quote:
Wow! veel meer dan ik verwacht had eigenlijk. Leuk!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lobasca, 36, sinds maart vorig jaar aktief op FOK!, hopeloze DGK-streamster, woonachtig, omgeving Schagen, geen vent, geen kids, maar rookt wel. 2 Dagen in de week part-time werkzaam bij TNT, 1 dag in de week als au-pair bij een gezin met 4 hele jonge kinderen. Wil je nog meer weten?
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn de eerste 2 letters van je username ook de eertse 2 letters van je echte naam
Trustels Oranjekoek!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:49 schreef oranjekoek het volgende:
Ik duik lekker mijn bed in! Slaap lekker!
dat dacht ik alquote:
haha echt apart ditquote:Op maandag 4 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heej Cool!!!!! Reetsj!!!! Smakkerdesmak!!!Wat leuk!!!!
haha ik wist het gelijk toen ik je verhaaltje lasquote:
hihi...idd..echt leuk!!!! Wow..Alles goed, dus met je, dat hoef ik niet meer te vragen!quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hihi...idd..echt leuk!!!! Wow..Alles goed, dus met je, dat hoef ik niet meer te vragen!
Ik denk ook nog weleens aan jou, hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ik wist het gelijk toen ik je verhaaltje las![]()
ik dacht laatst nog hoe het met je zou zijn
Lekker, as always...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja met alles super ja haha en met jou?
toch welquote:Op maandag 4 februari 2008 21:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik denk ook nog weleens aan jou, hoor
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker, as always...
En of er nieuw leven in dit topic geblazen is![]()
Jij legt wel even aan JéJé uit, wie ik ben hè?
Dat ik niet één of andere kaapster op de kust ben, ofzoquote:Op maandag 4 februari 2008 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk leg ik dat uit haha![]()
ja idd gaat hard opeens met het topic hier
ja idd, ik had echt zoeits van wtf, het zal toch niet, het moet haast wel en j ahoor is het gewoon kofje/fokjequote:Op maandag 4 februari 2008 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik zit nu echt met een big-smile..Zó leuk dit!!!
haha ik heb je nr ook nog denk ikquote:Op maandag 4 februari 2008 21:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ik niet één of andere kaapster op de kust ben, ofzo![]()
Nou, we moeten maar weer es bijkletsen, ik heb je nr nog
JJ wilt wel heel graag weten ja....quote:Op maandag 4 februari 2008 21:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker, as always...
En of er nieuw leven in dit topic geblazen is![]()
Jij legt wel even aan JéJé uit, wie ik ben hè?
rage!!! als iemand nog mocht twijfelen, of ik wel of niet de waarheid vertelquote:Op maandag 4 februari 2008 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd, ik had echt zoeits van wtf, het zal toch niet, het moet haast wel en j ahoor is het gewoon kofje/fokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |