Hij had dan ook bretels aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er nog zon mongool rondloopt

Redelijk heel, ik loop wel een beetje als een pinguin omdat ik ging proberen te snowboarden en toen heel hard op mijn knieën ben gevallen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:16 schreef LoudGirl het volgende:
Hee Maok, ng heel? Anneleisje vraagt zich af of je je mail al hebt gelezen?

Ik was in NWS ook al op zoek naar foto'squote:

Ik kwam er een paar keer langs gereden vanmorgen, er zijn roeiwedstrijden. Of iig roeidemonstraties ofzo. De hele westerhaven ligt er vol mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:09 schreef Eltonno het volgende:
iemand die weet waar er aan de gang is ergens bij de eeldersingel? Hoor de hele tijd iemand door een microfoon praten, en denk dat het uit die richting komt...

Dat krijg je nu eenmaal als je in een tokkiebuurt woont hè.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
huis van de buren staat vandaag n de krant te huur, meteen al tokkies in de tuin
en ik ben ziek
 .
. . Rothoest, ga weg
. Rothoest, ga weg  .
.

mja toen we hier kwamen wonen viel het nog mee maar het word hard minder jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat krijg je nu eenmaal als je in een tokkiebuurt woont hè..
Ik ben ook ziek. Rothoest, ga weg
.

Gastmodden14.gifquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan annelies niet gewoon zelf lid worden? Is denk ik leuekr om MET haar te praten dan telkens OVER haar
Als ik nog mod was geweest had ik alle anneliesposts gedelte

ChipsZak.

ChipsZak.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |