Nee, is niet open.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de albert heijn to go wel open is of niet?

Nee? Verdorie, daar had ik op gerekend voor mijn eten vanavond.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:34 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, is niet open.
Tenminste niet die van Helpman, de rest weet ik zo niet
 (of nouja, die in het UMCG dan, maar die zal dan ook wel niet..)
  (of nouja, die in het UMCG dan, maar die zal dan ook wel niet..)

Oke, nu wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
op de site van AH staan alle openingstijden per vestiging, alle vestigingen in de stad op een rij als je je postcod invoert
 Hm.
 Hm.   

Helpman heeft helemaal geen to go?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:48 schreef nietzman het volgende:
Helpman heeft helemaal geen to go. Maar die in het UMCG is wel dicht ja.

Dat Helpman geen AH to go vestiging heeft?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Helpman heeft helemaal geen to go?
Vertel?
Wat bedoel je daar nu weer mee?
 . Wel een XL.
. Wel een XL.

Ja en? Wie heeft het over een XL vestiging of to go verstiging gehad?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat Helpman geen AH to go vestiging heeft?. Wel een XL.

quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de albert heijn to go wel open is of niet?
 .
.

De oudste dame van dat gezin is 8 ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Echt wel ik ben gek op de mensen in dit topic
Allemaal

Veel plezier, goede reis, en als je een halfmolukse babe tegen komt die wanhopig op zoek is naar een man mag je mn MSNadres danwel telefoonnummer doorgeven

(ze wonen 6km verderop). Het was zo mistig dat ze uit het raam hadden gehangen, en het laatste stuk heeft mijn schoonmoeder voor de auto uit gelopen
 (ze wonen 6km verderop). Het was zo mistig dat ze uit het raam hadden gehangen, en het laatste stuk heeft mijn schoonmoeder voor de auto uit gelopen  

) en de buren een goed nieuwjaar gewenst. Daarna zijn we de stad even ingelopen, kijken of er nog ergens iets te beleven was. De meeste tenten hadden besloten feesten, maar we belandden in café Tramps in de Peperstraat waar we tot 5 uur tequila's achterover hebben zitten slaan en ons enorm voor lul hebben gezet. Maar ze draaiden lekker wel Bruce.
 ) en de buren een goed nieuwjaar gewenst. Daarna zijn we de stad even ingelopen, kijken of er nog ergens iets te beleven was. De meeste tenten hadden besloten feesten, maar we belandden in café Tramps in de Peperstraat waar we tot 5 uur tequila's achterover hebben zitten slaan en ons enorm voor lul hebben gezet. Maar ze draaiden lekker wel Bruce.  . En ik had nooit gedacht dat samen ladderzat zijn zo leuk kon zijn.
. En ik had nooit gedacht dat samen ladderzat zijn zo leuk kon zijn.  .
.

Oh wacht, als jij ze ookkent zijn ze waarschijnlijk christelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De oudste dame van dat gezin is 8 ofzo
Gelukkig nieuwjaar allemaal
 Tweegeloven op ''en kussen daar slaapt de duivel tussen, en in mijn geval gewoon er naast, dus dat kan niet
 Tweegeloven op ''en kussen daar slaapt de duivel tussen, en in mijn geval gewoon er naast, dus dat kan niet  Zoek ik zelf wel een mooi Molukse dame
 Zoek ik zelf wel een mooi Molukse dame  

Synchroon krassen via msn met Tamarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe heeft iedereen hier zijn avond/nacht van gister eigenlijk doorgebracht? Nog leuke verhalen?

ChipsZak.

ChipsZak.

Geen echte bijzonderheden van mijn zijde. Gisteravond eerst naar mn zus gegaan en daar oud en nieuw gevierd en het nodige vuurwerk afgestoken. Daarna op de fiets in de mist weer naar mn ouderlijk huis gegaan en vervolgens tot 5.30 ofzo in de plaatselijke jeugdsociėteit vertoefd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe heeft iedereen hier zijn avond/nacht van gister eigenlijk doorgebracht? Nog leuke verhalen?

ChipsZak.

ChipsZak.

Ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Tom morgen weer werken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |