mooi nr, thoughquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers mooi......nog beter zou zijn...dit nummer op 11 mei...
![]()
![]()
jaaa ik was weg uit het koffie topicquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lang niet gezien...![]()
JJ heeft je wel een beetje gemist..![]()
quote:
oh crap nee daar word in mijn familie niet aan gedaanquote:
van mij wel...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
jaaa ik was weg uit het koffie topic
maar ik rook maar soms heb ik dan wel toegang?
EN NOG STEEDS GEEN FOBO...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
oh crap nee daar word in mijn familie niet aan gedaan
Die andere konijntjes die op dat liedje wel wieblen moeten dood
en af en toe rook je een beetje mee...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:47 schreef PeZu het volgende:
ik rook ook niet
veel
4 peuken deze week
en nu dus 1
wees blijquote:
hmms jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en af en toe rook je een beetje mee...
JJ is leukquote:
een beetje wel jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:17 schreef oranjekoek het volgende:
Een gevalletje hoteldebotel... wat een woord ;o))
dank uquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef oranjekoek het volgende:
leuk usericon!
guust roelsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben je momenteel een beetje Guust Flater?
Mijn vriend heeft er wel strips van, het is al heeeel lang geleden dat ik die gelezen heb.quote:
ikheb ze allemaal en heb ze laatste nog van voor tot achter gelezenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft er wel strips van, het is al heeeel lang geleden dat ik die gelezen heb.
ja, wat isquote:
quote:
tis zaterdag ochtend schatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
iedereen aan het uitslapen of zo...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dus.....tis zooo mooi weer...
..lekker naar buiten enzulks...
![]()
tuukquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gaat het nog een beetje in de liefde?
tezzzzzz jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:47 schreef oranjekoek het volgende:
Waar is iedereen gebleven? Tezz had de Fok! BeeDeeblues.
Is ze spoorloos?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
tezzzzzz ja
waar is zei
en
de rest
maar vooral JJ
quote:
ben je al met hem naar de arts geweest..???quote:Op zondag 27 januari 2008 19:05 schreef oranjekoek het volgende:
Tim heeft ineens weer flinke koorts, hij is net een weekje thuis geweest van school kan hij weer thuisblijven..
Nee, ik kan je zo wel vertellen dat hij gaat zeggen dat het een griepje isquote:Op zondag 27 januari 2008 19:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben je al met hem naar de arts geweest..???
ja dat ken ik, maar na een week zou ik me toch een beetje ongerust gaan voelen...quote:Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, ik kan je zo wel vertellen dat hij gaat zeggen dat het een griepje is
Het heerst hier echt, het is steeds griep op griep op griep. Laat de zomer maar weer komen!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat ken ik, maar na een week zou ik me toch een beetje ongerust gaan voelen...
goed gezegd..!!!!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het heerst hier echt, het is steeds griep op griep op griep. Laat de zomer maar weer komen!
Halloquote:Op zondag 27 januari 2008 22:02 schreef PeZu het volgende:
avond
Hoi!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo!
Gaat het goed met de gewassen?
eensch is...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:44 schreef Poekel het volgende:
Het leven is kut.
* Poekel steekt nog een zware VN aan.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:53 schreef PeZu het volgende:
* PeZu wil eik gaan smokuh maar weet, beter niet
quote:
Koud he!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:53 schreef PeZu het volgende:
* PeZu wil eik gaan smokuh maar weet, beter niet
?quote:
ooh jaquote:Op maandag 28 januari 2008 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zo alleendaar krijg je het koud van, en wil je roken
Ja het gaat weer iets beter gelukkig, gisterernacht zag hij allemaal boze gezichten dus hij vond het wel eng om naar bed te gaan. We hebben de boze gezichten samen het raam uit laten waaienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:03 schreef Lobasca het volgende:
Nou, weer up-to-date![]()
Oranjekoek, ik hoop dat Tim weer opgeknapt is, hoe oud is 'ie?
Pe en JJ hopelijk zien jullie elkaar snel weer![]()
En waar is Headseeker gebleven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hé leuk, wat persoonlijks van je te mogen wetenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja het gaat weer iets beter gelukkig, gisterernacht zag hij allemaal boze gezichten dus hij vond het wel eng om naar bed te gaan. We hebben de boze gezichten samen het raam uit laten waaiendaarna ging het beter. Tim is 4 en Sanne is 2. Ze zijn al weer flink met elkaar aan het ouwehoeren dus het komt wel goed. Morgen maar weer naar school.
Maarre..jullie hadden één dezer dagen toch een jubileum? Benk zeker weer misgelopen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:03 schreef oranjekoek het volgende:
Geen idee, misschien heeft heatseeker vakantie, er zijn veel mensen "verdwenen" in het mysterieuze hoeksje. Het is ook niet verstandig alleen binnen te komen.
hee loquote:
Gelukt!quote:
redelijk rap nogquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gelukt!
Nu alleen nog Office, de printer en pinnacle installeren
Ik sta er versteld van!quote:
Thnx...!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 06:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JéJé, als ik nog op tijd ben... have a nice day!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Thnx...!!!...Off to work...
![]()
Hmm, ik denk dat we beter een afscheidsfeestje kunnen organiserenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedenavond rokertjes....![]()
...ik zie dat het weer storm heeft gelopen vandaag....
![]()
![]()
*kuch* wat een rook hier, je doet je bestquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:01 schreef Lobasca het volgende:![]()
Goedemorgen!
Wat is dit nu lieve rokertjes, de pijp aan Maarten willen geven?No way!!
Dan steek ik er wel 2 tegelijk op![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
*kuch* wat een rook hier, je doet je besthe?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:10 schreef Poekel het volgende:
Theorie examen gehaald vandaag![]()
Ff roken nu.
Je blijft om je peuken zoeken he?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:07 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Super! Nu de rest nog!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:10 schreef Poekel het volgende:
Theorie examen gehaald vandaag![]()
Ff roken nu.
PM hem maar zou ik zeggen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:25 schreef Lobasca het volgende:Moet ik Spoorloos inschakelen voor Headseeker
![]()
Jong en lui!![]()
![]()
Pas op he! Ik heb net je topic gelezen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:31 schreef Gewas het volgende:
Heatseeker zit toch in het leger? Misschien heeft hij wel dienst.Maar goed, drink nu mijn laatste biertje en dan ga ik naar bed.
Welk topic? Toch niet die ene met die eh....quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Pas op he! Ik heb net je topic gelezen!Slaap lekker!
haha ja die! Nou.. veel plezier danquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef Gewas het volgende:
[..]
Welk topic? Toch niet die ene met die eh....Maar ik ga nu naar bed. Lees de reacties morgen wel.
Heb ook aardig wat biertjes op.
Ja die ene he.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja die! Nou.. veel plezier dan![]()
weinig tot geen last meer vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dag PeZu! Hoe gaat het met je oorlogswond?
Ik dacht dat hij beter werd, maar de dag erop was het veel erger, sanne en tim hebben de hele dag half dood op de bank gelegenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
weinig tot geen last meer van![]()
hpe is met tim
ook truste sterkte met de kdsquote:
de boodschappers pwen en douchen dat zijn de plannen voor vanmiddagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hey, wat ben jij vroeg!Ik ga even boodschappen doen
hmmsquote:
hoiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...niet eens hallo of zo...????
![]()
![]()
ooh ik vroeg het me al afquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Tezz het volgende:
Tezz leeft nog wel hoor, maar heeft het extreem druk en heeft weinig zin in 'rondhangen op FOK!' de laatste weken.....
Allemaal een kus en een knuf in ieder geval.....
Tezz!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Tezz het volgende:
Tezz leeft nog wel hoor, maar heeft het extreem druk en heeft weinig zin in 'rondhangen op FOK!' de laatste weken.....
Allemaal een kus en een knuf in ieder geval.....
Ja we zijn wel echte diehardsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:27 schreef PeZu het volgende:
ik zi net dat dit hoekse al een week meegaat
ik vind het nogal makjes heurquote:
tot zoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ springt heeeel snel onder de douche...![]()
tot snelquote:
I feel goodquote:
met de kiddo's alles goed...quote:Op zondag 3 februari 2008 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I feel good![]()
Was ziek vandaag, maar nu weer opgeknapt, en dit topic moest even een positieve boost krijgen, vandaar![]()
Hoest met jou en de kiddies?en je liefde, hij die jou mist?
Waren jullie bij elkaar dit weekend?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met de kiddo's alles goed...![]()
..en met hij die mij mist en hem die ik mist ook super..
![]()
..dus eigenlijk kan het niet beter...
![]()
![]()
![]()
![]()
behalve dan dat het weekend altijd veel te snel voorbij is...![]()
yep...quote:Op zondag 3 februari 2008 18:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waren jullie bij elkaar dit weekend?
hello hello helloooooooo....quote:Op zondag 3 februari 2008 18:48 schreef Gewas het volgende:
Goedenavond.
Zit lekker aan een biertje.Muziekje erbij. Alleen geen peukje erbij. Mag niet binnen roken.
Hee, wat leuk! Ja, dat stomme wachten, hoop dat de week voor jullie voorbij vliegt! Niks mooier dan 2 geliefden bij elkaarquote:Op zondag 3 februari 2008 18:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...![]()
..en nu dus weer minimaal een week wachten dus...
![]()
wat heb jij gedaan dan??
je snapt weldat ik nu wel heeeeeeeel nieuwsgierig ben he...quote:Op zondag 3 februari 2008 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hee, wat leuk! Ja, dat stomme wachten, hoop dat de week voor jullie voorbij vliegt! Niks mooier dan 2 geliefden bij elkaar![]()
Ik? Niet voor publicatie geschiktMaar het was super!
Ja, dat snappik..dan houden we het er maar op dat ik niks gedaan hebquote:Op zondag 3 februari 2008 18:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je snapt weldat ik nu wel heeeeeeeel nieuwsgierig ben he...![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, dat snappik..dan houden we het er maar op dat ik niks gedaan heb![]()
ik had heel leuk gezelschap en heerlijke uhm sex enzoquote:Op zondag 3 februari 2008 19:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat heb ie gedaan dan....?????
JJ vind Mika wel leuk..quote:Op zondag 3 februari 2008 19:22 schreef ibaneX het volgende:
Zie signature!
* ibaneX loopt naar buiten om een peukje op te steken
en daarom gaan PeZu&JJ 11 mei naar R. Waters...quote:Op zondag 3 februari 2008 19:41 schreef ibaneX het volgende:
@JJ
Doe mij het nummer van de TT maarPink Floyd
mika kan af en toe wel, maar niet de hele dag
dus we gaan datenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en daarom gaan PeZu&JJ 11 mei naar R. Waters...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan best lief zijn heurquote:Op zondag 3 februari 2008 19:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik met jou daten......nou kweet het niet zo gauw hoor...
hoi,quote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik mag niet daten met vreemde mannen van mijn moeder...
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
meteen......JJ doet hier niet aan...
Dat ga ik ook kijken vanavond.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ gaat douchen..koffie zetten...peuk pakken en P.R de Vries kijken...![]()
![]()
![]()
dat is toch pas om 21.30?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ gaat douchen..koffie zetten...peuk pakken en P.R de Vries kijken...![]()
![]()
![]()
JJ hier komenquote:
ja mag ikquote:
Ja, natuurlijk! Ze zit vol verwachting naar SBS te kijken, waar wegmisbruikers zo begintquote:Op zondag 3 februari 2008 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mag ik
nog ff langer van der genieten
bisousquote:Op zondag 3 februari 2008 20:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja waaaaaaaaaaaaaaat....??????
haha ja, laat ik ook maar beginnenquote:Op zondag 3 februari 2008 20:28 schreef Gewas het volgende:
Net weer even een biertje opengemaakt. Want ik heb gelezen dat 3/4 biertjes per dag gezond voor je is.
altijd maar weer die drankquote:Op zondag 3 februari 2008 20:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja, laat ik ook maar beginnen
Zou je denken?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
DRANK MAAR MEER KAPOT DAN JE LIEF IS....!!!!![]()
ik denk het niet...ik weet het....jammer genoeg..quote:Op zondag 3 februari 2008 20:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zou je denken?Ik slaap wel goed!
ow.. ik denk niet dat ik het wil weten? Sanne is weer beneden, ze blijft maar hoesten.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk het niet...ik weet het....jammer genoeg..![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow.. ik denk niet dat ik het wil weten? Sanne is weer beneden, ze blijft maar hoesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]Ik dacht inderdaad aan een ongeluk, dit is evengoed afschuwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan ook maar even naar Peter R. de Vries kijken. We kijken nooit tv, maar Sanne wil niet slapen en hoest alleen maar. Dan maar even tv kijken en haar lekker op schoot nemen.
Slaap lekker voor straks!E = mc2, E is de energie die vrijkomt
Slaap lekker!quote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef oranjekoek het volgende:Nou dat was geweldig zeg! Een hele hoop nutteloze informatie.
Slaap lekker
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:31 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen.
Ben in slaap gevallen tijdens Peter R. de Vries.En straks even een zooitje peuken halen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:08 schreef Gewas het volgende:
Ik hoorde de sirene en was even vergeten dat elke eerste maandag van de maand de sirenes gaan.![]()
Zes pakjes peuken gehaald.Kan er weer tegenaan.
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:20 schreef Gewas het volgende:
Even een vraagje. Ik heb een nieuwe avatar (heeft een meisje op Fok voor me gemaakt). Wat vinden jullie ervan?
Ja he.quote:
Jij houd dus van tanks?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja he.Ben blij dat je het mooi vind. Het is trouwens een Duitse tank.
Ik had eerst een avatar van een andere tank maar die vond ik niet zo mooi meer.
Ja. Ik wou dat ik er een had.quote:
Linkje pleasequote:Op maandag 4 februari 2008 13:50 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja. Ik wou dat ik er een had.Ik heb op Fok ook een modelbouw topic waar tientallen tankjes in staan die ik gemaakt heb.
Het is inderdaad wel een beetje een mannenhobby. In die modelbouwzaak waar ik altijd kom zie je ook bijna geen vrouwen nu ik eraan denk.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, ja tanks en vliegtuigjes bouwen.. Mij zie je dat niet doen
Kun je nagaan, hoe je hobby je verblindt!quote:Op maandag 4 februari 2008 14:18 schreef Gewas het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje een mannenhobby. In die modelbouwzaak waar ik altijd kom zie je ook bijna geen vrouwen nu ik eraan denk.
Kusje?quote:Op maandag 4 februari 2008 16:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nou ja, erg... Voel me gewoon niet zo lekker. Heb ik wel vaker.
ik zie je avatar niet....quote:Op maandag 4 februari 2008 13:20 schreef Gewas het volgende:
Even een vraagje. Ik heb een nieuwe avatar (heeft een meisje op Fok voor me gemaakt). Wat vinden jullie ervan?
ja haar missen doe ik nu weer volopquote:
kuch...kuch..kuch..quote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
beseffen jullie wel dat julle over een paar maanden met een manager te maken hebben...?????![]()
![]()
![]()
sorry...moest het ff kwijt....![]()
ik zag die post niet eensquote:
dit topic gaat alzolang mee dat ik vrees vh eindequote:Op maandag 4 februari 2008 19:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
dacht ff dat er weer leven was...
neeeeeeeee....!!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit topic gaat alzolang mee dat ik vrees vh einde
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 4 februari 2008 19:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
neeeeeeeee....!!!!...zou zonde zijn...
![]()
oh nee zelfs die collage met foto's is wegquote:
Super! Gefeliciteerd! Wat ga je managen?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
beseffen jullie wel dat julle over een paar maanden met een manager te maken hebben...?????![]()
![]()
![]()
sorry...moest het ff kwijt....![]()
Bedankt!quote:
Huh, hoe kan dat dan? Krijg je een kruisje te zien? En zien andere mensen hier mijn avatar wel?quote:
mijquote:Op maandag 4 februari 2008 20:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Super! Gefeliciteerd! Wat ga je managen?
Ik zie hem wel! Hij is goed!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bedankt!Het gaat al wat beter.
[..]
Huh, hoe kan dat dan? Krijg je een kruisje te zien? En zien andere mensen hier mijn avatar wel?
(Lees de reacties morgen, ik ga nu weer naar bed. Welterusten.)
Gewassie!!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bedankt!Het gaat al wat beter.
[..]
Huh, hoe kan dat dan? Krijg je een kruisje te zien? En zien andere mensen hier mijn avatar wel?
(Lees de reacties morgen, ik ga nu weer naar bed. Welterusten.)
Ben d'r weerquote:Op maandag 4 februari 2008 19:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
dacht ff dat er weer leven was...
quote:
Hallo Lobasca! Vertel eens wat over jezelf!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben d'r weerLet niet op mijn onzin. Maar ik geef dit topic even momd-op-mond beademing
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo Lobasca! Vertel eens wat over jezelf!
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo Lobasca! Vertel eens wat over jezelf!
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lobasca, 36, sinds maart vorig jaar aktief op FOK!, hopeloze DGK-streamster, woonachtig, omgeving Schagen, geen vent, geen kids, maar rookt wel. 2 Dagen in de week part-time werkzaam bij TNT, 1 dag in de week als au-pair bij een gezin met 4 hele jonge kinderen. Wil je nog meer weten?
quote:
Wow! veel meer dan ik verwacht had eigenlijk. Leuk!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lobasca, 36, sinds maart vorig jaar aktief op FOK!, hopeloze DGK-streamster, woonachtig, omgeving Schagen, geen vent, geen kids, maar rookt wel. 2 Dagen in de week part-time werkzaam bij TNT, 1 dag in de week als au-pair bij een gezin met 4 hele jonge kinderen. Wil je nog meer weten?
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn de eerste 2 letters van je username ook de eertse 2 letters van je echte naam
Trustels Oranjekoek!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:49 schreef oranjekoek het volgende:
Ik duik lekker mijn bed in! Slaap lekker!
dat dacht ik alquote:
haha echt apart ditquote:Op maandag 4 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heej Cool!!!!! Reetsj!!!! Smakkerdesmak!!!Wat leuk!!!!
haha ik wist het gelijk toen ik je verhaaltje lasquote:
hihi...idd..echt leuk!!!! Wow..Alles goed, dus met je, dat hoef ik niet meer te vragen!quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hihi...idd..echt leuk!!!! Wow..Alles goed, dus met je, dat hoef ik niet meer te vragen!
Ik denk ook nog weleens aan jou, hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ik wist het gelijk toen ik je verhaaltje las![]()
ik dacht laatst nog hoe het met je zou zijn
Lekker, as always...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja met alles super ja haha en met jou?
toch welquote:Op maandag 4 februari 2008 21:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik denk ook nog weleens aan jou, hoor
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker, as always...
En of er nieuw leven in dit topic geblazen is![]()
Jij legt wel even aan JéJé uit, wie ik ben hè?
Dat ik niet één of andere kaapster op de kust ben, ofzoquote:Op maandag 4 februari 2008 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk leg ik dat uit haha![]()
ja idd gaat hard opeens met het topic hier
ja idd, ik had echt zoeits van wtf, het zal toch niet, het moet haast wel en j ahoor is het gewoon kofje/fokjequote:Op maandag 4 februari 2008 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik zit nu echt met een big-smile..Zó leuk dit!!!
haha ik heb je nr ook nog denk ikquote:Op maandag 4 februari 2008 21:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ik niet één of andere kaapster op de kust ben, ofzo![]()
Nou, we moeten maar weer es bijkletsen, ik heb je nr nog
JJ wilt wel heel graag weten ja....quote:Op maandag 4 februari 2008 21:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker, as always...
En of er nieuw leven in dit topic geblazen is![]()
Jij legt wel even aan JéJé uit, wie ik ben hè?
rage!!! als iemand nog mocht twijfelen, of ik wel of niet de waarheid vertelquote:Op maandag 4 februari 2008 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd, ik had echt zoeits van wtf, het zal toch niet, het moet haast wel en j ahoor is het gewoon kofje/fokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |