ja ben eens op tijd mn bed uitquote:Op woensdag 19 december 2007 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Je bent er vroeg bij vandaagNog leuke dingen in het verschiet?
Dus je gaat daar in ieder geval Fokkenquote:Op woensdag 19 december 2007 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ben eens op tijd mn bed uit
zo meteen naar het werk, maar ik weet niet wat ik daar mag gaan doen
daarna misschien met mn nichtje lunchen en anders ff een middagje alleen thuis
maar eigenlijk wel beter, morgen en overmorgen ook nog een druk programma, jij?
als er praktisch geen werk is wordt het idd weer veel fok!quote:Op woensdag 19 december 2007 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je gaat daar in ieder geval Fokken
Een middag alleen thuis is ook niet erg, is soms ook wel lekker he
Hmm ik heb een paar rustige dagen... alleen vrijdag naar Rijswijk toe, heen weg is niet erg, maar de terugweg... vanaf Rijswijk, via Utrecht naar Zeewolde...
mogguhquote:Op woensdag 19 december 2007 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen!!hebben we er weer zin in voor vandaag ?
Dus we gaan het merkenquote:Op woensdag 19 december 2007 07:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als er praktisch geen werk is wordt het idd weer veel fok!
en dan vooral op vrijdag.....
ben topografisch ook al niet in orde waar ligt zeewolde ook al weer?
Mogguh WLquote:Op woensdag 19 december 2007 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen!!hebben we er weer zin in voor vandaag ?
ja zit nu nog thuis. maar verwacht wel een drukke chaotische dag weer. altijd rond deze tijd vh jaar.quote:Op woensdag 19 december 2007 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL![]()
Meh wil vakantie, en jij een drukke dag of dat niet?
geen ideequote:Op woensdag 19 december 2007 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
gasten, met welke programmas kan ik het beste mijn pc testen ?!?!
Hmm dat is wel zuur, chaos zo vlak voor een vakantie.quote:Op woensdag 19 december 2007 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zit nu nog thuis. maar verwacht wel een drukke chaotische dag weer. altijd rond deze tijd vh jaar.
maar goed, de week is bijna doormidden.
mmmm pc wou ook al niet opstarten, een lange pieptoon aan het begin. klotezooi
Kom je nog wel in je bios of iets dergelijks?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
gasten, met welke programmas kan ik het beste mijn pc testen ?!?!
Is het belangrijkste maaltijd van de dag hequote:Op woensdag 19 december 2007 07:59 schreef draculettetje het volgende:
ben ik eens vroeg mn bed uit vergeet ik te ontbijten
snel nog maar even doen.....
Mogguh Dylanquote:Op woensdag 19 december 2007 08:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
geen idee
Maar goeiemorgen! Ik ga even aan de slag, tot het volgende deeltje denk ik
Goedemorgenquote:Op woensdag 19 december 2007 08:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
geen idee
Maar goeiemorgen! Ik ga even aan de slag, tot het volgende deeltje denk ik
en er zijn alleen foto's van haar schouder genomen?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:10 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen mensen
Met mn moeder gaat het niet zo heel goed. Ze heeft erge pijn in de rug kan dus ook bijna niet lopen. (ziet eruit als een bejaard vrouwtje) en der linkerbeen kan ze ook niet goed bewegen. Ze zou me bellen als het niet meer lukt. Maar ze is beetje eigenwijs dus ik betwijfel of ze dat ook gaat doen. Maar is allemaal niet leuk.
Gast wat doe je?!? Waarom zo vroegquote:
Succes met werken, en vervelend van je moeder. Hopen dat het snel beter gaat met haar.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Werkze..ikga ook eventjes bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |