Waarom wachten op de Europese versie. Ik ga voor de US versie!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:09 schreef Ixnay het volgende:
Volgens de Final Fantasy Wikia komt FFXIII nog uit in 2008 in Japan?
Dan zal hij in Europa ergens halverwege 2009 te koop zijn duurt nog lang genoeg iig.
En voor "Mr 33 cm" mogen ze nog wel even een nieuwe naam verzinnen.
[ afbeelding ]
Ik zou het spel graag willen spelen, maar ik ga er geen 360 voor kopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die voor Lost Odyssey gaan?
Ik heb alle FF's Europees en de witte covers van de Europese FF-games zien er beter uit vind ik, zeker in een verzameling.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom wachten op de Europese versie. Ik ga voor de US versie!
Als Square-Enix nu gewoon gebruikt maakt van de capaciteit van Blue-Ray en er engelse menu's en ondertiteling in gooit, kunnen we gewoon de Japanse versie spelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:29 schreef Chocobo het volgende:
Waarom wachten op de Europese versie. Ik ga voor de US versie!
Dus?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Ja maar dan praten ze Japans met Engelse ondertiteling.
Kwestie van goed management in het project,.... als het verhaal/script af is direct laten outsourcing door een vertaalpartij met deadlines,.... zo heb je desnoods alle talen van de wereld binnen voor de release. Strol heeft gelijk,.... het zou echt met gemak moeten kunnen,... en het past makkelijk op een blu-ray.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Laat ze nou maar de tijd nemen voor de vertaling.
We weten allemaal hoe chinezen zijn met engels![]()
[ afbeelding ]
Lost Odyssey, 21st century old-school RPG [Xbox 360 #1]quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
1 Up Lost Odyssey review
"Sakaguchi redeemed"
Precies. Phoenix Wright voor de DS heeft ook gewoon een redelijke tot goede engelse vertaling op de Japanse versie staan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwestie van goed management in het project,.... als het verhaal/script af is direct laten outsourcing door een vertaalpartij met deadlines,.... zo heb je desnoods alle talen van de wereld binnen voor de release. Strol heeft gelijk,.... het zou echt met gemak moeten kunnen,... en het past makkelijk op een blu-ray.
Het blijft vaag beleid. Net alsof ze het niet kunnen betalen.quote:
Ze zijn nu bezig met the Last Remnant, de eerste wereldwijde release RPG voor Squarequote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het blijft vaag beleid. Net alsof ze het niet kunnen betalen.
T zijn toch voornamelijk jappen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Laat ze nou maar de tijd nemen voor de vertaling.
We weten allemaal hoe chinezen zijn met engels![]()
[ afbeelding ]
Er is nog niet bekend hoe groot het spel wordt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwestie van goed management in het project,.... als het verhaal/script af is direct laten outsourcing door een vertaalpartij met deadlines,.... zo heb je desnoods alle talen van de wereld binnen voor de release. Strol heeft gelijk,.... het zou echt met gemak moeten kunnen,... en het past makkelijk op een blu-ray.
Je snapt zijn punt niet. De Japanse (Niet Chinesequote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan kun je beter wachten op Engelse voice.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er is nog niet bekend hoe groot het spel wordt.
nee hoor , gebeurd niksquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
btw gebeurd er nog iets als je 999 combo hebt? Ik had al geyoutubed op filmpjes
True.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef Pritt het volgende:
FFXIII ziet er weer zo "modern fantasie-achtig" uit, dat wil ik helemaal niet.
Ik wil magiers, zwaarden en chocobo's, geen guns, geen auto's, geen oorlogsschepen.
Eensch.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef Pritt het volgende:
Ik wil magiers, zwaarden en chocobo's, geen guns, geen auto's, geen oorlogsschepen.
FFVII had beiden,....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef Pritt het volgende:
Steam Punkquote:
Ik vond FFVII ook een topper natuurlijk [lees: best game ooit].quote:
Precies,... en aangezien die chick uit de meeste FFXIII filmpjes voornamelijk met een zwaard bezig is moeten we niet te snel conclusies trekken,.... met de sfeer van FFXIII komt het echt wel goed,.... vertrouw Square blind op dat gebied.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:44 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik vond FFVII ook een topper natuurlijk [lees: best game ooit].![]()
Maar toch heeft FFVII zo'n unieke sfeer dat je het niet in een hokje kan plaatsen qua modern of juist middeleeuws.
FFXII had mij onwijs in de ban,.... mede vanwege het briljante KOTOR achtige battle systeem,.. ook de lange voetreizen die je soms moest maken spraken me echt aan. Diverse verschillende lokaties etc. etc. Heb eigenlijk nog nooit een slechte FF game gespeeld,..... vind ze allemaal goed, maar 'als' ik er een moet kiezen die de minste sfeer heeft dan vind ik dat FFIX.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:08 schreef Riikku het volgende:
Ik vertrouw Square ook mr ik geraakte eigenlijk totaal niet in de sfeer van XII ... =( .. Had met niemand van de personages een klik behalve dan een beetje met balthier maar dat was het ook. Resultaat , heb men game laten liggen bij die vuurtoren >_<.
Final Fantasy X had me volledig mee =D.
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef Riikku het volgende:
( Maar de mening van mijn vader toen die ff voorbij kwam : "... Mooie kont." ) x"D
Voor mij het beste deel van de serie. Tevens een soort samenvatting van de serie tot dan toe. Sakaguchi zelf vind het ook het beste deel, maar eigenlijk is het voor mij het beste deel omdat ik hiermee tot de wereld die Final Fantasy heet binnenwandelde.quote:Deel IX had wel de draakjes en kastelen en middeleeuwse sfeer, maar het kwam te gepresenteerd over,.... voelde aan als een geforceerd dienblaadje met middeleeuwse ingredienten. Al met al een geweldig spel en ervaring, maar vond zelf VII en VIII velen malen beter om in de PSX era te blijven.
Ongeveer... Minus de FMV's, wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:26 schreef Ixnay het volgende:
Is Dawn Of Souls eigenlijk hetzelfde als FF Origins?
Die extra dungeon heb ik nog niet kunnen traceren, maar het is ook al een tijdje geleden sinds ik FF Origins heb gespeeld, dus het zou zomaar kunnen dat ik hem al gedaan heb, maar dat lijkt me stug.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:32 schreef Ixnay het volgende:
FF Origins heeft alleen aan het begin (en aan het eind?) een FMV dus zo veel zal dat niet zijn.
En FFI had op de GBA geloof ik een extra dungeon waar je tegen Gilgamesh kon vechten ofzo volgens mij. Maar die versie ken ik dus niet.
En de graphics zullen wel wat anders zijn, GBA heeft grotere sprites ivm een kleiner scherm.
Maar verder geen verschil dus.
Stond op finalfantasy.wikia.comquote:Square Enix designing new MMORPG
At the Game Developers Conference being held from February 18th-22nd in San Francisco, California, Taku Murata, general manager of S-E's technical research division, will announce and explain the development of a new engine to be used in Final Fantasy XIII, other S-E titles, and a new MMORPG currently under development. The new MMORPG is currently rumored to be Final Fantasy-related, but no definitive word has been given yet.
Ik vond em al makkelijk, daarom dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:50 schreef Ixnay het volgende:
De verschillen:
- GBA versie is makkelijker, lijkt op de "easy mode" van de PSX versie
Ja, dat is waar, dat was natuurlijk anders.quote:- Magic spells gebruik je MP voor op de GBA, zoals in de latere FF's vanaf deel 4
Eerst moest je dat bij een kerk doen toch? Dat was ronduit kut.quote:- Op de GBA kun je Phoenix Downs kopen
quote:- Je kunt overal saven op de GBA behalve tijdens battles
Eens even uitzoeken. Want dat lijkt me wel geinig.quote:- 4 nieuwe dungeons, met daarin bekende bosses uit latere FF's zoals Ultros.
Dat kutte hoorde bij FFI.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:08 schreef Twarres het volgende:
Eerst moest je dat bij een kerk doen toch? Dat was ronduit kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2008 13:46:48 ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Deacon (of iemand anders?!) help me eens met het volgende in FFXIIDe prinses is wel prinses,... maar van Dalmasca,.... misschien moet je ipv 15 levellen je nu even op het spel concentreren. Het verhaal komt vanzelf dan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Deacon (of iemand anders?!) help me eens met het volgende in FFXIIHO HO HO , je gaat nu echt alles door elkaar halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!![]()
Hier een gedeelte van de uitleg, ik heb express niet alles verteld omdat je nog niet zover bent.
En dan zou ik het verhaal verpesten![]()
Let op , bevat begin spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu een beetje duidelijk
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
HO HO HO , je gaat nu echt alles door elkaar halen![]()
Hier een gedeelte van de uitleg, ik heb express niet alles verteld omdat je nog niet zover bent.
En dan zou ik het verhaal verpesten![]()
Let op , bevat begin spoilersRelext!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu een beetje duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx!
quote:1UP: What made you finally decide to leave Square altogether? Was it just that you wanted more creative freedom or you didn't want to be tied down to Final Fantasy projects specifically? Or maybe you didn't like the direction the company was going in when they merged with Enix? What made you want to break out and form your own company like Dog Ear Records and Smile Please?
KY: [In Japanese] This is probably the question that everyone wants to ask the most...
NU: [In Japanese] The answer's not going to be that exciting.
KY: [In Japanese] I haven't even asked it yet. [Laughs]
NU: It's not exciting at all. I don't even know if you're going to be convinced with it. It's because the SquareEnix office moved from Meguro to Shinjuku.
1UP: Uh-huh.
NU: And I never really liked the Shinjuku space, and I was so comfortable being in Meguro. Where [Reiko and I] live is actually farther away from Meguro, so to go to Shinjuku and make that commute even by car would be over an hour, and it just wasn't the right place for me. I felt whenever I stepped out of the station in the center of Shinjuku, I felt I lost direction, and it's always crowded and you can't breathe the clean air. Compared to Meguro, that wasn't the environment that I wanted to be in.
quote:"1UP: As you know and as everyone knows, Square really likes to cash in on their previous games and re-release their games over and over again. Do you think that a Final Fantasy VII remake would be good? Not meaning 'would it turn out good,' but do you think it would be a fun idea? Would you be interested in rearranging your classic tracks from VII?
NU: I personally think it would be a good idea, and from my standpoint if we were just to rearrange the music using some of the technologies we didn't have at that time and to be allowed to brush up some of the things that we couldn't do at that time, I would definitely go for it. But if they added something here and there, maybe added some scenes and new music to Final Fantasy VII, I wouldn't really be all for it. Sort of to give a fresh look to it is fine, but still keep the music components"
Als je bij de southgate staat , richting de Giza plain kijkend.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb 3 deathbringers
Ben net bij Jahara geweest en toen maar even een kleine tocht gemaakt in die Zertitan grotten en daar Adrammelech tegen gekomen maar ik kon m niet echt beaten (iemand tips?) Heb nou Vaan Ashe en Bashe op lvl 34 en die andere 3 op 15 ofzo
IIk had een clan hunt accepted en daar moet ik in de Giza Plains iemand meeten, maar dat kan alleen in de dry season, wanneer wordt het dry season? Want ik wil die hunts wel bijhouden?
Zit nu in die Vierra hometown en ik ben weer heulemaal hoocked (gister echt tot 4 uur snachts gespeeld). Merk nu echt weer dat het een FF game is, dat ik in het begin wat minder had met dat nieuwe systeem enzo, maartopgame
Ik krijg dat dry season maar niet? Ik wacht 5 minuten bij southgate rabanastre en dan loop ik de giza op en dan is het droog, maar zodra ik bij die settlement ben regent t alweer
xboxquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus mensen, koop Lost Odyssey. Het is de FFXI die we nooit van Square-Enix hebben gekregen!
mijn broer speelt het op dit moment, vet goede game. maare FF is nog steeds beterquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus mensen, koop Lost Odyssey. Het is de FFXI die we nooit van Square-Enix hebben gekregen!
ik heb hem wel, even opgestart.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Nog mensen die Revenant Wings spelen of gespeeld hebben?
Ik zit nu op 15% vind het niet echt Final Fantasy maar wel een van de betere spinoffs, ivm FFX-2 bijvoorbeeld.
Ikzelf vond het begin behoorlijk langdradig. Er zitten wel de nodige komische noten in (Jansen) en het verhaal is wel intrigerend, maar vooralsnog ben ik nog niet onder de indruk. Maar ik zit pas anderhalf uur in het spel, dus dat kan nog veranderen.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
*Volledige eigen review van Lost Odyssey*
Een RPG zonder langdradig beginquote:Op maandag 18 februari 2008 09:31 schreef Twarres het volgende:
[..]
Ikzelf vond het begin behoorlijk langdradig. Er zitten wel de nodige komische noten in (Jansen) en het verhaal is wel intrigerend, maar vooralsnog ben ik nog niet onder de indruk. Maar ik zit pas anderhalf uur in het spel, dus dat kan nog veranderen.
FFIX zit ik inmiddels op disc 3 bij Oelivert. Het blijft mijn favoriete FF, de sfeer is gewoon magisch.
Sommige mensen noemen dat liever opbouw. Hoort gewoon bij een RPG. Langzaam het spel leren kennen, de personages ontmoeten. Beetje klooien in het dorp om de bediening te leren kennen. En dan, hoppa! De echte wereld in! Ik vind het fantastisch! Of het nu in Final Fantasy, Fable of Zelda is!quote:
Disc 2 al?!?quote:Maar ik zit momenteel op 21 uur (disc 2) van LO en kan als extreem FF fan met een gerust hart zeggen dat LO mijn stoutste dromen overtreft. Dit is de FF voor de 360!! De eerste echte next-gen FF voor XIII zeg maarEcht een geweldig spel,.... als je een 360 hebt,... ohhhh dan heb je mazzel want eind Februari komt LO uit!
Maar dan ook net hoor,..... moest bij de 17 uur switchen van DVDquote:Op maandag 18 februari 2008 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen dat liever opbouw. Hoort gewoon bij een RPG. Langzaam het spel leren kennen, de personages ontmoeten. Beetje klooien in het dorp om de bediening te leren kennen. En dan, hoppa! De echte wereld in! Ik vind het fantastisch! Of het nu in Final Fantasy, Fable of Zelda is!
Waarom hoor ik niemand zeiken over de standaard trainingsmissie waarmee elke shooter begint. 'Pick up the machine gun/pistol/grenade to proceed".
[..]
Disc 2 al?!?Welke level zijn je characters Gijs?
Inderdaad echt een fantastische next-RPG. Ik vond Oblivion en Mass Effect ook erg goed, maar aan beiden ontbrak iets, of was er iets in de gameplay wat me stoorde.
Bij Oblivion: mee-levelende vijanden, teveel loot, saaie main-quest.
Bij Mass Effect: klote inventory, saaie side-quests, vaag level-systeem. Af en toe frustrerende bediening.
Lost Odyssey is tot nu toe perfect!Misschien wel net zo goed als FFX. Al vond ik in dit spel de characters iets sympathieker (Yuna
) , en had het spel een duidelijk doel: Zanarkin bereiken.
Dat lijkt me heel sterk Gijs,.... zal niet de normale versie zijn zeg maar,... je haalt de eindbazen echt niet op die manierquote:Op maandag 18 februari 2008 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ken iemand, die zit met 17 uur iets op disc 3... Was na 7.5 uur al bezig met disc 2
Hey chick,.. dit is het LO topic hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
Ik moet nog steeds Final Fantasy VI Advance op de GBA maar eens gaan uitspelen. Zit zo op het laatste stuk maar gewoon geen zin meer omdat ik met mijn domme kop wat equipment verkocht heb, dat ik nu nodig heb.
Heul niet, dat maak jij er van!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hey chick,.. dit is het LO topic hoor!
Heb een hype gevonden die het waard isquote:Op maandag 18 februari 2008 11:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heul niet, dat maak jij er van!
![]()
Zoals jij van ieder topic nu een LO-topic aan het fabriceren bent.
Ik vergeef het je.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb een hype gevonden die het waard is
Reviews beg to differ in ieder gevalquote:Op maandag 18 februari 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb een hype gevonden die het waard is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik merk dat ik weer veel te veel geleveld heb; die 2e esper die je moet killenik zag al die 6k elementals om die esper heen en die esper zelf dan, en ik heb volgens mij 2x cura moeten gebruiken
ik smack er zon 2.5k af per persoon (vaan bash en ashe).
Enig probleem is dat ik nu 3 chars op 40 heb en die andere 3 hangen op 15 ofzoIs het nodig om deze mee te levelen? Ik heb nu 3 tanks en RAMMEM maar!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2008 11:36:30 ]
Ze zijn er!! Maar eer dat de actie weer begint duurde me gewoon veel te lang en het verhaal is te onduidelijk. Daardoor langdradig. In FF games is de opbouw van een game ook traag, maar goed te volgen en dat ontbrak een beetje bij LO. Ik ga hem uiteraard wel verder spelen.quote:
Volgens mij heeft iedereen hem al uit Azië gehaald.quote:Maar ik zit momenteel op 21 uur (disc 2) van LO en kan als extreem FF fan met een gerust hart zeggen dat LO mijn stoutste dromen overtreft. Dit is de FF voor de 360!! De eerste echte next-gen FF voor XIII zeg maarEcht een geweldig spel,.... als je een 360 hebt,... ohhhh dan heb je mazzel want eind Februari komt LO uit!
Jij bent echt zo de sjaak nu hequote:Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Enig probleem is dat ik nu 3 chars op 40 heb en die andere 3 hangen op 15 ofzoIs het nodig om deze mee te levelen? Ik heb nu 3 tanks en RAMMEM maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Jij bent echt zo de sjaak nu he![]()
Later kom je in een super moeilijk stuk waarin je alleen kan spelen met je laatste 3 charakters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is volgens mij een FF standaard die ik ALTIJD gehad heb
het handige van FF9 en FF10 was dat sommige chars een tijdje weg waren voor de storyline, en als ze dan terug kwamen hadden ze hetzelfde level als jou laagste teammember, dan levelde ik de overige echt massive, en dan kwamen de andere 3 terug en dan hossa, 6 vliegen in 10 uur levelen (Y)
Btw wel handig dat je je overige chars wel kan LP-levelen (golden armlet iemand?)
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je moet in het begin van Old Archadia bij de merchant op de hoek 3 Embroideret Tippet's kopen
Double XP earned
http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive-compulsive_disorderquote:Op maandag 18 februari 2008 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Ben een beetje kwijt wat het nou nog leuk maakt zo'n FF spel met 3 extreem gegrindde characters,...
Dat is het,..... thanksquote:Op maandag 18 februari 2008 19:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive-compulsive_disorder
Die lame Xbox 360 heeft me echt een paar juweeltjes gegeven de afgelopen 2 jaarquote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil best met LO beginnen, maar je moet er die lame XBOX voor hebben.
Wat is er lame aan? Door de 360 kunnen we hier eindelijk weer eens over een nieuw spel praten, in plaats van steeds maar weer weemoedig terug te denken aan de oude delen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil best met LO beginnen, maar je moet er die lame XBOX voor hebben.
Nou, het feit blijft dat dit een FF topic is en geen LO topic. Om LO op te hemelen ga je maar naar dat speciale topic toe. Ik word dat geouwehoer over LO in dit FF topic een beetje zat eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er lame aan? Door de 360 kunnen we hier eindelijk weer eens over een nieuw spel praten, in plaats van steeds maar weer weemoedig terug te denken aan de oude delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |