Je had het topic even tegen je oor moeten houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
Aparte TT
Het moet maar niet. Wil morgen niet voor nog meer zaken naar de huisarts moetenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je had het topic even tegen je oor moeten houden.
Tineke zegt (21:19):quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Apa't, he?
Er moet even een klein bultje verwijderd worden wat precies onder mijn linkeroog zit. Heb er af en toe last van, dus weg er meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom moet je naar de dokter, psm?
Dat moet je hier vragenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:26 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe busregeling in Groningen City??
Was het niet andersom?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ruis is de kutkloon van paarse_paashaas die zelfs een tijdje ONZ heeft gemod.
Dát is em dan wel goed gelukt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
en dat is dus niet zo.... is gewoon een irritant mannetje die een kloon ghad gemaakt om te bewijzen dat hij ook mod kon worden
Mijn huisgenoten stapten net naar binnen toen ik naar buiten ging!quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoot stapte net 2 seconden voor mij de badkamer in en nu ben ik gestresst.
Oh wacht, dat was ik sowieso al.
Ik had er ook minder moeite mee gehad als het Do2 was, denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:58 schreef Dangel het volgende:
mogge
Ik zou juist erg blij worden als er iemand net voor me in mijn badkamer stapte!
Tot straks! Ben blij dat er een bekend gezicht zal zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Rustig ademhalen DaD, komt allemaal goed
Ik zie je straks
Succes!quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leaving, dag!
Ahw, dat is best lief.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:23 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik ben uit solidariteit ook maar opgestaan
Ik dacht echtquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leaving, dag!
Ik geloof het zo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |