Zaterdag? vrijdag moek werken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
My last offert.
In de week vanaf 18 januari, vanwege toetsweek vanaf aankomende maandag.
19 januari is kai.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zaterdag? vrijdag moek werken.
En like, de vorige keer wou ik zo graag wta afspreken dak dus helemaal vergat dat ik meerdere afspraken al had die dag.![]()
Time, eh, k denk ergens na 13/14 uur for sure, ik slaap denk ik nogal uit die dag.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
19 januari is kai.
Time? place?
Ooh.Nadat ik zei dat ik niet kon, ook niet dat weekend heb ik niets meer van je gehoord.
Het is graag of niet, natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Time, eh, k denk ergens na 13/14 uur for sure, ik slaap denk ik nogal uit die dag.
place, ehm treincoupe 3729 naar almere-zuid?
Hm, neh, we msnen nog wel hierover.
Ik ben 1 keer per week online ofzo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is graag of niet, natuurlijk.
En jij bent nooit online meer. Dus.
Dit x laat ik het aan jou over.
Als je niet wilt, dan laat je niets van je horen, en wil je wel, dan hoor ik t wel.
Trusten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga nu btw op bed mensen.
Juutje.
Ik praat tegen niemand op msn, je bent niet de enige.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedzo.
Belangrijke dingen onthoud je wel btw, dus.
Ja, en je praat nooit tegen me dan.Terwijl je toch zo blij was dat je unblocked was.
Anywho, nu echt slapen. Heb al dag gezegd tegen iedereen at msn. dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |