Ik ben thuis ja, maar heb je enig idee hoe ver je me hebt laten omfietsen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En DaD? Heb ik je ernstig laten verdwalen, of ben je toch goed thuisgekomen?
Och hemeltje!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef Dangel het volgende:
Nergens van! Ik ben in een ik snap het niet bui!
Ben je dan fout gefietst? Als je gewoon Kerklaan, Grote Kruisstraat, Nwe Ebbinge heb gefietst, dan is dat niet om, zelfs korter, omdat je Kastanjelaan, Noorderstation etc allemaal links laat liggenquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben thuis ja, maar heb je enig idee hoe ver je me hebt laten omfietsen?.
En ik heb echt zo'n beetje álle jaartallen fout geloof ik..
* Jo0Lz hands dangle a "snap it all".quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef Dangel het volgende:
Nergens van! Ik ben in een ik snap het niet bui!
Waar heb je het over? Ik snap het niet!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
* Jo0Lz hands dangle a "snap it all".
Zoiets als instant-coffe.
Dat is inderdaad behoorlijk rechtstreeks ja.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ben je dan fout gefietst? Als je gewoon Kerklaan, Grote Kruisstraat, Nwe Ebbinge heb gefietst, dan is dat niet om, zelfs korter, omdat je Kastanjelaan, Noorderstation etc allemaal links laat liggen
Hoewel, ik bedenk me net dat je net zo goed Eikenlaan, Asingastraat, kapteynlaan, Petrus Campersingel had kunnen nemen, hoewel met een enorme bocht, redelijk rechtstreeks naar het Damsterdiep![]()
Maar, je hebt wel weer ene nieuw stukje stad gezien![]()
Anyway, wat jaartallen betreft, ik heb veel fout, maar zat er dan niet ver naast
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik snap het niet!
mja,maar dat hebik dus zo ongeveer al sinds eind mei/begin juniquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Hehehe.
.
Just one of those days, I suppose.
Wellicht heb je een of andere leeftijdsbarriere doorbroken?!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:07 schreef Dangel het volgende:
[..]
mja,maar dat hebik dus zo ongeveer al sinds eind mei/begin juniSnap erniks van!
Vroeger was ik nog slim
Neequote:Op woensdag 9 januari 2008 12:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hup, op bed jij!
Stress?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:02 schreef Bob. het volgende:
Sinds ik hier woon ben ik eigenlijk nooit meer in het Groninger museum geweest. Terwijl ik eerst wel altijd ging als ik op bezoek was bij mensen in Grunn.
Als mijn studiestress voorbij is wil ik ook weer eens gaan.
Ah,lekker,dankjequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:02 schreef freecell het volgende:
Thee!
Boe's lijstje ofzo is dat toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, sommige mensen uit die wie neukt wie lijst neuken echt met véél mensen. En van sommigen weet je nog dat de lijst niet compleet is ook.
Ja, klopt van geen kanten btw. Dangelheeft met Uniomoggeneukt volgens die lijst, Heatwavbe met Fraubitch, en meer van dat soort fratsen, terwijl dat helemaal niet is gebeurd...quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef Dangel het volgende:
maar goed, de conclusie is hetzlefde, FOkis eengrote inteeltkliek en iedereen neukt met iedereen.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:39 schreef nietzman het volgende:
Regelbevestigende uitzonderingen hebben we dan ook hard nodig.
de sappigsten staan er niet eens tussenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Bob. het volgende:
Hehe, word er een lijst bij gehouden van wie met wie neukt?
*op zoek gaat*
weinig. of boos over maken dat mensen dneken dat je geneukt hebt met mensen met wieje niet geneukt hebt, of andersom, dat er neukpartijen van jou juist niet vermeld worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:53 schreef Bob. het volgende:
Oh, wat heb je er dan aan.
met wie?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef nietzman het volgende:
He get, sta ik daar nou nog steeds in...
Daar kun je ook niets mee zegquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Sebasser hier geweest?
Die heeft mij nooit teruggesmst.
Deel 1, ikook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik sta er inmiddels ook al een tijdje in.
Hopen dat het bij 1 blijft.
Ik mág er van Do2 alleen maar met hem in, hehe.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik sta er inmiddels ook al een tijdje in.
Hopen dat het bij 1 blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |