Je had het topic even tegen je oor moeten houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
Aparte TT
Het moet maar niet. Wil morgen niet voor nog meer zaken naar de huisarts moetenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je had het topic even tegen je oor moeten houden.
Tineke zegt (21:19):quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Apa't, he?
Er moet even een klein bultje verwijderd worden wat precies onder mijn linkeroog zit. Heb er af en toe last van, dus weg er meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom moet je naar de dokter, psm?
Dat moet je hier vragenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:26 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe busregeling in Groningen City??
Was het niet andersom?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ruis is de kutkloon van paarse_paashaas die zelfs een tijdje ONZ heeft gemod.
Dát is em dan wel goed gelukt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
en dat is dus niet zo.... is gewoon een irritant mannetje die een kloon ghad gemaakt om te bewijzen dat hij ook mod kon worden
Mijn huisgenoten stapten net naar binnen toen ik naar buiten ging!quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoot stapte net 2 seconden voor mij de badkamer in en nu ben ik gestresst.
Oh wacht, dat was ik sowieso al.
Ik had er ook minder moeite mee gehad als het Do2 was, denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:58 schreef Dangel het volgende:
mogge
Ik zou juist erg blij worden als er iemand net voor me in mijn badkamer stapte!
Tot straks! Ben blij dat er een bekend gezicht zal zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Rustig ademhalen DaD, komt allemaal goed
Ik zie je straks
Succes!quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leaving, dag!
Ahw, dat is best lief.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:23 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik ben uit solidariteit ook maar opgestaan
Ik dacht echtquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leaving, dag!
Ik geloof het zo!quote:
Ik ben thuis ja, maar heb je enig idee hoe ver je me hebt laten omfietsen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En DaD? Heb ik je ernstig laten verdwalen, of ben je toch goed thuisgekomen?
Och hemeltje!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef Dangel het volgende:
Nergens van! Ik ben in een ik snap het niet bui!
Ben je dan fout gefietst? Als je gewoon Kerklaan, Grote Kruisstraat, Nwe Ebbinge heb gefietst, dan is dat niet om, zelfs korter, omdat je Kastanjelaan, Noorderstation etc allemaal links laat liggenquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben thuis ja, maar heb je enig idee hoe ver je me hebt laten omfietsen?.
En ik heb echt zo'n beetje álle jaartallen fout geloof ik..
* Jo0Lz hands dangle a "snap it all".quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef Dangel het volgende:
Nergens van! Ik ben in een ik snap het niet bui!
Waar heb je het over? Ik snap het niet!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
* Jo0Lz hands dangle a "snap it all".
Zoiets als instant-coffe.
Dat is inderdaad behoorlijk rechtstreeks ja.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ben je dan fout gefietst? Als je gewoon Kerklaan, Grote Kruisstraat, Nwe Ebbinge heb gefietst, dan is dat niet om, zelfs korter, omdat je Kastanjelaan, Noorderstation etc allemaal links laat liggen
Hoewel, ik bedenk me net dat je net zo goed Eikenlaan, Asingastraat, kapteynlaan, Petrus Campersingel had kunnen nemen, hoewel met een enorme bocht, redelijk rechtstreeks naar het Damsterdiep![]()
Maar, je hebt wel weer ene nieuw stukje stad gezien![]()
Anyway, wat jaartallen betreft, ik heb veel fout, maar zat er dan niet ver naast
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik snap het niet!
mja,maar dat hebik dus zo ongeveer al sinds eind mei/begin juniquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Hehehe.
.
Just one of those days, I suppose.
Wellicht heb je een of andere leeftijdsbarriere doorbroken?!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:07 schreef Dangel het volgende:
[..]
mja,maar dat hebik dus zo ongeveer al sinds eind mei/begin juniSnap erniks van!
Vroeger was ik nog slim
Neequote:Op woensdag 9 januari 2008 12:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hup, op bed jij!
Stress?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:02 schreef Bob. het volgende:
Sinds ik hier woon ben ik eigenlijk nooit meer in het Groninger museum geweest. Terwijl ik eerst wel altijd ging als ik op bezoek was bij mensen in Grunn.
Als mijn studiestress voorbij is wil ik ook weer eens gaan.
Ah,lekker,dankjequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:02 schreef freecell het volgende:
Thee!
Boe's lijstje ofzo is dat toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, sommige mensen uit die wie neukt wie lijst neuken echt met véél mensen. En van sommigen weet je nog dat de lijst niet compleet is ook.
Ja, klopt van geen kanten btw. Dangelheeft met Uniomoggeneukt volgens die lijst, Heatwavbe met Fraubitch, en meer van dat soort fratsen, terwijl dat helemaal niet is gebeurd...quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef Dangel het volgende:
maar goed, de conclusie is hetzlefde, FOkis eengrote inteeltkliek en iedereen neukt met iedereen.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:39 schreef nietzman het volgende:
Regelbevestigende uitzonderingen hebben we dan ook hard nodig.
de sappigsten staan er niet eens tussenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Bob. het volgende:
Hehe, word er een lijst bij gehouden van wie met wie neukt?
*op zoek gaat*
weinig. of boos over maken dat mensen dneken dat je geneukt hebt met mensen met wieje niet geneukt hebt, of andersom, dat er neukpartijen van jou juist niet vermeld worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:53 schreef Bob. het volgende:
Oh, wat heb je er dan aan.
met wie?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef nietzman het volgende:
He get, sta ik daar nou nog steeds in...
Daar kun je ook niets mee zegquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Sebasser hier geweest?
Die heeft mij nooit teruggesmst.
Deel 1, ikook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik sta er inmiddels ook al een tijdje in.
Hopen dat het bij 1 blijft.
Ik mág er van Do2 alleen maar met hem in, hehe.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik sta er inmiddels ook al een tijdje in.
Hopen dat het bij 1 blijft.
maar je ex was hier laatst ook dus die kan ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik mág er van Do2 alleen maar met hem in, hehe.
Sneuer nog, alle mannen hebben een fokaccount.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:12 schreef Dangel het volgende:
[..]
maar je ex was hier laatst ook dus die kan ook
Mja,weet ik, maar ik wist niet of iedereen dat mocht wetenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sneuer nog, alle mannen hebben een fokaccount..
Bedoel je nou letterlijk alle mannen, of alle mannen waar jij iets mee hebt gehad?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sneuer nog, alle mannen hebben een fokaccount..
Wat denk je?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bedoel je nou letterlijk alle mannen, of alle mannen waar jij iets mee hebt gehad?
Whehehe, ligt nogal voor de hand lijkt me.quote:
Warm? Op welk eiland zit jij?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef maok het volgende:
pffff, het is hier warm...
Eentje met een verwarming die op hol is gelagen, in mijn kantoor zit geen termostaat, maar in het kantoor hiernaast staat er 36 graden opquote:
Alles uit!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef maok het volgende:
pffff, het is hier warm...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:20 schreef maok het volgende:
[..]
Eentje met een verwarming die op hol is gelagen, in mijn kantoor zit geen termostaat, maar in het kantoor hiernaast staat er 36 graden op
Ja, leidersbijeenkomst.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:32 schreef maok het volgende:
[..]
Hadden we trouwens gister een bijeenkomst in het ccg?
Ik had o.a. een fotolijstje van Tom z'n moeder gekregen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:32 schreef Peterselieman het volgende:
Wat heb je dan gedaan, CZ?
Als het resultaat maar mooi isquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had o.a. een fotolijstje van Tom z'n moeder gekregen.
Tom en ik had besloten dat daar een foto van ons samen inkomt.
Het lijstje is alleen helemaal van hout, dus besloot ik hem zwart te verven.
Met hier en daar een rood effect.
Nee, maar het bleek een dag later ingeleverd ingeleverd te moeten worden dan ik dacht, dus dat was gelukkig niet zo erg.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Had je de opdracht gister nog een beetje op tijd af, Bob.?
Nog minstens 1 keer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:04 schreef Bob. het volgende:
HOE VAAK MOET IK NOU NOG ZEGGEN DAT IK EEN GROTE STOERE VENT BEN!
Keninginquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, mensen, hoe spreken jullie het woord 'koningin' uit? Met de g duidelijk, of niet?
nee, geen auto van een particulier dit keer...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Ookal in V&A gezet, neem ik aan?
Hmm, waar kom je te wonen dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:17 schreef Kerdaben het volgende:
Kamertje geregeld in Groningen van februari tot juli ivm stage, kan niet wachten
Hoendiepflatquote:
Ja, juist als je elke dag stage hebt, is het een must om lekker te pittenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:53 schreef Kerdaben het volgende:
Het zal hoop ik wel meevallenvolgens mij wel een van de ruimere kamers, 21 vierkante meter. Maar stage is wel elke dag zo'n 9 uur weg dus elke avond pilsen zal er wel niet in zitten.
Maken ze er zo'n bende van?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef Bob. het volgende:
De dames zijn hier weer weg hier, mijn kamer lijkt wel ontploft en ik ben lichtelijk aangeschoten.Maar het was wel gezellig.
Als een vent?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef nietzman het volgende:
En ik weet hoe je bent als je aangeschoten bent....
Ja, reuze gezellig he. 14.gifquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef nietzman het volgende:
En ik weet hoe je bent als je aangeschoten bent....
Nouja ik ben gewoon een zeur als het op mijn kamer aan komt, objectief gezien valt het wel mee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maken ze er zo'n bende van?
Ho ho.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Pff, maar dan zou er toch geen verschil zijn met compleet nuchter?
Handtastelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:28 schreef Bob. het volgende:
Ja, reuze gezellig he. 14.gif
Gadverdamme, overal squirt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maken ze er zo'n bende van?
Euh. Dat soort vriendinnen zijn we niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:32 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Gadverdamme, overal squirt.
Maar goed, ik ga pitten
Oké, sorry. Ik neem het allemaal terugquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Euh. Dat soort vriendinnen zijn we niet.
quote:Tweehonderd acts, dertig podia en er is geen enkel kaartje meer te krijgen voor het muziekevenement Eurosonic dat vandaag en morgen in Groningen is losgebarsten. Voor Noorderslag op aanstaande zaterdag geldt hetzelfde; veel optredens, al ruim een maand uitverkocht.
Tijdens het muziekfestival Eurosonic, traditiegetrouw de twee dagen voor Noorderslag, staat dit jaar Zweden centraal. Dat wil zeggen dat er veel artiesten uit het Scandinavische land komen optreden, bekende (zoals Robyn) en nog onbekende namen. Tijdens Noorderslag op zaterdag komen de Nederlandse bands aan bod, zo zijn er optredens van onder anderen Moke, C-Mon& Kypski, Voicst en Hospital Bombers.
Overdag zijn er seminars, 's avonds zijn er optredens overal in de stad. Ruim 2400 mensen uit de muziekbranche nemen deel aan het Noorderslag Seminar, 15 procent meer dan vorig jaar.
Niet alleen gaat radiozender 3FM vandaag-, morgen- en zaterdagavond een deel van het programma van EuroSonic en Noorderslag live uitzenden; ook de NOS besteedt live aandacht op Nederland 3 aan het Noorderslag Weekend. In deze uitzending spelen de bekendmaking en uitreiking van de popprijs op zaterdagavond een prominente rol. Vorig jaar won Within Temptation.
Philips in Drachten, moet dus ook nog elke dag een half uur heen en weer tuffen, maarja liever dat dan beetje eenzaam in Drachten op een kamertje te zitten waar niks te doen is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef Bob. het volgende:
Oh en welkom Kerdaben.Waar ga je stage lopen?
Ff bellen... mss tegen beter weten in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:43 schreef Bob. het volgende:
Ja kut, en toen had ik mijn telefoon in de kantine laten liggen en is hij verdwenen.
Ik hoop echt dat iemand hem vind en af geeft ergens.
Concierge ed.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Bob. het volgende:
Nouja zelf kan ik niet echt bellen nu.Even op msn zoeken naar mensen die het voor me willen doen...
Bellen bij de.........quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
Ja had ik al gevraagd, maar er was niks gevonden, straks nog maar eens proberen..
Ik wil je wel ff bellen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Bob. het volgende:
Nouja zelf kan ik niet echt bellen nu.Even op msn zoeken naar mensen die het voor me willen doen...
En inderdaad behoorlijk dom Chips. Pff, op zich is het maar een goedkoop telefoontje, maar ik ben er verliefd op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan regel ik een auto?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:39 schreef nietzman het volgende:
Maar dat kan niet want je auto is stuk.
Dan gaan ze maar mooi op de fietsquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:44 schreef nietzman het volgende:
Ze willen morgen!
Klopt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:01 schreef nietzman het volgende:
Je vader en moeder zijn een kutserie.
Ja, dinosaurussen zijn ook tof. Maar in pratende poppen-vorm is toch teleurstellend, om het zacht uit te drukken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
zo tof als ik nu vreemde vrachtwagens vind, zo tof vond ik vroeger dinosaurussen
heheh... al zijn deze natuurlijk net echt....quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dinosaurussen zijn ook tof. Maar in pratende poppen-vorm is toch teleurstellend, om het zacht uit te drukken.
ja mooiquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom op konijntje, doe maar wiebelen, wiebelen. Doe maar huppelen alsof je in het bos bent. Ok, konijntje het is je dag vandaag. Ik zie voor jou een liedje, voor niemand anders.
Beweeg die oortjes heen en weer!
msn is uit?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:04 schreef Bob. het volgende:
Ik wil mijn telefoon zodat ik mijn vriendinnen kan bellen om uit te gaan.
De mensen die vanavond uit wilden zijn in ieder geval niet op msn.quote:
Telefoon al geblokkeerd enzo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
De mensen die vanavond uit wilden zijn in ieder geval niet op msn.
Achja, komen zo vast wel weer.
Ik hoop nog steeds dat iemand hem morgen wel opeens naar de gevonden voorwerpen balie brengt.quote:
Ajoh anders heb je toch alleen een leuke telefoonrekening met allemaal nieuwe buitenlandse vriendenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat iemand hem morgen wel opeens naar de gevonden voorwerpen balie brengt.Sowieso morgen eerst maar eens langs de kantine miepjes, want die waren al weg toen ik langs kwam. Maar wie weet ligt hij daar bij hen ergens.
En anders blokkeer ik hem morgen meteen.
Ja hoi, ik ben naief. Laat me.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh anders heb je toch alleen een leuke telefoonrekening met allemaal nieuwe buitenlandse vrienden
Waarom smstte je niet terug he?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:24 schreef Sebasser het volgende:
AZCGM.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom smstte je niet terug he?
Jij van Ja wat vond je van het extratje.quote:
ff kijken h0rquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij van Ja wat vond je van het extratje.
En ik wel iets van 3x gereageerd ofzo.
En toen liet je niets meer horen.
Mijn rivella green is op.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
hoestemetsebassertjen?
Blijkbaar was het niet boeiend genoeg, meer.quote:
Whehe, ik zie nu pas dat ik ook nog van jou en alex een nieuwjaarssms heb gekregen. niet gezien.quote:
Ja goed, maandag rare dag gehad, eerst auto plat gereden, en s avonds de zaligste massage ooit ontvangen en gegeven bij een babe van de alderbovenste plank. Verder het gewone, kut op het werk en zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn rivella green is op.
Maar verder gaat het prima
Ik ben nu thuis van donderdagmiddag tot woensdag ochtend.
En ik heb een hele afdeling voor mijzelf.![]()
Mjou?
Dat zeg ik niet..quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niet boeiend genoeg, meer.
Ooh oke.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet..
Hm, nu ik die smsjes zo teruglees leek het zeg maar alsof like, er niks meer verder over te zeggen viel.
Mje, als jij dat anders vond, sorry dan.
Gelukkig nieuwjaar rtouwens nog.
Lees ik het nou goed?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja goed, maandag rare dag gehad, eerst auto plat gereden, en s avonds de zaligste massage ooit ontvangen en gegeven bij een babe van de alderbovenste plank. Verder het gewone, kut op het werk en zo
Nja, ik vond het wel nodig om ze er bij te doen. jij nog wat?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooh oke.
Valt er nu nog wat over te zeggen?
Niet echt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nja, ik vond het wel nodig om ze er bij te doen. jij nog wat?
Tot ooit?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet echt.
Kies maar
Tot ooit of tot nooit.
Niet van het werk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees ik het nou goed?
Je hebt een babe op je werk van de allerbovenste plank een massage gegeven en ontvangen?
You go Alex.![]()
My last offert.quote:
Was het dinges?quote:
Zaterdag? vrijdag moek werken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
My last offert.
In de week vanaf 18 januari, vanwege toetsweek vanaf aankomende maandag.
19 januari is kai.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zaterdag? vrijdag moek werken.
En like, de vorige keer wou ik zo graag wta afspreken dak dus helemaal vergat dat ik meerdere afspraken al had die dag.![]()
Time, eh, k denk ergens na 13/14 uur for sure, ik slaap denk ik nogal uit die dag.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
19 januari is kai.
Time? place?
Ooh.Nadat ik zei dat ik niet kon, ook niet dat weekend heb ik niets meer van je gehoord.
Het is graag of niet, natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Time, eh, k denk ergens na 13/14 uur for sure, ik slaap denk ik nogal uit die dag.
place, ehm treincoupe 3729 naar almere-zuid?
Hm, neh, we msnen nog wel hierover.
Ik ben 1 keer per week online ofzo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is graag of niet, natuurlijk.
En jij bent nooit online meer. Dus.
Dit x laat ik het aan jou over.
Als je niet wilt, dan laat je niets van je horen, en wil je wel, dan hoor ik t wel.
Trusten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga nu btw op bed mensen.
Juutje.
Ik praat tegen niemand op msn, je bent niet de enige.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedzo.
Belangrijke dingen onthoud je wel btw, dus.
Ja, en je praat nooit tegen me dan.Terwijl je toch zo blij was dat je unblocked was.
Anywho, nu echt slapen. Heb al dag gezegd tegen iedereen at msn. dus.
Tommert? waarom doe je altijd zo negatief over/tegen mij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef TheSorrow het volgende:
Ik snap niet dat je uberhaupt nog met hem af wil spreken, maar wie ben ik om daarover te oordelen. [ afbeelding ]
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tommert? waarom doe je altijd zo negatief over/tegen mij als ik vragen mag?
Ik ben CoD4 spelen en daarna nog lekker ff masturberen. Enjoy your eveningquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Let op ik ga net doen alsof ik een mod ben en zo
Lief voor elkaar zijn jongensHandjes boven de dekens en lekker gaan slapen
Klinkt als een leuke avond. Ik ga lekker slapen, morgen een zware dag op het werk voor de boegquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ben CoD4 spelen en daarna nog lekker ff masturberen. Enjoy your evening
Dat klinkt als een hoop plezier. (quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
Arena bezocht en een workshop van PriceWaterhouceCoopers bijgewoond
Mja. Hij mag, want hij is lang hier weggeweestquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:21 schreef Grulez het volgende:
Je merkt het meteen he.....
Ja, waarom eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja. Hij mag, want hij is lang hier weggeweest
"Ik ga slapen"quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef TheSorrow het volgende:
Ik snap niet dat je uberhaupt nog met hem af wil spreken, maar wie ben ik om daarover te oordelen. [ afbeelding ]
*hugshugshugs*quote:
En ik ben blij dat je er weer bentquote:
Yay.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
!
Do2 mist jou ook,
maar hij ziet je morgen weer,.
Meh, klinkt goed idd, maar ik ben ook al een tijdje geen tweedejaars meer...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay.. Was niet slim hè, elkaar een weekend niet zien.
.
Ik zag een advertentie staan voor zaalwacht in de UB, 's avonds en zo, en ik had al heel vaak gedacht wat een relaxt baantje me dat leek... maar ze willen tweedejaars en dan voor een jaar, met mogelijkheid tot nog een jaar, maar dat is het. Ik ben al op een punt waar ik te oud ben voor baantjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |