Ff bellen... mss tegen beter weten in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:43 schreef Bob. het volgende:
Ja kut, en toen had ik mijn telefoon in de kantine laten liggen en is hij verdwenen.
Ik hoop echt dat iemand hem vind en af geeft ergens.
Concierge ed.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Bob. het volgende:
Nouja zelf kan ik niet echt bellen nu.Even op msn zoeken naar mensen die het voor me willen doen...
Bellen bij de.........quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
Ja had ik al gevraagd, maar er was niks gevonden, straks nog maar eens proberen..
Ik wil je wel ff bellen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Bob. het volgende:
Nouja zelf kan ik niet echt bellen nu.Even op msn zoeken naar mensen die het voor me willen doen...
En inderdaad behoorlijk dom Chips. Pff, op zich is het maar een goedkoop telefoontje, maar ik ben er verliefd op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan regel ik een auto?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:39 schreef nietzman het volgende:
Maar dat kan niet want je auto is stuk.
Dan gaan ze maar mooi op de fietsquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:44 schreef nietzman het volgende:
Ze willen morgen!
Klopt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:01 schreef nietzman het volgende:
Je vader en moeder zijn een kutserie.
Ja, dinosaurussen zijn ook tof. Maar in pratende poppen-vorm is toch teleurstellend, om het zacht uit te drukken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
zo tof als ik nu vreemde vrachtwagens vind, zo tof vond ik vroeger dinosaurussen
heheh... al zijn deze natuurlijk net echt....quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dinosaurussen zijn ook tof. Maar in pratende poppen-vorm is toch teleurstellend, om het zacht uit te drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |