Hij is moluks en zij niet, de kinderen zijn over het algemeen daar wat tussen in.quote:Op maandag 31 december 2007 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Een half Moluks gezin? De andere helft is omgekomen bij de treinkaping? Of bedoel je dat hethalfbloedjes
zijn?
Skateze!quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef maok het volgende:
[..]
Hij is moluks en zij niet, de kinderen zijn over het algemeen daar wat tussen in.![]()
Ik ga skaten, doei
Ik ga zo ook, ook namens mij veel plezier iedereen! Goede jaarwisseling en tot morgen/overmorgen!quote:Op maandag 31 december 2007 15:18 schreef Tangarine het volgende:
Aangezien ik zo weg ga, ga ik jullie alvast een fijne jaarwisseling wensen
ik ook..quote:Op maandag 31 december 2007 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ik post hier om 0:01 wel mn beste wensen of zo
*kras*
Was jij niet degene die laatst iets zei over het burgerlijk zijn van gepersonaliseerde kerstkaarten?quote:Op maandag 31 december 2007 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even iets stoms, wij hebben net vuurwerk gekocht (en oliebollen, en champagne, en staatsloten... kan het traditioneler?) maar we snappen niet helemaal hoe we de pijlen aan moeten steken.. Er zit op de plek van de lont namelijk een rood plastic ding, en plastic in de fik steken lijkt me niet zó gezellig. Wat nu?
.
Ja, dat was ik, hoezo?quote:Op maandag 31 december 2007 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was jij niet degene die laatst iets zei over het burgerlijk zijn van gepersonaliseerde kerstkaarten?
En geen idee, ik heb in geen jaren meer vuurwerk gehad...
Als ik compleet af had zitten geven op alle tradities rond kerst (de boom, vieren met familie, veel eten, liedjes zingen), ja, dán had je een punt gehad. Maar er is een groot verschil tussen burgerlijkheid en van tradities houden, me dunkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |