Ja, natuurlijk! Ze zit vol verwachting naar SBS te kijken, waar wegmisbruikers zo begintquote:Op zondag 3 februari 2008 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mag ik
nog ff langer van der genieten
bisousquote:Op zondag 3 februari 2008 20:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja waaaaaaaaaaaaaaat....??????
haha ja, laat ik ook maar beginnenquote:Op zondag 3 februari 2008 20:28 schreef Gewas het volgende:
Net weer even een biertje opengemaakt. Want ik heb gelezen dat 3/4 biertjes per dag gezond voor je is.
altijd maar weer die drankquote:Op zondag 3 februari 2008 20:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja, laat ik ook maar beginnen
Zou je denken?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
DRANK MAAR MEER KAPOT DAN JE LIEF IS....!!!!![]()
ik denk het niet...ik weet het....jammer genoeg..quote:Op zondag 3 februari 2008 20:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zou je denken?Ik slaap wel goed!
ow.. ik denk niet dat ik het wil weten? Sanne is weer beneden, ze blijft maar hoesten.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk het niet...ik weet het....jammer genoeg..![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow.. ik denk niet dat ik het wil weten? Sanne is weer beneden, ze blijft maar hoesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]Ik dacht inderdaad aan een ongeluk, dit is evengoed afschuwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan ook maar even naar Peter R. de Vries kijken. We kijken nooit tv, maar Sanne wil niet slapen en hoest alleen maar. Dan maar even tv kijken en haar lekker op schoot nemen.
Slaap lekker voor straks!E = mc2, E is de energie die vrijkomt
Slaap lekker!quote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef oranjekoek het volgende:Nou dat was geweldig zeg! Een hele hoop nutteloze informatie.
Slaap lekker
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:31 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen.
Ben in slaap gevallen tijdens Peter R. de Vries.En straks even een zooitje peuken halen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:08 schreef Gewas het volgende:
Ik hoorde de sirene en was even vergeten dat elke eerste maandag van de maand de sirenes gaan.![]()
Zes pakjes peuken gehaald.Kan er weer tegenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |