Hed is neit grapig om om om gehendikepten te laggenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik je niet zo aardig had gevonden was deze post regelrecht naar het spelfoutentopic gegaan, hehe.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:39 schreef maok het volgende:
[..]
Hed is neit grapig om om om gehendikepten te laggen
nou die op fok boeien me niet zo, maar die op mn eigen site word goed op gekliktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja ze vragen me nu om ijsmachines te huren of te kopen
Vrienden uit Spanje die hier een half jaar waren op de bus richting vliegveld gezet. Een van de twee was het meisje waar ik afgelopen donderdag nog Valentijn mee vierdequote:Op zondag 17 februari 2008 08:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Alles is hier kai hoor.
Wiesoe ben jij zo vroeg op?
dus nu wordt het sparen voor een tripje Spanje?quote:Op zondag 17 februari 2008 10:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vrienden uit Spanje die hier een half jaar waren op de bus richting vliegveld gezet. Een van de twee was het meisje waar ik afgelopen donderdag nog Valentijn mee vierde
Hoofdpijn, was ook niet naar school geweest die dag.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:37 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
ChipsZak., waar was jij vrijdag eigenlijk?
maok, hij heeft niets gekregen, maar over een week werkt hij er ook niet meer...
We misten jullie alquote:Op zondag 17 februari 2008 12:49 schreef freecell het volgende:
Goedemiddag!
Wij zijn ziek hier in huisNiet tof
Ze komt eind April weer hier naar toe. Zien wat het dan wordtquote:Op zondag 17 februari 2008 10:06 schreef teigan het volgende:
[..]
dus nu wordt het sparen voor een tripje Spanje?
Van poezels word je vrolijkquote:Op zondag 17 februari 2008 13:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk mijn poezel nou.
Katten met foto's deel 50
Vind ik nou ookquote:
Oja, die waren dood gegaan hequote:
Moet je naar de bios in Hoogezand gaan. Leuke sfeervolle bios en elke zitplaats heeft 2 armleuningen wat ze in de meeste bioscopen niet hebben + ook zijn er love seatsquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.. Nog zieker dan gister maar met m'n strepsils, kruidensiroop, paracetamol en stophoest bikkel ik lekker door in de ub.
.
Mustsee ben ik ook nog nooit geweest, als je in Stad woont is het toch snel best een endje weg denk ik. Pathé zit op een kwartiertje lopen... En wat beenruimte betreft, als je met lange mensen bent (of er zelf eentje bent), ga je toch op de achterste rij aan de zijkant zitten? Beenruimte guaranteed.
Maar ze hebben er wel van die loveseats toch?. De armleuningen vind ik altijd het grootste nadeel in bioscopen.
Beterschapquote:Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef Bob. het volgende:
Ugh, de halve dag ziekig en bibberig in bed gelegen, en nu voel ik me helemaal gaar door het vele slapen.
Niet echt. Voelde me gisteravond al niet super en nu nog steeds niet. Maar ziek ben ik ook niet. Gewoon een paar goede nachtrusten en vandaag rustig aan doen en het is weer overquote:Op maandag 18 februari 2008 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Iedereen lekker op dreef hier ofzo?
ik ben iig maar naar huis gegaanquote:Op maandag 18 februari 2008 11:21 schreef MaxMark het volgende:
Er zijn echt belachelijk veel mensen ziek deze tijd
Nee.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
Schooltjesziek?
Vertel..quote:Op maandag 18 februari 2008 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
mn katten weten niet wat hun overkomt
Hoeveel?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Timber is buiten, Bastet binnen.
Eerste bod binnen op de auto
Ooh grapje, nee. Maar áls er een ij inzit, gaattie in 1 vakje, en niet in 2.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Zit er in élk woord een ij? Of begreep ik dat nou verkeerd?
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:22 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Wees me dankbaar.Anders was je nu nog aan het werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |