Hahaquote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijne ook.
Verder doe ik niet echt aan goede voornemens.
Ja, nog meer afvallen, een wat gematigder positie innemen in discussies met gelovigen, m'n studie afronden.
Ik ga niet echt in discussie met gelovigen, heeft vaak toch weinig zin voor beide kantenquote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Studie afronden hier ook
Mijn discussies met gelovigen zijn nooit zo problematisch.
En bedankt!quote:Op zondag 30 december 2007 15:10 schreef nietzman het volgende:
Maarten is gek.
Dat wel ja.quote:Op zondag 30 december 2007 15:22 schreef nietzman het volgende:
Wij vinden TheSorrow lief.
Mijn discussies met ongelovigen ook nietquote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Studie afronden hier ook
Mijn discussies met gelovigen zijn nooit zo problematisch.
volgens mij was dat gimibier ofzo iets.quote:Op zondag 30 december 2007 15:50 schreef MaxMark het volgende:
Van wie is dat eerste icoontje eigenlijk, die trein? Volgens mij is die persoon hier ook al heeeeel lang niet geweest?
Nah, heeft Tara voor je gedaanquote:Op zondag 30 december 2007 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde net mijn nieuwe user icon in de OP zetten, maar die staat er blijkbaar automatisch al in!.
Ik moet nu alleen nog 7, 19, 24, 30, 34, 37, 39quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zei dus dat we van Dr. Denker nr. 10, 19, 21, 32 en 40 nog moesten
Wiens icoontjes zijn trouwens kruisjes in de OP?
nah!quote:Op zondag 30 december 2007 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde net mijn nieuwe user icon in de OP zetten, maar die staat er blijkbaar automatisch al in!.
Ondertussen alleen nog 24, 34 en 39quote:Op zondag 30 december 2007 17:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
nah!
Tangarine, geweldig. Dan moeten we ff wat tips uitdelen
Via MSN of hier?
24 was wel een leuke, je moet even opletten waar die streep vandaan komt
37, schrijf dat '-' teken eens uit met hetgene wat ervoor staat, misschien dat je het dan ziet
Klopt. Giemiebier666 is dat. Die hebben we hier lang niet gezien.quote:Op zondag 30 december 2007 16:04 schreef maok het volgende:
[..]
volgens mij was dat gimibier ofzo iets.
Mijn goede voornemen is ook studie afmaken.
mens, ik ben nog steeds bezig m'n rauwkost weg te werkenquote:Op zondag 30 december 2007 19:47 schreef freecell het volgende:Koffie!
(mijn moeder zou zeggen: Grunniger kovvie mit kouk!)
Krijg je wel genoeg vitamientjes binnen?quote:Op zondag 30 december 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb 3 delletjes in de fritpan, en mn lunch was 2 ketjes
Je bent weer in je oude patroon vervallen?quote:Op zondag 30 december 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb 3 delletjes in de fritpan, en mn lunch was 2 ketjes
jij hebt vast niet 2 wk geen groente gehadquote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef freecell het volgende:
Wij hebben vanavond ook patat gehad hoor
En geen groente, dus je doet het best leuk met je rauwkost
Ik ben my hjir fergemie net in cavia! Ik iet gjin grientequote:Op zondag 30 december 2007 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg vitamientjes binnen?.
(ik eet nu voor het eerst sinds zo'n 1 á 2 wk weer eens groente)
Nou de koeien van je delletjes eten wel gras, dus dat krijg jij dan indirect ook weer binnenquote:Op zondag 30 december 2007 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben my hjir fergemie net in cavia! Ik iet gjin griente
Ben ik er ooituit geweest dan?quote:Op zondag 30 december 2007 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent weer in je oude patroon vervallen?
Sinds 9 minuten Soutpark Top 10quote:Op zondag 30 december 2007 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij hebt vast niet 2 wk geen groente gehad.
En alweer patat? Meisje, waar gaat het heen met jou!.
Over een kwartiertje Boer zoekt Vrouw!.
De rest van de week elke dag groente gehadquote:Op zondag 30 december 2007 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij hebt vast niet 2 wk geen groente gehad.
En alweer patat? Meisje, waar gaat het heen met jou!.
Over een kwartiertje Boer zoekt Vrouw!.
Ik ga ook maar eens koken, broccoli! Met dat zo'n sausje uit jullie voorraadkastquote:Op zondag 30 december 2007 20:26 schreef freecell het volgende:
[..]
De rest van de week elke dag groente gehadGaat best goed met mij, tis weekend
wietsquote:Op zondag 30 december 2007 20:30 schreef Wiets het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens koken, broccoli! Met dat zo'n sausje uit jullie voorraadkast
We zijn net met z'n allen aan het eten en koffie/thee drinkenquote:Op zondag 30 december 2007 20:34 schreef Wiets het volgende:
maok! Jahwat een gezelligheid hier. Ik heb een beetje een dipje, dus ik dacht, ik ga forummen, dat helpt.
Zijn jullie nog steeds aan het kerkdienstafterpartyenquote:Op zondag 30 december 2007 20:35 schreef maok het volgende:
[..]
We zijn net met z'n allen aan het eten en koffie/thee drinken![]()
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 30 december 2007 20:30 schreef Wiets het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens koken, broccoli! Met dat zo'n sausje uit jullie voorraadkast
Ik zit gewoon thuis, maar ik geloof dat iedereen hier op het forum net aan het eten koffie of thee zat te drinkenquote:Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef Wiets het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds aan het kerkdienstafterpartyen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |