Hahaquote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijne ook.
Verder doe ik niet echt aan goede voornemens.
Ja, nog meer afvallen, een wat gematigder positie innemen in discussies met gelovigen, m'n studie afronden.
Ik ga niet echt in discussie met gelovigen, heeft vaak toch weinig zin voor beide kantenquote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Studie afronden hier ook
Mijn discussies met gelovigen zijn nooit zo problematisch.
En bedankt!quote:Op zondag 30 december 2007 15:10 schreef nietzman het volgende:
Maarten is gek.
Dat wel ja.quote:Op zondag 30 december 2007 15:22 schreef nietzman het volgende:
Wij vinden TheSorrow lief.
Mijn discussies met ongelovigen ook nietquote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Studie afronden hier ook
Mijn discussies met gelovigen zijn nooit zo problematisch.
volgens mij was dat gimibier ofzo iets.quote:Op zondag 30 december 2007 15:50 schreef MaxMark het volgende:
Van wie is dat eerste icoontje eigenlijk, die trein? Volgens mij is die persoon hier ook al heeeeel lang niet geweest?
Nah, heeft Tara voor je gedaanquote:Op zondag 30 december 2007 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde net mijn nieuwe user icon in de OP zetten, maar die staat er blijkbaar automatisch al in!.
Ik moet nu alleen nog 7, 19, 24, 30, 34, 37, 39quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zei dus dat we van Dr. Denker nr. 10, 19, 21, 32 en 40 nog moesten
Wiens icoontjes zijn trouwens kruisjes in de OP?
nah!quote:Op zondag 30 december 2007 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde net mijn nieuwe user icon in de OP zetten, maar die staat er blijkbaar automatisch al in!.
Ondertussen alleen nog 24, 34 en 39quote:Op zondag 30 december 2007 17:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
nah!
Tangarine, geweldig. Dan moeten we ff wat tips uitdelen
Via MSN of hier?
24 was wel een leuke, je moet even opletten waar die streep vandaan komt
37, schrijf dat '-' teken eens uit met hetgene wat ervoor staat, misschien dat je het dan ziet
Klopt. Giemiebier666 is dat. Die hebben we hier lang niet gezien.quote:Op zondag 30 december 2007 16:04 schreef maok het volgende:
[..]
volgens mij was dat gimibier ofzo iets.
Mijn goede voornemen is ook studie afmaken.
mens, ik ben nog steeds bezig m'n rauwkost weg te werkenquote:Op zondag 30 december 2007 19:47 schreef freecell het volgende:Koffie!
(mijn moeder zou zeggen: Grunniger kovvie mit kouk!)
Krijg je wel genoeg vitamientjes binnen?quote:Op zondag 30 december 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb 3 delletjes in de fritpan, en mn lunch was 2 ketjes
Je bent weer in je oude patroon vervallen?quote:Op zondag 30 december 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb 3 delletjes in de fritpan, en mn lunch was 2 ketjes
jij hebt vast niet 2 wk geen groente gehadquote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef freecell het volgende:
Wij hebben vanavond ook patat gehad hoor
En geen groente, dus je doet het best leuk met je rauwkost
Ik ben my hjir fergemie net in cavia! Ik iet gjin grientequote:Op zondag 30 december 2007 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg vitamientjes binnen?.
(ik eet nu voor het eerst sinds zo'n 1 á 2 wk weer eens groente)
Nou de koeien van je delletjes eten wel gras, dus dat krijg jij dan indirect ook weer binnenquote:Op zondag 30 december 2007 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben my hjir fergemie net in cavia! Ik iet gjin griente
Ben ik er ooituit geweest dan?quote:Op zondag 30 december 2007 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent weer in je oude patroon vervallen?
Sinds 9 minuten Soutpark Top 10quote:Op zondag 30 december 2007 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij hebt vast niet 2 wk geen groente gehad.
En alweer patat? Meisje, waar gaat het heen met jou!.
Over een kwartiertje Boer zoekt Vrouw!.
De rest van de week elke dag groente gehadquote:Op zondag 30 december 2007 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij hebt vast niet 2 wk geen groente gehad.
En alweer patat? Meisje, waar gaat het heen met jou!.
Over een kwartiertje Boer zoekt Vrouw!.
Ik ga ook maar eens koken, broccoli! Met dat zo'n sausje uit jullie voorraadkastquote:Op zondag 30 december 2007 20:26 schreef freecell het volgende:
[..]
De rest van de week elke dag groente gehadGaat best goed met mij, tis weekend
wietsquote:Op zondag 30 december 2007 20:30 schreef Wiets het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens koken, broccoli! Met dat zo'n sausje uit jullie voorraadkast
We zijn net met z'n allen aan het eten en koffie/thee drinkenquote:Op zondag 30 december 2007 20:34 schreef Wiets het volgende:
maok! Jahwat een gezelligheid hier. Ik heb een beetje een dipje, dus ik dacht, ik ga forummen, dat helpt.
Zijn jullie nog steeds aan het kerkdienstafterpartyenquote:Op zondag 30 december 2007 20:35 schreef maok het volgende:
[..]
We zijn net met z'n allen aan het eten en koffie/thee drinken![]()
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 30 december 2007 20:30 schreef Wiets het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens koken, broccoli! Met dat zo'n sausje uit jullie voorraadkast
Ik zit gewoon thuis, maar ik geloof dat iedereen hier op het forum net aan het eten koffie of thee zat te drinkenquote:Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef Wiets het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds aan het kerkdienstafterpartyen?
Heul nietquote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, maar ik geloof dat iedereen hier op het forum net aan het eten koffie of thee zat te drinken
ooh ik snap, nouja, dan ben ik hier op mn plek dus, tussen het koken doorquote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, maar ik geloof dat iedereen hier op het forum net aan het eten koffie of thee zat te drinken
Nog een minuutje of 5 geduldquote:Op zondag 30 december 2007 20:41 schreef maok het volgende:
[..]
schenk wat in zou ik zeggen. Ik heb drop-thee
Dat is wel erg vroegquote:Op zondag 30 december 2007 20:42 schreef Grulez het volgende:
Over een uurtje maar eens pitten...
whehe, leuke man? dan is het wel jammerquote:Op zondag 30 december 2007 21:05 schreef maok het volgende:
huh, die 'man' is het bushokje is weg. Ze wisselen toch geen posters op zondag?
Colaquote:Op zondag 30 december 2007 20:51 schreef Wiets het volgende:![]()
[..]
aansteller![]()
Wat moet het wel wezen dan?
Misschien wel meer dan alleen de poster weggehaald ivm de jaarwisseling?quote:Op zondag 30 december 2007 21:05 schreef maok het volgende:
huh, die 'man' is het bushokje is weg. Ze wisselen toch geen posters op zondag?
Ik werd al een paar dagen 'gestalkt' door een 'man' Ik kon hem niet goed zien om te zie of ie leuk wasquote:Op zondag 30 december 2007 21:07 schreef Wiets het volgende:
[..]
whehe, leuke man? dan is het wel jammer
De kant waar geen poster in zit is wel weg, die ligt in stukjes op de stoep, maar die man heeft een potje knor vie achter gelaten.quote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cola
[..]
Misschien wel meer dan alleen de poster weggehaald ivm de jaarwisseling?
Bierquote:
smakelijk!quote:Op zondag 30 december 2007 21:14 schreef maok het volgende:
[..]
De kant waar geen poster in zit is wel weg, die ligt in stukjes op de stoep, maar die man heeft een potje knor vie achter gelaten.
Ik heb zn zusje per ongeluk aangerandquote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen goed opletten hoor, bij de Oudejaarsconference van Jan Jaap van der Wal! Ik ben/was erbij.
Je was er bij?quote:Op zondag 30 december 2007 22:45 schreef Bob. het volgende:
Hoe rand je iemand per ongeluk aan?
"He verdorie, valt zomaar geheel onbedoeld mijn hand op je borsten" ?
Ja da's waar. Sorry Nietz, ik zal je nooit meer per ongeluk aanranden.quote:
Mijn hand heeft een afwijking naar konten. Serieus, hoe vaak ik al niet per ongeluk tegen iemands bips aan heb gemept. Ik zwaai blijkbaar veel met mijn armen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je was er bij?Mja, ze zat naast me in de klas, en ik zwaai wel eens met mn armen en haar boezem is best groot, ongelukje, kan gebeuren
Alweer wat opgeknapt?
De servicebabe op het werk liep laats per ongeluk met haar bips tegen mn handen aanquote:Op zondag 30 december 2007 23:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens dat ik me omdraai, wegloop en met mijn borsten vol tegen iemand aanloop!
Met het risico een nog foutere plaats te rakenquote:Op zondag 30 december 2007 23:19 schreef maok het volgende:
. Maar ja, als je tikker bent ga je ook niet bukken om iemand op zijn knie te tikken ofzo
Dat je wat minder onhandig bent dan freecellquote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik loop nooit met m'n borsten tegen mensen aan. Wat zegt dat?.
We zullen zienquote:Op zondag 30 december 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb me wel vermaakt ja, maar verwacht niet dat je onder je stoel ligt van het lachen.
Of dat ik geen borsten heb.quote:Op zondag 30 december 2007 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Of dat mensen bij jou uit de buurt blijven.
Zolang je ze niet hebt geamputeerd sinds die foto's en S&G geloof ik daar niets van.quote:
Je hebt flinke boemsen hoorquote:
Oh. Hmm. En die mannen die ze expres vastpakten bij het uitgaan dan?quote:Op maandag 31 december 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt flinke boemsen hoor
Misshcien vallen ze juist wel zo op dat iedereen er op let om je niet per ongeluk aan te randen
Die randen je express aan en dat is sneuquote:Op maandag 31 december 2007 00:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh. Hmm. En die mannen die ze expres vastpakten bij het uitgaan dan?
En later deze week post je: "Nou ik heb me voor niets druk zitten maken"quote:Op maandag 31 december 2007 10:13 schreef Tangarine het volgende:
Ik ga ergens vandaag richting Deventer (en daarna door naar Apeldoorn) om oud en nieuw te vieren, maar eerst nog even niks doen en zenuwachtig maken
Goed! Ze vindt het vuurwerk zo tof dat ze de hele tijd op het balkon wil zitten.quote:
Die van mij vinden vuurwerk heul niet tof. Taco maakt het niks uit, maar Janneke weet niet wat haar overkomt. Is sowieso een schijterig beest. We zullen vanavond maar gewoon doen alsof er niks aan de hand is, hopelijk realiseert zij zich dan ook dat ze niet bang hoeft te zijnquote:Op maandag 31 december 2007 10:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed! Ze vindt het vuurwerk zo tof dat ze de hele tijd op het balkon wil zitten.
En het is natuurlijk nog steeds een klein opdondertje
Wij nietquote:Op maandag 31 december 2007 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier wel eens bij Dinercafé Diep gegeten?
quote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef Tangarine het volgende:
ipv het van stoelen afhalen kun je idd ook gewoon de bron aanpakken
Bang? Mijn hond is niet bang.quote:Op maandag 31 december 2007 12:39 schreef freecell het volgende:
Och Nietz, niet leuk voor bange honden dit!
nietzquote:Op zondag 30 december 2007 15:22 schreef nietzman het volgende:
Wij vinden TheSorrow lief.
Hij is moluks en zij niet, de kinderen zijn over het algemeen daar wat tussen in.quote:Op maandag 31 december 2007 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Een half Moluks gezin? De andere helft is omgekomen bij de treinkaping? Of bedoel je dat hethalfbloedjes
zijn?
Skateze!quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef maok het volgende:
[..]
Hij is moluks en zij niet, de kinderen zijn over het algemeen daar wat tussen in.![]()
Ik ga skaten, doei
Ik ga zo ook, ook namens mij veel plezier iedereen! Goede jaarwisseling en tot morgen/overmorgen!quote:Op maandag 31 december 2007 15:18 schreef Tangarine het volgende:
Aangezien ik zo weg ga, ga ik jullie alvast een fijne jaarwisseling wensen
ik ook..quote:Op maandag 31 december 2007 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ik post hier om 0:01 wel mn beste wensen of zo
*kras*
Was jij niet degene die laatst iets zei over het burgerlijk zijn van gepersonaliseerde kerstkaarten?quote:Op maandag 31 december 2007 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even iets stoms, wij hebben net vuurwerk gekocht (en oliebollen, en champagne, en staatsloten... kan het traditioneler?) maar we snappen niet helemaal hoe we de pijlen aan moeten steken.. Er zit op de plek van de lont namelijk een rood plastic ding, en plastic in de fik steken lijkt me niet zó gezellig. Wat nu?
.
Ja, dat was ik, hoezo?quote:Op maandag 31 december 2007 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was jij niet degene die laatst iets zei over het burgerlijk zijn van gepersonaliseerde kerstkaarten?
En geen idee, ik heb in geen jaren meer vuurwerk gehad...
Als ik compleet af had zitten geven op alle tradities rond kerst (de boom, vieren met familie, veel eten, liedjes zingen), ja, dán had je een punt gehad. Maar er is een groot verschil tussen burgerlijkheid en van tradities houden, me dunkt.quote:
Mijn eigen gebakken oliebollen zijn nog veel lekkerderquote:Op maandag 31 december 2007 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
De oliebollen van de bakker uit het dorp van mijn ouders zijn waarschijnlijk nog lekkerder
Kom maar brengenquote:Op maandag 31 december 2007 18:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Mijn eigen gebakken oliebollen zijn nog veel lekkerder
Ja dikke doei, ik kom niet in Winschoten als ik een vrije dag heb! Doet me teveel aan werk denken. Ziegler zit daarquote:Op maandag 31 december 2007 18:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Sorry ik was ff aan het lurken
Kom maar halen!
Zal ik er een paar voor je in de vriezer doen?quote:Op maandag 31 december 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja dikke doei, ik kom niet in Winschoten als ik een vrije dag heb! Doet me teveel aan werk denken. Ziegler zit daar
quote:Op maandag 31 december 2007 18:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zal ik er een paar voor je in de vriezer doen?
Dan kom je ze later keer halen
Primaquote:Op maandag 31 december 2007 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, duidelijk een newbie. Want wat je nog niet weet, als je mij voor de grap uitnodigt, kom ik ook serieus langs.
En ik kom ze dus inderdaad een keer halenStop maar in de vriezer!
Kijk, nu word het interessant. Wat hadje in gedachten?quote:Op maandag 31 december 2007 18:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Prima
Mochten ze opgaan dan bedenk ik wel iets anders wat het de moeite waard maakt om langs te komen
Een appelflap?quote:Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk, nu word het interessant. Wat hadje in gedachten?
quote:Op maandag 31 december 2007 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, duidelijk een newbie. Want wat je nog niet weet, als je mij voor de grap uitnodigt, kom ik ook serieus langs.
En ik kom ze dus inderdaad een keer halenStop maar in de vriezer!
quote:Op maandag 31 december 2007 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Pas op Kiwitjuh, straks moet je mee op vakantie.
Nou, Alex zocht iemand die mee wilde op vakantie. Naar Tsjechië geloof ik en omdat ik ook op vakantie wilde en nog geen plannen had, was er ff sprake van dat we samen zouden gaan, ook al hadden we elkaar nog nooit gezien. Dat vond ik toch een beetje eng enzo, dus uiteindelijk is het niet doorgegaanquote:
Ojee, ik moet me maar snel weer uit de voeten maken uit dit topicquote:Op maandag 31 december 2007 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, Alex zocht iemand die mee wilde op vakantie. Naar Tsjechië geloof ik en omdat ik ook op vakantie wilde en nog geen plannen had, was er ff sprake van dat we samen zouden gaan, ook al hadden we elkaar nog nooit gezien. Dat vond ik toch een beetje eng enzo, dus uiteindelijk is het niet doorgegaan.
lekkerquote:
Ik heb niet alleen jou gevraagdquote:Op maandag 31 december 2007 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, Alex zocht iemand die mee wilde op vakantie. Naar Tsjechië geloof ik en omdat ik ook op vakantie wilde en nog geen plannen had, was er ff sprake van dat we samen zouden gaan, ook al hadden we elkaar nog nooit gezien. Dat vond ik toch een beetje eng enzo, dus uiteindelijk is het niet doorgegaan.
Niemand? Dan gaan we maar op de gok de stad in.quote:Op maandag 31 december 2007 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Diep lijkt gesloten, weet iemand anders een vooral knus restaurantje waar we vanavond kunnen eten?
Tuurlijk niet. Daarvoor is het hiervoor veel te gezelligquote:Op maandag 31 december 2007 19:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ojee, ik moet me maar snel weer uit de voeten maken uit dit topic
ik lust wel cake! alleen geen fratsencake!quote:Op maandag 31 december 2007 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ik was idd de cake vergeten in het rijtje van dingen die Alex niet lust
Als je geen fratsen wilt, dan moet je bij de C1000 zijnquote:Op maandag 31 december 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik lust wel cake! alleen geen fratsencake!
Ik mag blijven, wat lief!quote:Op maandag 31 december 2007 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Daarvoor is het hiervoor veel te gezellig
Daar kom ik ook wel, maak je niet ongerust.quote:Op maandag 31 december 2007 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je geen fratsen wilt, dan moet je bij de C1000 zijn
Hm, nee dat kan echt niet, je moet per se in Groningen wonen om hier te mogen posten hoor!quote:Op maandag 31 december 2007 19:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik mag blijven, wat lief!
Maar ik woon alleen maar in de provincie Groningen hoor.. niet in stad
Studeer der wel
Nu voel ik mij afgestotenquote:Op maandag 31 december 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, nee dat kan echt niet, je moet per se in Groningen wonen om hier te mogen posten hoor!
Daarom heeft hij vanaf wat hij net zei ook niet meer gepostquote:
Ik was druk op 7 andere fora, hyves en het fotoboekquote:Op maandag 31 december 2007 20:06 schreef maok het volgende:
[..]
Daarom heeft hij vanaf wat hij net zei ook niet meer gepost![]()
Ik moet zo maar eens naar mijn feest adresje fietsen, anders durf ik straks niet meer met al dat vuurwerk
En hoequote:
oho, jij mag hier helemaal niet postenquote:Op maandag 31 december 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was druk op 7 andere fora, hyves en het fotoboek![]()
[..]
En hoe
quote:Op maandag 31 december 2007 20:18 schreef maok het volgende:
[..]
oho, jij mag hier helemaal niet posten![]()
Loki is nu volledig rood ipv roodbontquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn Loki/BarbaBob*, wat doe je!
*doorkrassen wat net van toekrassing is
Ik ben ziek en alleen thuisquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:48 schreef TheSorrow het volgende:
Je ziet toch geen fuck door de mist
En, ben je alleen?
STOMAS!![]()
Het mooie is ook gewoon dat ik WIST dat je zo zou reagerenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Sms van onbekend nr met 'Gelukkig nieuwjaar!' erin.
Ik: "Dank je. Jij ook, maar wie is dit?"
Reactie: "Alex met 5 X'en". Sorry, Alex. Zal je nr eens in m'n foon zetten
.
Normale mensen zetten dan ook gewoon hun naam eronderquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het mooie is ook gewoon dat ik WIST dat je zo zou reageren
Beetje dom hè. Het is een feestdag vandaag.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Dag allemaal.
Ik kom er tot mijn grote consternatie net achter dat de winkels allemaal gesloten zijn.
Daarbij kom ik er ook nog eens achter dat de koelkast op een stukje vlees na, leeg is.
In het kort komt het er op neer dat ik geen eten heb voor vandaag
Weet iemand van jullie nog een winkeltje dat NIET meedoet aan het 1 Januari gevoel, en de
winkel dus gewoon op heeft? In Groningen natuurlijk
Zijn die wel open dan? Nou ja, dan is het opgelostquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje dom hè. Het is een feestdag vandaag.
Haal maar een frietje of bestel een pizza.
Dat wordt dan de macquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:23 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Zijn die wel open dan? Nou ja, dan is het opgelost
Beetje dom..![]()
ik heb je een keer eerder een sms gestuurd, en toen wist je ook niet wie ik wasquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Normale mensen zetten dan ook gewoon hun naam eronder.
Dat zijn juist de leukstequote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Alex, bedankt voor je smsje! Las 'm pas om half 6, en als ik toen zou hebben gereageerd zou er waarschijnlijk iets als 'jgogjsiogjsdoigsdjio' in het smsje hebben gestaan..
Het lijkt me dat de albert heijn to go wel open is of niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Dag allemaal.
Ik kom er tot mijn grote consternatie net achter dat de winkels allemaal gesloten zijn.
Daarbij kom ik er ook nog eens achter dat de koelkast op een stukje vlees na, leeg is.
In het kort komt het er op neer dat ik geen eten heb voor vandaag
Weet iemand van jullie nog een winkeltje dat NIET meedoet aan het 1 Januari gevoel, en de
winkel dus gewoon op heeft? In Groningen natuurlijk
Nee, is niet open.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de albert heijn to go wel open is of niet?
Nee? Verdorie, daar had ik op gerekend voor mijn eten vanavond.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:34 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, is niet open.
Tenminste niet die van Helpman, de rest weet ik zo niet
Oke, nu wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
op de site van AH staan alle openingstijden per vestiging, alle vestigingen in de stad op een rij als je je postcod invoert
Helpman heeft helemaal geen to go?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:48 schreef nietzman het volgende:
Helpman heeft helemaal geen to go. Maar die in het UMCG is wel dicht ja.
Dat Helpman geen AH to go vestiging heeft?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Helpman heeft helemaal geen to go?
Vertel?
Wat bedoel je daar nu weer mee?
Ja en? Wie heeft het over een XL vestiging of to go verstiging gehad?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat Helpman geen AH to go vestiging heeft?. Wel een XL.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de albert heijn to go wel open is of niet?
De oudste dame van dat gezin is 8 ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Echt wel ik ben gek op de mensen in dit topic
Allemaal
![]()
Veel plezier, goede reis, en als je een halfmolukse babe tegen komt die wanhopig op zoek is naar een man mag je mn MSNadres danwel telefoonnummer doorgeven
Oh wacht, als jij ze ookkent zijn ze waarschijnlijk christelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De oudste dame van dat gezin is 8 ofzo
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Synchroon krassen via msn met Tamarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe heeft iedereen hier zijn avond/nacht van gister eigenlijk doorgebracht? Nog leuke verhalen?
Geen echte bijzonderheden van mijn zijde. Gisteravond eerst naar mn zus gegaan en daar oud en nieuw gevierd en het nodige vuurwerk afgestoken. Daarna op de fiets in de mist weer naar mn ouderlijk huis gegaan en vervolgens tot 5.30 ofzo in de plaatselijke jeugdsociëteit vertoefd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe heeft iedereen hier zijn avond/nacht van gister eigenlijk doorgebracht? Nog leuke verhalen?
Ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Tom morgen weer werken?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn O&N was echt de tofste die ik ooit heb gehad.. Ik zit er nog helemaal vol van en vind het zo kut dat Do2ik weer onderweg naar thuis is.ben.
Ik zat samen met vriendin in Apeldoorn bij een vriendin van haar en die vriendin's ouders thuis... er zouden best veel mensen komen, maar uiteindelijk kwam er verder niemand door de dichte mist en de onzinnige hoeveelheid vuurwerk op straat... heb tot 4 uur Scotland Yard en Cluedo zitten spelen (wat icm champagne enzo best lastig is!)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
meestal komen ze zodra ze een kleurtje hebben even terug in al hun oude reeksen waar ze ooit meegepost hebben om met het kleurtje te patsen, jij niet, siert je.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tijd geleden dat ik hier gepost heb
waar is het ergens? in de buurt van het plantsoen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:57 schreef Soulshaker het volgende:
jaaa... ik woon 8 huizen verder ofzo... maar wel raar als dat soort punten er na 6 jaar wonen ineens anders eruitzien!! ik dacht nog met mijn brakke kop... wat overdreven, houten platen voor je ramen met oud en nieuw hahaha
ik reed oor het centrum van amsterdam en ik kon op een kruising niet zien of het een t splitsing of een kruising was.... dan is het maar je tom-tom geloven haha... naja t komt wel goed, maar je word zo moe van dat continu op het puntje van je concentratie te zitten als je al 10 uur hebt lopen feesten (al is dat op veel cola en 2 glazen champagne)quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:56 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ik ben vannacht vanuit Beijum naar Paddepoel gefietst, het enige wat ik heb gezien was een achterlicht van diegene die voor me reed, ik had wel in Bedum terecht kunnen komen..
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:59 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
ik reed oor het centrum van amsterdam en ik kon op een kruising niet zien of het een t splitsing of een kruising was.... dan is het maar je tom-tom geloven haha... naja t komt wel goed, maar je word zo moe van dat continu op het puntje van je concentratie te zitten als je al 10 uur hebt lopen feesten (al is dat op veel cola en 2 glazen champagne)
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Bloemstraat,+9712+Groningen,+Groningen+(Groningen),+Netherlands&sll=53.222983,6.567569&sspn=0.009622,0.028582&ie=UTF8&ll=53.223122,6.567957&spn=0.009622,0.028582&z=16&iwloc=addr&om=1quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:58 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
waar is het ergens? in de buurt van het plantsoen?
jij ook, als je heel erg verkeerd had gefietst!quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:00 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
je had wel doodgereden kunnen worden door een tram of taxi..
Truste Bobje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:04 schreef Bob. het volgende:
Oke, de batterij van mijn MacBook is zo goed als leeg en de lader weer eens magisch verdwenen dus ik ga jullie maar alvast welterusten wensen. Dagdag.
Ik had hier gister last van, mijn lader laten liggen bij mijn ouders en zelf op mijn kamer. Verdomme 2 uur wezen reizen voor dat ding. Gelukkig hadden ze hem voor een deel meegenomen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:04 schreef Bob. het volgende:
Oke, de batterij van mijn MacBook is zo goed als leeg en de lader weer eens magisch verdwenen dus ik ga jullie maar alvast welterusten wensen. Dagdag.
Pas op dattie je niet kaal maakt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:49 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine gaat zo maar eens naar de kapper...
hadden ze hem gesloopt joh?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik had hier gister last van, mijn lader laten liggen bij mijn ouders en zelf op mijn kamer. Verdomme 2 uur wezen reizen voor dat ding. Gelukkig hadden ze hem voor een deel meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |