Hahaquote:
Ik heb ook al het idee dat ik hier 3 weken aan m'n stoel vast geplakt zitquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
Bijna vrij, pfff vandaag ging net zo traag als dikke stront door een trechter
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
Bijna vrij, pfff vandaag ging net zo traag als dikke stront door een zeefje
Pff er valt niks te filteren bij jou, je doet toch niksquote:
Lekker man dat die collega bijna de hele dag er niet is, dan maak jij je tenminste niet om zijn gedrag drukquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn dag gaat redelijk snel, paar sploetjes gehad ... maar pc;s installeren en afconfigureren,
nu bezig met een langlopend probleem... gaat prima zo!
(ook omdat mijn collega al bijna de hele dag niet hier is, maar incidenten aan het lopen is!)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pff er valt niks te filteren bij jou, je doet toch niks
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker man dat die collega bijna de hele dag er niet is, dan maak jij je tenminste niet om zijn gedrag druk
zeg over die hond heh.............quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg over die hond heh.............
Je vergeet mij spammen met pm'squote:Op dinsdag 18 december 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn dag gaat redelijk snel, paar sploetjes gehad ... paar pc's installeren en afconfigureren,
nu bezig met een langlopend probleem... gaat prima zo!
(ook omdat mijn collega al bijna de hele dag niet hier is, maar incidenten aan het lopen is!)
Wassup?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dus hij heeft niet echt een goede naam?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
(dat zeggen de rest van mijn collega's nou ook al)
ik heb wat gemist geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Was het een lange afstandsfax dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef diertjuh het volgende:
oja..straks weer een uur staan faxen
mja je moet nu zelf maar je visuele voorstelllingen maar makenquote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga naar huis! Tot morgen
latersquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
zullen we weer plaatjes gaan posten dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja je moet nu zelf maar je visuele voorstelllingen maar maken
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
zullen we weer plaatjes gaan posten dan?
Zit jij er ook nog!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
Klere mail server....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
het zit je niet mee zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
Klere mail server....
ja ik ben er ook nog ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zit jij er ook nog!
Werkt ie nog steeds niet?
dat dus alleen dan ziek gemeldquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga naar huis!
ik nog 2,5 uurquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:59 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook niet...ik moet nog een uur
Ik 3 kwartier langerquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:59 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook niet...ik moet nog een uur
die dingen zijn altijd grappigquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je denkt van http://images.meppel.org/(...)s/gebruiker_3481.jpg
heb je een hekel aan meppel ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:13 schreef DeToXiC het volgende:
meppel.org?
Nee... Ik rij er soms langs alleen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je een hekel aan meppel ?
Niet met z'n 2?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee... Ik rij er soms langs alleen...
anders doe ik dat voortaan die links wel in de spoiler.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee... Ik rij er soms langs alleen...
uhm... geen linksquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
anders doe ik dat voortaan die links wel in de spoiler.
quote:
En dat vind ik nog het leukste van allemaal!quote:
Hyvesquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:29 schreef DeToXiC het volgende:
ik ga hyven...
Je hebt je ziekgemeld?quote:
Ookal zou ik geen vriendin hebben, mijn zie je niet en NOOIT op Hyvesquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:33 schreef DeToXiC het volgende:
Wie hebben er nog meer Hyves?
Niet liegen hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Da's behoorlijk lulligquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
de pending loopt weer ...
afwachten of nu wel alle mails binnen komen en of er ontvangen word.
Vragat net iemand:
Al iets gegeten?
ik zo: ehm nee, begin wel honger te krijgen.
kijk ik op klok: 15:30
* Dr.Droxz geeft Crazy-M voedselquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
de pending loopt weer ...
afwachten of nu wel alle mails binnen komen en of er ontvangen word.
Vragat net iemand:
Al iets gegeten?
ik zo: ehm nee, begin wel honger te krijgen.
kijk ik op klok: 15:30
Ik merk het jaquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:39 schreef Sgele het volgende:
Nieuwe Actie bij Mediamarkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
hahahaquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal zou ik geen vriendin hebben, mijn zie je niet en NOOIT op Hyves![]()
(zelfs geblocked in mijn router!)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:39 schreef Sgele het volgende:
Nieuwe Actie bij Mediamarkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn collega snapt hem niet, en vind het plaatje niet leuk hahaha
(thx voor het gebruik van de spoiler!)* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
neeeeeequote:
ja echt!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:46 schreef DeToXiC het volgende:
Echt?
Ik kijk wel uit nu met plaatjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]mijn collega snapt hem niet, en vind het plaatje niet leuk hahaha
(thx voor het gebruik van de spoiler!)
WTF is er mis daarquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja echt!!!
nu moet je wel plaatjes posten!! screenshots desnoods
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef DeToXiC het volgende:whahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aardig wat pulsaties per minuut
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Je kan er ook nog extra spuitstukken bij kopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahaaardig wat pulsaties per minuut
latersquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:02 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor... ik zit hier maar te snotteren en m'n toetsenbord vol snot te niezen....Typt voor geen meter
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:02 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor... ik zit hier maar te snotteren en m'n toetsenbord vol snot te niezen....Typt voor geen meter
nou tot morgen dan maar alvastquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik zit weer op mijn plek, maar over 5 minuten lekker naar huis toe!
tot morgen .......quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou tot morgen dan maar alvast
Was me een ervaring. Poehh..bijna de draadjes kapoet..gelukkig goed gegaan. Niet meer doen de volgende keerquote:
wat was er gebeurt ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Was me een ervaring. Poehh..bijna de draadjes kapoet..gelukkig goed gegaan. Niet meer doen de volgende keer
zie je , je moet gewoon gaan werkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, wie wil er een leuke mop horen?
Ik ben dus zo ongeveer nooit ziek! En vandaag, de eerste dag van m'n zuurverdiende vakantie, drie keer raden hoe ik erbij lig op de bank
\quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je , je moet gewoon gaan werken
* WhiteLightning heeft volgende week vakantie
maar ehm hopelijk knap je snel wat op!
HA!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, wie wil er een leuke mop horen?
Ik ben dus zo ongeveer nooit ziek! En vandaag, de eerste dag van m'n zuurverdiende vakantie, drie keer raden hoe ik erbij lig op de bank
Ga maar gewoon werken 's avond dan is het hier een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
\
Dat blijkt weer ja, ik mág gewoon geen vakantie hebben ofzo...
Maarja, hopelijk ben ik vanavond of morgen weer beter. Zal waarschlijnlijk wel, als ik ziek ben, ben ik toch nooit lang ziek. Denk zomaar dat slaaptekort, Thunderdome en kou de schuldigen zijn
Ja dahaag, daar heb ik voorlopig ff geen zin meer inquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ga maar gewoon werken 's avond dan is het hier een stuk gezelliger
Dat kan ik begrijpen. Ik moet tot donderdag dan stage lopen. Afgelopen maandag laatste schooldag gehad en dan de komende 2 weken lekker vrij. Heb er wel zin in. Morgenvroeg nog wat kerstkaartjes maken ofzowietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dahaag, daar heb ik voorlopig ff geen zin meer in
Niet dat t hier niet gezellig is, maar ik heb gewoon voorlopig géén zin om op m'n werk te zitten
haha, en dat ding blijft maar herhalen natuurlijk. hopelijk is de ontvanger zo slim dat ie hem door kan schakelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niets eigenlijk. Had wel weer eens naar een telefoon nummer gefaxt
Gelukkig kun je het vanaf de verzenders kant ook nog annulerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, en dat ding blijft maar herhalen natuurlijk. hopelijk is de ontvanger zo slim dat ie hem door kan schakelen
zeg eet je weleens gezond ? als ik me goed herrinner at je dat vrijdag ook alquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:19 schreef DeToXiC het volgende:
Klaar met sporten...
Magnetronmaaltijdje maar...
nasiquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg eet je weleens gezond ? als ik me goed herrinner at je dat vrijdag ook al
ikzelf heb ook een magnetronmaaltijd hoor daar niet vanquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Morgenvroeg nog wat kerstkaartjes maken ofzowiets.
Ik heb vorige week nog bij mijn ouders gegeten...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg eet je weleens gezond ? als ik me goed herrinner at je dat vrijdag ook al
haha , ja dat ken ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog bij mijn ouders gegeten...
te laat! nog maar 1 overquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef DeToXiC het volgende:
Och, ik doe beide...
* DeToXiC steekt nog een Marlborootje aan*
kan je ook opnemen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef DeToXiC het volgende:
WL, Lingo is ook op TV hè...
Over 6 minuutjes is mijn Curry klaar... Dan ga ik even kijken naar iets op TV... Ik weet nog niet watquote:
doe lucille de groetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Over 6 minuutjes is mijn Curry klaar... Dan ga ik even kijken naar iets op TV... Ik weet nog niet wat
Echt waar hoor, ik vind het leuk om m'n mail te lezen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej Tinus, wat doe je nou weer:
Thanks for your e-mail.
I will be out of the office until 06/01/08. During my absense i will try to read my e-mail (ja tuurlijk) , but if you require immediate assistant (ja, natuurlijk! want ik heb geen zin meer!) please contact the Network Operating Center at +31 112
mooie commentsquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Thanks for your e-mail.
I will be out of the office until 06/01/08. During my absense i will try to read my e-mail (ja tuurlijk) , but if you require immediate assistant (ja, natuurlijk! want ik heb geen zin meer!) please contact the Network Operating Center at +31 112
dat wordt dus emails spammenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Thanks for your e-mail.
zo , ik kon alleen http://www.dumpert.nl/med(...)ze_beste_vriend.htmlquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef DeToXiC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben toch meer van zo'n oranje bal...
Geenstijl!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , ik kon alleen http://www.dumpert.nl/med(...)ze_beste_vriend.html
uh, typfoutje in de poll, moet kunnen, sorry ... bedankt!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Poll: Vanaf wanneer is iemand OP waardig:Wat maakt mij dat nou uit zeg! Na 1 post! Iets meer posts, iets van 1000 ofzo Als zijn/hij maar vaak genoeg aanwezig is! Anders....
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waar is de optie "Als zijn/haar moeder er toestemming voor geeft" ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Poll: Vanaf wanneer is iemand OP waardig:Wat maakt mij dat nou uit zeg! Na 1 post! Iets meer posts, iets van 1000 ofzo Als zijn/hij maar vaak genoeg aanwezig is! Anders....
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jou schuldquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, typfoutje in de poll, moet kunnen, sorry ... bedankt!
Dan mag jij de volgende Poll weer makenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar is de optie "Als zijn/haar moeder er toestemming voor geeft" ?
Deze was ook bruut; Mario gespeeld door 2 tesla coils!quote:
Als ik aan het werk ben!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende Poll weer maken
Is er ook wel eens een avond dat jij niet drinkt?quote:
nee ik drink iedere dag wel wat eigelijk! je moet niet denken dat ik een alcoholist ben ofzo. maar gewoon een biertje , of een thuiskomertje. het is tenslotte doordeweeks, en moet morgen weer werken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is er ook wel eens een avond dat jij niet drinkt?
En toch he.. drink je in een week volgens mij meer dan ik in een? twee? maanden doe..quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik drink iedere dag wel wat eigelijk! je moet niet denken dat ik een fucking alcoholist ben ofzo. maar gewoon een biertje , of een thuiskomertje. het is tenslotte doordeweeks, en moet morgen weer werken.
Dat denk ik ook niet, begrijp me niet verkeerd hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik drink iedere dag wel wat eigelijk! je moet niet denken dat ik een fucking alcoholist ben ofzo. maar gewoon een biertje , of een thuiskomertje. het is tenslotte doordeweeks, en moet morgen weer werken.
mja ik geniet ervan hehquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef lynda het volgende:
[..]
En toch he.. drink je in een week volgens mij meer dan ik in een? twee? maanden doe..
mja je moet wat hebben om je lichaam de stimulans te geven die die nodig heeftquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, begrijp me niet verkeerd hoor![]()
Heb ik trouwens ook erg lang gedaan, maarja, je lichaam .. die vind het niet grappig,
en als een dokter zegt dat je moet minderen, ja ... dan doe je we... uh .. niet
Wel eerst ff goed schudden hè...quote:
* lynda veegt beeldscherm schoon..quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:01 schreef diertjuh het volgende:
*HATSJOE*
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:02 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda veegt beeldscherm schoon..
gazoendheid
ja preciesquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wel eerst ff goed schudden hè...
Lang geleden dat ik dat heb gehad... Smaakt naar die |Fire Balls...
Ik geniet ook van een biertje of drankje op zijn tijd.. Maar niet elke avond..quote:
Uhu, ik ook. Als ik wat drink is het meestal in het weekend. Had al poosje geen biertje gehad...en ik genoot 2 weekende geleden van mn biertjequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik geniet ook van een biertje of drankje op zijn tijd.. Maar niet elke avond..
Het is je eigen leven hoor maar het viel me gewoon onwijs op
Maccenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies50%. link spel om drankspellen mee te doen!
ik vindt het heerlijk. soort van dagafsluiting van mn werk. even lekker ontspannen. met cola werkt dit gewoon nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik geniet ook van een biertje of drankje op zijn tijd.. Maar niet elke avond..
Het is je eigen leven hoor maar het viel me gewoon onwijs op
ik heb zap de neger van smokez en droxz geleerd.quote:
mmmmm... waarom toen niet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:07 schreef DeToXiC het volgende:
Ik drink alleen in het weekend...
Maar omdat ik in Friesland woon zijn dat zulke hoeveelheden...
Ik moet er nu ik weer single ben weer even inkomen...
Dat doe je nu alleen thuis?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zap de neger van smokez en droxz geleerd.
Ik ging zo ongeveer 1x in de twee á drie weken ff naar de kroeg toen... Niet 2x in de week....quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmmm... waarom toen niet?
Ik zuip/zoop altijd gewoon door hoor
nee, hahahaha, man ik drink niet doordeweeks, en als ik dat doe , ben ik meestal niet alleenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef DeToXiC het volgende:
WL in bed :hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
60 liter vaten , hmm weer s wat anders dan een fluitjeDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef DeToXiC het volgende:
WL in bed :Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zo , hoeveel pizzas ben je van plan te eten ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, server om 19:00 in de auto gegooid en naar huis gereden. Dadelijk maar de database in orde maken
Nu eerst eten
eerste pizza al op ;p
Ik ken datquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, ik ook. Als ik wat drink is het meestal in het weekend. Had al poosje geen biertje gehad...en ik genoot 2 weekende geleden van mn biertje![]()
. Hoeft van mij ook niet zo nodig iedere dag of ieder weekend alcohol.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:24 schreef DeToXiC het volgende:
Piccolini's?
Wat moet je nu gaan doen? Televisieneger wordt langzaam witquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zap de neger van smokez en droxz geleerd.
Nicequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Aight nigga's!
Ik ben die normale gast, en verdien geen moer!
Rij geen Ferrari, maar neem het openbaarvervoer
Lekker relaxen, en doe dan mijn ogen dicht
Lekker ff pitte ... ookal is het geen gezicht!
Met vrouwen ben ik slecht, en heb geen hobbyhoer
Mijn beste vriend is mijn broer het interesseert me echt geen moer
of dit allemaal waar is? maakt dat dan wat uit?
Ben niet echt 100% en loop bij een therapeut
Die bindt me dan weer vast in zijn grote stoel ..
Begint wat te ouwehoeren, en dan roggel ik in zijn smoel!
Eenmaal ontsnapt, loop ik over het trottoir
Ik loop niet stoer met mijn Marlboro, maar rook een sigaar
Geen broek op mijn enkels, en geen knikje in mijn loop
Drink alleen bier ... en zit niet aan de dope
Ik heb geen vette Vila, maar woon bij ouders thuis
Geen feestgedruis, maar met zijn allen voor de buis
Ben niet rijk, paar honderd euro op mijn bank
Zit ik dan op mijn dan kamer met een grote fles drank!
Eenmaal thuisgekomen, van mijn onderbetaalde baan
Heb ik over schijt aan maar wat heb ik daar nou aan?
Misschien dat ik daarom "game" dan sta ik bovenaan!
-geen zin meer om af te maken-
mijn inspiratie? HIER
Dacht meer aan zo'n pizzaquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
2de pizza bijna op
(zijn wel kleine hoor die van 400 gram ofzo ;p
450 gram dus
Als ik er zelf maar om kan lachen, dan is mijn doel bereikt ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:02 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook pizza op vanavond!
jeetje droxz wat een goede lap tekst!
die gast is echt wereldsquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Aight nigga's!
Ik ben die normale gast, en verdien geen moer!
Rij geen Ferrari, maar neem het openbaarvervoer
Lekker relaxen, en doe dan mijn ogen dicht
Lekker ff pitte ... ookal is het geen gezicht!
Met vrouwen ben ik slecht, en heb geen hobbyhoer
Mijn beste vriend is mijn broer het interesseert me echt geen moer
of dit allemaal waar is? maakt dat dan wat uit?
Ben niet echt 100% en loop bij een therapeut
Die bindt me dan weer vast in zijn grote stoel ..
Begint wat te ouwehoeren, en dan roggel ik in zijn smoel!
Eenmaal ontsnapt, loop ik over het trottoir
Ik loop niet stoer met mijn Marlboro, maar rook een sigaar
Geen broek op mijn enkels, en geen knikje in mijn loop
Drink alleen bier ... en zit niet aan de dope
Ik heb geen vette Vila, maar woon bij ouders thuis
Geen feestgedruis, maar met zijn allen voor de buis
Eenmaal thuisgekomen, van mijn onderbetaalde baan
Heb ik over schijt aan maar wat heb ik daar nou aan?
Misschien dat ik daarom "game" dan sta ik bovenaan!
-geen zin meer om af te maken-
mijn inspiratie? HIER
Dat dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar menschen, ik ben even wat anders doen!
Dat probeer ik dus ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik probeer gewoon niks te zeggen
ik heb jullie ook eigenlijk helemaal niet op msnquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook
vervelend als je graag iemand wil spreken maar niet online komt..![]()
Ik heb ook alleen maar Droxz, Dylan en Smokezquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb jullie ook eigenlijk helemaal niet op msn
zal ik morgen wel ff doen heb msn nu niet aanstaanquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar Droxz en Dylan en Smokez
maar je mag me wel toevoegen als je dat wilt.
ja had ik gezien dankquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef diertjuh het volgende:
Heb je in ieder geval een pm gestuurd.
Msn staat bij ook vaak offline de laatste tijd.
Hier vaak aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef diertjuh het volgende:
Heb je in ieder geval een pm gestuurd.
Msn staat bij ook vaak offline de laatste tijd.
quote:
Zegt ze terwijl ze druk op Fok zitquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]nouja als ik van stage weer kom heb ik weinig zin om beetje actief te de computer te gebruiken
Nog een adres nodig?
Ik zie fok! ook heel andersquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zegt ze terwijl ze druk op Fok zit![]()
Op stage zit ik voornamelijk op MSN
Nee inderdaad. Dan zou je ook bijna geen leven meer hebben. Als je alles bij zou moeten houden. Heb wel een hyves maar die is quasi dood ofzo. Gebeurd weinigquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:59 schreef draculettetje het volgende:
ik vergeet gewoon wel dat ik vaak offline ben
maar nu ook kwekker aan
of krabbels van hyves
kan toch niet alles bijhouden?
nah weet je wat het is, MSn is op het bedrijf waar ik werk juist een communicatie pur sang, men wilt bijna dat je het gebruikt....quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik zie fok! ook heel anders. Tja moeilijk uit te leggen
. Op stage zit ik totaal niet op msn. Dat gaat me iets te ver, want ik heb wel genoeg te doen zodat ik geeneens tijd heb voor msn
Hyves heb ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dan zou je ook bijna geen leven meer hebben. Als je alles bij zou moeten houden. Heb wel een hyves maar die is quasi dood ofzo. Gebeurd weinig. Verder ben ik weinig actief met profielen sites. Had 'vroeg' wel een weblog maar ben daar de fout ingegaan door wat persoonlijke dingen erneer te zetten. Iemand die ik kende, waar ik al beetje gezeur mee had, heeft dat gelezen en toen nog meer gezeur. Dus dat doe ik niet zo snel meer.
owja weblog ook al zooo vaak geprobeerd, ja op mn hyves hou ik nog wel wat bij maar dan alleen zichtbaar voor vriendenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dan zou je ook bijna geen leven meer hebben. Als je alles bij zou moeten houden. Heb wel een hyves maar die is quasi dood ofzo. Gebeurd weinig. Verder ben ik weinig actief met profielen sites. Had 'vroeg' wel een weblog maar ben daar de fout ingegaan door wat persoonlijke dingen erneer te zetten. Iemand die ik kende, waar ik al beetje gezeur mee had, heeft dat gelezen en toen nog meer gezeur. Dus dat doe ik niet zo snel meer.
ook dat nog skype idd ook geprobeer dom met zoessie te bellen met het idee dan doen we eens wat anders dan msnquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hyves heb ik niet
Weblog wel, plaats ik af en toe een stukje hoe ik bepaalde dingen zie.
Maar verder... ik doe eigenlijk niet zoveel online, ik heb msn, skype met mijn vriendin, mail een beetje... en god wat doe ik eigenlijk weinig online
Hmm..serieus? beetje raar..maar de nieuwe manier van communiceren met je mede collega'squote:Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
nah weet je wat het is, MSn is op het bedrijf waar ik werk juist een communicatie pur sang, men wilt bijna dat je het gebruikt....
Als ik online ben..dan is het een beetje fok!ken, Msnen, Surfen, soms spelletjes en verder niet zoveel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hyves heb ik niet
Weblog wel, plaats ik af en toe een stukje hoe ik bepaalde dingen zie.
Maar verder... ik doe eigenlijk niet zoveel online, ik heb msn, skype met mijn vriendin, mail een beetje... en god wat doe ik eigenlijk weinig online
bij ons is het juist geblokkeerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm..serieus? beetje raar..maar de nieuwe manier van communiceren met je mede collega's. Persoonlijk vindt ik het maar niets.Maargoed.. ieder bedrijf is anders.
Tjah het helpt tegen de normale telefoonkosten, en elkanders stem horen is erg aangenaamquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook dat nog skype idd ook geprobeer dom met zoessie te bellen met het idee dan doen we eens wat anders dan msn
heeft ook niet geholpen
Tjah grote organisatie met meerdere panden in Nederland, en al die mensen willen dan ook direct met elkaar kunnen communiceren, dus naast de mobieltjes, e-mails is er ook MSN.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm..serieus? beetje raar..maar de nieuwe manier van communiceren met je mede collega's. Persoonlijk vindt ik het maar niets.Maargoed.. ieder bedrijf is anders.
Patiencequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als ik online ben..dan is het een beetje fok!ken, Msnen, Surfen, soms spelletjes en verder niet zoveel.
op moment heb een weblog bij blogspot.com. Maar die is al sinds de zomer niet meer geupdatequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owja weblog ook al zooo vaak geprobeerd, ja op mn hyves hou ik nog wel wat bij maar dan alleen zichtbaar voor vrienden
aja dan lijkt het me ook wel handig. Maar ik loop maar stage in een kleine onderneming dus is msn niet echt nodigquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah grote organisatie met meerdere panden in Nederland, en al die mensen willen dan ook direct met elkaar kunnen communiceren, dus naast de mobieltjes, e-mails is er ook MSN.
Bij ons is er volgens mij niets geblokkeerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij ons is het juist geblokkeerd
Succes met het naar boven lopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef draculettetje het volgende:
en nu gaat ik echt mn bedje opzoeken
val zowat om van de slaap en dan moet ik de trap nog op
wordt toch tijd voor een laptop bij het bed....
tot morgen!
het blijft een geweldig spelquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Deed ik het begin wel eens op mn stage.
Nee ok dan is het ook wel behoorlijk overdrevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aja dan lijkt het me ook wel handig. Maar ik loop maar stage in een kleine onderneming dus is msn niet echt nodig
Hahaha en de geheime aanbidder weet zelf ook dat hij dat isquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef diertjuh het volgende:
Slaaplekker meneer.
helaas mijn geheime aanbidder kwam niet meer online![]()
Mogguhquote:Op woensdag 19 december 2007 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
Morge iedereen
om op de msn en heel de andere discussie door te gaan:
Oude bedrijf werd ook via msn snel gecomuniceerd. Als er ff snel iets was of met installatie van een pc ofzo even snel msn naar elkaar voor instellingen.
Bij huidige bedrijf mag het niet, maar ik doe het gewoon, zit er continue op msnoverleg met oud collegas
![]()
Nieuwe werk zal het wel helemaal over zijn met msn op werk. Dan zit ik tussen de collegas dus niet nodig
Hyves houd ik 1 of 2 keer pw bijkrabbels enzo doe ik niet zoveel aan namelijk
soms even de verenigings hyve bijhouden van de vereniging maar meer niet
inderdaad, of van maastricht naar amsterdamquote:Op woensdag 19 december 2007 07:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Ja het gaat ook snel, anders moet je bijvoorbeeld van Gebouw A naar Gebouw D lopen om daar even een collega iets uit te leggen. Ik doe het liever dan via MSN.
succesquote:Op woensdag 19 december 2007 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad, of van maastricht naar amsterdam
om maar iets te noemen
Dadelijk maar gelijk naar het werk rijden voor die klere server
kut ding werkt nog niet maar goed, dadelijk maar weer mee verder
gij mag daquote:Op woensdag 19 december 2007 07:41 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
ik loop liever ook niet.....
mja database van 20 gig laat zich nu eenmaal niet makkelijk kopierenquote:Op woensdag 19 december 2007 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes
ik weet niet wat ik mag doen vandaag....
hihi dankquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 07:46 schreef Crazy-M het volgende:
mensen ik ben er weer vandoor
lekker vroeg deze keer maar goed is niet anders.
doei doei
Mogguhquote:Op woensdag 19 december 2007 07:41 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
ik loop liever ook niet.....
Succes man!quote:Op woensdag 19 december 2007 07:46 schreef Crazy-M het volgende:
mensen ik ben er weer vandoor
lekker vroeg deze keer maar goed is niet anders.
doei doei
ja ben eens op tijd mn bed uitquote:Op woensdag 19 december 2007 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Je bent er vroeg bij vandaagNog leuke dingen in het verschiet?
Dus je gaat daar in ieder geval Fokkenquote:Op woensdag 19 december 2007 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ben eens op tijd mn bed uit
zo meteen naar het werk, maar ik weet niet wat ik daar mag gaan doen
daarna misschien met mn nichtje lunchen en anders ff een middagje alleen thuis
maar eigenlijk wel beter, morgen en overmorgen ook nog een druk programma, jij?
als er praktisch geen werk is wordt het idd weer veel fok!quote:Op woensdag 19 december 2007 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je gaat daar in ieder geval Fokken
Een middag alleen thuis is ook niet erg, is soms ook wel lekker he
Hmm ik heb een paar rustige dagen... alleen vrijdag naar Rijswijk toe, heen weg is niet erg, maar de terugweg... vanaf Rijswijk, via Utrecht naar Zeewolde...
mogguhquote:Op woensdag 19 december 2007 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen!!hebben we er weer zin in voor vandaag ?
Dus we gaan het merkenquote:Op woensdag 19 december 2007 07:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als er praktisch geen werk is wordt het idd weer veel fok!
en dan vooral op vrijdag.....
ben topografisch ook al niet in orde waar ligt zeewolde ook al weer?
Mogguh WLquote:Op woensdag 19 december 2007 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen!!hebben we er weer zin in voor vandaag ?
ja zit nu nog thuis. maar verwacht wel een drukke chaotische dag weer. altijd rond deze tijd vh jaar.quote:Op woensdag 19 december 2007 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL![]()
Meh wil vakantie, en jij een drukke dag of dat niet?
geen ideequote:Op woensdag 19 december 2007 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
gasten, met welke programmas kan ik het beste mijn pc testen ?!?!
Hmm dat is wel zuur, chaos zo vlak voor een vakantie.quote:Op woensdag 19 december 2007 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zit nu nog thuis. maar verwacht wel een drukke chaotische dag weer. altijd rond deze tijd vh jaar.
maar goed, de week is bijna doormidden.
mmmm pc wou ook al niet opstarten, een lange pieptoon aan het begin. klotezooi
Kom je nog wel in je bios of iets dergelijks?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
gasten, met welke programmas kan ik het beste mijn pc testen ?!?!
Is het belangrijkste maaltijd van de dag hequote:Op woensdag 19 december 2007 07:59 schreef draculettetje het volgende:
ben ik eens vroeg mn bed uit vergeet ik te ontbijten
snel nog maar even doen.....
Mogguh Dylanquote:Op woensdag 19 december 2007 08:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
geen idee
Maar goeiemorgen! Ik ga even aan de slag, tot het volgende deeltje denk ik
Goedemorgenquote:Op woensdag 19 december 2007 08:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
geen idee
Maar goeiemorgen! Ik ga even aan de slag, tot het volgende deeltje denk ik
en er zijn alleen foto's van haar schouder genomen?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:10 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen mensen
Met mn moeder gaat het niet zo heel goed. Ze heeft erge pijn in de rug kan dus ook bijna niet lopen. (ziet eruit als een bejaard vrouwtje) en der linkerbeen kan ze ook niet goed bewegen. Ze zou me bellen als het niet meer lukt. Maar ze is beetje eigenwijs dus ik betwijfel of ze dat ook gaat doen. Maar is allemaal niet leuk.
Gast wat doe je?!? Waarom zo vroegquote:
Succes met werken, en vervelend van je moeder. Hopen dat het snel beter gaat met haar.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Werkze..ikga ook eventjes bezig.
Uhu alleen van haar schouder. Ze gaat vanochtend eventjes naar de dokter voor haar been en misschien dat er dan nog foto's gemaakt moeten worden van haar heup. Eventjes afwachten dusquote:Op woensdag 19 december 2007 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en er zijn alleen foto's van haar schouder genomen?
nou weet ik wel dat door zo'n val je de dagen erna meer last kan krijgen door de spierpijn enzo ook
maar ik ben geen dokter en dit klinkt idd niet erg lekker!
nogmaals sterkte
Dankjequote:Op woensdag 19 december 2007 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes met werken, en vervelend van je moeder. Hopen dat het snel beter gaat met haar.
quote:No Beeps Short, No power, Bad CPU/MB, Loose Peripherals
One Beep Everything is normal and Computer POSTed fine
Two Beeps POST/CMOS Error
One Long Beep, One Short Beep Motherboard Problem
One Long Beep, Two Short Beeps Video Problem
One Long Beep, Three Short Beeps Video Problem
Three Long Beeps Keyboard Error
Repeated Long Beeps Memory Error
Continuous Hi-Lo Beeps CPU Overheating
Graag gedaan, en hopen dat ze jouw hulp vraagt als ze het nodig heeft.quote:
En? Weet je of het vandaag druk gaat worden?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:36 schreef draculettetje het volgende:
zo ben er weer
goed van je moeder om nog even de Dr te bezoeken diertjuh
Ik hoop het ook ja. Maar ik ken derquote:Op woensdag 19 december 2007 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Graag gedaan, en hopen dat ze jouw hulp vraagt als ze het nodig heeft.
Welkom terugquote:Op woensdag 19 december 2007 08:36 schreef draculettetje het volgende:
zo ben er weer
goed van je moeder om nog even de Dr te bezoeken diertjuh
Whehe eigenwijs dusquote:Op woensdag 19 december 2007 08:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ja. Maar ik ken der
nee ik weet nog niks kan weer is niemand bereikenquote:Op woensdag 19 december 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En? Weet je of het vandaag druk gaat worden?
Gaat weer lekker dus, pff mistig buiten trouwensquote:Op woensdag 19 december 2007 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee ik weet nog niks kan weer is niemand bereiken
en kouhoud! Ach ja ben het gewend ondertussenquote:Op woensdag 19 december 2007 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaat weer lekker dus, pff mistig buiten trouwens
hey thanksquote:
Iets met een appel en een boom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Voor de 's'van spoiler staat een blauw kruisje, die moet je aanklikkenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:08 schreef draculettetje het volgende:
kan iemand me nou nog eens uitleggen wat ik moet doen om te zien wat er in een spoiler staat?
of wil ik dat hoe dan ook niet zien?
mogguh sgele
goeiemorgen! zowel die zender als het nummer is zwaar foutquote:Op woensdag 19 december 2007 09:08 schreef DeToXiC het volgende:
Goedemorgen!
Kabouter Plop @ Q-music...
ik zit in de bagger versie geloof ik maar heb geen kruisje....quote:Op woensdag 19 december 2007 09:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Voor de 's'van spoiler staat een blauw kruisje, die moet je aanklikken
Ik heb elke dag ruzie om die radio namelijk...WAHAHAHA!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemorgen! zowel die zender als het nummer is zwaar fout![]()
En ofquote:Op woensdag 19 december 2007 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemorgen! zowel die zender als het nummer is zwaar fout![]()
Als je meerdere geheugenmodules hebt moet je er anders is 1 eruit halenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey thanks
zal mn geheugen dan wel zijn. een lange piep , en er gebeurt niets.nou vanavond maar s kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |