Het mooie is ook gewoon dat ik WIST dat je zo zou reagerenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Sms van onbekend nr met 'Gelukkig nieuwjaar!' erin.
Ik: "Dank je. Jij ook, maar wie is dit?"
Reactie: "Alex met 5 X'en". Sorry, Alex. Zal je nr eens in m'n foon zetten
.
Normale mensen zetten dan ook gewoon hun naam eronderquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het mooie is ook gewoon dat ik WIST dat je zo zou reageren
Beetje dom hè. Het is een feestdag vandaag.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Dag allemaal.
Ik kom er tot mijn grote consternatie net achter dat de winkels allemaal gesloten zijn.
Daarbij kom ik er ook nog eens achter dat de koelkast op een stukje vlees na, leeg is.
In het kort komt het er op neer dat ik geen eten heb voor vandaag
Weet iemand van jullie nog een winkeltje dat NIET meedoet aan het 1 Januari gevoel, en de
winkel dus gewoon op heeft? In Groningen natuurlijk
Zijn die wel open dan? Nou ja, dan is het opgelostquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje dom hè. Het is een feestdag vandaag.
Haal maar een frietje of bestel een pizza.
Dat wordt dan de macquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:23 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Zijn die wel open dan? Nou ja, dan is het opgelost
Beetje dom..![]()
ik heb je een keer eerder een sms gestuurd, en toen wist je ook niet wie ik wasquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Normale mensen zetten dan ook gewoon hun naam eronder.
Dat zijn juist de leukstequote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Alex, bedankt voor je smsje! Las 'm pas om half 6, en als ik toen zou hebben gereageerd zou er waarschijnlijk iets als 'jgogjsiogjsdoigsdjio' in het smsje hebben gestaan..
Het lijkt me dat de albert heijn to go wel open is of niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Dag allemaal.
Ik kom er tot mijn grote consternatie net achter dat de winkels allemaal gesloten zijn.
Daarbij kom ik er ook nog eens achter dat de koelkast op een stukje vlees na, leeg is.
In het kort komt het er op neer dat ik geen eten heb voor vandaag
Weet iemand van jullie nog een winkeltje dat NIET meedoet aan het 1 Januari gevoel, en de
winkel dus gewoon op heeft? In Groningen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |