Moet je bij de IKEA gaan eten, heb je je eten zo, vorige week nog gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
was het maar fastfood, ik heb een hekel aan wachten in restaurants
Ja, romantisch naar de Ikeaquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:46 schreef maok het volgende:
[..]
Moet je bij de IKEA gaan eten, heb je je eten zo, vorige week nog gedaan
Wilde snel even wat eten voor naailes en had eigenlijk niet echt tijd om thuis te eten want dan moest ik ook nog boodschappen doen, dan leek me IKEA sneller.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, romantisch naar de Ikea
Alhoewel, ben in mn leven twee keer in de Ikea geweest, een keer met DaD en een keer met Lyssa, dus neits dan goede herinneringen over de Ikea![]()
![]()
![]()
Zweedse gehakt balletjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:46 schreef maok het volgende:
[..]
Moet je bij de IKEA gaan eten, heb je je eten zo, vorige week nog gedaan
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:59 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zijn het nooit leuke meisjes die knuffels uitdelen
maok, ik zal het wel evenvragen, ik moet het nl. voor mezelf ook nog weten omdat ik er vorige week niet was...quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:57 schreef maok het volgende:
Owja, dat doet me denken aan de naailes van morgen, ChipsZak. of teigan, willen jullie mij even afmelden? Kunnen jullie ook even vragen of je dan ook je les in kunt halen bij de vrijdag middag groep ofzo? (en hoe laat die dan begint)
De aanhouder wint.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik het voor de derde keer intypte ging het vanzelf goed.
Waar m'n avatar is? Gewoon, hier.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Jawel joh gooi het er uit
Waaris je avatar gebleven?![]()
Ik had vandaag nog een valentijnskaart....
als het maar jong en strak is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Doe jij aan prinipes alexxxxx?
Eis een schadevergoedingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is een stuk van de garage van de buren (die staat in prefab onderdelen op onze gezamenlijke oprit nu) op de rode visa gevallenAllemaal blauwe krassen er op, en de spiegel aan stront....
Op bed en dan lekker zweten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik had al thee en rust aanbevolen. Heb apothekers al geprobeerd te bellen, maar zijn al gesloten nu. Dan maar aan de ibuprofen en veel rusten(Het is overigens niet voor mij.)
Ik kan me niet voorstellen dat er nog zon mongool rondlooptquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:02 schreef maok het volgende:
Ik ben vadaag op de skipiste de dubbelganger van Alex tegen gekomenWas iemand uit Groningen want hij had ibn battuta bretels (van die studi vereniging)
Hij had dan ook bretels aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er nog zon mongool rondloopt
Redelijk heel, ik loop wel een beetje als een pinguin omdat ik ging proberen te snowboarden en toen heel hard op mijn knieën ben gevallen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:16 schreef LoudGirl het volgende:
Hee Maok, ng heel? Anneleisje vraagt zich af of je je mail al hebt gelezen?
Ik was in NWS ook al op zoek naar foto'squote:
Ik kwam er een paar keer langs gereden vanmorgen, er zijn roeiwedstrijden. Of iig roeidemonstraties ofzo. De hele westerhaven ligt er vol mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:09 schreef Eltonno het volgende:
iemand die weet waar er aan de gang is ergens bij de eeldersingel? Hoor de hele tijd iemand door een microfoon praten, en denk dat het uit die richting komt...
Dat krijg je nu eenmaal als je in een tokkiebuurt woont hè.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
huis van de buren staat vandaag n de krant te huur, meteen al tokkies in de tuin
en ik ben ziek
mja toen we hier kwamen wonen viel het nog mee maar het word hard minder jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat krijg je nu eenmaal als je in een tokkiebuurt woont hè..
Ik ben ook ziek. Rothoest, ga weg
.
Gastmodden14.gifquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan annelies niet gewoon zelf lid worden? Is denk ik leuekr om MET haar te praten dan telkens OVER haar
Als ik nog mod was geweest had ik alle anneliesposts gedelte
Geen idee, maar als ze zich niet snel aanmeld komt er ongetwijfeld hier ERG snel een kloontje die beweerd annelies te zijnquote:
Die is dan snel genoeg te ontmaskeren. En ja ze is christen en nee haar vader is geen predikant. Maar goed, we zullen haar naam niet meer noemen als men daar last van heeftquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ze zich niet snel aanmeld komt er ongetwijfeld hier ERG snel een kloontje die beweerd annelies te zijn
Hoe is het met Noa?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb er niet echt last van, maarja.
Nou, "auw".quote:
Ik vond het nog net iets te koud daarvoor. Twas alleen redelijk in de zon, en ik heb met handtekeningen verzamelen aldoor mn handschoenen uit gehad, maar na een uurtje konden die echt wel weer even aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Tom.quote:
Jaa.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef maok het volgende:
Kom er net achter dat ik nog een valateinspaketje met bonbons in mijn brievenbus had zitten
Als ik je niet zo aardig had gevonden was deze post regelrecht naar het spelfoutentopic gegaan, hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |