Het mooie is ook gewoon dat ik WIST dat je zo zou reagerenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Sms van onbekend nr met 'Gelukkig nieuwjaar!' erin.
Ik: "Dank je. Jij ook, maar wie is dit?"
Reactie: "Alex met 5 X'en". Sorry, Alex. Zal je nr eens in m'n foon zetten
.

Normale mensen zetten dan ook gewoon hun naam eronderquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het mooie is ook gewoon dat ik WIST dat je zo zou reageren

Beetje dom hè. Het is een feestdag vandaag.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Dag allemaal.
Ik kom er tot mijn grote consternatie net achter dat de winkels allemaal gesloten zijn.
Daarbij kom ik er ook nog eens achter dat de koelkast op een stukje vlees na, leeg is.
In het kort komt het er op neer dat ik geen eten heb voor vandaag
Weet iemand van jullie nog een winkeltje dat NIET meedoet aan het 1 Januari gevoel, en de
winkel dus gewoon op heeft? In Groningen natuurlijk

Zijn die wel open dan? Nou ja, dan is het opgelostquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje dom hè. Het is een feestdag vandaag.
Haal maar een frietje of bestel een pizza.

Dat wordt dan de macquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:23 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Zijn die wel open dan? Nou ja, dan is het opgelost
Beetje dom..![]()

ik heb je een keer eerder een sms gestuurd, en toen wist je ook niet wie ik wasquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Normale mensen zetten dan ook gewoon hun naam eronder.
Dat zijn juist de leukstequote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Alex, bedankt voor je smsje! Las 'm pas om half 6, en als ik toen zou hebben gereageerd zou er waarschijnlijk iets als 'jgogjsiogjsdoigsdjio' in het smsje hebben gestaan..

Het lijkt me dat de albert heijn to go wel open is of niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Dag allemaal.
Ik kom er tot mijn grote consternatie net achter dat de winkels allemaal gesloten zijn.
Daarbij kom ik er ook nog eens achter dat de koelkast op een stukje vlees na, leeg is.
In het kort komt het er op neer dat ik geen eten heb voor vandaag
Weet iemand van jullie nog een winkeltje dat NIET meedoet aan het 1 Januari gevoel, en de
winkel dus gewoon op heeft? In Groningen natuurlijk

Nee, is niet open.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de albert heijn to go wel open is of niet?

Nee? Verdorie, daar had ik op gerekend voor mijn eten vanavond.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:34 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, is niet open.
Tenminste niet die van Helpman, de rest weet ik zo niet

Oke, nu wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
op de site van AH staan alle openingstijden per vestiging, alle vestigingen in de stad op een rij als je je postcod invoert

Helpman heeft helemaal geen to go?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:48 schreef nietzman het volgende:
Helpman heeft helemaal geen to go. Maar die in het UMCG is wel dicht ja.

Dat Helpman geen AH to go vestiging heeft?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Helpman heeft helemaal geen to go?
Vertel?
Wat bedoel je daar nu weer mee?

Ja en? Wie heeft het over een XL vestiging of to go verstiging gehad?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat Helpman geen AH to go vestiging heeft?. Wel een XL.

quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de albert heijn to go wel open is of niet?

De oudste dame van dat gezin is 8 ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Echt wel ik ben gek op de mensen in dit topic
Allemaal
![]()
Veel plezier, goede reis, en als je een halfmolukse babe tegen komt die wanhopig op zoek is naar een man mag je mn MSNadres danwel telefoonnummer doorgeven

Oh wacht, als jij ze ookkent zijn ze waarschijnlijk christelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De oudste dame van dat gezin is 8 ofzo
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Synchroon krassen via msn met Tamarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe heeft iedereen hier zijn avond/nacht van gister eigenlijk doorgebracht? Nog leuke verhalen?

Geen echte bijzonderheden van mijn zijde. Gisteravond eerst naar mn zus gegaan en daar oud en nieuw gevierd en het nodige vuurwerk afgestoken. Daarna op de fiets in de mist weer naar mn ouderlijk huis gegaan en vervolgens tot 5.30 ofzo in de plaatselijke jeugdsociëteit vertoefd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe heeft iedereen hier zijn avond/nacht van gister eigenlijk doorgebracht? Nog leuke verhalen?

Ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Tom morgen weer werken?

quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn O&N was echt de tofste die ik ooit heb gehad.. Ik zit er nog helemaal vol van en vind het zo kut dat Do2ik weer onderweg naar thuis is.ben.

Ik zat samen met vriendin in Apeldoorn bij een vriendin van haar en die vriendin's ouders thuis... er zouden best veel mensen komen, maar uiteindelijk kwam er verder niemand door de dichte mist en de onzinnige hoeveelheid vuurwerk op straat... heb tot 4 uur Scotland Yard en Cluedo zitten spelen (wat icm champagne enzo best lastig is!)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

meestal komen ze zodra ze een kleurtje hebben even terug in al hun oude reeksen waar ze ooit meegepost hebben om met het kleurtje te patsen, jij niet, siert je.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tijd geleden dat ik hier gepost heb

waar is het ergens? in de buurt van het plantsoen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:57 schreef Soulshaker het volgende:
jaaa... ik woon 8 huizen verder ofzo... maar wel raar als dat soort punten er na 6 jaar wonen ineens anders eruitzien!! ik dacht nog met mijn brakke kop... wat overdreven, houten platen voor je ramen met oud en nieuw hahaha

ik reed oor het centrum van amsterdam en ik kon op een kruising niet zien of het een t splitsing of een kruising was.... dan is het maar je tom-tom geloven haha... naja t komt wel goed, maar je word zo moe van dat continu op het puntje van je concentratie te zitten als je al 10 uur hebt lopen feesten (al is dat op veel cola en 2 glazen champagne)quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:56 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ik ben vannacht vanuit Beijum naar Paddepoel gefietst, het enige wat ik heb gezien was een achterlicht van diegene die voor me reed, ik had wel in Bedum terecht kunnen komen..

quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:59 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
ik reed oor het centrum van amsterdam en ik kon op een kruising niet zien of het een t splitsing of een kruising was.... dan is het maar je tom-tom geloven haha... naja t komt wel goed, maar je word zo moe van dat continu op het puntje van je concentratie te zitten als je al 10 uur hebt lopen feesten (al is dat op veel cola en 2 glazen champagne)

http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Bloemstraat,+9712+Groningen,+Groningen+(Groningen),+Netherlands&sll=53.222983,6.567569&sspn=0.009622,0.028582&ie=UTF8&ll=53.223122,6.567957&spn=0.009622,0.028582&z=16&iwloc=addr&om=1quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:58 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
waar is het ergens? in de buurt van het plantsoen?

jij ook, als je heel erg verkeerd had gefietst!quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:00 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
je had wel doodgereden kunnen worden door een tram of taxi..

Truste Bobje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:04 schreef Bob. het volgende:
Oke, de batterij van mijn MacBook is zo goed als leeg en de lader weer eens magisch verdwenen dus ik ga jullie maar alvast welterusten wensen. Dagdag.

Ik had hier gister last van, mijn lader laten liggen bij mijn ouders en zelf op mijn kamer. Verdomme 2 uur wezen reizen voor dat ding. Gelukkig hadden ze hem voor een deel meegenomen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:04 schreef Bob. het volgende:
Oke, de batterij van mijn MacBook is zo goed als leeg en de lader weer eens magisch verdwenen dus ik ga jullie maar alvast welterusten wensen. Dagdag.

Pas op dattie je niet kaal maakt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:49 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine gaat zo maar eens naar de kapper...

hadden ze hem gesloopt joh?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik had hier gister last van, mijn lader laten liggen bij mijn ouders en zelf op mijn kamer. Verdomme 2 uur wezen reizen voor dat ding. Gelukkig hadden ze hem voor een deel meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |