Mijn rivella green is op.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
hoestemetsebassertjen?
Blijkbaar was het niet boeiend genoeg, meer.quote:
Whehe, ik zie nu pas dat ik ook nog van jou en alex een nieuwjaarssms heb gekregen. niet gezien.quote:
Ja goed, maandag rare dag gehad, eerst auto plat gereden, en s avonds de zaligste massage ooit ontvangen en gegeven bij een babe van de alderbovenste plank. Verder het gewone, kut op het werk en zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn rivella green is op.
Maar verder gaat het prima
Ik ben nu thuis van donderdagmiddag tot woensdag ochtend.
En ik heb een hele afdeling voor mijzelf.![]()
Mjou?
Dat zeg ik niet..quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niet boeiend genoeg, meer.
Ooh oke.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet..
Hm, nu ik die smsjes zo teruglees leek het zeg maar alsof like, er niks meer verder over te zeggen viel.
Mje, als jij dat anders vond, sorry dan.
Gelukkig nieuwjaar rtouwens nog.
Lees ik het nou goed?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja goed, maandag rare dag gehad, eerst auto plat gereden, en s avonds de zaligste massage ooit ontvangen en gegeven bij een babe van de alderbovenste plank. Verder het gewone, kut op het werk en zo
Nja, ik vond het wel nodig om ze er bij te doen. jij nog wat?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooh oke.
Valt er nu nog wat over te zeggen?
Niet echt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nja, ik vond het wel nodig om ze er bij te doen. jij nog wat?
Tot ooit?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet echt.
Kies maar
Tot ooit of tot nooit.
Niet van het werk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees ik het nou goed?
Je hebt een babe op je werk van de allerbovenste plank een massage gegeven en ontvangen?
You go Alex.![]()
My last offert.quote:
Was het dinges?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |