meestal komen ze zodra ze een kleurtje hebben even terug in al hun oude reeksen waar ze ooit meegepost hebben om met het kleurtje te patsen, jij niet, siert je.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tijd geleden dat ik hier gepost heb
waar is het ergens? in de buurt van het plantsoen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:57 schreef Soulshaker het volgende:
jaaa... ik woon 8 huizen verder ofzo... maar wel raar als dat soort punten er na 6 jaar wonen ineens anders eruitzien!! ik dacht nog met mijn brakke kop... wat overdreven, houten platen voor je ramen met oud en nieuw hahaha
ik reed oor het centrum van amsterdam en ik kon op een kruising niet zien of het een t splitsing of een kruising was.... dan is het maar je tom-tom geloven haha... naja t komt wel goed, maar je word zo moe van dat continu op het puntje van je concentratie te zitten als je al 10 uur hebt lopen feesten (al is dat op veel cola en 2 glazen champagne)quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:56 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ik ben vannacht vanuit Beijum naar Paddepoel gefietst, het enige wat ik heb gezien was een achterlicht van diegene die voor me reed, ik had wel in Bedum terecht kunnen komen..
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:59 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
ik reed oor het centrum van amsterdam en ik kon op een kruising niet zien of het een t splitsing of een kruising was.... dan is het maar je tom-tom geloven haha... naja t komt wel goed, maar je word zo moe van dat continu op het puntje van je concentratie te zitten als je al 10 uur hebt lopen feesten (al is dat op veel cola en 2 glazen champagne)
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Bloemstraat,+9712+Groningen,+Groningen+(Groningen),+Netherlands&sll=53.222983,6.567569&sspn=0.009622,0.028582&ie=UTF8&ll=53.223122,6.567957&spn=0.009622,0.028582&z=16&iwloc=addr&om=1quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:58 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
waar is het ergens? in de buurt van het plantsoen?
jij ook, als je heel erg verkeerd had gefietst!quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:00 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
je had wel doodgereden kunnen worden door een tram of taxi..
Truste Bobje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:04 schreef Bob. het volgende:
Oke, de batterij van mijn MacBook is zo goed als leeg en de lader weer eens magisch verdwenen dus ik ga jullie maar alvast welterusten wensen. Dagdag.
Ik had hier gister last van, mijn lader laten liggen bij mijn ouders en zelf op mijn kamer. Verdomme 2 uur wezen reizen voor dat ding. Gelukkig hadden ze hem voor een deel meegenomen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:04 schreef Bob. het volgende:
Oke, de batterij van mijn MacBook is zo goed als leeg en de lader weer eens magisch verdwenen dus ik ga jullie maar alvast welterusten wensen. Dagdag.
Pas op dattie je niet kaal maakt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:49 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine gaat zo maar eens naar de kapper...
hadden ze hem gesloopt joh?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik had hier gister last van, mijn lader laten liggen bij mijn ouders en zelf op mijn kamer. Verdomme 2 uur wezen reizen voor dat ding. Gelukkig hadden ze hem voor een deel meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |