mooi nr, thoughquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers mooi......nog beter zou zijn...dit nummer op 11 mei...
![]()
![]()
jaaa ik was weg uit het koffie topicquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lang niet gezien...![]()
JJ heeft je wel een beetje gemist..![]()
quote:
oh crap nee daar word in mijn familie niet aan gedaanquote:
van mij wel...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
jaaa ik was weg uit het koffie topic
maar ik rook maar soms heb ik dan wel toegang?
EN NOG STEEDS GEEN FOBO...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
oh crap nee daar word in mijn familie niet aan gedaan
Die andere konijntjes die op dat liedje wel wieblen moeten dood
en af en toe rook je een beetje mee...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:47 schreef PeZu het volgende:
ik rook ook niet
veel
4 peuken deze week
en nu dus 1
wees blijquote:
hmms jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en af en toe rook je een beetje mee...
JJ is leukquote:
een beetje wel jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:17 schreef oranjekoek het volgende:
Een gevalletje hoteldebotel... wat een woord ;o))
dank uquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef oranjekoek het volgende:
leuk usericon!
guust roelsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben je momenteel een beetje Guust Flater?
Mijn vriend heeft er wel strips van, het is al heeeel lang geleden dat ik die gelezen heb.quote:
ikheb ze allemaal en heb ze laatste nog van voor tot achter gelezenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft er wel strips van, het is al heeeel lang geleden dat ik die gelezen heb.
ja, wat isquote:
quote:
tis zaterdag ochtend schatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
iedereen aan het uitslapen of zo...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dus.....tis zooo mooi weer...
..lekker naar buiten enzulks...
![]()
tuukquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gaat het nog een beetje in de liefde?
tezzzzzz jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:47 schreef oranjekoek het volgende:
Waar is iedereen gebleven? Tezz had de Fok! BeeDeeblues.
Is ze spoorloos?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
tezzzzzz ja
waar is zei
en
de rest
maar vooral JJ
quote:
ben je al met hem naar de arts geweest..???quote:Op zondag 27 januari 2008 19:05 schreef oranjekoek het volgende:
Tim heeft ineens weer flinke koorts, hij is net een weekje thuis geweest van school kan hij weer thuisblijven..
Nee, ik kan je zo wel vertellen dat hij gaat zeggen dat het een griepje isquote:Op zondag 27 januari 2008 19:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben je al met hem naar de arts geweest..???
ja dat ken ik, maar na een week zou ik me toch een beetje ongerust gaan voelen...quote:Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, ik kan je zo wel vertellen dat hij gaat zeggen dat het een griepje is
Het heerst hier echt, het is steeds griep op griep op griep. Laat de zomer maar weer komen!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat ken ik, maar na een week zou ik me toch een beetje ongerust gaan voelen...
goed gezegd..!!!!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het heerst hier echt, het is steeds griep op griep op griep. Laat de zomer maar weer komen!
Halloquote:Op zondag 27 januari 2008 22:02 schreef PeZu het volgende:
avond
Hoi!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo!
Gaat het goed met de gewassen?
eensch is...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:44 schreef Poekel het volgende:
Het leven is kut.
* Poekel steekt nog een zware VN aan.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:53 schreef PeZu het volgende:
* PeZu wil eik gaan smokuh maar weet, beter niet
quote:
Koud he!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:53 schreef PeZu het volgende:
* PeZu wil eik gaan smokuh maar weet, beter niet
?quote:
ooh jaquote:Op maandag 28 januari 2008 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zo alleendaar krijg je het koud van, en wil je roken
Ja het gaat weer iets beter gelukkig, gisterernacht zag hij allemaal boze gezichten dus hij vond het wel eng om naar bed te gaan. We hebben de boze gezichten samen het raam uit laten waaienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:03 schreef Lobasca het volgende:
Nou, weer up-to-date![]()
Oranjekoek, ik hoop dat Tim weer opgeknapt is, hoe oud is 'ie?
Pe en JJ hopelijk zien jullie elkaar snel weer![]()
En waar is Headseeker gebleven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hé leuk, wat persoonlijks van je te mogen wetenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja het gaat weer iets beter gelukkig, gisterernacht zag hij allemaal boze gezichten dus hij vond het wel eng om naar bed te gaan. We hebben de boze gezichten samen het raam uit laten waaiendaarna ging het beter. Tim is 4 en Sanne is 2. Ze zijn al weer flink met elkaar aan het ouwehoeren dus het komt wel goed. Morgen maar weer naar school.
Maarre..jullie hadden één dezer dagen toch een jubileum? Benk zeker weer misgelopen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:03 schreef oranjekoek het volgende:
Geen idee, misschien heeft heatseeker vakantie, er zijn veel mensen "verdwenen" in het mysterieuze hoeksje. Het is ook niet verstandig alleen binnen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |