Nee, maar het bleek een dag later ingeleverd ingeleverd te moeten worden dan ik dacht, dus dat was gelukkig niet zo erg.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Had je de opdracht gister nog een beetje op tijd af, Bob.?
Nog minstens 1 keer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:04 schreef Bob. het volgende:
HOE VAAK MOET IK NOU NOG ZEGGEN DAT IK EEN GROTE STOERE VENT BEN!
Keninginquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, mensen, hoe spreken jullie het woord 'koningin' uit? Met de g duidelijk, of niet?
nee, geen auto van een particulier dit keer...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Ookal in V&A gezet, neem ik aan?
Hmm, waar kom je te wonen dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:17 schreef Kerdaben het volgende:
Kamertje geregeld in Groningen van februari tot juli ivm stage, kan niet wachten
Hoendiepflatquote:
Ja, juist als je elke dag stage hebt, is het een must om lekker te pittenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:53 schreef Kerdaben het volgende:
Het zal hoop ik wel meevallenvolgens mij wel een van de ruimere kamers, 21 vierkante meter. Maar stage is wel elke dag zo'n 9 uur weg dus elke avond pilsen zal er wel niet in zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |