Trusten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga nu btw op bed mensen.
Juutje.
Ik praat tegen niemand op msn, je bent niet de enige.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedzo.
Belangrijke dingen onthoud je wel btw, dus.
Ja, en je praat nooit tegen me dan.Terwijl je toch zo blij was dat je unblocked was.
Anywho, nu echt slapen. Heb al dag gezegd tegen iedereen at msn. dus.
Tommert? waarom doe je altijd zo negatief over/tegen mij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef TheSorrow het volgende:
Ik snap niet dat je uberhaupt nog met hem af wil spreken, maar wie ben ik om daarover te oordelen. [ afbeelding ]
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tommert? waarom doe je altijd zo negatief over/tegen mij als ik vragen mag?
Ik ben CoD4 spelen en daarna nog lekker ff masturberen. Enjoy your eveningquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Let op ik ga net doen alsof ik een mod ben en zo
Lief voor elkaar zijn jongensHandjes boven de dekens en lekker gaan slapen
Klinkt als een leuke avond. Ik ga lekker slapen, morgen een zware dag op het werk voor de boegquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ben CoD4 spelen en daarna nog lekker ff masturberen. Enjoy your evening
Dat klinkt als een hoop plezier. (quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
Arena bezocht en een workshop van PriceWaterhouceCoopers bijgewoond
Mja. Hij mag, want hij is lang hier weggeweestquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:21 schreef Grulez het volgende:
Je merkt het meteen he.....
Ja, waarom eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja. Hij mag, want hij is lang hier weggeweest
"Ik ga slapen"quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef TheSorrow het volgende:
Ik snap niet dat je uberhaupt nog met hem af wil spreken, maar wie ben ik om daarover te oordelen. [ afbeelding ]
*hugshugshugs*quote:
En ik ben blij dat je er weer bentquote:
Yay.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
!
Do2 mist jou ook,
maar hij ziet je morgen weer,.
Meh, klinkt goed idd, maar ik ben ook al een tijdje geen tweedejaars meer...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay.. Was niet slim hè, elkaar een weekend niet zien.
.
Ik zag een advertentie staan voor zaalwacht in de UB, 's avonds en zo, en ik had al heel vaak gedacht wat een relaxt baantje me dat leek... maar ze willen tweedejaars en dan voor een jaar, met mogelijkheid tot nog een jaar, maar dat is het. Ik ben al op een punt waar ik te oud ben voor baantjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |