van maakt, is mij een raadselquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Paprika, courgette, tomaat, uitje, knoflook.
Eerst wat ui en knoflook ed aanbakken, paprika erbij, courgette er bij.'
Beetje water erbij en de tomaat erbij. Tijdje laten pruttelen. Kruiden erdoor (Tijm en zulks) Zout en peper.
Klaar
Wat moest je in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:05 schreef Grulez het volgende:
Lange dag. Zowaar in leeuwarden geweest (MCL).
Ik ga een onderzoek doen voor mn studie mbt oa mcl.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moest je in het ziekenhuis?
ok, tof. kom ik ook wel eens, helaas.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ga een onderzoek doen voor mn studie mbt oa mcl.
Houd je mondquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had zowaar tóch een Valentijnskaartje.
cupcakes bakken klinkt als een vorm van weekendquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Houd je mond![]()
Morgen de hele dag werken, daarna werken aan magazine en tussendoor cupcakes bakken. Niks weekend.
Waar ben je dan wel niet geweest?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Pff een kater die meer dan een dag duurt is niet leuk!
Ah, hij is aangekomen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had zowaar tóch een Valentijnskaartje.
Ik heb ook best een zwaar weekendquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Houd je mond![]()
Morgen de hele dag werken, daarna werken aan magazine en tussendoor cupcakes bakken. Niks weekend.
Zeg, hoor jij niet in een romantisch dineetje te zitten?quote:
Die begon om 18:00 al, zijn nu net thuis. Even relaxenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, hoor jij niet in een romantisch dineetje te zitten?.
1 tip voor romantische dates: laat de pc uitquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die begon om 18:00 al, zijn nu net thuis. Even relaxen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1 tip voor romantische dates: laat de pc uitWas inderdaad niet duidelijk uit mijn vorige zin, maar: ze is nu niet hier, ze moet inpakken omdat ze zondag vertrekt. We hebben voor straks weer afgesproken in de stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier straksquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Was inderdaad niet duidelijk uit mijn vorige zin, maar: ze is nu niet hier, ze moet inpakken omdat ze zondag vertrekt. We hebben voor straks weer afgesproken in de stad
Humphreys. Als je er nog niet geweest bent, zeker doen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar hebben jullie gegeten MM?. Aan te raden?
op wel meer plekkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Die hebben ze in Leeuwarden ook.
Wat is er fastfood aan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
op wel meer plekken
gewoon luxe fastfood is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |