ja haar missen doe ik nu weer volopquote:
kuch...kuch..kuch..quote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
beseffen jullie wel dat julle over een paar maanden met een manager te maken hebben...?????![]()
![]()
![]()
sorry...moest het ff kwijt....![]()
ik zag die post niet eensquote:
dit topic gaat alzolang mee dat ik vrees vh eindequote:Op maandag 4 februari 2008 19:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
dacht ff dat er weer leven was...
neeeeeeeee....!!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit topic gaat alzolang mee dat ik vrees vh einde
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 4 februari 2008 19:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
neeeeeeeee....!!!!...zou zonde zijn...
![]()
oh nee zelfs die collage met foto's is wegquote:
Super! Gefeliciteerd! Wat ga je managen?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
beseffen jullie wel dat julle over een paar maanden met een manager te maken hebben...?????![]()
![]()
![]()
sorry...moest het ff kwijt....![]()
Bedankt!quote:
Huh, hoe kan dat dan? Krijg je een kruisje te zien? En zien andere mensen hier mijn avatar wel?quote:
mijquote:Op maandag 4 februari 2008 20:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Super! Gefeliciteerd! Wat ga je managen?
Ik zie hem wel! Hij is goed!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bedankt!Het gaat al wat beter.
[..]
Huh, hoe kan dat dan? Krijg je een kruisje te zien? En zien andere mensen hier mijn avatar wel?
(Lees de reacties morgen, ik ga nu weer naar bed. Welterusten.)
Gewassie!!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bedankt!Het gaat al wat beter.
[..]
Huh, hoe kan dat dan? Krijg je een kruisje te zien? En zien andere mensen hier mijn avatar wel?
(Lees de reacties morgen, ik ga nu weer naar bed. Welterusten.)
Ben d'r weerquote:Op maandag 4 februari 2008 19:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
dacht ff dat er weer leven was...
quote:
Hallo Lobasca! Vertel eens wat over jezelf!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben d'r weerLet niet op mijn onzin. Maar ik geef dit topic even momd-op-mond beademing
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo Lobasca! Vertel eens wat over jezelf!
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo Lobasca! Vertel eens wat over jezelf!
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lobasca, 36, sinds maart vorig jaar aktief op FOK!, hopeloze DGK-streamster, woonachtig, omgeving Schagen, geen vent, geen kids, maar rookt wel. 2 Dagen in de week part-time werkzaam bij TNT, 1 dag in de week als au-pair bij een gezin met 4 hele jonge kinderen. Wil je nog meer weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |