Heul nietquote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, maar ik geloof dat iedereen hier op het forum net aan het eten koffie of thee zat te drinken

ooh ik snap, nouja, dan ben ik hier op mn plek dus, tussen het koken doorquote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, maar ik geloof dat iedereen hier op het forum net aan het eten koffie of thee zat te drinken

Nog een minuutje of 5 geduldquote:Op zondag 30 december 2007 20:41 schreef maok het volgende:
[..]
schenk wat in zou ik zeggen. Ik heb drop-thee

Dat is wel erg vroegquote:Op zondag 30 december 2007 20:42 schreef Grulez het volgende:
Over een uurtje maar eens pitten...

, die 'man' is het bushokje is weg. Ze wisselen toch geen posters op zondag?
 , die 'man' is het bushokje is weg. Ze wisselen toch geen posters op zondag?  

whehe, leuke man? dan is het wel jammerquote:Op zondag 30 december 2007 21:05 schreef maok het volgende:
huh, die 'man' is het bushokje is weg. Ze wisselen toch geen posters op zondag?

Colaquote:Op zondag 30 december 2007 20:51 schreef Wiets het volgende:
[..]
aansteller
Wat moet het wel wezen dan?

Misschien wel meer dan alleen de poster weggehaald ivm de jaarwisseling?quote:Op zondag 30 december 2007 21:05 schreef maok het volgende:
huh, die 'man' is het bushokje is weg. Ze wisselen toch geen posters op zondag?

Ik werd al een paar dagen 'gestalkt' door een 'man' Ik kon hem niet goed zien om te zie of ie leuk wasquote:Op zondag 30 december 2007 21:07 schreef Wiets het volgende:
[..]
whehe, leuke man? dan is het wel jammer
 . Maar nu is ie dus weg.
 . Maar nu is ie dus weg.  

De kant waar geen poster in zit is wel weg, die ligt in stukjes op de stoep, maar die man heeft een potje knor vie achter gelaten.quote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cola
[..]
Misschien wel meer dan alleen de poster weggehaald ivm de jaarwisseling?

Bierquote:

smakelijk!quote:Op zondag 30 december 2007 21:14 schreef maok het volgende:
[..]
De kant waar geen poster in zit is wel weg, die ligt in stukjes op de stoep, maar die man heeft een potje knor vie achter gelaten.

Ik heb zn zusje per ongeluk aangerandquote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen goed opletten hoor, bij de Oudejaarsconference van Jan Jaap van der Wal! Ik ben/was erbij.

Je was er bij?quote:Op zondag 30 december 2007 22:45 schreef Bob. het volgende:
Hoe rand je iemand per ongeluk aan?
"He verdorie, valt zomaar geheel onbedoeld mijn hand op je borsten" ?
 Mja, ze zat naast me in de klas, en ik zwaai wel eens met mn armen en haar boezem is best groot, ongelukje, kan gebeuren
 Mja, ze zat naast me in de klas, en ik zwaai wel eens met mn armen en haar boezem is best groot, ongelukje, kan gebeuren 

Ja da's waar. Sorry Nietz, ik zal je nooit meer per ongeluk aanranden.quote:

Mijn hand heeft een afwijking naar konten. Serieus, hoe vaak ik al niet per ongeluk tegen iemands bips aan heb gemept. Ik zwaai blijkbaar veel met mijn armen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je was er bij?Mja, ze zat naast me in de klas, en ik zwaai wel eens met mn armen en haar boezem is best groot, ongelukje, kan gebeuren
Alweer wat opgeknapt?

De servicebabe op het werk liep laats per ongeluk met haar bips tegen mn handen aanquote:Op zondag 30 december 2007 23:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens dat ik me omdraai, wegloop en met mijn borsten vol tegen iemand aanloop!

Met het risico een nog foutere plaats te rakenquote:Op zondag 30 december 2007 23:19 schreef maok het volgende:
. Maar ja, als je tikker bent ga je ook niet bukken om iemand op zijn knie te tikken ofzo

.
.

Dat je wat minder onhandig bent dan freecellquote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik loop nooit met m'n borsten tegen mensen aan. Wat zegt dat?.

We zullen zienquote:Op zondag 30 december 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb me wel vermaakt ja, maar verwacht niet dat je onder je stoel ligt van het lachen.

Of dat ik geen borsten heb.quote:Op zondag 30 december 2007 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Of dat mensen bij jou uit de buurt blijven.

Zolang je ze niet hebt geamputeerd sinds die foto's en S&G geloof ik daar niets van.quote:

Je hebt flinke boemsen hoorquote:

Oh. Hmm. En die mannen die ze expres vastpakten bij het uitgaan dan?quote:Op maandag 31 december 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt flinke boemsen hoor
Misshcien vallen ze juist wel zo op dat iedereen er op let om je niet per ongeluk aan te randen

Die randen je express aan en dat is sneuquote:Op maandag 31 december 2007 00:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh. Hmm. En die mannen die ze expres vastpakten bij het uitgaan dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |