hee loquote:
Gelukt!quote:
redelijk rap nogquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gelukt!
Nu alleen nog Office, de printer en pinnacle installeren
Ik sta er versteld van!quote:
Thnx...!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 06:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JéJé, als ik nog op tijd ben... have a nice day!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Thnx...!!!...Off to work...
![]()
Hmm, ik denk dat we beter een afscheidsfeestje kunnen organiserenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedenavond rokertjes....![]()
...ik zie dat het weer storm heeft gelopen vandaag....
![]()
![]()
*kuch* wat een rook hier, je doet je bestquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:01 schreef Lobasca het volgende:![]()
Goedemorgen!
Wat is dit nu lieve rokertjes, de pijp aan Maarten willen geven?No way!!
Dan steek ik er wel 2 tegelijk op![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
*kuch* wat een rook hier, je doet je besthe?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:10 schreef Poekel het volgende:
Theorie examen gehaald vandaag![]()
Ff roken nu.
Je blijft om je peuken zoeken he?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:07 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Super! Nu de rest nog!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:10 schreef Poekel het volgende:
Theorie examen gehaald vandaag![]()
Ff roken nu.
PM hem maar zou ik zeggen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:25 schreef Lobasca het volgende:Moet ik Spoorloos inschakelen voor Headseeker
![]()
Jong en lui!![]()
![]()
Pas op he! Ik heb net je topic gelezen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:31 schreef Gewas het volgende:
Heatseeker zit toch in het leger? Misschien heeft hij wel dienst.Maar goed, drink nu mijn laatste biertje en dan ga ik naar bed.
Welk topic? Toch niet die ene met die eh....quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Pas op he! Ik heb net je topic gelezen!Slaap lekker!
haha ja die! Nou.. veel plezier danquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef Gewas het volgende:
[..]
Welk topic? Toch niet die ene met die eh....Maar ik ga nu naar bed. Lees de reacties morgen wel.
Heb ook aardig wat biertjes op.
Ja die ene he.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja die! Nou.. veel plezier dan![]()
weinig tot geen last meer vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dag PeZu! Hoe gaat het met je oorlogswond?
Ik dacht dat hij beter werd, maar de dag erop was het veel erger, sanne en tim hebben de hele dag half dood op de bank gelegenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
weinig tot geen last meer van![]()
hpe is met tim
ook truste sterkte met de kdsquote:
de boodschappers pwen en douchen dat zijn de plannen voor vanmiddagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hey, wat ben jij vroeg!Ik ga even boodschappen doen
hmmsquote:
hoiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...niet eens hallo of zo...????
![]()
![]()
ooh ik vroeg het me al afquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Tezz het volgende:
Tezz leeft nog wel hoor, maar heeft het extreem druk en heeft weinig zin in 'rondhangen op FOK!' de laatste weken.....
Allemaal een kus en een knuf in ieder geval.....
Tezz!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Tezz het volgende:
Tezz leeft nog wel hoor, maar heeft het extreem druk en heeft weinig zin in 'rondhangen op FOK!' de laatste weken.....
Allemaal een kus en een knuf in ieder geval.....
Ja we zijn wel echte diehardsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:27 schreef PeZu het volgende:
ik zi net dat dit hoekse al een week meegaat
ik vind het nogal makjes heurquote:
tot zoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ springt heeeel snel onder de douche...![]()
tot snelquote:
I feel goodquote:
met de kiddo's alles goed...quote:Op zondag 3 februari 2008 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I feel good![]()
Was ziek vandaag, maar nu weer opgeknapt, en dit topic moest even een positieve boost krijgen, vandaar![]()
Hoest met jou en de kiddies?en je liefde, hij die jou mist?
Waren jullie bij elkaar dit weekend?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met de kiddo's alles goed...![]()
..en met hij die mij mist en hem die ik mist ook super..
![]()
..dus eigenlijk kan het niet beter...
![]()
![]()
![]()
![]()
behalve dan dat het weekend altijd veel te snel voorbij is...![]()
yep...quote:Op zondag 3 februari 2008 18:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waren jullie bij elkaar dit weekend?
hello hello helloooooooo....quote:Op zondag 3 februari 2008 18:48 schreef Gewas het volgende:
Goedenavond.
Zit lekker aan een biertje.Muziekje erbij. Alleen geen peukje erbij. Mag niet binnen roken.
Hee, wat leuk! Ja, dat stomme wachten, hoop dat de week voor jullie voorbij vliegt! Niks mooier dan 2 geliefden bij elkaarquote:Op zondag 3 februari 2008 18:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...![]()
..en nu dus weer minimaal een week wachten dus...
![]()
wat heb jij gedaan dan??
je snapt weldat ik nu wel heeeeeeeel nieuwsgierig ben he...quote:Op zondag 3 februari 2008 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hee, wat leuk! Ja, dat stomme wachten, hoop dat de week voor jullie voorbij vliegt! Niks mooier dan 2 geliefden bij elkaar![]()
Ik? Niet voor publicatie geschiktMaar het was super!
Ja, dat snappik..dan houden we het er maar op dat ik niks gedaan hebquote:Op zondag 3 februari 2008 18:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je snapt weldat ik nu wel heeeeeeeel nieuwsgierig ben he...![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, dat snappik..dan houden we het er maar op dat ik niks gedaan heb![]()
ik had heel leuk gezelschap en heerlijke uhm sex enzoquote:Op zondag 3 februari 2008 19:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat heb ie gedaan dan....?????
JJ vind Mika wel leuk..quote:Op zondag 3 februari 2008 19:22 schreef ibaneX het volgende:
Zie signature!
* ibaneX loopt naar buiten om een peukje op te steken
en daarom gaan PeZu&JJ 11 mei naar R. Waters...quote:Op zondag 3 februari 2008 19:41 schreef ibaneX het volgende:
@JJ
Doe mij het nummer van de TT maarPink Floyd
mika kan af en toe wel, maar niet de hele dag
dus we gaan datenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en daarom gaan PeZu&JJ 11 mei naar R. Waters...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan best lief zijn heurquote:Op zondag 3 februari 2008 19:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik met jou daten......nou kweet het niet zo gauw hoor...
hoi,quote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik mag niet daten met vreemde mannen van mijn moeder...
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
meteen......JJ doet hier niet aan...
Dat ga ik ook kijken vanavond.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ gaat douchen..koffie zetten...peuk pakken en P.R de Vries kijken...![]()
![]()
![]()
dat is toch pas om 21.30?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ gaat douchen..koffie zetten...peuk pakken en P.R de Vries kijken...![]()
![]()
![]()
JJ hier komenquote:
ja mag ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |