Heul nietquote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, maar ik geloof dat iedereen hier op het forum net aan het eten koffie of thee zat te drinken
ooh ik snap, nouja, dan ben ik hier op mn plek dus, tussen het koken doorquote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, maar ik geloof dat iedereen hier op het forum net aan het eten koffie of thee zat te drinken
Nog een minuutje of 5 geduldquote:Op zondag 30 december 2007 20:41 schreef maok het volgende:
[..]
schenk wat in zou ik zeggen. Ik heb drop-thee
Dat is wel erg vroegquote:Op zondag 30 december 2007 20:42 schreef Grulez het volgende:
Over een uurtje maar eens pitten...
whehe, leuke man? dan is het wel jammerquote:Op zondag 30 december 2007 21:05 schreef maok het volgende:
huh, die 'man' is het bushokje is weg. Ze wisselen toch geen posters op zondag?
Colaquote:Op zondag 30 december 2007 20:51 schreef Wiets het volgende:![]()
[..]
aansteller![]()
Wat moet het wel wezen dan?
Misschien wel meer dan alleen de poster weggehaald ivm de jaarwisseling?quote:Op zondag 30 december 2007 21:05 schreef maok het volgende:
huh, die 'man' is het bushokje is weg. Ze wisselen toch geen posters op zondag?
Ik werd al een paar dagen 'gestalkt' door een 'man' Ik kon hem niet goed zien om te zie of ie leuk wasquote:Op zondag 30 december 2007 21:07 schreef Wiets het volgende:
[..]
whehe, leuke man? dan is het wel jammer
De kant waar geen poster in zit is wel weg, die ligt in stukjes op de stoep, maar die man heeft een potje knor vie achter gelaten.quote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cola
[..]
Misschien wel meer dan alleen de poster weggehaald ivm de jaarwisseling?
Bierquote:
smakelijk!quote:Op zondag 30 december 2007 21:14 schreef maok het volgende:
[..]
De kant waar geen poster in zit is wel weg, die ligt in stukjes op de stoep, maar die man heeft een potje knor vie achter gelaten.
Ik heb zn zusje per ongeluk aangerandquote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen goed opletten hoor, bij de Oudejaarsconference van Jan Jaap van der Wal! Ik ben/was erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |