Waar m'n avatar is? Gewoon, hier.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Jawel joh gooi het er uit
Waaris je avatar gebleven?![]()
Ik had vandaag nog een valentijnskaart....
als het maar jong en strak is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Doe jij aan prinipes alexxxxx?
Eis een schadevergoedingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is een stuk van de garage van de buren (die staat in prefab onderdelen op onze gezamenlijke oprit nu) op de rode visa gevallenAllemaal blauwe krassen er op, en de spiegel aan stront....
Op bed en dan lekker zweten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik had al thee en rust aanbevolen. Heb apothekers al geprobeerd te bellen, maar zijn al gesloten nu. Dan maar aan de ibuprofen en veel rusten(Het is overigens niet voor mij.)
Ik kan me niet voorstellen dat er nog zon mongool rondlooptquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:02 schreef maok het volgende:
Ik ben vadaag op de skipiste de dubbelganger van Alex tegen gekomenWas iemand uit Groningen want hij had ibn battuta bretels (van die studi vereniging)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |