quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Schimpie het volgende:
Kut ik kom maar niet verder bij The War of the Lions.
Aan het einde van act 2 wanneer je 2 keer in de val wordt gelokt doorIk hoop trouwens dat het inderdaad #50 is, wie een TT weet mag het zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de 1e keer heb ik al 1 van mijn Black Mages moeten opofferen om uberhaupt het gevecht te kunnen winnen.
Kom je meteen daarna bij het kasteel in een nog onmogelijkere situatie terecht.![]()
Is er een geheim om het langer dan 3 beurten uit te houden ofzo?
[ Bericht 0% gewijzigd door Schimpie op 18-01-2008 22:18:13 ]
Een ding (niet lullig bedoeld), maar verwacht er niet te veel van. Ik had heel hoge verwachtingen en die vielen uiteindelijk flink tegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Net voor de eerste keer met FFVII begonnen en nu al verliefd
Je bent gruwelijk in de minderheid!,... maar dan ook echt gruwelijk! Maar ieder zijn mening uiteraard. Ik moet nog een spel tegenkomen met de diepte en sfeer van FFVII! Tis tijdloos,...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 07:44 schreef Twarres het volgende:
[..]
Een ding (niet lullig bedoeld), maar verwacht er niet te veel van. Ik had heel hoge verwachtingen en die vielen uiteindelijk flink tegen.
Daar ben ik me ook wel van bewust, maar daarom zeg ik ook dat hij niet (net als mij) te hoge verwachtingen moet hebben ervan, want dan kan het nog behoorlijk tegenvallen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent gruwelijk in de minderheid!,... maar dan ook echt gruwelijk! Maar ieder zijn mening uiteraard. Ik moet nog een spel tegenkomen met de diepte en sfeer van FFVII! Tis tijdloos,...
Mag ik raden welke boss dat geweest kan zijn in FF 10?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:25 schreef Darkzell het volgende:
Gister begonnen met Final Fantasy VII, en ik heb ook nog een niet uitgespeelde FFX liggen waar ik mee gestopt ben omdat ik continue dood ging bij één of andere enemy.
quote:Op zondag 20 januari 2008 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb een zwaardje gehad voor mijn verjaardag
Een exacte Buster Sword Replica van 15 Kg![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Schimpie het volgende:
Kut ik kom maar niet verder bij The War of the Lions.
Aan het einde van act 2 wanneer je 2 keer in de val wordt gelokt doorIs dat het gevecht waar je gesplitst bent van je team door een poort? Lionel Castle Gate?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de 1e keer heb ik al 1 van mijn Black Mages moeten opofferen om uberhaupt het gevecht te kunnen winnen.
Kom je meteen daarna bij het kasteel in een nog onmogelijkere situatie terecht.![]()
Is er een geheim om het langer dan 3 beurten uit te houden ofzo?
Je kunt eigenlijk twee dingen doen:Ramza de hele tijd Shakra laten gebruiken en uit de buurt van Gafgarrion blijven. Zo blijft hij in leven tot je de vijanden buiten de poort heb uitgeschakeld. Gezamenlijk kun je dan Gafgarrion uitschakelen. Ramza de hele tijd Tailwind laten gebruiken en uit de buurt van Gafgarrion blijven. Na een tijdje heb je meerdere beurten achter elkaar en kun je Gafgarrion doden.
Erg handig in dit gevecht is Arm Shot."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Hij is kleiner dan ik had verwacht eigenlijk..quote:Op zondag 20 januari 2008 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb een zwaardje gehad voor mijn verjaardag
Een exacte Buster Sword Replica van 15 Kg![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gevecht ja! Shakra heb/ken ik niet dus ik zal het 2e eens proberen.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat het gevecht waar je gesplitst bent van je team door een poort? Lionel Castle Gate?
Je kunt eigenlijk twee dingen doen:Ramza de hele tijd Shakra laten gebruiken en uit de buurt van Gafgarrion blijven. Zo blijft hij in leven tot je de vijanden buiten de poort heb uitgeschakeld. Gezamenlijk kun je dan Gafgarrion uitschakelen. Ramza de hele tijd Tailwind laten gebruiken en uit de buurt van Gafgarrion blijven. Na een tijdje heb je meerdere beurten achter elkaar en kun je Gafgarrion doden.
Erg handig in dit gevecht is Arm Shot.
Uit Amerikaquote:Op maandag 21 januari 2008 08:36 schreef Twarres het volgende:
[..]
![]()
Kewl!! Hoe komen ze daar nou weer aan? Ikke ook hebben!!
Ik heb het inmiddels gehaald door een beetje te gaan grinden en Ramza de item ability mee te geven zodat die iedere beurt een potion kon gebruiken. Het was wel heel simpel opeens.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:35 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Dat gevecht ja! Shakra heb/ken ik niet dus ik zal het 2e eens proberen.
Ik was gelukkig zelf al sceptischquote:Op zaterdag 19 januari 2008 07:44 schreef Twarres het volgende:
[..]
Een ding (niet lullig bedoeld), maar verwacht er niet te veel van. Ik had heel hoge verwachtingen en die vielen uiteindelijk flink tegen.
Gisteren weer begonnen in FFIX.. Daar ben ik nou verliefd op.
Als het goed is spelen ze zich in hetzelfde universum af, maar zijn het verschillende verhalen en vormt het geen overkoepelend geheel. Garanties durf ik echter niet te geven..quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand me kort en duidelijk uitleggen wat nu het verschillen en de overeenkomsten zijn tussen Final Fantasy XIII en Final Fantasy versus XIII? Ik snap er ondertussen niets meer van en weet niet over welke game ik het meest gehyped moet zijn. Spelen ze zich in hetzelfde universum af? Moet je ze allebei spelen om het totale verhaal te hebben? Etc.
Het ligt er ook aan of je het spel in 1997 voor het eerst gespeeld hebt of nu.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 07:44 schreef Twarres het volgende:
[..]
Gisteren weer begonnen in FFIX.. Daar ben ik nou verliefd op.
Volgens mij is Versus XIII meer een actie-spel vergelijkbaar met Dirge Of Cerberus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:40 schreef Twarres het volgende:
[..]
Als het goed is spelen ze zich in hetzelfde universum af, maar zijn het verschillende verhalen en vormt het geen overkoepelend geheel. Garanties durf ik echter niet te geven..
Als je alles wilt verzamelen wat er is , dan ben je wel even bezig jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zelf begin ik er niet aan omdat het gewoon een te dure grap wordt anders. Ik vraag me ook af wat dat buster sword gekost heeft.
Idd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Moet alleen FF 9 nog eens kopen![]()
Ik zou voor FFX gaan. Dat is zeg maar de ultieme uitwerking van de traditionele Final Fantasy games. Leuke hoofdpersonen, goed turn-based vechtsysteem en een geweldig verhaal! Nog steeds (naast FFVII) mijn favoriete Final Fantasy game.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een PS2 en ik wil ook wel een keertje een FF spel proberen (ik vind games van alle genres leuk). Welke moet ik als eerst proberen als ik nooit FF heb gespeeld?
IX !quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een PS2 en ik wil ook wel een keertje een FF spel proberen (ik vind games van alle genres leuk). Welke moet ik als eerst proberen als ik nooit FF heb gespeeld?
Zegt iemand die Wii games de bom vind. Over een stap achteruit in grafische kwaliteit gesproken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IX !
Ik zou sowieso eerst de PSOne versies doen, en dan pas beginnen met X en XII. De stap terug in grafische kwaliteit is namelijk vrij groot...
Dit is echt een nietszeggend deel. Totaal niks wat eruit sprong. Ik ben nu alweer vergeten wie de hoofdpersonen waren en waar het over ging.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
IX !
De Wii de bomquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:49 schreef Twarres het volgende:
[..]
Zegt iemand die Wii games de bom vind. Over een stap achteruit in grafische kwaliteit gesproken.
Het lijkt me verstandiger om met de nieuwere delen te beginnen. Dan zijn de graphics in elk geval geen struikelblok om Final Fantasy games te leren kennen, en te waarderen. Als hij eenmaal verslaafd is dan neemt hij de mindere graphics van bijvoorbeeld VII of VI vanzelf voor lief.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou sowieso eerst de PSOne versies doen, en dan pas beginnen met X en XII. De stap terug in grafische kwaliteit is namelijk vrij groot...
Wii360quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Wii de bom
Alleen Mario Galaxy is tof, verder is de 360 mijn favo console hoor
De quicksave optie is voor als je midden in een dungeon zit of even geen andere manier hebt om te saven. Als je deze functie gebruikt, dan moet je daarna je DS uitzetten. De volgende keer als je het spel opstart, moet je "continue" selecteren (dus niet "load game") en daarna kan je verder waar je bent gebleven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:52 schreef Logitik het volgende:
Ik heb een vraagje over Final Fantasy III voor de DS!
Ik heb m gekocht en ik vind hem erg leuk! Alleen ondervind ik nogal wat problemen met mijn savegames! Als ik wil quicksaven, ben ik verplicht om de DS opnieuw te starten. Als ik de DS opnieuw gestart heb ben ik de savegame kwijt!
Iemand ervaringen mee?
Een alleszeggend deel! Deeltje IX was gewoon een samenvatting van de 8 voorgaande delen en zeer goed uitgewerkt. Tevens is het voor mij ook de allereerste Final Fantasy die ik speelde.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit is echt een nietszeggend deel. Totaal niks wat eruit sprong. Ik ben nu alweer vergeten wie de hoofdpersonen waren en waar het over ging.
Daar heb je toch geen FF op? Hoe kan dat dan je favo console zijn?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Wii de bom
Helaas werd door vele gamejournalisten ook beloofd dat FFXII heel goed zou zijn, dat viel ook wel een beetje tegen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens echt machtig veel zin in een next-gen Final Fantasy. Ik hoop zo dat FFXIII de beloftes zal waarmaken!
Ik vond het een fantastisch spel. Alleen het verhaal was wat moeilijk te volgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Pritt het volgende:
Helaas werd door vele gamejournalisten ook beloofd dat FFXII heel goed zou zijn, dat viel ook wel een beetje tegen.
Helemaal mee eens, t enige wat mij wat tegen viel was t verhaal. Voor de rest, geweldig! (gambits!)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het een fantastisch spel. Alleen het verhaal was wat moeilijk te volgen.
Eensch, maar die discussie is al veel te vaak gevoerd. Conclusie: over smaak valt niet te twisten!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Helaas werd door vele gamejournalisten ook beloofd dat FFXII heel goed zou zijn, dat viel ook wel een beetje tegen.
FF9 is een van de beste FF's.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Als je alles wilt verzamelen wat er is , dan ben je wel even bezig ja![]()
Ik heb voor mezelf denk de standaard dingen + alleen de echt hele speciale dingen
FF Crysis Core psp![]()
Buster Sword![]()
Limited edition sealed FFXII NTSC
Normale Sealed FFXII Pal
Sealed FF 7
Sealed Origins & Anthology
De rest van de serie psp, ps1, ps2
1,2,6,7,8,X,X-2,XII, Crysis Core, Dirge of Cerberus
Nintendo DS FF 3
Lading Guides, FF potions, Advent Childeren zooi
enz , bij elkaar toch nog wel aardig wat![]()
Moet alleen FF 9 nog eens kopen![]()
Ze hebben zich verplaatst in de DS-speler.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:52 schreef Logitik het volgende:
Ik heb een vraagje over Final Fantasy III voor de DS!
Ik heb m gekocht en ik vind hem erg leuk! Alleen ondervind ik nogal wat problemen met mijn savegames! Als ik wil quicksaven, ben ik verplicht om de DS opnieuw te starten. Als ik de DS opnieuw gestart heb ben ik de savegame kwijt!
Iemand ervaringen mee?
Het is het enige deel uit de main reeks dat ik niet heb uitgespeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
FF11 is online, dat gaat mijn pc niet trekken
![]()
Ik heb het een tijd gespeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:36 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is het enige deel uit de main reeks dat ik niet heb uitgespeeld.
Volgens mij kun je het ook niet uitspelen, maar ik wil wel ervaren hebben hoe het is om online FF te spelen.
Is het wat of zeg jij dat het alle tijd/moeite/geld niet waard is?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:40 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd gespeeld.
Als je het wilt proberen raad ik je aan om op de Ragnarok server te spelen, daar zit een Nederlandse linkshell (guild) die je wel op weg kan helpen.
In je eentje ga je het niet ver schoppen.![]()
Als je er veel tijd in wil steken kan je het altijd eens proberen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:49 schreef Twarres het volgende:
[..]
Is het wat of zeg jij dat het alle tijd/moeite/geld niet waard is?
Ik zit er namelijk ook al een tijdje aan te denken om het te gaan spelen.
IX ziet er eigelijk best leuk uit ja... Leuke character designs. kwa graphics maakt het niet uit. Ik kan me daar prima aanpassen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IX !
Heiden!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Wii de bom
De overeenkomsten zijn al besproken. De verschillen zijn misschien het best samen te vatten door het feit dat FF13 door het Final Fantasy team wordt ontwikkeld, en FFversus13 door het Kingdom Hearts team.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand me kort en duidelijk uitleggen wat nu het verschillen en de overeenkomsten zijn tussen Final Fantasy XIII en Final Fantasy versus XIII? Ik snap er ondertussen niets meer van en weet niet over welke game ik het meest gehyped moet zijn. Spelen ze zich in hetzelfde universum af? Moet je ze allebei spelen om het totale verhaal te hebben? Etc.
60 uur niet echt nee. Denk eerder aan 1000+ uur om het meeste van het spel gedaan te hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
FF9 is een van de beste FF's.
Zelf moet ik echt eens met FF11 gaan beginnen, maar ik denk niet dat daarmee alles te halen is in 60 uur, zoals in een gewone FF.
Ik heb het zelf een aantal maand gespeeld en ik raad het toch echt af, of je moet al een flinke MMO verslaving hebben. Het is totaal niet te vergelijken met de console final fantasies. Er zijn wel wat overeenkomsten (de jobs in het spel komen uit eerdere final fantasy delen, chocobo's, er zit ook weer een cid in, etc.) maar de basis van het spel is totaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:57 schreef Ixnay het volgende:
1000+ uur gaat wel erg ver. Maar dan speel ik gewoon niet alles.
Da's inderdaad wel erg lang. Ik vind 40 uur voor een singleplayer RPG lang zat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik moet er niet aan denken, een single-player RPG die je 1000 uur kost.
Ik reken voor een FF toch meestal wel het dubbelen hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:56 schreef Twarres het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel erg lang. Ik vind 40 uur voor een singleplayer RPG lang zat.
Nouuuuuuuuu een niet on-line rpg van 1000 uur zou niet verkeerd zijn hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:09 schreef Ruzbeh het volgende:Oh ik denk al. Jullie hebben het over Final Fantasy XI, en gelukkig niet over IX. Ik moet er niet aan denken, een single-player RPG die je 1000 uur kost.
Neuh. Mij gaat het meestal om de main-story. De aanvullende dingetjes zoals gekke minigames of alle summons of alle verborgen personages vinden, zijn niet aan mij besteed. De main-story bepaalt voor mij voor een groot deel of het een goed spel is.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:05 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik reken voor een FF toch meestal wel het dubbelen hoor.
Is daar nou al wat meer van bekend?? Ik had begrepen dat hij ergens dit voorjaar zou verschijnen toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:13 schreef Ixnay het volgende:
Bij mij staat nog op het programma:
FF4 Remake
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:17 schreef BossFight het volgende:
Ik zit met een vraag betreffende Final Fantasty XI online.
Wat voor mogelijkheden zijn er met betrekking tot de betaling van je abonnement?
Kan dit alleen via creditcard, of zijn er ook andere manieren als paypal of eventueel ook prepaid kaarten?
Daarnaast zou ik ook graag willen weten wat het allemaal zo ongeveer kost per maand ed.
Ik snap dat dit op internet ook wel ergens te vinden is maar ik zit op mijn werk waar alle game gerelateerde sites geblocked zijn, en zou het graag vandaag overdag nog weten.
Alvast bedankt.
Ik meen dat je ook nog via een omweg met je gewone bankrekening kon betalen, met behulp van een soortgelijke dienst als Paypal, maar daar weet ik niet zoveel van want ik heb altijd met de Credit Card betaald,quote:[Credit Card]
VISA or MasterCard are accepted (all countries).
[Debit Card]
MasterCard Maestro, SOLO, SWITCH, and Carte Bleue are accepted.
SOLO and SWITCH can only be used by those residing in the U.K.
Carte Bleue can only be used by those residing in France.
[Bank Transfer]
ELV (Elektronisches Lastschriftverfahren) can only be used by those residing in Germany.
Bedankt voor de informatie!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:56 schreef Schimpie het volgende:
[..]
[..]
Ik meen dat je ook nog via een omweg met je gewone bankrekening kon betalen, met behulp van een soortgelijke dienst als Paypal, maar daar weet ik niet zoveel van want ik heb altijd met de Credit Card betaald,
Het is ¤12.95 per maand en voor iedere extra content ID (ieder extra character) moet je ¤1,- extra betalen.
Veel mensen nemen 1 extra character als mule, dat betekend dat ze al hun items naar hun 2e character sturen zodat je main wat meer ruimte heeft.
Dat geldt voor mij dus ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef BossFight het volgende:
Want ik speel al heel lang zo'n beetje alle FF's die er voorbij komen en XI heb ik altijd met rust gelaten omdat ik nog niet zoveel verdiende dat ik het wel kon missen in de maand. Maar dat is nu anders dus wilde eens kijken of het te doen is.
En toch kan ik daar helemaal niets over vinden. Net als FFVII:Crisis Core trouwens.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:06 schreef Ixnay het volgende:
In het vorige topic heb ik er wat filmpjes van gepost volgens mij.
Hij komt volgens mij dit voorjaar uit ja.
Heb je al geprobeerd om opnieuw die Ruksel te pratenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb mn cactus flower verkocht bij FXIINu kan ik zeker die sidequest niet meer doen of wel? Waarom hebben ze geen 'key' items in FFXII, nu verkoop ik alle belangrijke shit
Kan ik dan een nieuwe krijgen? Heb net ook die serpentskin verkocht omdat ik daar ook niks aan hadquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om opnieuw die Ruksel te praten
Ik ben na 105 uur overnieuw begonnenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat met die zodiac spear heb ik ook al verkloot btw
Muh, werkt prob niet, ik zal es proberenquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik ben na 105 uur overnieuw begonnen, om hem nu 100% uit te spelen
![]()
Weet niet of je een nieuwe bloem krijg, maar je kan het proberen uiteraard
,.................................................................. de reden van mijn PS3,................quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus FFIX gespeeld. Leuk enzo, maar ik had een uur gespeeld en kon nergens saven.En ik neem aan dat ik een ticket moet krijgen van die red mage die een ticket heeft maar wel droevig is? Het probleem is dus dat ik helemaal niks bak van dat card game. Ik snap hoe het werkt, maar ik speel langzamerhand al m'n kaarten weg.
Welk personnage hebt welke class bij jou? Ik heb nu 3 fighters waar ik eigenlijk alles mee doe (VAAN ASHE en GOLDYLOCKS) ashe is healer/mage -fighter en de rest is gewoon bruut hack en slashzorzquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb hemDe Zodiac Spear
![]()
9958 Hit damage
Ik zat op 80 uur met iedereen lvl 39 toen ik FF 12 voor het eerst uitspeelde.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vaan level 85
Balthier level 81
Fran level 82
Bash level 45
Ashe level 44
Penelo level 45
Mijn License grid zit bij iedereen al vol, dus iedereen kan alles bij mij![]()
inmiddels op 77 uur
Die ronde spirit bollen zijn Elementals van lvl 40-45 dacht ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:27 schreef SuperFruitig het volgende:
SACRE FUCK!
Ik doe dat altijd he, bij FF. 3 uur spelen en dan een monstertje pakken wat 'net' iets te sterk is. DOOD en alles moet weer opnieuw
Ik heb dat nu gedaan bij: Die TREX in de eastersands, die 5e hunt in die mijn en nu op dat boorplatform met dat gele ronde spirit ding geval. Ik dacht dat hij 4k hp had dus ik pak mn quickenings en BABOOM BABOOM 9k eraf, heeftie 40k en waste mn hele party in notime
Waarom wachten op de Europese versie. Ik ga voor de US versie!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:09 schreef Ixnay het volgende:
Volgens de Final Fantasy Wikia komt FFXIII nog uit in 2008 in Japan?
Dan zal hij in Europa ergens halverwege 2009 te koop zijn duurt nog lang genoeg iig.
En voor "Mr 33 cm" mogen ze nog wel even een nieuwe naam verzinnen.
[ afbeelding ]
Ik zou het spel graag willen spelen, maar ik ga er geen 360 voor kopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die voor Lost Odyssey gaan?
Ik heb alle FF's Europees en de witte covers van de Europese FF-games zien er beter uit vind ik, zeker in een verzameling.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom wachten op de Europese versie. Ik ga voor de US versie!
Als Square-Enix nu gewoon gebruikt maakt van de capaciteit van Blue-Ray en er engelse menu's en ondertiteling in gooit, kunnen we gewoon de Japanse versie spelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:29 schreef Chocobo het volgende:
Waarom wachten op de Europese versie. Ik ga voor de US versie!
Dus?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Ja maar dan praten ze Japans met Engelse ondertiteling.
Kwestie van goed management in het project,.... als het verhaal/script af is direct laten outsourcing door een vertaalpartij met deadlines,.... zo heb je desnoods alle talen van de wereld binnen voor de release. Strol heeft gelijk,.... het zou echt met gemak moeten kunnen,... en het past makkelijk op een blu-ray.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Laat ze nou maar de tijd nemen voor de vertaling.
We weten allemaal hoe chinezen zijn met engels![]()
[ afbeelding ]
Lost Odyssey, 21st century old-school RPG [Xbox 360 #1]quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
1 Up Lost Odyssey review
"Sakaguchi redeemed"
Precies. Phoenix Wright voor de DS heeft ook gewoon een redelijke tot goede engelse vertaling op de Japanse versie staan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwestie van goed management in het project,.... als het verhaal/script af is direct laten outsourcing door een vertaalpartij met deadlines,.... zo heb je desnoods alle talen van de wereld binnen voor de release. Strol heeft gelijk,.... het zou echt met gemak moeten kunnen,... en het past makkelijk op een blu-ray.
Het blijft vaag beleid. Net alsof ze het niet kunnen betalen.quote:
Ze zijn nu bezig met the Last Remnant, de eerste wereldwijde release RPG voor Squarequote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het blijft vaag beleid. Net alsof ze het niet kunnen betalen.
T zijn toch voornamelijk jappen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Laat ze nou maar de tijd nemen voor de vertaling.
We weten allemaal hoe chinezen zijn met engels![]()
[ afbeelding ]
Er is nog niet bekend hoe groot het spel wordt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwestie van goed management in het project,.... als het verhaal/script af is direct laten outsourcing door een vertaalpartij met deadlines,.... zo heb je desnoods alle talen van de wereld binnen voor de release. Strol heeft gelijk,.... het zou echt met gemak moeten kunnen,... en het past makkelijk op een blu-ray.
Je snapt zijn punt niet. De Japanse (Niet Chinesequote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan kun je beter wachten op Engelse voice.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er is nog niet bekend hoe groot het spel wordt.
nee hoor , gebeurd niksquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
btw gebeurd er nog iets als je 999 combo hebt? Ik had al geyoutubed op filmpjes
True.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef Pritt het volgende:
FFXIII ziet er weer zo "modern fantasie-achtig" uit, dat wil ik helemaal niet.
Ik wil magiers, zwaarden en chocobo's, geen guns, geen auto's, geen oorlogsschepen.
Eensch.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef Pritt het volgende:
Ik wil magiers, zwaarden en chocobo's, geen guns, geen auto's, geen oorlogsschepen.
FFVII had beiden,....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef Pritt het volgende:
Steam Punkquote:
Ik vond FFVII ook een topper natuurlijk [lees: best game ooit].quote:
Precies,... en aangezien die chick uit de meeste FFXIII filmpjes voornamelijk met een zwaard bezig is moeten we niet te snel conclusies trekken,.... met de sfeer van FFXIII komt het echt wel goed,.... vertrouw Square blind op dat gebied.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:44 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik vond FFVII ook een topper natuurlijk [lees: best game ooit].![]()
Maar toch heeft FFVII zo'n unieke sfeer dat je het niet in een hokje kan plaatsen qua modern of juist middeleeuws.
FFXII had mij onwijs in de ban,.... mede vanwege het briljante KOTOR achtige battle systeem,.. ook de lange voetreizen die je soms moest maken spraken me echt aan. Diverse verschillende lokaties etc. etc. Heb eigenlijk nog nooit een slechte FF game gespeeld,..... vind ze allemaal goed, maar 'als' ik er een moet kiezen die de minste sfeer heeft dan vind ik dat FFIX.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:08 schreef Riikku het volgende:
Ik vertrouw Square ook mr ik geraakte eigenlijk totaal niet in de sfeer van XII ... =( .. Had met niemand van de personages een klik behalve dan een beetje met balthier maar dat was het ook. Resultaat , heb men game laten liggen bij die vuurtoren >_<.
Final Fantasy X had me volledig mee =D.
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef Riikku het volgende:
( Maar de mening van mijn vader toen die ff voorbij kwam : "... Mooie kont." ) x"D
Voor mij het beste deel van de serie. Tevens een soort samenvatting van de serie tot dan toe. Sakaguchi zelf vind het ook het beste deel, maar eigenlijk is het voor mij het beste deel omdat ik hiermee tot de wereld die Final Fantasy heet binnenwandelde.quote:Deel IX had wel de draakjes en kastelen en middeleeuwse sfeer, maar het kwam te gepresenteerd over,.... voelde aan als een geforceerd dienblaadje met middeleeuwse ingredienten. Al met al een geweldig spel en ervaring, maar vond zelf VII en VIII velen malen beter om in de PSX era te blijven.
Ongeveer... Minus de FMV's, wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:26 schreef Ixnay het volgende:
Is Dawn Of Souls eigenlijk hetzelfde als FF Origins?
Die extra dungeon heb ik nog niet kunnen traceren, maar het is ook al een tijdje geleden sinds ik FF Origins heb gespeeld, dus het zou zomaar kunnen dat ik hem al gedaan heb, maar dat lijkt me stug.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:32 schreef Ixnay het volgende:
FF Origins heeft alleen aan het begin (en aan het eind?) een FMV dus zo veel zal dat niet zijn.
En FFI had op de GBA geloof ik een extra dungeon waar je tegen Gilgamesh kon vechten ofzo volgens mij. Maar die versie ken ik dus niet.
En de graphics zullen wel wat anders zijn, GBA heeft grotere sprites ivm een kleiner scherm.
Maar verder geen verschil dus.
Stond op finalfantasy.wikia.comquote:Square Enix designing new MMORPG
At the Game Developers Conference being held from February 18th-22nd in San Francisco, California, Taku Murata, general manager of S-E's technical research division, will announce and explain the development of a new engine to be used in Final Fantasy XIII, other S-E titles, and a new MMORPG currently under development. The new MMORPG is currently rumored to be Final Fantasy-related, but no definitive word has been given yet.
Ik vond em al makkelijk, daarom dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:50 schreef Ixnay het volgende:
De verschillen:
- GBA versie is makkelijker, lijkt op de "easy mode" van de PSX versie
Ja, dat is waar, dat was natuurlijk anders.quote:- Magic spells gebruik je MP voor op de GBA, zoals in de latere FF's vanaf deel 4
Eerst moest je dat bij een kerk doen toch? Dat was ronduit kut.quote:- Op de GBA kun je Phoenix Downs kopen
quote:- Je kunt overal saven op de GBA behalve tijdens battles
Eens even uitzoeken. Want dat lijkt me wel geinig.quote:- 4 nieuwe dungeons, met daarin bekende bosses uit latere FF's zoals Ultros.
Dat kutte hoorde bij FFI.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:08 schreef Twarres het volgende:
Eerst moest je dat bij een kerk doen toch? Dat was ronduit kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2008 13:46:48 ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Deacon (of iemand anders?!) help me eens met het volgende in FFXIIDe prinses is wel prinses,... maar van Dalmasca,.... misschien moet je ipv 15 levellen je nu even op het spel concentreren. Het verhaal komt vanzelf dan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Deacon (of iemand anders?!) help me eens met het volgende in FFXIIHO HO HO , je gaat nu echt alles door elkaar halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!![]()
Hier een gedeelte van de uitleg, ik heb express niet alles verteld omdat je nog niet zover bent.
En dan zou ik het verhaal verpesten![]()
Let op , bevat begin spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu een beetje duidelijk
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
HO HO HO , je gaat nu echt alles door elkaar halen![]()
Hier een gedeelte van de uitleg, ik heb express niet alles verteld omdat je nog niet zover bent.
En dan zou ik het verhaal verpesten![]()
Let op , bevat begin spoilersRelext!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu een beetje duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx!
quote:1UP: What made you finally decide to leave Square altogether? Was it just that you wanted more creative freedom or you didn't want to be tied down to Final Fantasy projects specifically? Or maybe you didn't like the direction the company was going in when they merged with Enix? What made you want to break out and form your own company like Dog Ear Records and Smile Please?
KY: [In Japanese] This is probably the question that everyone wants to ask the most...
NU: [In Japanese] The answer's not going to be that exciting.
KY: [In Japanese] I haven't even asked it yet. [Laughs]
NU: It's not exciting at all. I don't even know if you're going to be convinced with it. It's because the SquareEnix office moved from Meguro to Shinjuku.
1UP: Uh-huh.
NU: And I never really liked the Shinjuku space, and I was so comfortable being in Meguro. Where [Reiko and I] live is actually farther away from Meguro, so to go to Shinjuku and make that commute even by car would be over an hour, and it just wasn't the right place for me. I felt whenever I stepped out of the station in the center of Shinjuku, I felt I lost direction, and it's always crowded and you can't breathe the clean air. Compared to Meguro, that wasn't the environment that I wanted to be in.
quote:"1UP: As you know and as everyone knows, Square really likes to cash in on their previous games and re-release their games over and over again. Do you think that a Final Fantasy VII remake would be good? Not meaning 'would it turn out good,' but do you think it would be a fun idea? Would you be interested in rearranging your classic tracks from VII?
NU: I personally think it would be a good idea, and from my standpoint if we were just to rearrange the music using some of the technologies we didn't have at that time and to be allowed to brush up some of the things that we couldn't do at that time, I would definitely go for it. But if they added something here and there, maybe added some scenes and new music to Final Fantasy VII, I wouldn't really be all for it. Sort of to give a fresh look to it is fine, but still keep the music components"
Als je bij de southgate staat , richting de Giza plain kijkend.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb 3 deathbringers
Ben net bij Jahara geweest en toen maar even een kleine tocht gemaakt in die Zertitan grotten en daar Adrammelech tegen gekomen maar ik kon m niet echt beaten (iemand tips?) Heb nou Vaan Ashe en Bashe op lvl 34 en die andere 3 op 15 ofzo
IIk had een clan hunt accepted en daar moet ik in de Giza Plains iemand meeten, maar dat kan alleen in de dry season, wanneer wordt het dry season? Want ik wil die hunts wel bijhouden?
Zit nu in die Vierra hometown en ik ben weer heulemaal hoocked (gister echt tot 4 uur snachts gespeeld). Merk nu echt weer dat het een FF game is, dat ik in het begin wat minder had met dat nieuwe systeem enzo, maartopgame
Ik krijg dat dry season maar niet? Ik wacht 5 minuten bij southgate rabanastre en dan loop ik de giza op en dan is het droog, maar zodra ik bij die settlement ben regent t alweer
xboxquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus mensen, koop Lost Odyssey. Het is de FFXI die we nooit van Square-Enix hebben gekregen!
mijn broer speelt het op dit moment, vet goede game. maare FF is nog steeds beterquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus mensen, koop Lost Odyssey. Het is de FFXI die we nooit van Square-Enix hebben gekregen!
ik heb hem wel, even opgestart.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Nog mensen die Revenant Wings spelen of gespeeld hebben?
Ik zit nu op 15% vind het niet echt Final Fantasy maar wel een van de betere spinoffs, ivm FFX-2 bijvoorbeeld.
Ikzelf vond het begin behoorlijk langdradig. Er zitten wel de nodige komische noten in (Jansen) en het verhaal is wel intrigerend, maar vooralsnog ben ik nog niet onder de indruk. Maar ik zit pas anderhalf uur in het spel, dus dat kan nog veranderen.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
*Volledige eigen review van Lost Odyssey*
Een RPG zonder langdradig beginquote:Op maandag 18 februari 2008 09:31 schreef Twarres het volgende:
[..]
Ikzelf vond het begin behoorlijk langdradig. Er zitten wel de nodige komische noten in (Jansen) en het verhaal is wel intrigerend, maar vooralsnog ben ik nog niet onder de indruk. Maar ik zit pas anderhalf uur in het spel, dus dat kan nog veranderen.
FFIX zit ik inmiddels op disc 3 bij Oelivert. Het blijft mijn favoriete FF, de sfeer is gewoon magisch.
Sommige mensen noemen dat liever opbouw. Hoort gewoon bij een RPG. Langzaam het spel leren kennen, de personages ontmoeten. Beetje klooien in het dorp om de bediening te leren kennen. En dan, hoppa! De echte wereld in! Ik vind het fantastisch! Of het nu in Final Fantasy, Fable of Zelda is!quote:
Disc 2 al?!?quote:Maar ik zit momenteel op 21 uur (disc 2) van LO en kan als extreem FF fan met een gerust hart zeggen dat LO mijn stoutste dromen overtreft. Dit is de FF voor de 360!! De eerste echte next-gen FF voor XIII zeg maarEcht een geweldig spel,.... als je een 360 hebt,... ohhhh dan heb je mazzel want eind Februari komt LO uit!
Maar dan ook net hoor,..... moest bij de 17 uur switchen van DVDquote:Op maandag 18 februari 2008 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen dat liever opbouw. Hoort gewoon bij een RPG. Langzaam het spel leren kennen, de personages ontmoeten. Beetje klooien in het dorp om de bediening te leren kennen. En dan, hoppa! De echte wereld in! Ik vind het fantastisch! Of het nu in Final Fantasy, Fable of Zelda is!
Waarom hoor ik niemand zeiken over de standaard trainingsmissie waarmee elke shooter begint. 'Pick up the machine gun/pistol/grenade to proceed".
[..]
Disc 2 al?!?Welke level zijn je characters Gijs?
Inderdaad echt een fantastische next-RPG. Ik vond Oblivion en Mass Effect ook erg goed, maar aan beiden ontbrak iets, of was er iets in de gameplay wat me stoorde.
Bij Oblivion: mee-levelende vijanden, teveel loot, saaie main-quest.
Bij Mass Effect: klote inventory, saaie side-quests, vaag level-systeem. Af en toe frustrerende bediening.
Lost Odyssey is tot nu toe perfect!Misschien wel net zo goed als FFX. Al vond ik in dit spel de characters iets sympathieker (Yuna
) , en had het spel een duidelijk doel: Zanarkin bereiken.
Dat lijkt me heel sterk Gijs,.... zal niet de normale versie zijn zeg maar,... je haalt de eindbazen echt niet op die manierquote:Op maandag 18 februari 2008 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ken iemand, die zit met 17 uur iets op disc 3... Was na 7.5 uur al bezig met disc 2
Hey chick,.. dit is het LO topic hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
Ik moet nog steeds Final Fantasy VI Advance op de GBA maar eens gaan uitspelen. Zit zo op het laatste stuk maar gewoon geen zin meer omdat ik met mijn domme kop wat equipment verkocht heb, dat ik nu nodig heb.
Heul niet, dat maak jij er van!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hey chick,.. dit is het LO topic hoor!
Heb een hype gevonden die het waard isquote:Op maandag 18 februari 2008 11:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heul niet, dat maak jij er van!
![]()
Zoals jij van ieder topic nu een LO-topic aan het fabriceren bent.
Ik vergeef het je.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb een hype gevonden die het waard is
Reviews beg to differ in ieder gevalquote:Op maandag 18 februari 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb een hype gevonden die het waard is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik merk dat ik weer veel te veel geleveld heb; die 2e esper die je moet killenik zag al die 6k elementals om die esper heen en die esper zelf dan, en ik heb volgens mij 2x cura moeten gebruiken
ik smack er zon 2.5k af per persoon (vaan bash en ashe).
Enig probleem is dat ik nu 3 chars op 40 heb en die andere 3 hangen op 15 ofzoIs het nodig om deze mee te levelen? Ik heb nu 3 tanks en RAMMEM maar!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2008 11:36:30 ]
Ze zijn er!! Maar eer dat de actie weer begint duurde me gewoon veel te lang en het verhaal is te onduidelijk. Daardoor langdradig. In FF games is de opbouw van een game ook traag, maar goed te volgen en dat ontbrak een beetje bij LO. Ik ga hem uiteraard wel verder spelen.quote:
Volgens mij heeft iedereen hem al uit Azië gehaald.quote:Maar ik zit momenteel op 21 uur (disc 2) van LO en kan als extreem FF fan met een gerust hart zeggen dat LO mijn stoutste dromen overtreft. Dit is de FF voor de 360!! De eerste echte next-gen FF voor XIII zeg maarEcht een geweldig spel,.... als je een 360 hebt,... ohhhh dan heb je mazzel want eind Februari komt LO uit!
Jij bent echt zo de sjaak nu hequote:Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Enig probleem is dat ik nu 3 chars op 40 heb en die andere 3 hangen op 15 ofzoIs het nodig om deze mee te levelen? Ik heb nu 3 tanks en RAMMEM maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Jij bent echt zo de sjaak nu he![]()
Later kom je in een super moeilijk stuk waarin je alleen kan spelen met je laatste 3 charakters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is volgens mij een FF standaard die ik ALTIJD gehad heb
het handige van FF9 en FF10 was dat sommige chars een tijdje weg waren voor de storyline, en als ze dan terug kwamen hadden ze hetzelfde level als jou laagste teammember, dan levelde ik de overige echt massive, en dan kwamen de andere 3 terug en dan hossa, 6 vliegen in 10 uur levelen (Y)
Btw wel handig dat je je overige chars wel kan LP-levelen (golden armlet iemand?)
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je moet in het begin van Old Archadia bij de merchant op de hoek 3 Embroideret Tippet's kopen
Double XP earned
http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive-compulsive_disorderquote:Op maandag 18 februari 2008 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Ben een beetje kwijt wat het nou nog leuk maakt zo'n FF spel met 3 extreem gegrindde characters,...
Dat is het,..... thanksquote:Op maandag 18 februari 2008 19:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive-compulsive_disorder
Die lame Xbox 360 heeft me echt een paar juweeltjes gegeven de afgelopen 2 jaarquote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil best met LO beginnen, maar je moet er die lame XBOX voor hebben.
Wat is er lame aan? Door de 360 kunnen we hier eindelijk weer eens over een nieuw spel praten, in plaats van steeds maar weer weemoedig terug te denken aan de oude delen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil best met LO beginnen, maar je moet er die lame XBOX voor hebben.
Nou, het feit blijft dat dit een FF topic is en geen LO topic. Om LO op te hemelen ga je maar naar dat speciale topic toe. Ik word dat geouwehoer over LO in dit FF topic een beetje zat eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er lame aan? Door de 360 kunnen we hier eindelijk weer eens over een nieuw spel praten, in plaats van steeds maar weer weemoedig terug te denken aan de oude delen.
Trek het niet zo zwaar. Feit blijft dat de makers van LO aan bijna elk spel gewerkt hebben die hier nu opgehemeld wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:01 schreef Twarres het volgende:
[..]
Nou, het feit blijft dat dit een FF topic is en geen LO topic. Om LO op te hemelen ga je maar naar dat speciale topic toe. Ik word dat geouwehoer over LO in dit FF topic een beetje zat eerlijk gezegd.
Als je het een beetje had gevolgd, had je geweten dat Lost Odyssey gemaakt is door de belangrijkste mensen achter de oude Final Fantasy games (t/m FFX), en in alles (gameplay, verhaal, sfeer) gewoonweg een Final Fantasy game is! Wat mij betreft mag hier dan ook, zijdelings, best over gesproken worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:01 schreef Twarres het volgende:
Nou, het feit blijft dat dit een FF topic is en geen LO topic. Om LO op te hemelen ga je maar naar dat speciale topic toe. Ik word dat geouwehoer over LO in dit FF topic een beetje zat eerlijk gezegd.
Ik weet dat het verhaal komt van meneer Sakaguchi en dat de muziek gemaakt is door Nubuo Uematsu. Dat soort dingen hoef je me niet te vertellen, maar als we hier van alles gaan bespreken wat ook maar een beetje gerelateerd is aan FF, kunnen we het ook over de Blue Dragon gaan hebben en ik heb toentertijd niemand hier over dat spel gehoord.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je het een beetje had gevolgd, had je geweten dat Lost Odyssey gemaakt is door de belangrijkste mensen achter de oude Final Fantasy games (t/m FFX), en in alles (gameplay, verhaal, sfeer) gewoonweg een Final Fantasy game is! Wat mij betreft mag hier dan ook, zijdelings, best over gesproken worden.
[ afbeelding ]
Sgoed, ga jij maar ouwhoeren over FFIV. Ik geloof dat er na de GBA port binnenkort ook een DS versie komt. En er komt ook vast nog wel een versie voor de PSP.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef Twarres het volgende:
Jij probeert nu bij iedereen dat spel door de strot te duwen. Ik ben het met je eens, het is een goed spel en heeft een behoorlijke FF feel, maar het IS geen FF. Er is een heel apart topic voor, dus praat er daar maar over.
Ja wanneer komt' ie nou hier uit?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sgoed, ga jij maar ouwhoeren over FFIV. Ik geloof dat er na de GBA port binnenkort ook een DS versie komt. En er komt ook vast nog wel een versie voor de PSP.
Join the club!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:23 schreef shifto het volgende:
omg kende dit topique niet~! Ben bigass FF fan, pics van merch soon!
das waar jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt een PSP uit Japan laten komen voor 400, dan kan dit ook wel Deacon
Dit hadden ze dus bij de "echte" FF12 moeten doen. De mogelijkheden van het Licence Board waren heel beperkt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Final Fantasy XII International: Zodiac Job System Hands-On![]()
Upgraded FFXII features new job system, double speed mode, a trial battle mode, and more.
By Hirohiko Niizumi, GameSpot
MAKUHARI, Japan--At Square Enix Party 2007, we had the chance to get our hands on Final Fantasy XII International: Zodiac Job System, which was just announced on Thursday during the publisher's press conference. It's become a tradition for Square Enix to rerelease its blockbuster titles in Japan under the International label. And with more than 5 million copies sold worldwide, FFXII was a prime candidate for this.
The most apparent change in FFXII International is the voice acting. Much like the previous releases under the International label, FFXII International features characters speaking in English, with Japanese subtitles on the bottom of the screen. In terms of visuals, the game features 16:9 widescreen support, which wasn't available in the original Japanese release. Widescreen support is becoming essential in Japan, as electronics stores are mostly selling widescreen HDTVs nowadays due to the fact that analog broadcast will be terminated in just four years.
The primary new addition--as the game's title clearly suggests--is the zodiac job system, which is more or less a fancy term for the game's new license board system. The boards come into play during character evolution. While the original FFXII had only one license board, FFXII International gives you a selection of 12 boardsthat you can set on each of your characters
. Doing so will let you customize your characters into playing like a certain job, such as a knight, monk, time mage, breaker, archer, black mage, white mage, red mage, kikoushi (gunfighter), uhlan (spearman), shikari (a fighter that uses daggers), and mononofu (a fighter with a mix of Japanese-style attacks, including samurai and ninja skills).
It's completely up to you as to how you set the boards on your characters, and if you chose to do so, you can even set the same board on multiple characters. However, you can't change the board on your characters once you've picked them, meaning that you'll need to finish the game (or restart) if you want to change their boards.
Fortunately, the developers of FFXII International intended the game to be played multiple times, and there's a new feature that lets you save time in doing so. Pressing the L1 button in FFXII International lets you go into "double-speed mode," where the game literally runs at double its normal speed (during both exploration and battles). Since FFXII is already using the PlayStation 2 hardware to its maximum, the only way to add this feature was apparently through frame skipping. So when the double-speed mode is turned on, the graphics move a bit choppy, albeit extremely fast.
Another major new feature in FFXII International is the new trial mode, which can be picked from the title screen. This mode resembles a survival-style battle where you take on memorable enemies in the game (mostly bosses), one after another. You can use your characters from your saved data to fight in trial mode, so if there's an enemy that's too strong, you can build up your party members in the storyline mode and then challenge the enemy in trial mode again. The enemies get stronger and stronger as you beat them, and we've been told that there might be some surprising enemies if you get near the end of the mode.
FFXII International also features a number of additional adjustments to offer more freedom and to make the gameplay experience smoother. We noticed that the guest characters and summon monsters can be controlled during the battle in FFXII International. That means a lot for the summon monsters because you can choose when to use their special attacks. On the field, the locations of treasure boxes have been moved to more convenient locations for players, and although you still get items randomly when you open them, the game's developers have raised the odds that you'll receive the items you want. It's also easier to get money than the original FFXII, so you won't have to work as hard to afford your essential items.
With the new improvements, Final Fantasy XII International should be a solid game for both new players and old players. The title is already available in Japan. Square Enix hasn't announced a release for the US / Europe yet![]()
Zal hier wel nooit uitkomen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Main Series:
Final Fantasy
Final Fantasy II
Final Fantasy III
Final Fantasy IV
Final Fantasy V
Final Fantasy VI
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Final Fantasy X
Final Fantasy XI
Final Fantasy XII
Final Fantasy XIII
Compilation Of Final Fantasy IV:
Final Fantasy IV: The After
Compilation Of Final Fantasy VII:
Final Fantasy VII: Before Crisis
Final Fantasy VII: Crisis Core
Final Fantasy VII: Dirge Of Cerberus
Final Fantasy VII: Dirge Of Cerberus (Lost Episode)
Final Fantasy VII: Snowboarding
Compilation Of Final Fantasy X:
Final Fantasy X-2
Compilation Of Final Fantasy XI:
Final Fantasy XI: Rise Of The Zilart
Final Fantasy XI: Chains Of Promanthia
Final Fantasy XI: Treasures Of Aht Urhgan
Final Fantasy XI: Wings Of The Goddess
Compilation Of Final Fantasy XII / Ivalice Alliance (incl. Tactics Series):
Final Fantasy XII: Revenant Wings
Final Fantasy XII: International Zodiac Job System
Final Fantasy Tactics (Original)
Final Fantasy Tactics: The War Of The Lions
Final Fantasy Tactics Advance
Final Fantasy Tactics A2: Grimoire Of The Rift
Vagrant Story
Compilation Of Final Fantasy XIII / Fabula Nova Crystallis:
Final Fantasy Versus XIII
Final Fantasy Agito XIII
Chrystal Chronicles Series:
Final Fantasy Chrystal Chronicles
Final Fantasy Chrystal Chronicles: Ring Of Fates
Final Fantasy Chrystal Chronicles: The Chrystal Bearers
Final Fantasy Chrystal Chronicles: My Life As A King
Dissidia Series:
Final Fantasy Dissidia
Chocobo Series:
Chocobo’s Mysterious Dungeon
Chocobo’s Mysterious Dungeon 2
Chocobo’s Dungeon: Toki Wasure No Meikyuu
Final Fantasy Fables: Chocobo’s Tales
Chocobo Racing
Adventure/Legend/Mystic Series:
Final Fantasy Adventure
Final Fantasy Legend I
Final Fantasy Legend II
Final Fantasy Legend III
Final Fantasy Mystic Quest
Kingdom Hearts Series:
Kingdom Hearts I
Kingdom Hearts II
Kingdom Hearts: Chain Of Memories
Other:
Bahamut Lagoon
Chrono Trigger
Secret Of Evermore
Ehrgeiz
Het moet wel FF-related zijn he. Chrono Trigger stond bijvoorbeeld op een FF Compilation, Kingdom Hearts heeft FF-characters etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het kopje 'Other' kan wel flink aangevuld wordenSquare-Enix heeft ontelbaar veel RPG's gemaakt
(Seiken/Mana series, Soul Blazer, Illusion of Gaia, Terranigma, etc)
Verder zou je de film Advent Children bij de FFVII compilatie kunnen zetten. Mocht je dat doen dan mag er ook een kopje films/anime komen:
FFVII Last Order (pre-FFVII)
Spirits Within (cgi bioscoopfilm)
Unlimited (anime serie)
Legend of the Crystals (anime post FFV)
Ah okay, nou, dan kun je de games weglaten die ik genoemd heb. Al is Seiken Densetsu/Sword of Mana (GBA) dezelfde game als Final Fantasy Adventure/Final Fantasy Mystic Quest (GameBoy Classic).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het moet wel FF-related zijn he. Chrono Trigger stond bijvoorbeeld op een FF Compilation, Kingdom Hearts heeft FF-characters etc.
Ok, ik dacht dat dat hetzelfde spel was maar dan met verbeterde graphics.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:24 schreef Pritt het volgende:
PSX Final Fantasy Tactics en Final Fantasy Tactics: The War of the Lions zou ik wel even scheiden van elkaar, verschillen vrij veel van elkaar.
Dan zijn FF3 en FF3DS ook verschillende games.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:08 schreef Pritt het volgende:
Verbeterde graphics, nieuwe chars, nieuwe jobs, meer uitdieping in het verhaal, multiplayer-options.
Genoeg verschillen toch om apart aan te geven.
Ik moet zeggen dat ik het zicht ook een beetje kwijt ben met al die re-releases.
Volgens mij moet je sommige sidequests voor een bepaald punt in het verhaal doen anders komen deze te vervallen.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:46 schreef Icefire het volgende:
Ik heb Revenant Wings uitgespeeld, maar blijkbaar heb ik nog 5% aan side-quests open staan.
Volgens mij kan je deze tijdens het spel unlocken, maar kunnen deze ook unlocked worden als je het spel al hebt uitgespeeld? (Bijv. mission 56)
Anders kan ik het spel nooit op 100% uitspelen
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij moet je sommige sidequests voor een bepaald punt in het verhaal doen anders komen deze te vervallen.
Je enige kans op 100% zou dan een tweede sessie zijn met een FAQ waarin staat wanneer welke sidequests komen te vervallen.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef zquing het volgende:
dit is pas OMFG
http://cinnamonpirate.com/blog/507/
WTFquote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef zquing het volgende:
dit is pas OMFG
dit is pas OMFG
Hoe dat zo? Je kent het verhaal toch wel? Daarvoor hoef je het niet te spelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:21 schreef kipknots het volgende:
Het speelt toch lastig in het Japans
dit is pas OMFG
Zanmato-tje er tegenaan en hoppaquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:45 schreef kipknots het volgende:
Ik vind de dark aeons in FFX trouwens verschrikkelijk lame. Ik kan niet fatsoenlijk de wereld meer verkennen, met een beetje pech kom ik er een tegen en dat is een instant death![]()
Vraag me af wie bij SE het een goed idee vond om die bij de europese versie toe te voegen.
Gaat natuurlijk niet op. Je moet een goede afweging in geld en geluk hebben,.... beetje mazzel en een goede niet egoistische houding helpt. Tevens heeft hij wel een punt. Ik miste nog een of twee destruction spheres voor Anima en was echt de lul,.... moest elke tempel toen af terwijl die stink Dark Aeons er toen waren. Heb ze echt allemaal met de hulp van die Samurai moeten doen, maar het kostte me zoveel game-over en laadschermen. Een kleine waarschuwing van Square had fijn geweest. Iets in de trend van luister eens,.... we plaatsen nu ongekend sterke oneerlijke summons in de wereld die jou ervan weerhouden nog even rustig alles te verkennen,.... met andere woorden,.... we dwingen je Sin in om dit spel nu maar eens te gaan uitspelen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zanmato-tje er tegenaan en hoppa
Tuurlijk gaat dat wel op, je kan je Yojimbo trainen. Verschillende faqs te vinden op internet die precies laten zien hoe het hele Zanmato gebeuren in elkaar zitquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk niet op. Je moet een goede afweging in geld en geluk hebben,.... beetje mazzel en een goede niet egoistische houding helpt. Tevens heeft hij wel een punt. Ik miste nog een of twee destruction spheres voor Anima en was echt de lul,.... moest elke tempel toen af terwijl die stink Dark Aeons er toen waren. Heb ze echt allemaal met de hulp van die Samurai moeten doen, maar het kostte me zoveel game-over en laadschermen. Een kleine waarschuwing van Square had fijn geweest. Iets in de trend van luister eens,.... we plaatsen nu ongekend sterke oneerlijke summons in de wereld die jou ervan weerhouden nog even rustig alles te verkennen,.... met andere woorden,.... we dwingen je Sin in om dit spel nu maar eens te gaan uitspelen.
Lijkt me onzin. Alles is er in principe al, maken die handel en gaan. Dat kan iemand die niet in het originele team zat ook wel. Volgens mij is het gewoon een soort zoethoudertje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:07 schreef DaggerNL het volgende:
http://pspupdates.qj.net/(...)ule/pg/49/aid/113106
Je bent het probleem een beetje kwijt. Gaat me om het verschijnen van die Dark Aeons,.... wel cool, maar er had een betere waarschuwing in moeten zitten. Niet iedereen trekt het om Yojimbo +20 uur te gaan trainen puur om een tempel te bezoeken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat wel op, je kan je Yojimbo trainen. Verschillende faqs te vinden op internet die precies laten zien hoe het hele Zanmato gebeuren in elkaar zit
Dramaaaatische minigame inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb echt werkelijk nog nooit 1 blitzball toernooi gewonnen![]()
En dan moest je ook echt 10000 toernooien spelen om het sterkste wapen van Wakka te krijgen![]()
Blitzball
Als je de ultimate weapons of de juiste abilities hebt, heb je "triple EP".quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk niet op. Je moet een goede afweging in geld en geluk hebben,.... beetje mazzel en een goede niet egoistische houding helpt. Tevens heeft hij wel een punt. Ik miste nog een of twee destruction spheres voor Anima en was echt de lul,.... moest elke tempel toen af terwijl die stink Dark Aeons er toen waren. Heb ze echt allemaal met de hulp van die Samurai moeten doen, maar het kostte me zoveel game-over en laadschermen. Een kleine waarschuwing van Square had fijn geweest. Iets in de trend van luister eens,.... we plaatsen nu ongekend sterke oneerlijke summons in de wereld die jou ervan weerhouden nog even rustig alles te verkennen,.... met andere woorden,.... we dwingen je Sin in om dit spel nu maar eens te gaan uitspelen.
Op een gegeven moment is het zo simpel, dat je gewoon een paar keer scoort en vervolgens met de bal ergens in een plekje gaat wachten waar je geen encounters krijgt. In de tussentijd ga je wat anders doen en laat je de tijd wegtikken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:52 schreef torn_Machina het volgende:
Blitzball moest je gewoon echt voor gaan zitten, want voordat je alle Reels en Ultimate Weapon van Wakka had was je zeker een paar uur zoet. Ik moest mij er echt toe zetten om al die matches te spelen, maar zodra je de betere spelers kan recruiten wordt Blitzball toch wel erg makkelijk en is het gewoon saai.
Nooit gelukt. Omdat je hiervoor ook maar 1 keer de kans krijgt.quote:Het is mij trouwens wel gelukt om de storyline Blitzball wedstrijd te winnen zonder de truc te gebruiken door je achter de goal te verstoppen.
Die extra scene die je dan krijgt waar je team met de overwinningsbeker zit te pronken is de moeite toch wel waard.
En dat snap ik nou niet. Er wordt vaak gezegd dat dit zo lastig is.quote:Het enige waar ik mij nooit toe heb kunnen zetten was het lightning dodgen voor Lulu's sigil.
Penance ben ik ook nooit aan begonnen.quote:Ook zie ik mij nog niet zo snel al mijn stats gaan maxen om Penance te verslaan. Gaat gewoon te veel tijd in zitten.
Dat is waar,..... periode lente/zomer,... net voor de zomer dacht ik. Lang licht,.... ahhhhh dat brengt me terugquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:46 schreef Pritt het volgende:
Weet nog wel, het was destijds warm weer dat FFX uitkwam.
Vind het nog steeds een kut deel, kon het ook geen eerlijke kans geven aangezien ik FF6 en CC uitgespeeld had net ervoor out of boredom. dan is FF12 toch echt bagger.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:54 schreef Twarres het volgende:
Ik moet even terugkomen op FFXII. Ik vond het voorheen echt een kutgame, maar hij is toch best wel leuk.
Niet het beste deel uit de serie, though...
Turnbased heb ik geen problemen mee, dat waren de andere delen immers ook. Maar het battle systeem en de feel zijn toch minder dan in andere delen. Vind ik dan..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:19 schreef wdn het volgende:
Chocobo: ik vond 12 ook geweldig dus je bent niet de enige. De manier van gameplay ligt me wel. Zo vond ik Enchanted Arms ook geweldig maar sommigen hebben het niet zo op turned based blijkbaar
En free roaming![]()
FF10 vond ik minder bijvoorbeeld. Te lineair.
FF10-2 ook. Teveel fanservice.
KQ?? Wat? Kings Quest was zeker geen RPG, maar een point and click of text-based adventure. Heb je iets van een link?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:49 schreef wdn het volgende:
Voor mij is het 12 maar kan je vertellen dat ik ook met heel veel plezier het gratis "KQ" heb gespeeld (is een soort van kloon van ff1 of ff2 of van 1 uit de "quest" serie. King's quest ofzo(?)).
Randomquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:11 schreef Pritt het volgende:
De gameplay in XII was prima hoor maar het verhaal en die grid waren gewoon dramatisch.
"Hoi, ik ben een random draak, ik ben een baas, versla mij." Dat kwam veel en veel te vaak voor.
Ik kon tijdens werk er niet op zoeken maar ik weet zelfs waar je het kunt downloadenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:46 schreef Twarres het volgende:
[..]
KQ?? Wat? Kings Quest was zeker geen RPG, maar een point and click of text-based adventure. Heb je iets van een link?
quote:What is KQ? KQ is a console-style role-playing game (RPG) in the FF1/Legend of Mana/Zelda style.
Dat idee had ik dus nu net niet. Alle Espers moesten 'gevonden' worden door bepaalde dingen te doen. Dus die kwam je niet zomaar even tegen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:11 schreef Pritt het volgende:
De gameplay in XII was prima hoor maar het verhaal en die grid waren gewoon dramatisch.
"Hoi, ik ben een random draak, ik ben een baas, versla mij." Dat kwam veel en veel te vaak voor.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zo, ik heb eindelijk een beetje tijd om FFVI uit te gaan spelen
ow, ik heb hem jaren geleden al eens uitgespeeld, maar ben nu aan het proberen om 100% te halen (wat mij bij FFV jammergenoeg net niet gelukt is)quote:
nee, maar wel alles wat beschikbaar is te verzamelen, alle wapens, summons , blue magic in V , en alle espers in VI en zo, natuurlijk is er op de gba versies ook een bestiary te vullenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:49 schreef Ixnay het volgende:
Kun je bij FFV en FFVI percentages zien? Is dat op de GBA versie dan?
Een soort RTSquote:Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is Revenant Wings eigenlijk,..... klinkt als een heerlijke game voor mijn vakantie!
Het is een strategie spel, maar dan met FF types, en RPG elementen.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is Revenant Wings eigenlijk,..... klinkt als een heerlijke game voor mijn vakantie!
Heb hem uitgeprobeerd. De FFXII-sfeer zit er goed in; prachtige graphics en FMV (voor de DS), mooie muziek en alle bekende personages doen mee. Qua grafische stijl is het een schattige versie van de game op de PS2. Ook het verhaal is best goed, en niet eens zo ver gezocht.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Oei als het een grote chaos is dan haal je voor mij het tactische al weg. Thanks Gijs,.... !! Ik moet echt altijd overzicht hebben en controle over een RPG of RTS game,.... anders kom ik er niet in.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hem uitgeprobeerd. De FFXII-sfeer zit er goed in; prachtige graphics en FMV (voor de DS), mooie muziek en alle bekende personages doen mee. Qua grafische stijl is het een schattige versie van de game op de PS2. Ook het verhaal is best goed, en niet eens zo ver gezocht.
Alleen de gameplay zelf vond ik niks. Soort RTS met RPG-elementen. Besturing was erg lastig, en de menu’s onoverzichtelijk. Je hebt 5 hoofdpersonen en je kunt andere wezens oproepen die als soldaten fungeren. Gevolg is dat je als een soort schoolklas door het level heenloopt en als een gek op alles loopt (mis) te klikken.
Nee, ik vond het niks. Gemiste kans, ze hadden beter een echte RPG er van kunnen maken. Advance Wars is een betere strategische game. En binnenkort komt FF:TA2 uit op de DS. Probeer anders Contact eens, erg toffe RPG.
Hoe tactisch je ook begint. Het eindigt altijd met al je units 1 vijand aanvallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
Oei als het een grote chaos is dan haal je voor mij het tactische al weg. Thanks Gijs,.... !! Ik moet echt altijd overzicht hebben en controle over een RPG of RTS game,.... anders kom ik er niet in.
Die is al een tijdje uit in Japan, maar nog steeds niet gepland voor Europa/USA.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
En binnenkort komt FF:TA2 uit op de DS.
Als je de handigheid te pakken hebt heb je overzicht en controle.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oei als het een grote chaos is dan haal je voor mij het tactische al weg. Thanks Gijs,.... !! Ik moet echt altijd overzicht hebben en controle over een RPG of RTS game,.... anders kom ik er niet in.
Niet saven en opnieuw proberen dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
bah vegreten op shadow te wachten op het floating continent, dag 100%
de savefile die er op dit moment het dichste bij ligt is die fight met kefka op het moment dat je die split-storys gefinished hebt, ik was dat punt vergeten, dus mvoor mijn huidige savegame is het al te ver, nouja, ik beslis morgen wel of ik verder ga met deze, of dat hele gedoe met het terugvinden van terra, die fabriek en floating continent opnieuw ga doen.quote:
ik was die 'verplichting'(wat shadow betrefd) dus helemaal vergeten, terwijl ik hem wel compleet geboost had.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:52 schreef Ixnay het volgende:
Dan had je op het floating continent moeten saven en de file niet overschrijven.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:07 schreef Strolie75 het volgende:
Europa krijgt een special edition van Final Fantasy: Crisis Core
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:56 schreef blessed19 het volgende:
hoe zit het met die limited psp? zijn die binnenkort gewoon ergens te koop, of moet je er veel moeite voor gaan doen?
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Geen moeite hoor, ik heb er 1 liggen hier![]()
Je moet er alleen 450 Euro / 69698 Yen voor neerleggen
Serie nr 49114Alle 77.777 stuks waren binnen 2,5 uur uitverkocht
![]()
Een aardige Japanner heeft voor mij 2 uur in de rij gestaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |